Опасни стоки в JUMBO

  • 45 294
  • 127
  •   1
Отговори
# 105
  • София
  • Мнения: 44 230
общо взето нещата са фифти -фифти.
Ако някой каже , че всичко там е боклук също няма да е прав, както и ако някой твърди, че боклуци там няма.

# 106
  • Мнения: 1 881
общо взето нещата са фифти -фифти.
Ако някой каже , че всичко там е боклук също няма да е прав, както и ако някой твърди, че боклуци там няма.


Това е и мое мнение Peace

Нещата на Чико, Фишър прайз и други известни марки са си ок, обаче дрешките никога не са ми допадали Naughty

# 107
  • Мнения: 1
Desem ,
 Според мен не си прав. И моите маратонки на АДИДАС  са направен във Виетнам,но под контрола на АДИДАС.Купувала съм си други китйски или виетнамски маратонки от Илиенци или някаде другаде и ги убуя 2 -3 пъти и са дотук.А тези на АДИДАС са друго нещо.Според мен стоките в Джамбо нямат контрол на качество и затова казвам,че 95% от тях са боклуци.Купувала съм си много неща от там и е рядкост да попадна на нещо качествено![/color]

# 108
  • София
  • Мнения: 44 230
ами има не малка част от стоките в джъмбо, които са толкова маркови, колкото маратонките ти адидас от виатнам...и точно толкова не са боклуци.
аз също съм купувала не малко неща от там...до тук  по малко от 5  покупки мога да нарека боклуци, но пък съм ги купила и с ясната представа, че са именно такива.

# 109
  • Мнения: 6 362
Лятната ми количка е от там, но беше Чико за 100 лв., а при вносителя 180 лв.

Нещата на Чико, Фишър прайз и други известни марки са си ок...

По отношение на цените, преди години ми се случи да внеса легално, по всички правила стока, която след доставката от Германия, плащане на транспорт, такси и т.н. излезна в пъти по-висока като цена за нас, от крайната цена, на която се предлага там в магазинната мрежа, въпреки търговската отстъпка, с която я закупихме.
Предполагам, че разликата в цените е съвсем резонна в случая и зависи от начина, по който се внася стоката в БГ. Предполагам, че има разлика в условията и начините за внос директно от производителя и от гръцкия клон.

Интересно ми е как стои въпросът с гаранционното обслужване на тези марки, закупени от Джъмбо (както и от други магазини, които внасят сами тези марки)?
Когато стоката се предлага през официалния представител, той поема гаранционното обслужване. Например, ако количка, купена от магазин, който не е взел стоката от официалния вносител, се нуждае от ремонт или се случи да се счупи дадена част, то не може да се изисква официалния вносител да поеме ремонта или доставката на дадената част, тъй като това не е стока, която е внесена от него.  

# 110
  • Мнения: 1 881
Нямам представа как стои въпроса с ремонтното обслужване, не ми се е налагало, но аз съм купувала предимно играчки на тези марки оттам.

Но наистина няма логика официалният представител за България да обслужва гаранционно и тях, предполагам имат собствени сервизи newsm78

# 111
  • София
  • Мнения: 2 430
Има стоки и стоки.Лично аз съм купувала доста неща от Джъмбо и съм доволна,особено канцеларските материали(евтини и голямо разнообразие).
Темата,която е пусната е равносилна на заглавие,Внимавайте,какво купувате от магазините за 1лв.
Естествено,че повечето неща са китайски,нали е написано на етикета.Има и лоши неща,но повечето стоки в Джъмбо са добри.Това е мое мнение.Относно произхода,ами ако се зачетете внимателно даже и в упътванията за електроуредите повечето са направени в Китай,Сингапур или Турция.По-лошият ваиант е ако не е написано,че стоката е произведена в Китай,а е с неясен произход.
За дрешките съм 50:50 има и хубави неща има и много некачествени.Но аз с дрешките като цяло си реших проблема.Не може да си купя комплект чаршафчета с олекотено одеяло за 55лв произведено в България,и сега тази събота и неделя ,когато бях в Плевен го видях на цена 11,60лв(за пояснение фирмата е плевенска).Е тук колко % е надценката?!
И докато има търговци да спекулират с цените,и особено с това,че са произведени в България,ще има и клиенти,които ще избират по-евтиното за сметка на качеството.

# 112
  • Мнения: 1
По колко са бюстиетата там? Защото дъщеря ми е на 11 и искада носи ?

# 113
  • Мнения: 2
Аман от баровци... Не купувай боклука от Джъмбо, защото е евтин, а го купи същия от баровски магазин с тройна надценка и вирни нос...

# 114
  • Мнения: 73
В неделя купих на синът ми хеликоптер от jumbo за 60 лв.каква беше изненадата ми когато хеликоптера излетя 2 пъти от ръката на съпруга ми а на 3 път просто се запали в ръката му.Направо не ми се мисли какво щеше да стане ако на мястото на мъжът ми беше детето.Та в този ред на мисли се чудя дали да върна хеликоптера или да се обадя в агенцията за защита на потребителя newsm78

# 115
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 850
отивай в агенцията за защита на потребителите.

# 116
  • София
  • Мнения: 8 286
Лятната ми количка е от там, но беше Чико за 100 лв., а при вносителя 180 лв.

Нещата на Чико, Фишър прайз и други известни марки са си ок...

По отношение на цените, преди години ми се случи да внеса легално, по всички правила стока, която след доставката от Германия, плащане на транспорт, такси и т.н. излезна в пъти по-висока като цена за нас, от крайната цена, на която се предлага там в магазинната мрежа, въпреки търговската отстъпка, с която я закупихме.
Предполагам, че разликата в цените е съвсем резонна в случая и зависи от начина, по който се внася стоката в БГ. Предполагам, че има разлика в условията и начините за внос директно от производителя и от гръцкия клон.

Интересно ми е как стои въпросът с гаранционното обслужване на тези марки, закупени от Джъмбо (както и от други магазини, които внасят сами тези марки)?
Когато стоката се предлага през официалния представител, той поема гаранционното обслужване. Например, ако количка, купена от магазин, който не е взел стоката от официалния вносител, се нуждае от ремонт или се случи да се счупи дадена част, то не може да се изисква официалния вносител да поеме ремонта или доставката на дадената част, тъй като това не е стока, която е внесена от него.  

Мама, не знам как стои въпроса с количките от Джъмбо, но знам как стоеше с тези на вносителя... май особена разлика няма.
1вото ми чико беше чрез вносителя. Купено от бебешки магазин в квартала (цената бе същата като в м-на на Чико срещу Южния парк, и ако имаше нужда нямаше да се разкарвам). Имаше 6м. гаранция "ако се повреди?" "... донесете я ще видим какво ще правим, не сме имали досега такъв случай, сервиз нямат"
До колкото съм запозната и сега сервиза не е много по-различен, т.е. колички извън гаранция не се ремонтират при тях.
Та понеже ми се наложи да търся друга популярна фирма за 2 части, които исках да сменя ей така, за да са нови, като им се обадих ми казаха:"Кой е модела и годината на производство... ще ви струват... лв. едната я име налична, другата трябва да се поръча, и ще дойде за ... м."   
2рото Чико заложих на марката и на цената.... и бях подготвена да се разправям, ако нещо се случи с Джъмбо.


За ценообразуването на Джъмбо няма идея как го правят, но предполагам стари модели, големи количества.
Преди години работех за един вносител на (да кажем )джажди, водеше се официален. Друга чужда фирма бе внесла чрез представителството си същите джаджи и ги предложила на голям магазин на цената, на които му излизаха на моя шеф с доставката.  Та хубавото от цялата работа за потребителя, че този български "търговец" се бе принудил да намали наполовина печалбата си (крайната цена в Бг била цената, на която ги купува *2)

# 117
  • София
  • Мнения: 44 230
В неделя купих на синът ми хеликоптер от jumbo за 60 лв.каква беше изненадата ми когато хеликоптера излетя 2 пъти от ръката на съпруга ми а на 3 път просто се запали в ръката му.Направо не ми се мисли какво щеше да стане ако на мястото на мъжът ми беше детето.Та в този ред на мисли се чудя дали да върна хеликоптера или да се обадя в агенцията за защита на потребителя newsm78

върни го, хората приемат рекламации...ако ти откажат тогава вече можеш да званиш....
иначе стоки с фабрични дефекти има всякакви.....ако си го беше купила от бонжур или марсел щеше ли да звъниш в защита на потребителя?

# 118
  • София
  • Мнения: 8 286
Desem ,
 Според мен не си прав. И моите маратонки на АДИДАС  са направен във Виетнам,но под контрола на АДИДАС.Купувала съм си други китйски или виетнамски маратонки от Илиенци или някаде другаде и ги убуя 2 -3 пъти и са дотук.А тези на АДИДАС са друго нещо.Според мен стоките в Джамбо нямат контрол на качество и затова казвам,че 95% от тях са боклуци.Купувала съм си много неща от там и е рядкост да попадна на нещо качествено![/color]
 

Как искаш, точно Джъмбо да контролира? Джъмбо са магазин, не производител за мен е достатъчно да с ангажират само с това да отговарят за това, което продават, т.е. знаят, че 40 % от нещата са боклук и че може да се оплаче някой, а когато това стане заменят/връщат пари.
Аз пък съм купувала 95% качествени неща от там (останалите 5 % съм купила с чистото съзнание, че са боклук), но това не ми пречи да твърдя, че продават боклуци. Дрехите, които продават, дори не знам какви са.

Фирмите, които трябва да контролират са Фишер Прайс, Плеймобил, Мател, Дорел, Чико .... ходили сме там за конкретни неща, заради цените.
Не всичко е евтино. Оказа се, че Плеймобил е по-евтин в Комсед, не знам дали е така вече, тъй като Комсед вдигнаха цените(с още 10% савнено с Германия), но голяма работа Да живее ЕС и Интернет търговията от странство!

# 119
  • Стрелбище-в пряк и преносен см
  • Мнения: 671
В неделя купих на синът ми хеликоптер от jumbo за 60 лв.каква беше изненадата ми когато хеликоптера излетя 2 пъти от ръката на съпруга ми а на 3 път просто се запали в ръката му.Направо не ми се мисли какво щеше да стане ако на мястото на мъжът ми беше детето.Та в този ред на мисли се чудя дали да върна хеликоптера или да се обадя в агенцията за защита на потребителя newsm78
Диди, през пролетта пусках специална тема по този въпрос, защото на моя син му бяха подарили хеликоптерче от там, което не полетя нито веднъж. Накратко, за да не изравям темата. Първоначално не искаха да го приемат, защото за хеликоптерчетата, само не приемали рекламации. Аз, обаче се свързах с КЗП, върнах се в магазина и поисках бележка, че отказват рекламация. Пратих я в КЗП по имейл задно с касовата бележка и си написах случая. След около месец се свързаха с мен да отида и да го сменя с друг или с нещо друго от магазина. И ВЕЧЕ ПРИЕМАТ РЕКЛАМАЦИИ И ЗА ТЯХ.
Така че, без да се бавиш, отиди в неделя между 12-18 ч/тогава приемат рекламации за дефекти/ и би трябвало да ти дадат сторниращ документ, с който същия ден трябва да си купиш нещо от там на същата или по висока стойност. Ако случайно ти откажат, им спомени, че ще звъннеш в КЗП.
И моля ви, НЕ КУПУВАЙТЕ ХЕЛИКОПТЕРЧЕТА ОТ ДЖАМБО. ЕДНО НЕ СЪМ ЧУЛА ДА Е ЛЕТЯЛО КАТО ХОРАТА[/color]

Общи условия

Активация на акаунт