случвало ли ви се е това?

  • 4 675
  • 73
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 407
Да скоро-счупих едно  шише сокче.Не го платих.Понякога съм плащала,понякога не.Аз съм голям карък.

# 61
  • Мнения: 2 133
Да, редовно ми се случва да бутна нещо.Само два пъти се е чупила дадената стока.И не съм плащала.

# 62
  • София
  • Мнения: 6 011
Случи ми се - счупих два буркана с грах в Кауфланд, изцяло вината си беше моя.
Понеже влизам вътре с бебешката количка, си редя покупките в торбичка, която е закачена на дръжките на количката. Торбичката се скъса и бурканите се счупиха, това станаа точно пред "Информация".
Посъбрах стъклата с крак и отидох да ги питам как се процедира, очаквах, че ще плащам. Много се учудих като казаха, че няма да плащам, да не се притеснявам, те вече били извикали чистачката.

# 63
Щетите щом са по вина на клиента се заплащат от него Sunglasses

# 64
  • Мнения: 5 877
Плащам си. Слава богу, дотук само една кофичка мляко ми се е налагало.

# 65
  • Мнения: 917
Не съм чупила нищо.
Присъствала съм на грозни сцени, заради счупен буркан грах.
Как не и сложиха белезници на жената незнам.

# 66
  • Мнения: 60
С една приятелка разглеждахме пръстени в Сваровски и тя без да иска изтърва единия и той се пръсна на малки парченца. Тя милата пребледня, но продавачката само и се усмихна и почна да я успокоява как всичко е ок Simple Smile Не беше в БГ де, не мога да си представя ако е тук каква ще е реакцията.
Изобщо не мисля, че клиентът трябва да плаща ако случайно счупи нещо (особено в големите вериги супермаркети), много глупава практика е това у нас  Crossing Arms

# 67
  • София
  • Мнения: 2 430
Случи ми се в един магазин за сувенири да счупя стъклена фигурка.Накараха ме да си я платя и то на сумата на ,която беше обявена.Все си мисля,че в цената на подобен тип стоки е включено и ако счупиш нещо.Ама Тц

# 68
  • Мнения: 483
Темата ме подсети за практиката на един 5-звезден хотел (за такъв се води поне  Laughing ) на Златни пясъци. Когато се окаже, че по време на престоя гостът е счупил чаша за вода (най - обикновена чаша, нито  кристална, нито нищо) на рецепцията го карат да я плати и то на тройно по - висока от реалната цена. Ако гостът откаже, чистачката има задължението старателно да прерови кошчето за боклук и да представи счупените парченца за доказателство.
Това ми го разказва едно момиче, което е работило на рецепцията. Стори ми се доста тъпо. Човекът е оставил сума пари за престоя си и накрая ще го накараш да си плати най - обикновена чаша за вода.

# 69
  • Мнения: 4 380
Темата ме подсети за практиката на един 5-звезден хотел (за такъв се води поне  Laughing ) на Златни пясъци. Когато се окаже, че по време на престоя гостът е счупил чаша за вода (най - обикновена чаша, нито  кристална, нито нищо) на рецепцията го карат да я плати и то на тройно по - висока от реалната цена. Ако гостът откаже, чистачката има задължението старателно да прерови кошчето за боклук и да представи счупените парченца за доказателство.
Това ми го разказва едно момиче, което е работило на рецепцията. Стори ми се доста тъпо. Човекът е оставил сума пари за престоя си и накрая ще го накараш да си плати най - обикновена чаша за вода.

 Shocked И после се чудим защо България е вечно третосортна туристическа страна.

# 70
  • Мнения: 233
Да! И съм била готова да си го заплатя но не са искали това от мен.

# 71
  • София-Варна
  • Мнения: 119
Момичета,сетих се една много смешна история...(когато присъствах, на нея,не ми беше много смешно)
Работя си аз на касата,но имаме предупреждение да ровим и в дамските чанти на клиентите......все едно сме митница!!!
Изведнъж колежка вижда тампони в чантата на една клиентка,нали и ние продаваме същите,трябвало е да ги обяви,като влиза...!
Да ама жената показва,че са ползвани и че са и останали само 3 броя,няма как да ги ползва из магазина,докато пазарува....
Е такъв срам и неудобство,сме брали заради тъпотата на някои шефове,че просто думи нямам!!!

# 72
  • Мнения: 106
ужас! във фантастико. около велкден беше и пореди тясното пространство в магазина, бяха си подредили картоните с яйца с промоция боя за яйца на средата на пътеката. аз бях с детската лятна количка и бутнах /слава богу/ само един картон яйца. на касата ме застигна "налюдателя" и ми я връчи. трябвало да я платя. после разбрах, че на тях повредената стока им я удържали от заплатата. ама от тогава вече 3 години как ги действам. само нещо да е в разрез с клиента, ела да видиш!

# 73
  • Мнения: 2 229
Момичета,сетих се една много смешна история...(когато присъствах, на нея,не ми беше много смешно)
Работя си аз на касата,но имаме предупреждение да ровим и в дамските чанти на клиентите......все едно сме митница!!!
Изведнъж колежка вижда тампони в чантата на една клиентка,нали и ние продаваме същите,трябвало е да ги обяви,като влиза...!
Да ама жената показва,че са ползвани и че са и останали само 3 броя,няма как да ги ползва из магазина,докато пазарува....
Е такъв срам и неудобство,сме брали заради тъпотата на някои шефове,че просто думи нямам!!!

 ooooh! Е, това е пълна простотия вече, никога не бих дала да ми ровят в чантата! Shocked И това да е практика?! Като толкова се притесняват, да направят клетки с ключ и изрично да пише, че с чанти не се влиза в магазина! Tired

Общи условия

Активация на акаунт