Жалба срещу Български пощи - къде?

  • 30 447
  • 70
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 3 913
О-о-о-о. Да. Голяма регистрация, голямо нещо. Сигурно цял месец получавахме описа с препоръчаните пратки и тези с известия за доставка на някаква странна кирилизация - цифрите са нормални, но латинските букви са отпеччатани на БГ, но нито по транслитерацията (или както там се казава приравняването на латиницата към кирилицата) нито на фонетика, нито на БДС. Явно програмата на принтерът им е ..... Да не казвам за неописани или описани, но недоствени пакети.

Сещайте се каква справка ще ви направят.

# 46
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 967
И аз да се разпиша в тази тема....С въпрос?
Някой да знае какво става с недоставените писма? Имам безброй случаи и вече ми втръсна.....Тук практиката е, ако писмото не е доставено поради преместване на лицето / грешен адрес да ти върнат писмата обратно. Всъщност тази практика е навсякъде по света.... А в България?
Има ли на някой върнато писмо (дори и от български на български адрес)?  newsm78

# 47
  • София
  • Мнения: 3 913
При нас има върнати, но ние работим предимно с известия за доставка. За върнати обикновени не се сещам сега.

# 48
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 967
При нас има върнати, но ние работим предимно с известия за доставка. За върнати обикновени не се сещам сега.

За обикновени става въпрос....Нещо трябва да ги правят, ако не спазват практиката, която е международна.

# 49
  • Мнения: 690
Да ви се оплача и аз Sad
На 13.05.2009 година направих плащане чрез PayPal на печки за ноктопластики, които купих от ebay. Фирмата, от която ги купих е в Манчестър. Изчаках до 25 май, но нищо не получих. Писах на въпросната фирма и те ми отговориха, че те  са пуснали пратката на 15.05.2009 г и че отдавна е трябвало да я получа. Но така и нищо не съм получила до ден днешен. Естествено започнах да звъня къде ли не, всеки ден излизах от работа за да ходя до пощенският клон и нищо от никъде. Пак писах на фирмата и те оговориха, че на 20.05.2009г отново са пратили печките и че до края на миналата седмица 31.05 - 05.06.2009 г трябва да ги получа. Да ама не #Cussing out
Реших да отида и до митницата платих си 1.15лв за да цъкнат на компютъра и да ми кажат, че нищо не е пристигало за мен.
Този път реших, че ще им звъня всеки ден, защото миналата година пак си купих нещо от Ибей и повече от 2 месеца го чаках. След като вдигнах бесен скандал на служителките от пощата и след като платих за повторна доставка в рамките на една седмица получих 2 известия Shocked познайте получих си продукта 2 пъти...
Извинявам се за дългото писане, но не знам вече къде да ходя, с кой да говоря, какво да направя.

# 50
  • Мнения: 141
Еее, добре, другия път ще внимавам какво "копая"  Crazy Реших,че е по-добре да пиша в старата тема, отколкото да пускам нова, може да не е било правилно...нали съм новак  Flutter Виждам,че явно няма да има ефект, но реших, че трябва да направя оплакване с/у тези ужасни служителКИ в пощата на 1421-Лозенец.
хехе и аз съм там, бъди много нахална, иначе не става нищо, хаха... аз го остнавих като отидох с приятеля ми и не искаха да проверят за пратка за мен, въпреки че им казах, че съм получила известие... казаха нещо от сорта "еми донеси го" и от там той с доста гневен тон едва ли не им заповяда просто да погледнат... е получих си веднага пакета  Wink
а най ми е смешно в горната 1407, че имат почивка от 10до 10и15, после от 1 до 1и30, от 4 до 4и15 и накрая в 6 приключват  ooooh! Laughing

# 51
  • Мнения: 4 161
Еее, добре, другия път ще внимавам какво "копая"  Crazy Реших,че е по-добре да пиша в старата тема, отколкото да пускам нова, може да не е било правилно...нали съм новак  Flutter Виждам,че явно няма да има ефект, но реших, че трябва да направя оплакване с/у тези ужасни служителКИ в пощата на 1421-Лозенец.
хехе и аз съм там, бъди много нахална, иначе не става нищо, хаха... аз го остнавих като отидох с приятеля ми и не искаха да проверят за пратка за мен, въпреки че им казах, че съм получила известие... казаха нещо от сорта "еми донеси го" и от там той с доста гневен тон едва ли не им заповяда просто да погледнат... е получих си веднага пакета  Wink
а най ми е смешно в горната 1407, че имат почивка от 10до 10и15, после от 1 до 1и30, от 4 до 4и15 и накрая в 6 приключват  ooooh! Laughing

Мен вече ме познават там. Но аз не смея да получавам след проблема с Редут миналата година. Само изпращам когато ми се наложи.  И не съм имала проблеми. От 3-те жени, които пращат пратки 2-те са много любезни. А едната е почти винаги сърдита.

А за обикновените писма - ако са изпратени до някой блок, пощаджийте ги оставят някъде.
Когато живеехме в Мусагеница беше така - слагаха ги  най-отгоре на кутиите и който си го познае - познае.

# 52
  • Мнения: 183
Хайде и аз да се оплача. Миналата седмица пуснах колетче с доста скъпи детски сандалки до една мама. Към днешна дата още не е получен от нея. Стана следното - отидох в пощата към шест без нещо вечерта, а доколкото знам пощата работи до седем. Служителката се намръщи, че идвам много късно. А предния ден когато исках да го пратя този малък пакет, тя ме върна, защото имали ревизия. И сега като ми каза, че е късно, все пак взе колета и ми каза - Утре ще ти дам бележка. И аз патката се съгласих, че детето ми беше болно и акъла ми беше там. Да не говорим, че го пратих като непрепоръчана пратка. И сега незнам какво да правя, знам че аз съм си виновна, ама това не е причина колета да не пристигне. Сега се чудя жалба ли пиша, на посоченият от вас имейл ли да драсна, ама май в моя случай ще ме отрежат по всички параграфи. Какво мислите?

# 53
  • Мнения: 34
на Арменския поп  Laughing БП са едно учреждение, където са "наши" и "по-наши". Няма на кого да се оплачеш.  #2gunfire

# 54
  • Мнения: 141
e може и да пристигнат сандалките, ако е до друг град пътуват и по седмица нещата  Rolling Eyes

а аз имам едно питане... мога ли сама да си избера в коя поща да си получавам нещата, защото тази, която се води мойта ми е далечко, а горната ми е на 2пресечки... и примерно ако ми напишат  на пакета 1407, което е на близката п.к., а не 1421 какво ще стане ?

# 55
  • Мнения: 206
Мисля, че може да получаваш пратки, там където ти е удобно и искаш, дори без да има нужда подателите да променят кода-подава се молба, в която упоменаваш, че желаеш от едикой си адрес да ти препращат пратките на друг.Но не съм сигурна дали някоя служителка няма да забравя, че има такава молба, пък и ще има и по-голямо забавяне, защото ще си прехвърлят пратките от клон в клон.

# 56
  • Мнения: 4 161
Хайде и аз да се оплача. Миналата седмица пуснах колетче с доста скъпи детски сандалки до една мама. Към днешна дата още не е получен от нея. Стана следното - отидох в пощата към шест без нещо вечерта, а доколкото знам пощата работи до седем. Служителката се намръщи, че идвам много късно. А предния ден когато исках да го пратя този малък пакет, тя ме върна, защото имали ревизия. И сега като ми каза, че е късно, все пак взе колета и ми каза - Утре ще ти дам бележка. И аз патката се съгласих, че детето ми беше болно и акъла ми беше там. Да не говорим, че го пратих като непрепоръчана пратка. И сега незнам какво да правя, знам че аз съм си виновна, ама това не е причина колета да не пристигне. Сега се чудя жалба ли пиша, на посоченият от вас имейл ли да драсна, ама май в моя случай ще ме отрежат по всички параграфи. Какво мислите?

Щом са сандали значи са пуснати като малък пакет. Вече всички малки пакети се вкарват в система. Стига в пощата ви да има компютър. Така, че отиди и поискай да го проследят.

А за пощата - пусни го до поискване в клона който ти е удобен.

# 57
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 967
А за обикновените писма - ако са изпратени до някой блок, пощаджийте ги оставят някъде.
Когато живеехме в Мусагеница беше така - слагаха ги  най-отгоре на кутиите и който си го познае - познае.


Е, как така ги оставят и който си го познае. Ами, ако не си го познае. Каква е тая идиотщина?  ooooh!

# 58
  • Мнения: 198

Щом са сандали значи са пуснати като малък пакет. Вече всички малки пакети се вкарват в система. Стига в пощата ви да има компютър. Така, че отиди и поискай да го проследят.


И аз мислех, че ги проследяват малките пакети(в пощата има компютър), но полученият днес отговор на Български пощи гласи:при непрепоръчаните малки пакети службите на БП ЕАД не могат да установят причината за пропадането на цитираните кореспонденски пратки, още повече че тяхната доставка се извършва по общия ред. Съгласно точка 17.а от Общите условия БП ЕАД дължат обезщетение за загубени, ограбени или повредени Препоръчани пратки, колети, пратки с обявена стойност и с наложен платеж съгласно действащите цени на НУПУ.

# 59
  • Мнения: 206
Което ще рече, че обикновените пратки много лесно стават плячка на недобросъвестни служители, щом не могат да се проследяват!!!!!!!

Общи условия

Активация на акаунт