Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 3 -Тема 40

  • 44 186
  • 803
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 4 178
Видяхте ли,че експресната е 120лв #Crazy

Да, току що.
Също са ми изтрили едни набрани поръчки от специалните за К3 , което ме  newsm78

# 46
  • Горна Оряховица
  • Мнения: 238
и на мен ми ги забърсаха,явно не е дошъл момента още.Сега пак са за К3 спец.предложения newsm78
А тази чантичка от къде е ,за клубовете ли е?

# 47
  • Мнения: X
Запис и от мен, успешна кампания на всички! Simple Smile

# 48
  • Мнения: 1 320
продуктите от интернет предложенията са НЕТНИ , но включват ли се при определяне на процента ...както и за брошурите?

# 49
  • Мнения: 23
Момичета защо като си вляза в сайта на Ейвън никъде не ми излизат Интернет предложенията. Weary

# 50
  • Мнения: 372
Запис.   Peace

# 51
  • София
  • Мнения: 4 178
продуктите от интернет предложенията са НЕТНИ , но включват ли се при определяне на процента ...както и за брошурите?


интернет предложенията не се включват никъде, а брошурите влизат  при определяне на % на отстъпката

# 52
  • Мнения: 1 028
Ее толкоз ли се набутват с куриерските,ако експресната е 80 лв,че вдигнаха пак мизата,аз таман се изкефих и само веднъж възползвах от  далаверката.

# 53
  • у нас
  • Мнения: 443
Пуснах поръчка за 400лв. Laughing

# 54
  • Мнения: 177
Момичета защо като си вляза в сайта на Ейвън никъде не ми излизат Интернет предложенията. Weary
Като натиснеш направи поръчка и в ляво пише специални предложения  Peace

# 55
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 711
Пуснах поръчка за 400лв. Laughing
Иха, дай боже всеки му.  Grinning

# 56
  • Мнения: 111
Миналият път имах поръчан за подарък комплекта Kimberley и се наложи да го сменя с мой друг комплект, защото клиента изобщо не беше доволен - метала беше черен направо, а там където не беше почернял, стоеше в убит кафяв цвят. Понеже не искам пак да направя такава грешка, а ми трябва за подарък някакво бижу, искам да попитам дали някой е виждал колието Cordelia от специалните?

# 57
  • Мнения: 23
Patenceto84  Много ти благодаря  bouquet

# 58
  • Мнения: 29
Някой от пусналите поръчка може ли да ми каже дали вече му е фактурирана?Аз пуснах вчера и още не ми е!

# 59
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 537
Вече избягвам да набирам поръчка, докато не дойде деня, в който влиза в сила новият каталог. ВИНАГИ ми я трият /ако не е изпратена/ като обновят сайта и всички опции за поръчки са за текущата кампания /в случая редовна поръчка, добавка и експресна/. Забелязали сте, че два-три дена преди да започне официално новата кампания пускат редовна поръчка с нея, а добавката и експресната стоят още със стария каталог. Аз започвам да си набирам поръчката, запазвам я, но не я пращам. Като обновят сайта и адиос на запазените продукти, та се налага да си набирам поръчката наново.

Общи условия

Активация на акаунт