Fragrancex.com - размисли и страсти...аромати и доставки

  • 31 974
  • 595
  •   1
Отговори
# 525
  • Варна
  • Мнения: 1 423
В събота. Мейл нямам, но в статуса е отразено.

Също  Peace

# 526
  • Мнения: 540
мен от 17.09 още не са ме шипнали е писна ми да ги чакам Crossing Arms #Cussing out #2gunfire

онзи ден им пратих запитване защо не е пратена ие то какво ми отговарят Hello,

Thanks for your email, your order has been verified and an email will be
sent when your order ships. We appreciate your patience and hope you enjoy
your order.


Sincerely,

малоумници

Последна редакция: вт, 23 сеп 2008, 12:53 от kaloqnis2007

# 527
Ох съгласна съм , че определението малумници им пасва идеално предвид , това как ме мотаят с червената  габана и не само мен като гледам. На мен търпенито ми свърши и мисля да им пиша пак с риск да се заядат и да ми откажат поръчката. Ми то и без това не е шипната все още .. аман вече.. Или да я отказват или да я шипват,много е дразнещо това  Processing  да ми се мъдри пред очите втора седмица.. #2gunfire

# 528
  • Мнения: 31 371
Да и аз чакам да шипнат Габаната. Има ли въобще някой на който е шипната?

# 529
  • София
  • Мнения: 102
В събота. Мейл нямам, но в статуса е отразено.

Също  Peace

Момичета, относно мейлите за потвърждение, че поръчка е шипната имам едно предположение. На мен веднъж ми се случи такъв мейл да бъде по някаква причина маркиран като спам от gmail и беше попаднал в папка Spam (или  Trash, не помня точно). Решението е да се добави адерса им - support@fragrancex.com в Адрес бук-а. От тогава не съм имала неполучен мейл.
Не знам дали при вас случая е такъв, просто споделям опит, дано да е полезно за някой  Wink

# 530
  • Варна
  • Мнения: 1 423
Не, понякога просто не пращат е-мейл при шипването. Нямала съм подобни писма в папка "спам". Но иначе, да - възможно е.

# 531
  • Мнения: 2 113
Имам шипнати две поръчки.... сега просто чакам ли? Дават ли ми номер , с който да проследявам поръката?

# 532
  • Мнения: 565
Ако са с код FREE не дават тракинг номер.

# 533
  • Казанлък of all places
  • Мнения: 689
Колежки, само да кажа за неполучения се парфюм с поръчка от 08.08.На 15.09. отворих диспут в Пей Пол, днес имам съобщение,че диспута е затворен и парите ми са възстановени в пълен размер.

# 534
  • Мнения: 733
Ново двайсет - поръчката ми от 16-ти и до сега пише, че е в процес на обработка, нямам и-мейл, че е шипната, затова днес им писах да ги питам какъв е проблема... Преди малко получих отговор, че е изпратена на 22-ри и да си я чакам...

# 535
  • Мнения: 289
След като цяла седмица висях със статус Processing, току-що получих мейл, че ми отказват поръчката за червената Габана с доста малоумното обяснение, че продуктът е повреден и не е във вид, в който е възможно да се шипне, а нямало да зареждат нови количества. Щели да ми възстановят напълно парите (които всъщност дръпнаха веднага). На някой възстановявали ли са му суми и в какъв срок става това?

# 536
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662
Ново двайсет - поръчката ми от 16-ти и до сега пише, че е в процес на обработка, нямам и-мейл, че е шипната, затова днес им писах да ги питам какъв е проблема... Преди малко получих отговор, че е изпратена на 22-ри и да си я чакам...
Стефони,ти ме успокои.
Тези даже вече не ми отговарят.
Още е в процес на обработка ,а тя може да е дошла в пощата.
Утре ,ще видя Tired

# 537
  • някъде
  • Мнения: 979
Безпл. доставка до 10.октомври Peace

# 538
  • Мнения: 915
След като цяла седмица висях със статус Processing, току-що получих мейл, че ми отказват поръчката за червената Габана с доста малоумното обяснение, че продуктът е повреден и не е във вид, в който е възможно да се шипне, а нямало да зареждат нови количества. Щели да ми възстановят напълно парите (които всъщност дръпнаха веднага). На някой възстановявали ли са му суми и в какъв срок става това?

На мен първия ми опит за поръчка беше така - стоя една седмица на обработка и накрая пратиха мейл, че ми отменят поръчката. Пуснах си разпечатка - парите ми бяха върнати по сметката.  Май още същия ден, в който ми писаха, че я отменят Peace
Поръчах друг парфюм, дойде без проблем и се изкуших за още един, който никакъв го няма, а е шипнат на 02.09 и започвам и аз да се притеснявам...

# 539
  • Мнения: 733
След като цяла седмица висях със статус Processing, току-що получих мейл, че ми отказват поръчката за червената Габана с доста малоумното обяснение, че продуктът е повреден и не е във вид, в който е възможно да се шипне, а нямало да зареждат нови количества. Щели да ми възстановят напълно парите (които всъщност дръпнаха веднага). На някой възстановявали ли са му суми и в какъв срок става това?

Абсолютно същото се случи на mimozaw когато беше поръчала сета на CK на доста изгодна цена (25 долара). Мотаха я 10 дена преди да установят, че опаковката е повредена и обещаха да й върнат парите. Много съмнително ми се струва това съвпадение... как така все на изгодни продукти се случва  newsm78

Дааа, ето мейла, че БД е до 10-ти октомври: http://www.fragrancex.com/emails/092208.html

Общи условия

Активация на акаунт