Магазини Липненски

  • 166 623
  • 470
  •   1
Отговори
# 45
Момичета...започвам да се изумявам.
Задаваш празни (несъстоятелни) въпроси, на които колегите няма как да ти отговарят. За разлика от Вас някои хора не разполагат с необходимото време за празни приказки - това е видно не само от постовете Ви в тази тема.
Магазина на женския пазар функционира от около 4 месеца - там също като на Щросмайер колегите са решили проблема.
Това с различните цени НИКОГА не е било факт. Нещо повече - цените на артикулите във верига магазини Липненски са еднакви навсякъде, като е без значение за кой град или квартал става дума. Отделен е въпроса че има наистина регистрирани САМОВОЛНИ опити от страна на служители за такива нарушения (подчертавам) от които Работодателят губи. От доста време насам, както и към днешна дата такъв проблем няма.

Не виждам какъв е проблема, и защо поддържате темата извън рамките на същността и ? Вие сте достатъчно образовани, интелигентни и запознати с нещата потребители. Избрали сте пазарната среда която отговаря на критериите Ви за избор. Целите какво ? По-скоро да си губите времето ? Да повлияете на нашите клиенти ? Да се покажете колко сте запознати ? Да направим он-лайн магазин ? - това съм го коментирал вече. В Р. България законодателството не отговаря на подобна инвестиция на този етап.
Не отричам че на места търпим критика по отношение на обслужването. Какво според Вас можем да направим за да променим това с продавач-консултантите, и трудовата дисциплина като цяло ? Споделете мнение. Споделете опита си. Бъдете градивни. Кажете ни реални (а не измислени и изтекли по давност) факти - всъщност това че нещата са променени (конкретно за магазина на Щросмайер) би трябвало да Ви накара да се замислите. Кой работодател би желал да дава излишни и незаслужени заплати ? Нека не си говорим в минало време. Сравнете обслужването при нас и на други места. От Сирия, или от Либия да внесем човешки ресурс ?

Надявам се да спрем спам-а и взаимното дразнене, тъй като няма какво да делим. Но можем да бъдем градивни и полезни един на друг.

С Поздрав
      Ники Йотов

# 46
  • Хасково
  • Мнения: 592
Мнението ми е за магазин Липненски е "задоволително" - не пазарувам от тях... но,
Найстина цените са пъти по ниски от цените на пазара, магазина, в интернет сайтове ....
Миризмата във магазина е под всякаква критика !
Качеството на дрехите..... - незнам не съм купувала и нямам мнение !
Най-вече съм си купувала от тях лак за 0.50 ст. от който съм ДОВОЛНА - може да се сравни с този от 1.20 в магазинчето до нас !
Дългите якета който струват 8 лв - съм ги виждала за 22 лв - на същата марка !

И съм "ЗА" - да има онлайн магазин на Липненски !
И да се осигури транспорт - безплатен и да се доставят ( във по големите градове )

# 47
  • Мнения: 590
. Ако някой от Вас реши, че това е първият ми пост, ще го разочаровам - това е последният ми пост тук и по тази тема.

С Поздрав

Освен , че не си държите на думата , което говори зле за вас като мъж и като работник , какъвто всъщност сте .Дано и в работата си не сте така ......

Явно изобщо не сте запознат с нещата .
На пазар Кирков минавам много често в работно време от януари до началото на март не съм видяла този магазин отворен .За цените Вие може да не сте наясно , но аз лично съм го виждала точно в магазина на Щросмайер и този в Люлин , не ми направи добро впечатление .Последно пазарувах в Благоевград там пък цените бяха още по - ниски от София .

Бях достатъчно добра да ви посоча, защо сте ме загубили като клиент , ваша работа откъде ще си внасяте работната ръка , но проблема е по - скоро при вас .Вие сте този , който не може да се справи с персонала .

# 48
  • Мнения: 1 650
много е рисковано да се прави онлайн магаин с такива стоки
като го гледаш на снимка върха като го получиш на живо  ooooh! ooooh!
и разбира се по закон може да го върнеш веднага
а и как си представяте някой който си купува джапанки за 90 стотинки да даде 10 лв за куриерска услуга
на мен лично ми е люботино и ще посетя да видя какво толкова се продава
най-вероятно няма да има нищо интересно за мен, но все пак ...

# 49
  • Мнения: 4 916
...От Сирия, или от Либия да внесем човешки ресурс ?
...

Баце, ти нито от Сирия, нито от Либия можеш да си позволиш да внесеш работна ръка. Дори само този ти коментар те разкрива като пълен аматьор.
Да не говорим, че е крайно невъзпитано да обвиняваш момиче, което се опита да бъде коректно към теб, в задаване на "празни и несъстоятелни въпроси". Свиквай с критиката. В твой интерес е да се научиш да реагираш на чуждото мнение с уважение, а не да бързаш да го квалифицираш като "невярно".
Момичето те попита от къде идва името на фирмата, обаче сигурно и това е несъстоятелен върпос.
Виждам, че фирмата не може да си позволи адекватната реакция на професионалисти за връзка с обществеността  Hug  Нищо чудно, че хората засичат различни цени в магазините.

Последна редакция: сб, 28 мар 2009, 20:14 от argun

# 50
. Ако някой от Вас реши, че това е първият ми пост, ще го разочаровам - това е последният ми пост тук и по тази тема.

С Поздрав

Освен , че не си държите на думата , което говори зле за вас като мъж и като работник , какъвто всъщност сте .Дано и в работата си не сте така ......

Явно изобщо не сте запознат с нещата .
На пазар Кирков минавам много често в работно време от януари до началото на март не съм видяла този магазин отворен .За цените Вие може да не сте наясно , но аз лично съм го виждала точно в магазина на Щросмайер и този в Люлин , не ми направи добро впечатление .Последно пазарувах в Благоевград там пък цените бяха още по - ниски от София .

Бях достатъчно добра да ви посоча, защо сте ме загубили като клиент , ваша работа откъде ще си внасяте работната ръка , но проблема е по - скоро при вас .Вие сте този , който не може да се справи с персонала .


1. Радвам се че съм разконспириран по отношение на това че не си държа на думата. Но наистина след опровержението което Ви написах не допусках отново да имате наглостта да твърдите небивалици. Трябваше обаче да допусна че ще промените посоката на глупостта, и ще се наложи да поствам още докато се съвземете - което явно няма как да се случи.
2. Явно Вие изобщо не се притеснявате да се излагате ПОСТОЯННО с ГЛУПАВИТЕ си твърдения - магазина на пазара Кирков е подновил работата си с клиенти на 01.12.2008 год. От къде минавате, и колко често мога само да гадая (няма да се учудя ако дори не знаете къде е пазара Кирков), но фактите са такива - независимо дали Ви харесва или не.
3. Не допусках че хора извън фирмата разполагат с по-точна и ясна представа за цените ни, но като сте започнала в тоз дух сигурно няма да имате нищо против да ни спестите разходите за счетоводна къща и направо да ни оповестите размера на ДДС-то което трябва да внесем този месец.  Подозирам обаче че и по този казус както и в предходният т.2 това което виждате се различава коренно от реалността. Без да звучи претенциозно Ви съветвам да обърнете внимание на зрението си.
4. Въпроса с персонала е още по-ясен пример за неосведомеността Ви. Този проблем е национален. Но Вие сигурно виждате нещо съвсем различно ? Или може би с вашето добро зрение сте забелязали някъде нещо което коренно се различава ?
5. Проблема наистина е при нас. Та нали Вие сте клиента, а клиента винаги има право. Но реалността е че угодия няма. Не че съм особено изненадан, но ми се щеше да вярвам че в сайтове като този - с единна кауза за взаимопомощ ще има по-компетентни и градивни (полезни) коментари.

От части съжалявам че нарушавам добрия тон, но се надявам по този начин (на Вашия език) да е по-лесна асимилацията.


...От Сирия, или от Либия да внесем човешки ресурс ?
...

Баце, ти нито от Сирия, нито от Либия можеш да си позволиш да внесеш работна ръка. Дори само този ти коментар те разкрива като пълен аматьор.
Да не говорим, че е крайно невъзпитано да обвиняваш момиче, което се опита да бъде коректно към теб, в задаване на "празни и несъстоятелни въпроси". Свиквай с критиката. В твой интерес е да се научиш да реагираш на чуждото мнение с уважение, а не да бързаш да го квалифицираш като "невярно".
Момичето те попита от къде идва името на фирмата, обаче сигурно и това е несъстоятелен върпос.
Виждам, че фирмата не може да си позволи адекватната реакция на професионалисти за връзка с обществеността  Hug  Нищо чудно, че хората засичат различни цени в магазините.


1. Това за Триполи беше тъкмо за Вас. Очаквах да споделите там как е обслужването, как са цените и т.н. Но виждам че обработването на информацията при Вас е толкова първосигнално че едва ли ще допуснете подсмисъл в текста ми. "Аматьор" е термин, който е по-подходящ в квалификация по Ваш адрес, и то не за друго, а защото тълкуването му е сходно с "незнам как е точно, но дай да си кажа". Не съм изненадан обаче че го използвате по мой адрес в професионален план. То Вашите мнения са с ясна тенденция да се коментира "мъглата".
2. Невъзпитано е да пречиш на дадена тема и участниците в нея с въпроси от рода на "днес изгря ли слънце", вместо да го провериш бързо и лесно, но е факт - за справки от подобен тип има посочени телефони за връзка и т.н.
3.С критиката съм свикнал, и освен че Ви призовах към истинна такава, и признах че в дадени аспекти я търпим и нещото което ще е в общ интерес е да споделите фактология за да вземем мерки. Това обаче не се случва, защото освен че съм невъзпитан съм и неграмотен за да го кажа с по-прости думи - та да ме разберете.
4. В обществен интерес е да се научим да бъдем културни, възпитани и търпеливи, както Ви призовах в първият си пост, но сгреших като не допуснах колко голяма е човешката глупост.
5. За невярно имаш право. Няма да тълкувам контекста на целия пасаж, тъй като Вие четете отбрани думи и изречения. Да проследите цялостно нещата е неприсъщо за Вас - видно от постовете Ви. Но е факт че съм го написал в инерцията.
6. По отношение на този въпрос не съм казвал че е несъстоятелен ! Но след като тя беше така добра да покаже истинската същност (да ме провокира да пиша за да наруша това което казах) на въпроса си дори и сега нямам намерение да я образовам.
7. И ти "виждаш", и вместо да споря И с теб ще те посъветвам да прочетеш по-горните редове, преди отново да "замлатиш" клавиатурата. 

Чудя се ако спрете да "виждате" и се замислите какво ли ще излезе ?


P.S. Надявам се ако и сега на някой нещо не му е ясно да се обърне към компетентните заведения за целта. Последният ред НЕ визира хора с явна липса на орган за процеса...

Последна редакция: сб, 28 мар 2009, 20:56 от Ники Йотов

# 51
  • Мнения: 2 531
Здравейте,търсих, търсих но не намирам такава тема ,някой знае ли къде е София има такива магазини,знам ,че имат сайт ама там няма никакви адреси.Благодаря предварително  bouquet
Лелеее то какво попитаха какво излезе  ooooh!

Да си дойдем на думата, щом има представител на Липненски: защо в сайта Ви няма адресите на магазините  / а преди ги имаше, аз съм ги гледала/ ? / това с онлайн магазина беше шеговито предложение, далеч съм от мисълта да ви съветвам /
http://www.lipnenski-bg.com/magazini.html

Последна редакция: нд, 29 мар 2009, 12:56 от veni-b

# 52
  • Мнения: 590

1. Радвам се че съм разконспириран по отношение на това че не си държа на думата. Но наистина след опровержението което Ви написах не допусках отново да имате наглостта да твърдите небивалици. Трябваше обаче да допусна че ще промените посоката на глупостта, и ще се наложи да поствам още докато се съвземете - което явно няма как да се случи.


Удоволствието беше мое . Благодаря . Дори да поствате до безкрай ми стана ясно , че сте лъжец .Противоречите си на всяка втора дума , всеки с малко мозък ще го разбере .Още повече , ако е бил и клиент на магазините ви .

2. Явно Вие изобщо не се притеснявате да се излагате ПОСТОЯННО с ГЛУПАВИТЕ си твърдения - магазина на пазара Кирков е подновил работата си с клиенти на 01.12.2008 год. От къде минавате, и колко често мога само да гадая (няма да се учудя ако дори не знаете къде е пазара Кирков), но фактите са такива - независимо дали Ви харесва или не.


Фактите ....ми дреме на ...аз знам какви са, така , че каквото и да напишете ...Едно поне съм сигурна вие определено знаете къде е пазар Кирков само там се държат с клиентите си по този начин ....и във магазини Липненски също така.Имах някакви съмнения , че може нещо да се е променило от последното ми влизане във ваш магазин , но след последният ви пост се убедих , че няма начин .Все пак вие отговаряте за персонала .


3. Не допусках че хора извън фирмата разполагат с по-точна и ясна представа за цените ни, но като сте започнала в тоз дух сигурно няма да имате нищо против да ни спестите разходите за счетоводна къща и направо да ни оповестите размера на ДДС-то което трябва да внесем този месец.  Подозирам обаче че и по този казус както и в предходният т.2 това което виждате се различава коренно от реалността. Без да звучи претенциозно Ви съветвам да обърнете внимание на зрението си.

Аз мога доста неща да ви посъветвам , но консултантските ми услугите са доста скъпи , ако го карате по този начин скоро и работа няма да имате .Не звучите претенциозно не се притеснявайте .Звучите , като човек занимаващ се с ниско квалифициран персонал с огромно селско самочувствие .Свикнал да му се козирува , но ние не сме бабките , които предимно са ваши клиенти .При тях тези брътвежи може и да хванат , но тук  сте просто един смешен дребен човечец в безпомощно състояние .

4. Въпроса с персонала е още по-ясен пример за неосведомеността Ви. Този проблем е национален. Но Вие сигурно виждате нещо съвсем различно ? Или може би с вашето добро зрение сте забелязали някъде нещо което коренно се различава ?

Да , това е начина  Peace ooooh!

5. Проблема наистина е при нас. Та нали Вие сте клиента, а клиента винаги има право. Но реалността е че угодия няма. Не че съм особено изненадан, но ми се щеше да вярвам че в сайтове като този - с единна кауза за взаимопомощ ще има по-компетентни и градивни (полезни) коментари.

О , вие спомогнахте много .Бяхте градивен и компетентен.

От части съжалявам че нарушавам добрия тон, но се надявам по този начин (на Вашия език) да е по-лесна асимилацията.

О,  благодаря ви   bouquet . Аз пък не съжалявам за нищо .Радвам се да видя истинската ви същност.


Чудя се ако спрете да "виждате" и се замислите какво ли ще излезе ?

Според вас съм сляпа , останало ми е значи само да мисля  Thinking.

М, замислих се .Не ви вярвам .Радвам се , че вече не съм ваш клиент.

# 53
  • Мнения: 1 140
Знам, че темата е съвсем друга, но понеже много ме възмути държанието на представителя на магазини Липненски, ще си позволя да кажа две думи и аз. Първо, стоките там наистина са с лошо качество, с лош дизайн и не знам доколко отговарят на изискванията за безопасност, но ме съмнява, че не съвсем. Второ, влизала съм няколко пъти с надеждата, че ще си намеря нещо хубаво и евтино, но винаги съм си излизала без да купя нищо - дори и ниската цена не може да ме накара да харесам нещо оттам. Ясно осъзнавам, че има различни вкусове и разбирания, както е казал народът "За всеки влак си има пътници".
Господин Ники Йотов, Вие каква степен на образование имате и каква специалност? Собственик ли сте на веригата или сте управител? Или нещо друго, какво? Бихте ли купили на себе си и децата си стоки от магазина? (На последния въпрос не ми отговаряйте, аз знам отговора, а Вие ще ме излъжете). А относно проблемите с персонала - в България има много грамотни и качествени хора, проблемът с персонала е в подбора явно. Винаги съм си мислела, че един грамотен интелигентен управител (шеф, собственик...) може да подбере и качествен персонал и че когато продавачите са груби и невъзпитани, то този, който ги е подбирал, явно не се е справил добре.
Не се гневете на мнения като моето, просто вникнете в смисъла. Ясно е, че си имате достатъчно голям контингент клиенти, но ако не промените нещо, нито ще привлечете нови клиенти, нито ще задържите старите - лично мнение.

# 54
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Никога не съм влизала в магазин от тази верига, но прочетеното в темата и най-вече думите и отношението на Ники Йотов ме отказаха завинаги дори и да проверя и разгледам на място какви стоки се предлагат там.

# 55
  • София
  • Мнения: 3 688
стана ми интересно,ще хвърлям по едно око преди да заключат темата

За статистиката не съм влизала в тези магазини,незнам каква стока предлагат Simple Smile

# 56
Здравейте,търсих, търсих но не намирам такава тема ,някой знае ли къде е София има такива магазини,знам ,че имат сайт ама там няма никакви адреси.Благодаря предварително  bouquet
Лелеее то какво потиха какво излезе  ooooh!

Съгласна съм с теб!
Ясно е едно нещо,а то е,че никога не можем да направим всички доволни и щастливи  Peace.Приемаме критиките и упреците отностно обслужване,стока и тн. Мисля,че е безсмислено да се водят каквито и да е спорове. Има или няма качествена стока в магазини Липненски? Втора или шеста употреба са те? Кои са по-добри Липненски  или магазините втора употреба? Всеки има право на мнение и затова спираме да се защитаваме от неверни нападки като например: играчки, купи и ред други .Хората които посещават веригата магазини по-добре знаят дали продаваме такива неща и колко сериозно да приемат  такива коментари .



С уважение към всички дами  bouquet  bouquet  bouquet

# 57
  • Мнения: 161
Сега виждам темата.
Да се присъединя и аз...няма как.  Whistling

Случвало се е да пазарувам оттам. Първоначално бях предубедена, после останах доволна. Къде другаде ще намеря блузки за по 2.50 - чисто новички.
За качеството-нямам оплаквания. Нито една не стана на топчета, не се разпънаха настрани/както се разпънаха дрешките на La Redout H&M,Esprit i Next!  Sick / нито избеляха. Все още са като нови.  Peace


Обаче!
ИСКАМ ОНЛАЙН МАГАЗИИИННН!
Моля ви, моля ви хора!  Praynig Praynig Praynig Praynig

Тук, където живея аз няма такова магазинче и с удоволствие бих си поръчвала онлайн. Искам само да кажа, че качеството на дрешките от Липненски е по-голямо от "качествените Френски продукти на Ла Редут... Crazy . Еми, тва е - колкото пъти съм взимала неща от там - винаги се развлачват.
Имам от Липненски - дънков комплект, дънкови ботички, тениски за малкия, чорапки за цялото фемили - нямам оплаквания.  Peace

Малко недоволна съм обаче от зареждането на магазина ви в Пловдив/ Централна Гара/. Ми там няма нищичко  Tired . Само дрехи за лелки има.
Заредете го малко, особенно с детски неща, че идва лято, трябва да си понакупим това-онова.   Flutter bouquet

Поздрави на целият ви екип и помислете в кой магазин ще ме вземете на работа. Flutter Обещавам да не ядосвам клиентите.  bowuu /освен ако не ми бавите заплатата!/  Mr. Green



# 58
  • Мнения: 166
Искам да се обърна към Lipnenski, Ники Йотов и всички гости, писали по темата, които са служители, управители или др. свързани с магазина, лица:

1. Всеки човек има право на мнение, за мен качествено е едно, за вас - друго.
2. Както има хора, които харесват и купуват от вашите магазини, така има и такива (включително и аз), които не биха избрали стока от там.
3. Не може да накарате всички да ви харесват.
4. Мисля че и за вас е по-добре да спрете да пишете по тази тема, защото:

 - във форума не става ясно кой стои зад : Lipnenski и Ники Йотов; различни хора ли са? Ако целта на писанията Ви е била защита, разбира се не можете да останете анонимен - аудиторията трябва да е наясно с това.
 - смятам, че коментарите ви поне трябва да се пишат от специалисти в областта на ПР и марктинга, защото сам видяхте, че си донесохте повече негативи.

# 59
  • Мнения: 3 089
мисля, че е време да се заключи темата.
иначе беше освежително да почета.
напомни ми един личен случай, в който производителят на една вградена кухня отказа да я монтира, защото прочел отрицателното ми мнение /моето/ в бг-мама за качеството на работата и квалификацията на служителите му, а аз по един прякначин бях свързана с възложителя на поръчката. различан случка, но много ми напомня на тукашната  Mr. Green
все още недоумявам защо не се схване, че диалогът в интернет винаги, винаги вреди на имиджа на която и да е фирма. да не говорим, че безсмислието на цитатите създава впечатление на обвиняващ-защитаващ се и при това в общия случай, диалогът почти никога не е в интерес на фирмата: не забравяйте, че форумските общества са задружни независимо от всичко - нападайки един потребител, обикновено провокирате другите потребители да го защитят, което си е чиста проба анти-реклама. освен това, куцат ви запетайките, а също и членуването - не мога да не го споделя - с това си изкарвам хляба, а това прави не-добро впечатление. освен това, обръщението 'мили момичета/дами и т.н.' създава усещането за пренебрежение, което също е лоша реклама - вс епак ние сме вашите /потенциални/ клиенти  Peace
както и да е - случи се тчно това, което писах по-горе - неволно защитавам потебители, с чието мение като цяло не съм съгласна.

по темата - да, пазарувала съм от магазина няколко пъти; да, стоките не са с перфектно качество, но пък цените са безумно ниски. и да, който не иска да влиза и купува от липненски, може да пазарува в МОЛ-София или другаде.
освен това, държа да споделя, че не съм на прага на бедността, нито дори на входната врата   Joy

и понеже е веме да къпя, нямам време да се шегувам повече по въпроса нито с едната, нито с другата страна  Peace

Общи условия

Активация на акаунт