Пей Пал - помощ

  • 35 180
  • 741
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 6 616
Сега ще проверя и ще ти пиша с точност
Profile не го натискай а от падащото меню избери
Add/Edit Credit Card .Ще ти излезе картата ,после Edit (това е в дясно)ще ти излезнат данните ти и променяй това което трябва

Искрено ти благодаря за помоща и отделено време!  bouquet
Брей, не се били свършили отзивчивите хора Hug
Пожелавам ти хубава вечер и отново ти благодаря!

# 706
  • Пловдив
  • Мнения: 3 631
За нищо.Всички тук го правят,е Алекс е най точна в обясненията,но и тя душа носи -не може все да е на линия ,та я отменяме когато можем и знаем де,ама я гоним още в познанията

# 707
  • Мнения: 565
Момичета, имам нужда от помощ! Как се променя курса, по който се изчислява валутата  в ПП newsm78 Бях го срещала някъде, но сега не мога да го открия Hug

# 708
  • Мнения: 685
Не е лошо в следващата тма да се сложи в първия пост  Blush

Вилиан, ето как става, ако обче някои стъпки ги няма има вероятност заради самата банка да се  е "направило" автоматично:

-> My Account
-> Profile
-> Financial Information
-> Recurring Payments
-> Edit Funding Options
-> Conversion Options
-> Bill me in the currency listed on the seller's invoice.
-> Submit

# 709
  • Мнения: 565
Ани,   bouquet  bouquet  bouquet

# 710
  • София
  • Мнения: 2 435
Ето какъв имейл получих от PayPal на някой да му се е случвало, трябва ли наистина да си сменя паролата, не зная какво да правя, ако някой с опит може нека каже  Hug

How to reset your PayPal password


Dear Emiliya Neynska,


To get back into your PayPal account, you’ll need to create a new password.

It’s easy:

Click the link below to open a secure browser window.
Confirm that you’re the owner of the account, and then follow the instructions.
  Recover your password now

Link not working? Copy and paste the one below into your browser: 
https://www.paypal.com/bg/fq/ac=AwGyCz85U9qLXPfUF5eXFQo72MWrQK2O … &t=pr&ifl 
 

If you didn’t ask us for help with your password, let us know right away. Reporting it is important because it helps us prevent fraudsters from stealing your information.


Thanks,
PayPal

# 711
  • Мнения: 5 790
А ти искала ли си да си сменяш паролата?

# 712
  • София
  • Мнения: 2 435
А ти искала ли си да си сменяш паролата?
не, и не съм влизала в акаунта си от 10-15 дни, ако не и повече  newsm78

# 713
  • Мнения: 5 790

If you didn’t ask us for help with your password, let us know right away. Reporting it is important because it helps us prevent fraudsters from stealing your information.



След като не си ти, трябва да се свържеш с тях и да докладваш опит за промяна на паролата ти.
Направи го незабавно от тук:https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;jsessionid=mBx0MrxP9Y … mp;countrycode=BG

# 714
  • София
  • Мнения: 2 435

If you didn’t ask us for help with your password, let us know right away. Reporting it is important because it helps us prevent fraudsters from stealing your information.



След като не си ти, трябва да се свържеш с тях и да докладваш опит за промяна на паролата ти.
Направи го незабавно от тук:https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;jsessionid=mBx0MrxP9Y … mp;countrycode=BG
Алекс,  love001 незаменима си   bouquet

# 715
  • Мнения: 276
Здравейте. Бях си изтрила акаунта преди време и сега искам да си го отворя на ново но не ми позволява със същата карта - писах им имейл, но на опцията там където "If you are new to PayPal or can't log in you can still contact us." - писах им и ето какво получавам в отговор: Dear Polina Todorova,

Thanks for contacting PayPal! We want to answer your questions, but you
emailed us from an unconfirmed email address. Please disregard any
email receipt you may have received as we will not be contacting you
back via this email address.

For security reasons, we can only provide account assistance when your
message is sent from an email address that is confirmed on your PayPal
account.

Confirming your email address is simple. When you register a new email
address, we send an email to that address so you can confirm it. Here’s
how to confirm your email address:

1. Click “Click here to confirm your additional email address” in
the email we sent.
2. Enter your password in the box and click “Confirm.”

If the link doesn’t appear in the email, you can confirm your email
address from your PayPal account. Here’s how:

1. Go to the PayPal website and log in to your account.
2. Click “Confirm email address” in Account Overview.
3. Click “Click here if the button does not appear in the email.”
4. Check your email inbox.
5. Copy the confirmation number in the email.
6. Paste the confirmation number in the box provided.
7. Click “Confirm.”

Карат ме да си потвърдя имейла като си влезя в акаунта - ама как като не иска да ме пусне да влезя там - нали уж съм го изтрила - при Contact US ми изписа, че ако нямам акаунт може да им задам въпрос,нали? Изписах си името и пощата съответно и пак иска имейл??? Какво да правя! #Crazy

# 716
  • Мнения: 5 790
През линка от мейла, който са ти пратили при регистрацията.
А след като си изтрила акаунта си, можеш да създадеш нов.
Създай нов и си потвърди адреса през линка, който ти пращат.
След това им пиши.

# 717
  • Мнения: 269
Момичета , регистрирах се в ПП преди 2 седмици. Имате ли идея защо ми удържат 1,50е 2 пъти ??

# 718
  • Мнения: 5 790
Защото си натиснала два пъти, че искаш код.
Те не могат да "удържат".
Могат да ти изтеглят пари само и единствено, ако ти наредиш плащане.

# 719
  • Мнения: 269
Защото си натиснала два пъти, че искаш код.
Те не могат да "удържат".
Могат да ти изтеглят пари само и единствено, ако ти наредиш плащане.

Разбрах . Благодаря ти.

Общи условия

Активация на акаунт