РЕСУРСЕН УЧИТЕЛ - 2

  • 66 627
  • 135
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 3
Под качествени какво разбираме за 1срок по 3предмета мат. бел. и анг.ез му пише примерно среден по ип  така написано зачита ли се или newsm78

# 121
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
Количествени са нормалните озценки слаб 2, среден 3 и т.н

качествени са - нещо от сорта среден, добре, мн. добре, но дали така точно се наричат не мога да кажа - без цифра.

Последна редакция: пт, 07 фев 2014, 16:29 от Dorothy

# 122
  • в полите на Балкана
  • Мнения: 3 462
Дете покриващо ДОИ е с количествени оценки.  Качественитне също могат да се пишат с цифри, но са със звездичка.

# 123
  • Мнения: 3
А основното му образование ще важи ли след като е пошеставал в  5кл. РУ
претеснява ме факта че може да му отиде образованието заради РУ които е пошеставал
 #Crazy

# 124
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
Няма такова нещо. РУ само би му помогнал, да не го тормозят.


Ние сме осми клас, до сега му се зачита образованието наравно с другите. Няма никакви знаци на бележника му.

# 125
  • в полите на Балкана
  • Мнения: 3 462
A моя син е 11кл. до 9кл. беше на ресурсно подпомагане, това не му попречи да кандидатства след 7кл. в езикова паралелка в СОУ. Има си диплом за завършено основно образование като всички деца. От 9кл. мина на индивидуална форма на обучение и отказах ресурсното обучение. Винаги е изпитван като всички останали и са му писани бележки като на другите деца.

# 126
  • Мнения: leet
Това че детето е на ресурсно подпомагане, не пречи по никакъв начин да получи образователна степен, стига да покрие държавните образователни изисквания.
Ако е със специални потребности и не ги покрие, без значение дали е на ресурсно подпомагане или е отказано такова, не получава степен на образование, а само удостоверение за завършен клас.

Ако не е със специални образователни потребности и не покрие ДОИ, повтаря класа.
Отдавна се боря тази дискриминация да бъде поправена- от къде на къде мързеливо дете или дете- хулиган, което не покрива ДОИ ще поватаря класа, докато покрие ДОИ, а дете със специални потребности веднага минава на качествени оценки и се предрешава съдбата му, вместо да се даде шанс и по преценка на училищния екип, включващ родителя, учителя, директора и ресурсния учител, детето също да има право да повтаря класа, докато покрие ДОИ.

# 127
  • Мнения: 838
Това че детето е на ресурсно подпомагане, не пречи по никакъв начин да получи образователна степен, стига да покрие държавните образователни изисквания.
Ако е със специални потребности и не ги покрие, без значение дали е на ресурсно подпомагане или е отказано такова, не получава степен на образование, а само удостоверение за завършен клас.

Ако не е със специални образователни потребности и не покрие ДОИ, повтаря класа.
Отдавна се боря тази дискриминация да бъде поправена- от къде на къде мързеливо дете или дете- хулиган, което не покрива ДОИ ще поватаря класа, докато покрие ДОИ, а дете със специални потребности веднага минава на качествени оценки и се предрешава съдбата му, вместо да се даде шанс и по преценка на училищния екип, включващ родителя, учителя, директора и ресурсния учител, детето също да има право да повтаря класа, докато покрие ДОИ.

Трябва да се помисли и за друго- има деца, които никога няма да покрият ДОИ по даден предмет(или няколко такива), ако ще и цял живот да повтарят  един и същи клас, но пък се справят много добре по останалите предмети и завършили с голото удостоверение не могат да продължат да учат дори в областите, в които имат умения.

# 128
  • Мнения: 33
Здравейте, не зная тук ли е мястото за моя въпрос.
Детето ми е в предуч. група в училище на ресурсно подпомагане е.Много сме доволни, но септември ще е в 1клас.Та въпроса ми е, истина ли е че децата на ресурсно подпомагане няма да получат дипломи, а сома удостоверения, с които няма да могат да кандидатстват в гимназия?
Попитах в ресурсния център и ресурсния ни учител, казват ми че няма такова нещо, че ако детето покрива дои ще си има диплома, но днес логопедката ми казва, че не е така, че диплома не се дава.Вече не зная как да процедирам, а май месец трябва да подам заявление, че се отказваме от ресурсното подпомагане и се чудя какво да правя, на кого да вярвам.
Моля ви за съвет, и ако сте по-запознати кажете кой е прав и кой не?
Благодаря   bouquet

# 129
  • в полите на Балкана
  • Мнения: 3 462
Няма никакво значение дали е на ресурсно подпомагане или не, ако детето покрива ДОИ. Назад е писано много по въпроса, върни се прочети и ако имаш въпроси питай. Hug

# 130
  • Мнения: 33
Няма никакво значение дали е на ресурсно подпомагане или не, ако детето покрива ДОИ. Назад е писано много по въпроса, върни се прочети и ако имаш въпроси питай. Hug
Благодаря, довечера ще прочета, че съм на работа в момента   bouquet

# 131
  • Пловдив
  • Мнения: 1 428
МамаРаче а като сте на индивидуално обучение, би ли описала как точно фактически протича това обучение? Ходите на части уроци и на зпити в края на всеки срок, или по друг начит newsm78 Нисме в четвърти клас сега, на ресурсно подпомагане с количествени( все още) оценки, но до кой клас ще успеем така, не зная.....

# 132
  • Мнения: 680
Здравейте! През септември синът ми ще е втора група в грдината. Искам да бъде с ресурсен учител, воден е на детски психиатър, а и според учителките има нужда. Въпросът ми е каква е процедурата за да ни се назначи такъв и от кога се подават някакви документи? Говорих с директорката, в нашата градина имало още едно дете с такъв учител, каза че ще я разпита, но засега никой не се е свързал с мен  newsm78

# 133
  • в полите на Балкана
  • Мнения: 3 462
mama mariana, писах на ЛС Peace

# 134
  • София
  • Мнения: 2 908
Здравейте!

Директорката на детската градина в която е дъщеря ми ме посъветва да подам документи в РИО за отпускане на детски психолог,тя е с двигателен проблем-лека форма на ДЦП,среща трудност при ходене по нераваности и стълби,иначе усмствено,говорно,интелектуално,самообслужване и т.н. няма никакви проблеми.Имам заключение от детската градина,което е много добре написано,само едно нещо ми се струва,че е объркано,ще го напиша дословно и ще ви помоля за коментар,дали има нужда от поправка и ако да,как е добре да се напише.

Сензорно развитие на детето:
Социализирането на детето в обществото е свързано именно със сензорното възпитание."

Нещо не го разбирам това изречение,сензорно не касае ли слуха и зрението или аз нещо бъркам?

И друго искам да ви попитам понеже звънях многократно и никой не ми вдига в РИО:

-Има ли определен ден/час в който се подават документи и детето трябва ли да е с мен при подаването?
-Ще нося заключение от градината,телкова решение,акт за раждане и молбата,която изтеглих от сайта,друго необходимо ли е?,че да не ме върнат,че не нося още нещо.
-При подаване необходимо ли е да спомена,че се нуждаем единствено от психолог или те ще разберат това,като прочетат заключението?
-Как протича самата комисия с детето?

Ще се радвам,някой минал по-този път сподели информация.

Общи условия

Активация на акаунт