Всичко за интериорните врати

  • 49 048
  • 192
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 846
Дани, набелязъла съм да ги посетя  Mr. Green. Мерси за препоръката, дано да е наистина почти черно, че пода ми е черен и няма да е хубаво да се разминават.  Rolling Eyes Леле сега прочетох, че се чака два и половина месеца, ужас направо..... Кажи моля те цена за една врата.

# 166
  • София
  • Мнения: 863
Нашите специално излязоха около 350 лв. без монтажа.

# 167
  • Мнения: 1 305
Ние си харесахме врати от сайта на Канор и си поръчахме, и преди няколко дена дойдоха. А за първи път ми се случва да ми кажат дата когато ще са готови вратите и датата да се спази. Много съм доволна от вратите, качеството и коректността на фирмата, защото в последно време много рядко се среща  Peace.

# 168
  • Мнения: 528
Понеже ми предстои ремонт на стара къща, та в събота разгледах магазина на тази фирма http://www.cambera-bg.com/windowCoating.html очите ми останаха. И за тяхната дограма сме се замислили.

Dorothy, няма да съжалявате  Hug Нашите врати са тяхни и съм изключително доволна, както от качеството, така и от обслужването при монтажа  Peace Трета година карат без никаква забележка  Peace

П.п : Ето тези са нашите : http://www.cambera-bg.com/imagesBlank/doors/door5.jpg

# 169
  • София
  • Мнения: 158
Дао, мерси   bouquet Видях я тази фирма, но нямах отзиви за нея. Колко ви излезна една врата при тях?

да ти кажа нямам много спомен, към 500-600 лв с ДДС, ама ние си взехме уплътнения, за баните вратите са правени така, че да не се издуват от влагата (не помня какво им се правеше в дълбочина), и разни други детайли; имайте предвид, че вратите им не са пчелна пита, а плътно мдф-че и са доста тежки, изолират много шум и температура; апартаментът ни имаше сложени врати от строителя, но бяха ламинат, на който още преди да заживеем в него му се разлепиха кантовете и оттогава дори не съм гледала оферти за врати ламинат, махнахме ги и си сложихме тези на пролекстер, едно поне 3 месеца обикаляхме докато попаднем на тях и самият факт, че правеха нестандартни размери също много ни нави, да не говоря, че си бяха културни хора и е нямало изцепки и излишни нерви

По повод "културата" на Пролекстер в момента ме тресат излишни нерви.
Накратко: поръчваме врата и служителката напевно обяснява, че срокът за доставка е 3 месеца. На въпроса ми трябва ли да се обадя в края на тези три месеца, тя любезно ме уверява, че те ще се обадят и да не се безпокоя. Цитирам "Доста време има, ще ни забравите и тогава ще ви се обадим да ви зарадваме".

Трите месеца изтекоха, зачаках обаждане. След напразно чакане от повече от 3 седмици, реших да проверя какво става и се обадих. Същата служителка бодро обяви, че не те се бавят, а аз не съм се обадила да ги потърся  Shocked newsm78
В последвалите бурни емоции й припомних, че задължение на търговеца е да се обади на клиента и да го уведоми, че стоката му е пристигнала (как мога да знам кога получават стока?? и длъжна ли съм?), както и ангажимента, който пое да го стори.
Това беше първото безобразие.
Второто - графикът за монтажа бил запълнен за две седмици напред и трябвало да чакаме. А-ха, ясно, все пак аз съм отговорна за закъснението, пък тя за какво да се извинява?
И върхът - "обаче първо доплатете сумата и тогава ще ви вместя в графика".  Thinking Thinking Не им трябват пари на тези хора, щом не се обаждат да си ги търсят, но пък щедро унижават клиентите, от които ще дойдат парите, а и може би ще ги препоръчат на други клиенти...

За мен е логично да смотолеви едно "звинете" или да съчини една бърза история за някакво закъснение на доставчика. Така разсъждавам и като клиент и като търговец. Непонятно ми е как други търговци допускат клиентите им да се почувстват подиграни.

Как да ви препоръчам услугите на тази фирма - да продуктите им са красиви, качествени, скъпи, но що за обслужване?? Документ за монтажа? "Ама няма проблем, поискайте си на монтажника, ще ви направим", "Но той е длъжен да ми издаде такъв в момента на плащане?!", "............"(тактично мълчание).

Накрая служителката остави слушалката на бюрото си, за да демонстрира, че отказва да ме слуша и разговорът е приключил. Ако й говорех така, както не умея - с много пауър и нецензурни думички (т.е ако крещях), сигурно щеше да я тресне.

# 170
  • София
  • Мнения: 2 698
Ние си сменихме януари месец вратите.
И на трите по-голямата част е от матирано стъкло, стана супер, а и влиза много светлина. Естествено стъклото доста ги оскъпи, но и доста ги разкраси.

Исках да благодаря на тези, които ми препоръчаха фирмата (за съжаление не им помня никовете). Н

Фирмата се казва Треска, имат собствено цехче, магазинчето им се намира на уличка успоредна на Мария Луиза (май беше на Бенковски). Дойдоха, измериха, разбрахме се за дата след месец, седмица преди датата ни се обадиха, че са готови.
Ние не бяхме обаче, та ни поизчакаха. Обадихме им се 2 месеца по-късно, дойдоха, монтираха ги, ние се захванахме с шпакловка и боядисване (защото преди това вратите бяха доста стари, бая изкъртихме и т.н.) и сигурно 5 месеца по-късно им се обадихме за первазите. Дойдоха, сложиха.

Много коректни хорица ми се видяха, имат сайт в нета.

# 171
  • Мнения: 3 818

Фирмата се казва Треска, имат собствено цехче, магазинчето им се намира на уличка успоредна на Мария Луиза (май беше на Бенковски).

И ние в крайна сметка стигнахме до тази фирма с нашите нестандартни врати, хората не трепнаха като им казахме размерите Laughing Направиха всичко в срок, имаше няколко неща за изглаждане, но си ги оправиха чинно, доволна съм.

# 172
  • Мнения: 39
Ние си сменихме януари месец вратите.
И на трите по-голямата част е от матирано стъкло, стана супер, а и влиза много светлина. Естествено стъклото доста ги оскъпи, но и доста ги разкраси.

На нас холската е изцяло стъклена(матирано,триплекс),само с по малко дървено от двете дълги страни,и на кухнята е с матирано стъкло,но по-малко.
Поръчахме вратите от фирма "Нико-46"(от който и преди бях поръчвала за старото ни жилище) и останах много доволна от обслужването.Понеже новият апартамент си го правим сами с приятеля ми и става доста бавно искахме вратите да се монтират на етапи - след приключването на дадена стая.Поръчахме вратите миналата година и след месец бяха готови,но ние бяхме готови с първите две стаи едва след два месеца - доидоха и сложиха двете врати,след два месеца ги извикахме за другите две,а днес се обадих да им кажа че имаме готови с ниво още три стаи и обещаха другата седмица края да дойдат да ги сложат.Остава само кухнята,но за там още не сме решили точно какъв модел ще е,понеже искаме да се отваря и в двете посоки.
Вратите ни излязоха(врата,каса,монтаж,брава и панти,без дръжки)  по 350лв,ламинатни,без холската(700лв,заради стъклото) и кухненската(все още не знам понеже не сме я поръчали).
Нямам търпение да монтират холската(понеже много си я харесвам) и ще я снимам да се изфукам. Crazy

# 173
  • София
  • Мнения: 1 402
Цитат
По повод "културата" на Пролекстер в момента ме тресат излишни нерви.
Накратко: поръчваме врата и служителката напевно обяснява, че срокът за доставка е 3 месеца. На въпроса ми трябва ли да се обадя в края на тези три месеца, тя любезно ме уверява, че те ще се обадят и да не се безпокоя. Цитирам "Доста време има, ще ни забравите и тогава ще ви се обадим да ви зарадваме".

Трите месеца изтекоха, зачаках обаждане. След напразно чакане от повече от 3 седмици, реших да проверя какво става и се обадих. Същата служителка бодро обяви, че не те се бавят, а аз не съм се обадила да ги потърся  Shocked newsm78
В последвалите бурни емоции й припомних, че задължение на търговеца е да се обади на клиента и да го уведоми, че стоката му е пристигнала (как мога да знам кога получават стока?? и длъжна ли съм?), както и ангажимента, който пое да го стори.
Това беше първото безобразие.
Второто - графикът за монтажа бил запълнен за две седмици напред и трябвало да чакаме. А-ха, ясно, все пак аз съм отговорна за закъснението, пък тя за какво да се извинява?
И върхът - "обаче първо доплатете сумата и тогава ще ви вместя в графика".  Thinking Thinking Не им трябват пари на тези хора, щом не се обаждат да си ги търсят, но пък щедро унижават клиентите, от които ще дойдат парите, а и може би ще ги препоръчат на други клиенти...

За мен е логично да смотолеви едно "звинете" или да съчини една бърза история за някакво закъснение на доставчика. Така разсъждавам и като клиент и като търговец. Непонятно ми е как други търговци допускат клиентите им да се почувстват подиграни.

Как да ви препоръчам услугите на тази фирма - да продуктите им са красиви, качествени, скъпи, но що за обслужване?? Документ за монтажа? "Ама няма проблем, поискайте си на монтажника, ще ви направим", "Но той е длъжен да ми издаде такъв в момента на плащане?!", "............"(тактично мълчание).

Накрая служителката остави слушалката на бюрото си, за да демонстрира, че отказва да ме слуша и разговорът е приключил. Ако й говорех така, както не умея - с много пауър и нецензурни думички (т.е ако крещях), сигурно щеше да я тресне.
Всичко, което описваш е много странно и съжлявам, че така се е случило. При нас се обаждаха за всяко нещо, за което е имало нужда да се допитат. Всичко стигна навреме, монтажът беше най-тегавата част, но след толкова време изобщо не съжалявам, че си взехме точно такива врати.

# 174
  • Мнения: 1 236
ние сме привърженици на естествените материали  Simple Smile
,

# 175
  • София
  • Мнения: 158
Цитат
По повод "културата" на Пролекстер в момента ме тресат излишни нерви.
Накратко: поръчваме врата и служителката ........
Всичко, което описваш е много странно и съжлявам, че така се е случило. При нас се обаждаха за всяко нещо, за което е имало нужда да се допитат. Всичко стигна навреме, монтажът беше най-тегавата част, но след толкова време изобщо не съжалявам, че си взехме точно такива врати.
Simple Smile Никога не е късно човек да си покаже магарията, нали.
Вероятно причината е, че нашата поръчка не надхвърляше 1000 лв, та сме минали в графа "маловажни" и много вероятно "еднократни" (ама че прозвуча) клиенти. Няма значение, факт е, че се изненадах от арогантността на тази жена, не очаквах и нямах основания да очаквам такова чудо.

За самата врата мога да кажа само хубави неща, нали затова я избрахме от толкова варианти - за да е прекрасна.  Simple Smile

# 176
  • София
  • Мнения: 2 698
Имате ли идея каква може да е причината врата монтирана преди 3-4 месеца да почне да скърца?
И дали е достатъчно да си я смажа или да си отнеса оплакванията към фирмата?

# 177
  • София
  • Мнения: 1 402
soulmate нищо не оправдава такова поведение, на каквото сте били свидетели, дано всичко е наред с вратите и да си ги ползвате със здраве Simple Smile

Сънчо кое точно скърца на вратата? ако скърцат пантите даже и да ги смажеш, това може да означава, че някъде тежестта не се разпределя правилно/вратата не е нивелирана и е много вероятно пак да заскърцат след време, не съм спец, така си мисля; а ако проскърцва някъде другаде, директно викнете някой от фирмата

# 178
  • София
  • Мнения: 2 698
Dao, благодаря ти.
Точно при пантите скърца.

То с нашите криви стени май няма начин тежестта да се разпределя правилно.

# 179
  • София
  • Мнения: 1 402
Dao, благодаря ти.
Точно при пантите скърца.

То с нашите криви стени май няма начин тежестта да се разпределя правилно.


Сънчо, сега се сетих за нещо относно смазването - хубаво е да проверите конкретно вашите панти с какво са смазани, има различни греси и масла, затова е хубаво да си вземете нещо, което е подходящо за конкретния вид панти, не знам дали ще е фатално ако не вземете, но да си кажа; имахме един стол с газов амортисьор, който проскърцваше и бая почетохме за подобни смазвания, най-накрая от бриколаж купихме грес, защото се оказа, че машинното масло например е крайно неподходящо; за панти на врати си спомням, че майка ми преди използваше масло за шевна машина:) успех и дано със смазването се размине:)

Общи условия

Активация на акаунт