ГИМНАЗИСТИ ВЕЧЕ

  • 30 139
  • 288
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 4 447
Прекрасен ден от мен!
И Мити е маскиран на училище. Тръпка му е, за първи път е. Интересното е, че и преподавателите ще са маскирани.
Той ще бъде Смъртта.
Малкия не съм го маскирала, ни тиква съм купила. Тази традиция ми е абсолютно чужда. Засега  Laughing.
Дидка, за училищата - субективно е,  Hug Ще съм нащрек, разбира се.  bouquet
Като успех Мити се движи като 5-ца, с тенденция към 6. Но засега си е 5-ца. Grinning
 Hug Hug Hug

# 241
  • Мнения: 3 209
При нас днес беше ден на странните/весели шапки.
Нямаше маскирани, защото днес вдигаха националното знаме и почетоха Народните Будители.
Шапките бяха преди и след това. Simple Smile
Никой не си позволи по време на словото да намекне за Хелоуин.

Колкото до това около колко се въртим по английски... около 5,75. 
Това е положението, все малко не й достига. Вчера класната й беше разпратила e-mail с оценките на учениците на всички досегашни изпитвания/контролни. Михаела е сред първите три (някаква въртележка играят на всяко контролно - днес е първа, утре трета...)  Laughing
Тя взе много да се ядосва (как може да съм сгрешила тази супер лесна дума  ooooh!), на мен ми е смешно.

По БЕЛ и Математика всичко е наред, има 6 и на входното по геометрия, по БЕЛ не им ги е върнал.

Още не се е отказала от оркестъра и засега не виждам признаци. Wink

Това е при нас към 31.10.2008 г.  Joy

# 242
  • Мнения: 191
Блумче, Цвети, Мирка, Светле, Галче! Hug Благодаря ви за съветите по запитването ми от миналата седмица!

Взехме си сборника на "Летера" (Пенка Рангелова и компания). Миналата година тя използваше същия за 7ми клас. За сега започваме от него. Ако не ни стигне ( Joy), ще купим още сборници. По литература й купих "Литературно-интерпретативно съчинение" на Мария Пашова (също сме използвали нейни неща преди). Доста скучно четиво, ама ще трябва да й го натреса! По БЕЛ ще трябва да се понапъне яко тази година. Учителката по БЕЛ била меко казано странна... освен това се държала "надменно" с децата, нямала "конкретни правила" и пр. оплаквания постъпиха от девойката.  #Crazy Вчера написала две двойки, ей така - от раз. Набедила (неправомерно!!!) две девойки, че не внимават, задала им по един въпрос от новото произведение (което в момента преподавала и подобни въпроси въобще не била засягала до момента - гневи се Лора), не одобрила отговора на децата. И шат - двойки!  #2gunfire
Лора още не е пострадала  Whistling! Надявам се, докато дойде нейния ред, да е проумяла "правилата на играта". Thinking

# 243
  • Мнения: 377
Добро утро, момичета!  kaffeetrmker_2
Не мога да не споделя с вас! Снощи Симеон разказваше за училище и за Японския център. Ще си позволя да ви предам разказа от негово име (трансформиращ преразказ! Wink )

Имаме "изолационна", където има маса със столове, хладилник, микровълнова печка, мивка и ние там стоим през междучасията и си приказваме. В тоалетните има течен сапун и хартииени кърпи за ръце. Стените в сградата са снежно бели и по тях няма никакво мръсно. Няма отпечатъци от обувки, няма мръсни ръце, няма надраскано. Прозорците са големи и в стаите е много светло и приятно. Чиновете са нови и никой не драска по тях. Имаме един - двама, които драскат, обаче ние като ги видим, почваме да крещим "Ти нормален ли си бе?" и ги караме да изчистят с мокра кърпичка. Един път една съученичка видя на стълбищетонастъпена дъвка. Взе си линията и отиде да я махне. Ние след часовете (така сме си се разбрали негласно) оглеждаме стаята, събираме всички хартиики, после отиваме до кабинета на господина, казваме "Сайонара" (превод - довиждане) и си тръгваме. Един път под пейката в двора имаше разсипани семки. Чудихме се как да ги съберем, Вени каза :Ей сега!", влезе вътре и донесе една метла. Ние никога не стъпваме по камъчетата на ин и ян (ако си спомняте, бях ви казвала, че в двора има символът ин и ян направен от бели и черни камъчета). Един път дойдоха едни от арабската паралелка и почнаха да стъпват по тях. Ние се развикахме и ги изгонихме.
Никой от нас не цапа и не драска, а ако нещо стане случайно си го почистваме.  Толкова е хубаво, че как да го цапаш.
Много са ми интересни малките от първи клас. Като каже госпожата "Почивка!", те стават без да бързат, излизат от стаята един по един и чак навън в коридора започват да крещят. В стаята не викат и не се бутат.

Ох, сигурно ще ми пишат 3 на трансформиращия преразказ!  hahaha
Та така, след тези откровения се замислих. За месец и половина японският център, с обстановката, с чистотата и с подхода на учителите е възпитал нашите деца в грижа за околната среда. Научили са се да пазят. Фактът, че учат в чисти и светли стаи ги принуждава да пазят. Значи не децата са неуправляеми, лоши и вандали - просто не сме им създали среда за обучение. Защото е много лесно, когато стената е надраскана и ти да сложиш своя "подпис", но ако е чиста ...?
Моите деца винаги са учили в държавни училища, където мърсотията и кочината са ежедневие. Сега видяхме, че има и друг вариант. Предполагам, че и в частните гимназии е чисто и подредено и децата пазят.
Е това е! Просто исках да споделя! Hug
Прекрасен ден ви желая!  bouquet

# 244
  • Мнения: 191
По въпроса "как върви училището"... много добре го каза Дидка. И при нас е горе-долу така  umnikuu bash sweating

По БЕЛ нямаше входно ниво в техния клас! Както казах, до момента не е изпитвана. Само се тормози психически, самонавива се, не спира да недоволства основно от поведението на госпожата в час!

По МАТ нещата са "по-розови". На входно ниво две пълни шестици (по алгебра и по геометрия), една шестица на изпитване (все едно си е в 32ро СОУ Sunglasses).

По немски до миналата седмица добре, но тази - две петици! По "произношение" и по "думички, ама не за самите думички, а за рода и мн.число"! Това "по думички" ме разби! Значи не учи  People No Good, защото си мисли, че ще го кара на спомени от час newsm66 ! Значи се възползва от дадената й свобода по непочтен начин!  wait Е, яхнах метлата! af Като за начало - забраних Internet-a  hit(без събота и неделя засега!), засилих дисциплината, установих часове за учене (тия за почивка не се коментират, като съм се разбесняла) red

# 245
  • Мнения: 377
 Joy Joy Joy Ооооо, Юле! Преди 4 странички аз бях яхнала метлата! hahaha Още има ефект от моите забрани! За сега! Praynig
Явно ще се сменяме върху метлата. Само да не станем много едновременно!  Laughing

# 246
  • Мнения: 191
Бойче, искрено се радвам за вас!  Grinning
Направо ме изуми с разказа си! Чак такова нещо не бях чувала за БГ-училище! Радостното е, че има все пак има някъде такива училища по нашите ширини! За съжаление подобни примери се броят на пръсти. Доброто възпитание тръгва от семейството. В идеалния вариант, ако случиш и на училище - има възможност нещата в живота да ти се получат. Лошото е, че няма спасение - рано или късно жестоката действителност ще ти се стовари на плещите! Хубавото е, че няма да си изненадан!

# 247
  • Мнения: 191
Joy Joy Joy Ооооо, Юле! Преди 4 странички аз бях яхнала метлата! hahaha Още има ефект от моите забрани! За сега! Praynig
Явно ще се сменяме върху метлата. Само да не станем много едновременно!  Laughing

Ами така ще трябва! Щом ще се целим високо, ще трябва да да се потрудим за това! Crossing Arms Като не разбира принципите на  теория, ще помогна с метлата! #Cussing out

# 248
  • Мнения: 3 209
Добро утро, момичета!

Бойче, разказът ти ми докара много настроение и усмивки! БРАВО!

Предлагам министър Вълчев и компания да посетят японския център във вашето училище и след това да не получават заплати докато не въведат подобни правила във всички училища!

Юле, твоят пост ме натъжи и разочарова. Върни малко!
Детето ти не е робот и мисля, че прекаляваш.
Тя е достатъчно съвестна, отговорна и амбициозна, за да прецени сама къде е сгрешила.
Все пак става въпрос за петици, не за 2-ки.  Naughty
Чак пък наказания...  Crossing Arms

# 249
  • Мнения: 377
И аз така се изумих, Юле! Затова ви го разказах. Не ми е минавало и през ум, че има такива места в нашите училища. Само не знам как ще им се отрази след година - две връщането в основната сграда на училището, защото няма винаги да учат в японския център. Тогава ще се върнат в "действителността". Дано наученото да ги накара да се опитат поне малко да променят нещата.

# 250
  • Мнения: 191
Детето ти не е робот и мисля, че прекаляваш.
Тя е достатъчно съвестна, отговорна и амбициозна, за да прецени сама къде е сгрешила.
Уичи, може и така да се каже!  Flutter
Не забравям да я похваля, когато е заслужила. Основно искам от нея да се научи да подрежда задълженията си по приоритет. Освен това, ако изпусне началото (образно казано), няма как да научи езика, а от там - каква е целта да си седим в Немската, като не знаем немски. Не е ли така?! Няма правила в този език и не наподобява на познатите й до сега (бълг., руски, английски). Ако не учиш системно, няма наваксване след това.

# 251
  • Мнения: 377
Уичи, може и така да се каже!  Flutter
Не забравям да я похваля, когато е заслужила. Основно искам от нея да се научи да подрежда задълженията си по приоритет. Освен това, ако изпусне началото (образно казано), няма как да научи езика, а от там - каква е целта да си седим в Немската, като не знаем немски. Не е ли така?! Няма правила в този език и не наподобява на познатите й до сега (бълг., руски, английски). Ако не учиш системно, няма наваксване след това.

 newsm10 Подкрепям! Не бива да чакаме двойките! По-добре по-отраншко  bambam ! Така и наказанията ще са по-малки и нещата ще влезнат по-бързо в релси!

# 252
  • Мнения: 191
И аз така се изумих, Юле! Затова ви го разказах. Не ми е минавало и през ум, че има такива места в нашите училища. Само не знам как ще им се отрази след година - две връщането в основната сграда на училището, защото няма винаги да учат в японския център. Тогава ще се върнат в "действителността". Дано наученото да ги накара да се опитат поне малко да променят нещата.
Убедена съм, че "пребиваването" на децата в японския център" ще остави траен отпечатък във всяко отношение - и като възпитание, и като взаимоотношения, и като култура изобщо! newsm10

Надявам се даже те да предадат опита от преживяното и на колкото се може повече други деца покрай тях. Както всички знаем, децата се учат най-добре от деца! Дано само "предаването на опит" да е в правилната посока! newsm08

# 253
  • Мнения: 191
Ross, тази седмица взеха корен квадратен.
Не е зле да се ходи на математически турнири. Най-малко детето си сверява часовника. При нас, в нашата гимназия, такива мероприятия не се афишират сякаш. Моля, сподели как се информираш. Аз все нямам време да ровя из нета! То се вижда по това кога влизам и във форума  Confused.

# 254
  • Мнения: 3 209
Уичи, може и така да се каже!  Flutter
Не забравям да я похваля, когато е заслужила. Основно искам от нея да се научи да подрежда задълженията си по приоритет. Освен това, ако изпусне началото (образно казано), няма как да научи езика, а от там - каква е целта да си седим в Немската, като не знаем немски. Не е ли така?! Няма правила в този език и не наподобява на познатите й до сега (бълг., руски, английски). Ако не учиш системно, няма наваксване след това.

 newsm10 Подкрепям! Не бива да чакаме двойките! По-добре по-отраншко  bambam ! Така и наказанията ще са по-малки и нещата ще влезнат по-бързо в релси!

Аз ли криво се изказах, вие ли криво ме разбрахте... Sad
Много, много жалко!
Дано при вашите деца има желаният от вас ефект...
Какво ли ще стане, ако ви донесат 3-ка  newsm78? Всичко се случва, може някой ден пък учителката да не е на кеф и да си го изкара на децата. Има да доказват после, че нямат вина...
Аз ще продължа да действам по изпитания метод, без наказания. При нас действа.

Общи условия

Активация на акаунт