Bmw 3, Audi A4, Volvo S40 или...

  • 12 435
  • 67
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 592
notar много присърце я взе тази тема Laughing
Хубаво е ,че сте се решили на нещо  Party....то от много мислене ,накрая винаги се прецакваш.
Гери, много съм патил по темата и не ми пречи да го споделя тук, за да предпазя доколкото мога другите да не горят, щото "специалисти" и "рекламодатели" много и човек като не знае - така: пита във женски форуми ква кола да си купи и както казваш винаги се прецаква /айде не винаги/  Peace
По-добре е тук отколкото в някои други теми пълни с недоволни майки и дами от живота

# 61
  • Мнения: 1 455
notar шегувам се,разбира се... Hug
Няма лошо човек да пита...пък и не се е нарушил добрия тон (което ме учудва)...
Дано авторката случи най-вече на кола.. Wink

# 62
# 63
  • Варна
  • Мнения: 640

Гери, много съм патил по темата и не ми пречи да го споделя тук, за да предпазя доколкото мога другите да не горят,

Ами сподели де, по-горе спомена нещо за японските,моля конкретизрай!

# 64
  • Мнения: 592
От Мазда, от Хонда или от Тойота да почна. Ами ако си купите японска кола нова, определено вероятността да имате проблеми е най-малка. Казах вече че чичо Немец в последните години при променлив успех класира на първите три места по надеждност японски марки. Най интересното е че най-нехаресваната от мен марка Мазда в последните години е първенец. Аз съм фен на Хондата, като коли а за джипките естествено Тойота. Дори последното проучване за Хонда ЦеЕрВе сочи че 92% от собствениците абсолютно !!! ще си купят пак същата. Другите 8% няма поради много лаически причини - примерно 1 процент бяха, че се местели да живеят някъде където нямало сервиз на Хонда или от сорта. Та надеждността и качеството е невероятно при тях - дори и да не са произведени в Япония както е с въпросната Хонда. Хубавото е че всеки модел дръпнатите дават простор на фантазията си и няма нов модел, който да украсява стария /както е в Пежо например - от малкия до големия и от предния към следващия имаш чувството че само слагат по някой сантиметър и пластмаса повече/. В БГ не е по-различно положението - най-масовия /ако мога така да се изразя, дефект например при Тойота е бил за модела Авенсис или Корола /забравих вече/ - в първите модели имало около 10 или малко повече коли на които се откачало уплътнението!!! на предния шофьорски прозорец, но вече няма такова нещо. Лошото при тези коли поне до преди няколко години беше че нямат общи части модел с модел - всеки е с нови части. А ако се наложи да сменяш нещо, което дори германеца гарантира че е изключително рядко, то трябва само оригинални или ако имаш късмет от някоя морга да вземеш втора употреба, но гаранция няма. Трудно е. Виж след 5-6 година японците просто са си сменили колата и не е ясно какво става с тяхната издържливост. Мой приятел, лека му пръст, имаше Акорд - купи я на 7 години, три месеца търси да смени каре, смени го и колата и досега върви гледам из града. Става вече още толкова години. А и не забравяйте, че Тойота и Хонда предлагат и хибридни модели, което аз много уважавам!
 А за една моя любима европейска марка се оказа ,че идиотите от представителствата у нас не признават даже и европейските гаранции. На връщане от Германия се чупи турбо и в Линц Австрия се влиза във фирмен сервиз. Колата е на 3.5 години - т.е. гаранцията е изтекла. И понеже пътуват и малки деца, като се установява че е турбо, както казвам, навеждат врата и колкото отсекат с брадвата. След час и половина ремонт, разходка по магазини и кафе с бисквитки в сервиза излиза мустакат майстор и усмихнат казва: Хер, гуте фарен! Демек - тръгвай си! Колко струва? Хер - всички части на Бош са с 5 г. гаранция и е безплатна смяната! Най-близкия сервиз в България от където ни отговориха, че това е така се оказа в ....Одрин! А тук цените варираха от 4000 нагоре с труда - мошенници и измамници на квадрат! Да продължавам ли с опита?

# 65
  • Мнения: 1 455
Аз също харесвам много Хондата.. Peace
Тойота преди държеше класациите за цена-качество-надеждонст,но позагубва позиции..
Джиповете им са супер,но тук говорим за лека кола..

# 66
  • Мнения: 592
Гери, очевидно си падаш по резачките и такива по които се лепят мацките?  Wink

# 67
и за трите резервни части се купуват от магазин " От по 300.00 лева"

само без приказки новата кола не се чупи... да бе да...

п.п. тази тръбичка колко струва - 300 лева
а тази пластмаса, че ми се счупи - 300 лева
а това водно съединение - 300 лева
а нещо единия амортисьор нещо май се е прецакал - аааа амортисьорите са отсреща - в магазина " От по 1000.00 лева"

       tati2raseria, тъкмо в тази посока ще е писанието ми - от към цени на частите за поддръжка. От горе изброените коли Аудито е най-евтино като части. Доста по- сложно е като окачване /с по 4 носача на страна/, но пък има качествени части на прилична цена. За БМВ- то не е уточнено точно коя тройка -30, 36, 46 купе, но като цяло частите са по- скъпи от тези на Аудито. За Волвото в тази посока не ми се говори, защото качествените им части са на солена цена.

Притежавам и от 2-те марки в момента (AUDI и BMW), не е лошо да спрете с научната фантастика. Отивам да си взема съединителя 260лв. (за тези които знаят какво е съединител, за тези които не знаят да продължават да вярват на подобен род постове). За другата е пак горе-долу толкова, и 2-те ми коли са големи ДВГ (като се предполага че за тях са и по-скъпи частите)

Последна редакция: пт, 10 окт 2008, 17:59 от turboto

Общи условия

Активация на акаунт