За разликата в скоростните кутии ?

  • 18 700
  • 27
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 81
Те по-модерните имат зимен режим, спортен и т.н. Най-готината екстра, която не знам дали всички автоматици я имат е да държи колата на наклон и тръгваш без гадното "залитане" назад... екстри разни  Wink

# 16
  • Мнения: 1 726
Освен , че автоматика гори малко повече, не виждам никакви други минуси, особено за начинаещ шофьор.

# 17
  • София
  • Мнения: 4 042
Разбрах, разбрах, най-вероятно става дума за роботизирана скоростна кутия. Тя за шофьорката е като автоматик-2 педала, сама си сменя скоростите, но просто е разработена на базата на ръчната скоростна кутия.
Докато тези автоматици, които могат да се сменят и ръчно скоростите, са разработени на базата на автоматичната. Tiptronic май се казваха.

Абе, тия производители са луди! Стана малко като: "Открийте разликите". А някои хора се забавляват да четат за такива неща.  Joy

На момичето-колиците са си много добри, дори в "Top Gear" ги хвалят, което си е показател. Да не ти пука за кутиите, ти ще караш, няма да я ремонтираш! 

# 18
  • Мнения: 53
Благодаря на всички за информацията.
Истината е,че аз съм съмсем прясно излюпил се шофьор и причината да искам кола автоматик е да мога да свикна по-бързо с шофирането. Наистина не съм въобще наясно с принципа на действие на скоростните кутии а и информацията която получавам от близки и познати е доста противоречива, за това поисках да видя и мненията във форума.
Аз решението съм си го взела - една от трите вида ще да е, зависи изцяло от лизинговата политика на фирмата.
Благодаря още веднъж на всички.

# 19
  • Мнения: 301
Като за млад шофьор и за градско автоматика е перфектен избор. Казвам го от позицията на не чак толкова млад шофьор, който вече 6 години кара автоматик. И не е вярно, че скоростните кутии на автоматика се развалят често - всичко зависи от марката на колата. Също смятам, че определени марки, за който частите са по-евтини очевАдно си има и причина за това - по-често се налага да се сменят.  Mr. Green
Успех и безаварийно каране  Peace

# 20
  • Мнения: 81
Благодаря на всички за информацията.
Истината е,че аз съм съмсем прясно излюпил се шофьор и причината да искам кола автоматик е да мога да свикна по-бързо с шофирането. Наистина не съм въобще наясно с принципа на действие на скоростните кутии а и информацията която получавам от близки и познати е доста противоречива, за това поисках да видя и мненията във форума.
Аз решението съм си го взела - една от трите вида ще да е, зависи изцяло от лизинговата политика на фирмата.
Благодаря още веднъж на всички.
dre@mer, в подкрепа на думите на Джулия, удобството на автоматика си е безспорно - ако се налага да караш в големи задръствания, левият ти крак няма да пулсира след края на поредното шофиране. (добре че нямам брояч колко пъти на ден ми се налага да натисна съединителя...  Rolling Eyes)
Относно чупенето - ако си се насочила към нова кола, там си имаш гаранция, а и новото си е ново. Рискът от скъпи ремонти на автоматични ск е голям при пазара втора ръка.
Така или иначе ще се консултираш при покупката, затова разпитвай здраво и искай да ти обясняват всичко. Това им е работата на консултант-продавачите.
Успех в избора и хиляди безаварийни километри!  Grinning

# 21
  • Мнения: 1 726
Цитат
И не е вярно, че скоростните кутии на автоматика се развалят често

Мда, един млад шофьор е по-опасен за ръчна скоростна кутия, според мен. Mr. Green
dre@mer, ще споделиш ли каква е месечната вноска за някои от изброените модели с автоматична скоростна кутия?

# 22
  • Мнения: 220
голям смях падна докато ви четох...

сега като се сетя как 1 път дадох колата на колежката да кара, щото пих 3 ракии... явно имаше зъб на скоростния лост ли на нещо с подобна форма ли... щеше да го изтръгне - подивях и изтрезнях.  повече колата си на жена не я давам...

мили момичета - карайте си автоматиците - два педала - два крака.... нема кво да мислиш и да кръстосваш краката и да се чудиш какво да настъпиш, като при 3 педала  Joy Joy hahaha newsm78

п.п. предполагах, че модераторите отдавна са я заключили тая тема...

# 23
  • Мнения: 0
Освен , че автоматика гори малко повече, не виждам никакви други минуси, особено за начинаещ шофьор.

Точно за начинаещ шофьор никога не бих препоръчал автоматик... Още пресен, пресен и да не свикне хич на съединител. Защо се мятате толкова на тия автоматици ? Толкова ли са страшни съединителите, давате повече пари за някви мързеливи глезотийки... Автоматик с опция за превключване ръчно е "Типтроник" там на лоста ти е разграфено с "+" и "-" според скоростите - ниски и високи. Ама кво ли обеснявам....  ooooh!

# 24
  • Мнения: 1 726
Цитат
Толкова ли са страшни съединителите, давате повече пари за някви мързеливи глезотийки...

Ами дай тогава да не използваме перални, миялни и така нататък. Защо трябва да ми е трудно , като може да ми е лесно. Не случайно всички коли в Америка са автоматици ( тук карат всички , от 16 до 106 години) . Напоследък и в Европа навлизат, дори в България новите автобуси са такива.

Аз изкарах шофьорски курс на кола с ръчни скорости, но веднага след това се качих на кола с автоматични. Е точно тогава изпитах истинско удоволствие от шофирането. Не се чудя , коя предавка да включа, не ми гасне колата, не тръгва назад в баир, не ми се удрят коленете в таблото( понеже не ми се налага да натискам съединителя "до край", седалката ми е по-назад) , карам с обувки на токчета и най важното- мъжът ми не мърмори , че ще му прецакам съединителя  Mr. Green



# 25
  • София
  • Мнения: 4 042
Ей, сладур, tati2raseria, ти като караш автоматик двата педала с двата крака ли ги натискаш?  hahaha После-чупели се автоматиците!

# 26
  • Мнения: 927
Ей, сладур, tati2raseria, ти като караш автоматик двата педала с двата крака ли ги натискаш?  hahaha После-чупели се автоматиците!
А бе и мен ме хвърли в тъча тоя лаф!  #Crazy Joy

Аз съм карала 3 години нон стоп автоматик в Дубай и при онези наистина ужасни задръствания кола с ръчни скорости би била мъчение. В СФ също е натоварено движението ( е, не колкото в Дубай  Laughing) и автоматика наистина би ти свършил страхотна работа.
Тук се научих на ръчна предавка, но ми беше трудно да свикна  Blush Привикнеш ли към лесничкото, после няма дори и да си помислиш за ръчна скоростна кутия  Grinning

# 27
П.П. Да уточня че колата на която съм се спряла и за която най-вече става дума е Пежо 107, С1 и Тойота Айго /те са едно и също нещо де/.

Езвинявай за резкия тон, но ти добре ли си да си купиш такава кола? Не си хаби парите за тези сапунерки. Ако толкова държиш на Ситроен си вземи С2 - доста по-практична и дори по-добре изглежда. Виж какви ужасии пишат в автопресата за тези три коли:

Цитат
Проблеми и повреди при Peugeot 107, Citroen C1 и Toyota Aygo

Те са семпли, повратливи и икономични. Въпреки това, всички те страдат от някои сериозни и не толкова сериозни, но все пак дразнещи проблеми.

Да започнем с това, че според много собственици, пластмасовите панели по вратите получават вдлъбнатинки. Интериорните пластмаси са точно толкова евтини, колкото може да се очаква.

Багажникът е критикуван както от собственици, така и от автожурналисти, че пропуска вода в дъждовни дни. В допълнение, механизмите на вратите и багажника лесно се чупят.

Проблемите със сигурността са доста по-сериозни. Според различни източници, резервоарите могат лесно да пострадат в случай на удар отзад и това да доведе до пожар. Въпреки това собствениците не трябва да се притесняват, това се случва рядко и тризнаците далеч не са преродените Форд Пинто.

Тризнаците поддават на преобръщане в завой заради пословични проблеми със стабилността. Според изследване, 75% от техните собственици са имали проблеми със стабилността и/или временна загуба на контрол в завой.

Присъдата: Ако искате готина, малка кола за града мислете внимателно преди да изберете какво да купите. Ако искате Пежо, игнорирайте 107 и се насочете към 207 или 206+, ако сте за Ситроен - вместо С1 вземете C2 или C3, ако предпочитате пет врати, феновете на Тойота могат да обмислят малко по-големия Ярис, който е много по-привлекателен от Айго.

Общи условия

Активация на акаунт