Хотел "Пирин" - Сандарнски!?

  • 2 371
  • 25
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 6 999
Mila mama, абсолютно не ми върви с хотела. Много им харесвам СПА часта и заради това дойдохме. А и 2-рия път бях доволна...
Дори и в 4 звезден хотел... наличието на бойлер е потресаващо.

# 16
  • Мнения: 3 423
И за бойлера си права, така е.Чак абсурдно.

# 17
  • София
  • Мнения: 377
Ние също имахме проблем с бойлера..просто не предполагах, че в петзвезден хотел е възможно, но е така. Бяхме само двамата с мъж ми и решихме да си напълним ваната и да запалим и свещи и т.н. романтика Simple Smile Обаче изплакването след това е трудно осъществимо, освен, ако не сме моржове Simple Smile Решихме да пуснем и климатика, но се оказа, че той не е индивидуален за стаята, а е общ за две стаи и се кнтролира централно, та варианта беше да се гушкаме повече Simple Smile Става въпрос за декември 2008г.... След това сме ходили пак през лятото, вече с детето, проблеми не сме имали никакви, освен това, че часове за масаж нямаше, но ние и късно отидохме, детският кът е страхотен, както и персоналът в него.

# 18
  • София
  • Мнения: 6 999
Jilda, това за климатика обаче е в основния хотел... Аз другаде такава глупост не съм виждала.  ooooh!
Новини от днес сутринта: Мъжът ми заведе децата в лоби-бара да закусят, тъй като закуската е до 10. Чакали са близо час за сандвичи и фрешове. Пълно с хора, които са пропуснали закуската и само 2-ма сервитьора. Накрая дошли сервитьори от ресторанта да помагат...

Когато аз отидох след около 1,5 часа децата точно дояждаха, но на масата още стоеше пепелник с угарки от хората преди нас  Rolling Eyes Моят клуб сандвич дойде преди да успеят да ми направят чая.

Изобщо разбирам, че хотелът е пълен, но персоналът е просто безпомощен да се справи, а организацията им е потресаващо неадекватна за хотел 5 звезди. На вечерята снощи в основния ресторант ни донесоха едно от блюдата два пъти, а колата на мъжа ми изобщо  не пристигна, освен в сметката.  Whistling Допълнително в салона за непушачи, където седяхме само ние и още едно семейство с деца има сложени пепелници. На третата маса седнаха 2 семейства, които най-спокойно запушиха... и защо не - като има пепелници и персонала се прави на разсеян.  Tired

# 19
  • София
  • Мнения: 18 679
Ех, Иса...Така му се точех на този хотел, да заведа децата зимата малко на топличко, че и двамат бухат лошо...Ти направо ме отказа Sad
За пореден път се убеждавам, че у нас петзвездни хотели просто няма, ня-ма. Или ще е някое безумие с храната, или с хигиената, или стаите ще са с мокет от 2 лева метъра, или ще ти калкулират в цената 2 бр. захарчета от по 5 ст. от минибара Joy Кога ще се научат?

# 20
  • София
  • Мнения: 6 999

Надявам се сега в кризата - ще се научат малко или много. Допълнително - все повече българи почиват извън БГ. Освен това на рецепцията при заминаването ни една девойка /не й пишеше на баджа длъжността/ има неблагоразумието да ме попита как сме изкарали. Е, чу как сме изкарали, в добавка още 4-5 клиента също чуха.  Whistling

# 21
  • София
  • Мнения: 3 880
Isa, харесвах много този хотел, но като чета какво е останало от него, направо ме отказваш да ходя. Stop

# 22
  • Пловдив
  • Мнения: 2 518
Хм, в апартамент бяхме в края на юни- ми нямам оплаквания. Храна не сме поръчвали в апартамента, пък и бойлерът стигаше даже за ваната, ама си беше юни, все пак.
Малоумен персонал също не забелязах. Останах с най-добри впечатления от търпимостта му към двете диванета, с които бяхме- два бяса на 4 и 5 години. Предвид тяхното злоядство накупихме неща от Пикадили за закуска, каквито сме сигурни, че ядат. Кухнята е заредена със съдове, така че хапваха и после на басейна, а камериерките оправяхо всичко. Честно, рядко съм виждала в БГ хотел с такова ниво на хигиена-някой непрекъснато търкаше и миеше, и то не само проформа.
Виж, много се впечатлих от миризмата на печени чушки- хората си носеха и си печаха скара, чушки  Laughing Беше някак приятно домашно  Laughing
Така че пак бих отишла и то в апартаментите, ако съм с деца.

# 23
  • София
  • Мнения: 6 999
jul бойлер от 80 литра е бойлер от 80 литра... Аз лично не бих могла да си представя 5 човека да се изкъпят след басейн с 80 литра гореща вода, освен ако не напълнят ваната и се топнат в нея един след друг.  Joy

Малоумен персонал също не забелязах.
Не съм нарекла персонала така  Naughty Но определено при нас бяха некомпетентни и неорганизирани - точно каквито бяха и когато хотелът отвори врати.
В добавка на това, у мениджъра нямаше и капка асертивно поведение/нещо задължително за всеки работещ с хора/.

# 24
  • Пловдив
  • Мнения: 2 518
Това за малоумния персонал аз го казах, така е. А за бойлера - децата влизаха заедно да се плацикат, ние се къпехме после (в топлото ставаше бързо) - водата не е свършвала. Честно казано въобще нямам идея колко бойлери имаше и въобще бойлери ли бяха. Ама стига битовизми  Laughing

Последна редакция: вт, 20 окт 2009, 21:04 от jul

# 25
  • Мнения: 1 114
Били сме няколко пъти в хотела. Първият път се бях разочаровала, защото бяхме настанени в противоалергичното крило на хотела - т.е. без мокет а с плочки. Да, но детето, беше малко, искаше да лази, а по тоя под не става. Не ме преместиха, защото нямало други стаи. Следващият път специално като резервирах, уточних да не сме в това крило и да си имаме мокет. Нямахме никакви проблеми и от гледна точка на условия за малко дете, това е едно от най-добрите места в БГ. Персонала и на мен не ми допада, но това е проблем на обслужването в всички сфери в нашата страна.

Общи условия

Активация на акаунт