Какво правят тия келеши от туристическия бранш

  • 9 001
  • 104
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 401
Ама вече наистина чакам с нетърпение фалити значи. Да останат само тези, които знаят как!
Масларова заради тях направи тая великденска ваканция, като те са обещали 20-30% отстъпки за нашенци за периода.  Келешите му с келеши обаче го правят, ама с обратен знак - плюс 20-30%. И народа тръгна да пълни хазната на комшиите.
Ние ще караме после няколко 6 дневни работни седмици. Обаче следващия път пак ще драснем към комшиите, защото те отдавна са се научили как.
Нищо, разсъждавам си просто. Ако искате и вие споделете.

# 1
  • Мнения: 4 668
Ами ... ние с мъжа ми преди три години се зарекохме , че повече на почивка в България няма да стъпим каквото ще да става  Confused
Съжалявам , но наистина сме принудени да търсим алтернативи навън .
А възможности бол - ски почивката в Австрия , Германия или Италия излиза по - евтино от тъпото село Банско ... за морето изобщо не ми се коментира  Sick
Няма как да стане да си дам парите на хора , които не знаят как да ми ги вземат  Naughty

# 2
  • край Дунав
  • Мнения: 2 173
Подкрепям с тъга!

# 3
  • Мнения: 4 784
Много си права Мизи!
И ние почти сме се отказали от почивка в Бг вече.
Плачевно и трагично е!

# 4
  • Мнения: 2 241
Определено и аз на почивка в България повече НИКОГА не бих отишла!!!
Само и единствено за някой друг уикенд в планината, но нищо повече. Но на почивка категорично НЕ!!!

# 5
  • Мнения: 4 916
Оф, ами те разсъждават така "Миналата година имах такава и такава печалба, ако сега сваля цените и при тази стагнация... съвсем няма да имам печалба... така че по-добре да вдигна цените и да лъжа, че предлагам уникалната в цял свят услуга "плажуване на централния обществен плаж в Поморие."

# 6
  • Мнения: 1 243
Приятелките заминават утре (т.е. тази) сутрин за уикенда в Чифлика. Аз не тръгнах, поради ангажименти, но истината е, че не ми се почива в Бг  Cry. Малееееее ако се бяха организирале за Турция, Гърция, Египет....... щях да запратя ангажиментите по дяволите.
За съжаление-няма да си дам парите на аматъори, които даже и не знаят как да си ги поискат. Работих в сферата на туризма няколко лета на Златни пясъци и...съм отвратена. Жалко за икономиката ни!

# 7
  • Мнения: 1 668
И аз съм отвратена... Последните ми опити за почивка в БГ са пълен кошмар. Да са живи и здрави комшиите, че знаят как да си правят бизнеса. Преди 5 минути пуснах поредния гневен мейн на поредната туристическа агенция, която си мисли, че сме длъжни да и плащаме щото ей така са регистрирали фирма. Трети ден чакам да ми кажат има ли стая в избран от мен хотел (искам да пратя бабата с внучето). като гледам темповете, с които бачкат сигурно са отишли пеша да проверят!

# 8
  • Мнения: 395
За щастие или нещастие нямах възможност да почивам в България последните 3 години. Последния път като съм стъпвала в Бг курорт беше за миналия Великден- 3 дни на Златните- дадохме много пари, а получихме едно голямо НИЩО- ужасен спа център, много студен хотел, лоша храна, никакви развлечения...ужасно беше. Изпитвам някаква носталгия от едно време- почивките ми из Балканите и по морето. Сега предпочитам да изпитвам удоволствие от чуждестранните дестинации. Сори за българската икономика, но при такова лошо съотношение качество: цена не бих почивала в БГ.

# 9
  • Мнения: 191
Ние също не мислим да ходим на море в България. По нашето черноморие е абсолютна селяния, претъпкано с хора, грубо и неадекватно обслужване, плажовете са мръсни и ПРЕТЪПКАНИ с хора. За мен това не е почивка, това ме изморява. Искам да е спокойно и чисто и да мога да си почина наистина. Пък и вече има много примамливи дестинации на прилични цени.
Единственото хубаво на БГ черноморието са чисто новите хотели  Simple Smile

# 10
  • Мнения: 497
Ами накрая ще си почиват те и персонала в хотелите, ето това правят. Този номер с по-скъпите почивки по време на ваканции е валиден навсякъде по света, но точно сега не е точно така.  Joy Joy JoyНие - по света почиваме от 4 години. Сори, но ни загубиха като клиенти.

# 11
  • Мнения: 327
За голямо съжаление е така,изгониха българите от Бг.черноморие.
Не останаха будали,който да си дават парите за НИЩО,гоооооляма част от българите вече почиват на вън.
Нека разчитат на пенсионери по някакви си там програми,да видим до кога ще издържат.

# 12
  • София
  • Мнения: 1 590
Подкрепям всичките тези мнения!
Преди 2 години почивах във Велинград, където имаше ролба само на градския плаж и я пускаха по 15 мин. на всеки ДВА часа ... във всички ресторанти ядохме все едни и същи, лошо приготвени храни, и цената на почивката ни беше два пъти по-висока от същата по времетраене, но на светлинни години като качество почивка в Турция...

# 13
  • Мнения: 1 047
Съгласен съм с гореописаното. Подкрепям и честно да си призная ме боли и се срамувам, че това се случва с нашата държава.
А имаме дадености.

# 14
  • Мнения: 2 241
Имаме невероятна природа и вместо точно туризмът ни да е най-добре развит се случва точно обратното. Виждам как след няколко години единствените почиващи тук ще са само пенсионери по разните му програми на социалното министерство.

# 15
  • Пловдив
  • Мнения: 1 593
Според мен не може да се обобщава и в Гърция и в Турция може да ти развалят почивката както и в България.Навсякъде по-света има качествени хотели и некачествени такива .Примерно Мирамар- Обзор чета че наистина е прекрасен хотел макар че не съм била там , а в темата за Турция има оплаквания от хотели така че не може да правите обобщения.

# 16
  • Мнения: 2 241
Ние тук не говорим за хотели, а за качеството на обслужване като цяло. Да, имаме хубави хотели тук-там. Разбира се всяко правило си има изключение и в случая хубавите хотели, с качествено обслужване при нас са по-скоро изключение.
Персонала тук не знае как да се държи с клиента. Доброто отношение е отдавна забравено. Да не говорим за правилото, че клиентът винаги има право.

# 17
  • Мнения: 1 668
Къде има качествени хотели в Бг, че нещо не се сещам??? Писах в друга тема за 3 дневен престой в пирин сандански. Джакузито го миели всеки вторник  #Crazy #Crazy #Crazy, храната в ресторанта е според народа там като асортимент. Т.е. ако не е пълен хотела има само сирене, кашкавал и 2-3 колбаса... Скоростния интернет беше с такава скорост, че не успяхме да го хванеме, а спасителя на басейна минаваше на всеки 2 часа... Това в 5 звезди със страшни отзиви в бг мама...
Сега чакам една българска агенция 4ти ден да ми потвърди свободни места в един хотел - сигурно са затрупани в работа, що ли? Ама офертите за ранни записвания изтичат във вторник... После ще плеснат с ръце и ще кажат сори. С голям кеф бих гледала фалитите на български туристически агенции и хотели, ама с наистина голям кеф! Не може в бг да няма хотел за 2 вързастри с 2 деца със ядене и спане за 7 дни за по-малко от 1500 лева. В братска гърция и турция ще намеря 1000 оферти за тези пари... За съжаление става въпрос за баба и дядо с 2 внучета и няма как да излязат зад граница. Иначе ние сме лесни - зарекла съм се да ме вържат и да ме влачат пак да прегриза въжето и да не отида на нашето черноморие вече.. То бива то може, но толкова не е редно просто. Цени като на Френската ривиера, обслужване като в циганската махала.

# 18
  • Мнения: 2 697
Ние тук не говорим за хотели, а за качеството на обслужване като цяло. Да, имаме хубави хотели тук-там. Разбира се всяко правило си има изключение и в случая хубавите хотели, с качествено обслужване при нас са по-скоро изключение.
Персонала тук не знае как да се държи с клиента. Доброто отношение е отдавна забравено. Да не говорим за правилото, че клиентът винаги има право.

Да беше само качеството на услугите Sick Какво да кажем и за прекрасните обикновено условия по хотелите предвид космическите им цени ooooh! От няколко години бойкотирам българските курорти, а нискотарифните самолетни компании ми дават възможност да си почивам в западноевропейския ареал по-спокойно и с по-малко излишни главоболия.

# 19
  • Мнения: 1 014
Съгласна съм с общия тон на темата. Нямате представа с какви грандиозни  проучвания се занимавам преди да избера къде да отидем. Миналата година уцелих, може би защото хотела се оказа собственост на испанска верига. При нас се налага едната лятна почивка да е в България, заради малкия - мъничък е, не разбира чужди езици и какво му говорят аниматориките, а той е любител на тези забавления.

# 20
# 21
  • Мнения: 4 668
Чух по новините ... отчаянието им вече си личи , щом ще чакат на държавните чиновници и на бабите по социалните програми  - ОК !  Laughing Laughing Laughing

Истината е , че всички положиха усилие да си съсипят бизнеса , така че трудно ще има връщане назад .
Съчетано с безразборното строене и ламтене да има 1000 хотела , но нито едно дърво или парк доведе до сегашното състояние .
Както казах и по - напред - моето семейство , както и всичките ни познати са безвъзвратно изгубени за каузата "почивка в БГ "

# 22
  • Мнения: 2 241
Много жалка е цялата картинка. Лошото е, че не е това единствения ни проблем. Тя цялата ни държава е с краката нагоре...
Последно г-н Барозу днес съобщил на г-н Станишев, че Останалите европейски страни са се "изморили" да ни помагат  ooooh!

# 23
  • Мнения: 1 404
Миналата година изкарахме майските празници в Гранд Хотел Варна,нямам забележки....сега също са пуснали сносни оферти-по 49 лв на човек,децата безплатно-това е ол инклузив.За мен почивката в чужбина все още е мираж-с две деца,едното от които бебе...налага ми се да разправям с нашите келеши Mr. Green

# 24
  • Мнения: 2 401

Пак гледат да прекарат  държавата покрай нас, кельовците му с кельовци.

Цитат
Държавата трябва да плати до 50% от разликата в пакетите, е записано още в предложението.

Масларова първо да им потърси сметка за бруталната лъжа по Гергьовденската ваканция.  А после да ги пусне да се спасяват сами.

# 25
  • Мнения: 2 241
Ох на Масларова не искам да и чувам името даже  ooooh! От целия кабинет тя ми е "любимката".
В едно списание я бяха изтипосали и коментираха облеклото и и кое колко струва. Сметката излизаше около 10-15 бона.

# 26
  • София
  • Мнения: 1 819

И аз чух по новините и се зачудих за пореден път: защо заради изборите, мамицата им, аз ще плащам почивката на държавния служител?? Ако хотела иска, да направи отстъпка за държавния служител, но защо половината да се поема от институциите??? Не стига, че данъците ми плащат парното на софиянци, но сега трябва да плащам и почивката на държавния служител. Ебати държавата... А и откъде ще вземат пари????

А колкото до българското черноморие, ние открихме начина: през чужд тур оператор. И обслужването изведнъж става различно. Ако нещо не ти харесва, не ти теглят една, а се стараят да решат проблема. Да не говорим, че е много по-евтино. Защото на мен ми харесва да почивам в България.

# 27
  • София
  • Мнения: 175
Подкрепям  Peace От мен пари българските хотелиери ще вземат на куково лято. Много им здраве  bowuu

# 28
  • На гарата
  • Мнения: 163
Напълно съгласна съм ,че обслужването по нашето черноморие а и не само там явно е меко казано ужасно.Толерирането на чужди туристи (румънски цигани и др....) и пренебрегването на родния турист не може да спаси сезона.Много късно господата от туристическия бранш се сетиха че видители нямало по добър от българския турист.

# 29
  • На гарата
  • Мнения: 163
etomira кажи как да си резервираме почивка чрез чужд туроператор.

# 30
  • Мнения: 2 241
Вижта какво прочетох току що http://burgas.dir.bg/2009/04/01/news4229088.html
Моят коментар: След дъжд-качулка!

# 31
  • Мнения: 497
АААА, сетиха се значи за българския турист, като други няма, нали.......Остава и българският турист да се сети за тях. Joy JoyАбе до юли хептен друга песен ще запеят. И съвсем скоро четох за турските курорти, че немските резервации са намалели с 50 %, а на нашето да е с 15 % - силно ме съмнява. За да се решат на такава стъпка, виждат явно, че лятото аниматорите ще занимават персонала, а не курортисти.

# 32
  • Мнения: 2 241
А сега пък, ще си сменяме имиджа !  ooooh!
http://dnes.dir.bg/2009/04/02/news4237473.html

# 33
  • София
  • Мнения: 721
И аз подкрепям мненията дотук, колкото и да ми е тъжно. На българското черноморие кракът ми повече няма да стъпи Naughty
От планините не мога да се откажа, но в Банско определено - никога вече.
Тъжна работа, не се напечелиха тея хора...

# 34
  • Мнения: 1 593
Аз съм почивала в 4 хотела последните 3-4 години в БГ и от 3 от тях (Катарино, Орхидея на Зл. Пясъци и Лагуна Бийч в Созопол) съм оставала достатъчно доволна, за да повторя. Цените им бяха около 50-80 евро на вечер, което намирам за напълно нормално за 4 звезден хотел в разгара на сезона в БГ, а всичко беше на достатъчно добро ниво  Peace За такива цени може да се нощува в съизмерими посредствени хотелчета из съседките ни. В тайланд може и в по-хубави да се нощува, но пътят дотам е цифра...  Grinning
ПС - На ол инклузив не съм фен и по такива  хотели не ходя  Peace

това, заради което няма да повторя морето в България няма нищо общо с хотелите и туроператорите - това е продукта на мизерната канализация - миризливия гаден летен вирус, който отрови ваканцията ми от първия до последния ден  Sick
как пък веднъж не ми се случи по другите части на света  Rolling Eyes

Последна редакция: пн, 06 апр 2009, 01:26 от Лeни

# 35
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Аз до сега тези пакети за по 500 лв  не съм ги видяла. Работя в туристическа агенция и не виждам и някакво намаление на цените от страна на хотелите.....На клиентите си препоръчвам чужбина, защото излиза по-евтино, може да се комбинира почивка + културен туризъм, има добър маркетинг в тази сфера - ранните отстъпки са добри, last minute - също. 1 седмица в 4 звезди хотел Египет на AI - 320 евро - /коментирам проверен и добър хотел/.

# 36
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Аз до сега тези пакети за по 500 лв  не съм ги видяла. Работя в туристическа агенция и не виждам и някакво намаление на цените от страна на хотелите.....На клиентите си препоръчвам чужбина, защото излиза по-евтино, може да се комбинира почивка + културен туризъм, има добър маркетинг в тази сфера - ранните отстъпки са добри
За съжаление е така. Освен, че цените не са намалени и отношението тук в собственната ни страна към нас туристите е пренебрежително и подигравателно. Преди дни се върнах от Гърция, въпреки, че стандарта е висок за нас, хората успяват да предложат пакети достъпни за българи среден клас. Хотелите са повече от добри а отношението към туристите е перфектно. Карат те да се чувстваш важен, друг е въпросът какво си мислят за теб. Wink За жалост клиентите наливат пари в съседните нам държави и така ще бъде доката нашите не се научат да погаделичкат и предразположат туристите от собственната си държава. Миналото лято бяхме в един хотел на нашето черноморие.  Собственниците споделиха, че предпочитат чужди туристи, защото имали повече пари. Еее добре ама тази година и чуждите туристи ми се струва, че ще са по малко. Не е тайна и факта, че ако си резервираш  почивка от чужбина тук в собственната си страна излиза по евтино. Гледах предаване за този случай.

# 37
  • Мнения: 5 370
Признавам си, че със съжаление чета мненията ви. Не съм ходила по хотели за морска ваканция, ние от години си имаме много качествена частна квартира там, където ходим, и много пекани хазаи, които треперят над тишината и спокойствието на летуващите.
За Банско.....признавам, че съм фен, ходим си редовно пак в хотел на познати, не съм бивала разочарована.Сега планираме с приятелка да отидем на удължен уикенд през май и ще избираме между два хотела-"Глазне" и "Пирин".Дано не бъдем разочаровани.

# 38
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Признавам си, че със съжаление чета мненията ви. Не съм ходила по хотели за морска ваканция, ние от години си имаме много качествена частна квартира там, където ходим, и много пекани хазаи, които треперят над тишината и спокойствието на летуващите.
За Банско.....признавам, че съм фен, ходим си редовно пак в хотел на познати, не съм бивала разочарована.Сега планираме с приятелка да отидем на удължен уикенд през май и ще избираме между два хотела-"Глазне" и "Пирин".Дано не бъдем разочаровани.
Е винаги си има изключения. Но болшинството хотелиери не правят нищо да върнат българският турист при тях а и не го предпочитат май. newsm78

# 39
  • Мнения: 779
Аз до сега тези пакети за по 500 лв  не съм ги видяла.

и аз.. newsm78Сигурно ще вземат да се появят октомври или декември 2009..за любителите на морето през зимата.. Mr. Green

# 40
  • Мнения: 1 404
Аз до сега тези пакети за по 500 лв  не съм ги видяла.

и аз.. newsm78Сигурно ще вземат да се появят октомври или декември 2009..за любителите на морето през зимата.. Mr. Green
Ами ние отиваме точно за 500лв-майските празници...хотелът е 5 звезди,ол инклузив....не можах да намерш по-изгодна оферта в Гърция Rolling Eyes

# 41
  • Мнения: 4 916
...
Ами ние отиваме точно за 500лв-майските празници...хотелът е 5 звезди,ол инклузив....не можах да намерш по-изгодна оферта в Гърция Rolling Eyes




Дай линк или координати моля   Hug То не остана време за резервация, ама който не си подрежда нещата на време...

# 42
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Аз до сега тези пакети за по 500 лв  не съм ги видяла.

и аз.. newsm78Сигурно ще вземат да се появят октомври или декември 2009..за любителите на морето през зимата.. Mr. Green
Ами ние отиваме точно за 500лв-майските празници...хотелът е 5 звезди,ол инклузив....не можах да намерш по-изгодна оферта в Гърция Rolling Eyes
За колко нощувки? Коментираме цени за сезона - пакети за 7 нощувки.

# 43
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
...
Ами ние отиваме точно за 500лв-майските празници...хотелът е 5 звезди,ол инклузив....не можах да намерш по-изгодна оферта в Гърция Rolling Eyes




Дай линк или координати моля   Hug
500лв ама за колко дни става върос? И аз ще следя за линк.

# 44
  • Мнения: 2 241
Аз миналата година бях в Гърция в разгара на сезона за 450 лв. 7 нощувки AI.
Тук не ми е ясно къде го има това  Tired

# 45
  • Мнения: 4 916
Аз миналата година бях в Гърция в разгара на сезона за 450 лв. 7 нощувки AI.
Тук не ми е ясно къде го има това  Tired

Линк моля  Hug

# 46
  • Мнения: 2 241
Ами миналата година беше това. Пътувахме с тези www.elfytours.com

# 47
  • Мнения: 1 014
Със сигурност не е за седем дни. Аз в момента съм на четиризвезден, HB, четири дена за 520 лв.
Изобщо не виждам да са се замислили много за българския турист. Посрещат си немските баби и дядовци - има ги в изобилие, поне за сега.
Иска ми се и аз да бях намерила такава оферта, но в момента все още много малко хотели работят.

# 48
  • Мнения: 1 404
Ами аз писах по-напред-за Гранд Хотел Варна става въпрос,на Св.Константин и Елена-5 нощувки за 2 възрастни,дете на 5 години и бебе на 1 година.А темата тръгна за великденските и майски празници...не съм разбрала кога се е заговорило за самия сезон.

# 49
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Малко като реклама - но вчера попаднах на това:
http://www.hotelmakrelov.com/promotions.php вижте цените за Великднеските празници, повече от чудесни са. Хотелчето е прилично. А, около Смолян има къде да се ходи.

# 50
  • Мнения: 3 423
Реално в бг за съжаление има доста келеши,не само в туристическия бизнес  Wink
Някак българина още не може да се отърси от соц .периода. Сферата на обслужване ,като цяло куца.Българина трудно преглъща това да обслужи друг българин.
Също и голяма част от българския турист влиза в понятието "келеш"според мен.Лично аз в чужбина предпочитам хотели ,в които почти не ходят българи.Направих голяма грешка с един популярен хотел в Гърция ,където се изсипаха толкоз българи от кол и въже ,за по два дни и така се държаха,че ме досрамя,че са ми сънародници.
Българина в голямата си част не може да допусне,че има хотели за едни,хотели за други .Не може да допусне,че има хора с различни възможности и различни приоритети.Няма го тоз филм всички да почиваме еднакво.
Аз даже предпочитам да има минимум от 7 нощувки в хотелите с по висока категория .
Миналото лято почивах и в чужбина и в бг.В бг бях в Сол Несебър Резорт от 16 до 29 юли за около 4000 лв.Ще повторя почивката в бг. вече резервирах 14 дни в топ сезона .Веригата не е българска .Прави реверанс към клиентите си,пратиха ми Мас карта с малки глезотийки за верните на веригата  Wink,което е риятно(азира ти получи ли си я)Имам забележки само към персонала в ресторанта (сиреч българския "келеш",който сутрин като си сипвам закуска ме пита "как спа?".................но ще повторя не защото ми е кеф да ме закачат бг.сервитьори а защото всичко друго бе ок и най вече детската анимация.Страхотна анимация на български,прекрасни бяха момичетата с децата,настаняване,храна,басейни всичко прекрасно.Да в Турция може би излиза по изгодно,защото като е олл.наистина всичко ти е в цената.Тук например запътилите се за натам трябва да си приготвят към 50 лв на ден допълнителни за детенце(примерно да си нарисува тениска-25 лв,да оцвети фигурка от 10 нагоре ,вечер вадят водни колела,фрешовете срещу заплащане и тъй.............
Но за мен в тази криза спечелените ни в бг пари ще си ги харчим тук и има къде,има и добри места.

# 51
  • Мнения: 1 144
Подкрепям Мила Мама, че и в Бг има хубави хотели и хора, които си знаят работата. За пролетната ваканция водих децата отново в Парк Хотел Пирин Сандански. Обслужването е на ниво, както и всичко останало. Вярно, скъпичко е, но си даваш парите с удоволствие и получаваш нещо срещу тях. Сега за Великден пак сме клиенти на Шарлопов - само че в Боженци. Ще споделя дали съм доволна впоследствие, но от начина, по които направих резервацията и вниманието, което получавам, (примерно организацията на великденския ни обяд и тн) личи, че хората си знаят работата. Някои от вас са писали за евтини гръцки курорти - веднъж бях на такъв и не знам какво им харесвате толкова освен цената. В Гърция ми харесва курорт като Сани. За мен истината е една - ако искате качествена почивка и лукс, просто се пригответе да си платите, в това няма нищо лошо. Ако търсите ниска цена, трябва да сте готови и за някакви компромиси. Жалкото е единствено, че в България нерядко хем си плащаме добре, хем не получаваме качество, ето това вече не мога да приема. Като прословутия хотел Хисар, където уж поискахме да ни настанят в петзвездната част, а се оказа, че тя не е отоплена както трябва и измръзнахме. Приятелите ни, които останаха в четиризвездната пък се оплакваха, че щели да се сварят. Simple Smile) Повече няма да стъпя там, много зле менажиран хотел. Засега, както казах, ако почиваме в България, оставам фенка на Шарлопов.

# 52
  • Мнения: 636
Ами миналата година беше това. Пътувахме с тези www.elfytours.com

А може ли поне името на хотела и да разкажеш как бяха условията

# 53
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
В разрез с горните си постове ще кажа, че българските хотели наистина започнаха да свалят цените за лятото:
пример х-л Глобус, Слънчев бряг - 4 звезди, първа линия - 385 лв на човек в двойна стая /7 дни + закуски.

# 54
  • София
  • Мнения: 7 991
Някой, работещ в туристическа агенция, може ли да ми обясни целта на 100%-овото плащане на ранните записвания за чужбина?
Давам пример: сега сме средата на април, аз резервирам за средата на септември. Първоначално ми казват да платя 100% от цената, аз се намръщвам. Споразумяваме се 50% сега и останалите 50% 2 седмици преди пътуването. Преди малко получих мейл, че останалите пари трябвало до 15.05.. Еми това са 4 месеца, в които аз не знам какво авансирам... Говорим за немалка сума, няколко хиляди.
Може ли някой да ми обясни защо го налагат това изискване и то по-специално от тази година?

# 55
  • Мнения: 1 144
Може би зависи от агенцията, Милинка, на мен не ми взимат 100 процента. Ползвала съм най-вече Ретур. Не ги рекламирам, последния път, когато исках да резервирам в Парк хотел Пирин Сандански, им писах, те не ми отговориха два дни, тогава се обадих директно в хотела и резервирах, а когато най-после от агенцията се свързаха с мен, им обясних, че са закъснели и те се извиниха много мило, дори предложиха 5 процента отстъпка, но късно. Както и да е, тяхната практика е 50 процента аванс, 50 процента седмица преди датата. И за чужбина беше така, и за Бг.

Всъщност, за последните ни две пътувания във Франция и Испания,  си резервирам през booking.com  и съм страшно доволна. Първо - огромен избор от хотели, с много богата информация (и точна), както и мнения на клиенти. При това никакви авансови плащания, само резервираш и можеш да променяш резервацията до последния ден (стига да има свободни места в избрания хотел,  разбира се) или изцяло да я канселираш без никакви удръжки. Ако обаче изобщо не я канселираш, а просто не се явиш в хотела, ти удържат сума за една нощувка. (Не ми се е случвало, всъщност). Но за сметка на това променях дати без никакъв проблем (единия път седмица преди заминаването ни, защото детето се раболя от скарлатина). Представете си само какви разправии щях да имам с бг агенция, ако се наложеше да променям резервации една седмица преди заминаването.

# 56
  • София
  • Мнения: 7 991
Stella Maria , мерси за инфото  Hug Проблемът с този хотел е, че малко български агенции го предлагат, а по чуждите сайтове е на същите цени...Явно ще го плащаме така, но се издразних. Тъкмо бяхме договорили нещо и мислех, че съм приключила въпроса с почивката. Мразя да ме поставят пред свършен факт, а и парите са немалко, за да ми поставят срок 15.05 да платя всичко на 100%. Имам ги парите, въпросът е принципен...Просто се чудех каква е логиката да ми прибират на 100% сумата, а аз да ползвам услугата след 4 месеца...

# 57
  • Мнения: 2 241
Ами миналата година беше това. Пътувахме с тези www.elfytours.com

А може ли поне името на хотела и да разкажеш как бяха условията
Хотелът се казваше Pelli. Беше на две пресечки от плажа. Управителят и персоналът бяха страхотни. Имаше хубав басейн и една огроооома красива палма пред бара на басейна. Чистеха стаите всеки ден, имаше телевизор и климатик в стаята и това е в общи линии... Simple Smile

# 58
  • Мнения: 1 144
Stella Maria , мерси за инфото  Hug Проблемът с този хотел е, че малко български агенции го предлагат, а по чуждите сайтове е на същите цени...Явно ще го плащаме така, но се издразних. Тъкмо бяхме договорили нещо и мислех, че съм приключила въпроса с почивката. Мразя да ме поставят пред свършен факт, а и парите са немалко, за да ми поставят срок 15.05 да платя всичко на 100%. Имам ги парите, въпросът е принципен...Просто се чудех каква е логиката да ми прибират на 100% сумата, а аз да ползвам услугата след 4 месеца...

Логиката е да разполагат с твоите средства. Simple Smile))

# 59
  • София
  • Мнения: 7 991
То за тая логика и аз се сещам, ама не ми изнася, а и не виждам смисъл от нея... Както и да е, спорен ден ти пожелавам Simple Smile  Hug

# 60
  • Мнения: 3 423
Stella Maria и аз на свой ред съм съгласна с написаното от теб.За Парк хотел Пирин също съм на твоето мнение,и на мен ми е любимия Спа хотел и покрай него се престраших да потърся и добри хотели на морето.Наистина има развитие и има и хубави хотели.
Хубави празници   bouquet

# 61
  • Мнения: 2 401
В разрез с горните си постове ще кажа, че българските хотели наистина започнаха да свалят цените за лятото:
пример х-л Глобус, Слънчев бряг - 4 звезди, първа линия - 385 лв на човек в двойна стая /7 дни + закуски.

Слънчев бряг изобщо не трябва да го броим. Там трябва да почнат да плащат на туристите, за да ги има..  Mr. Green

# 62
  • Мнения: 1 144
Мерси, Мила Мама. Simple Smile))

Милинка, и на теб, успех, и защо не провериш други агенции все пак? Не заради друго, а за да се научат, че клиентът трябва да се уважава.

# 63
  • Мнения: 61
  Много ми е тъжно за българския туризъм Sad Имаме уникална природа,неповторимо съчетание на климат,безбойни природни и исторически забележителности,възможности за балнеология,невероятна фолклорна традиция,неповторима кухня ...и трагично състояние на туристическия бранш като цяло.  smile3518
     Ако искате ми се смейте,но кръв ми капе от сърцето за всичко това,което се случва по черноморските и планински курорти.Подигравка с природата,поголовно застрояване и брутално обслужване на високи цени.
   Много ми е тъжно,но и ние с мъжа ми,след поредица разочарования предпочитаме да си дадем парите за почивка в чужбина.Поне да знаем за какво...

# 64
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Подигравка с природата,поголовно застрояване и брутално обслужване на високи цени.
   Много ми е тъжно,но и ние с мъжа ми,след поредица разочарования предпочитаме да си дадем парите за почивка в чужбина.Поне да знаем за какво...
За съжаление е така и не сте единственните, които са взели такова решение. Вие сте от болшинството хора, които се умориха да плащат високите цени по нашите курорти и да не получават добро обслужване.

# 65
  • Мнения: 658
А ние какво правим за да ни е добре У НАС newsm78

# 66
  • Мнения: 2 241
Какво праим ли? Ще ти кажа:
-Чувстваме се неудобно, когато отидем в някой хотел, защото създаваме работа на някой, на когото това е задължение.
-Чувстваме се неудобно, когато поискаме стаята ни да бъде чиста.
-Чувстваме се неудобно, когато искаме някой от персонала да се усмихне или ПОНЕ да бъде учтив с нас.
-Чувстваме се прецакани, за това, че чужденците плащат по-евтино от нас, а получават по-голямо внимание.
- и т.н...

Неприятно е да отидеш на рецепцията и някоя лигла, която не знае за какво е там, да седи и да те гледа глупаво, подпряна на някоя стена и да я мързи да каже "Добър ден", след това да изпъшка тежко, все едно цял ден е копала и накрая да ти подхвърли ключ за смръдлива стая, за която си платил безбожна сума пари.
Въпросните келеши от туристическия бранш не знаят как трябва да изглеждат хотелите им за "звездите', които си слагат, не знаят как да се държат с клиентите си и как да се отнасят към техните желания.
Не знам какво аджеба би следвало да направя аз, за да ми е добре У НАС - може би преди да отседна в някой хотел да проведа хотелиерски курс???

# 67
  • Мнения: 415
А ние какво правим за да ни е добре У НАС newsm78


Аз пък си мисля , че те /т. нар. келеши от туристическия бранш/ да знаят какво трябва да направят , за да ни е добре в българските хотели. Ако пък "случайно" не знаят , мнооого бързо да се научат.

Моето семейство все още почива и в Бг хотели. Като почива е силна дума , отсяда в БГ хотели. Ами с много малки изключения - пълно безхаберие и липса на професионализъм
Явно в хотелите на Шарлопов все още може да се получи добро обслужване или по - точно казано прилично обслужване. Ние не сме ходили в "Пирин" , но миналата година бяхме три дни в "Янтра" В. Търново и останахме доволни от обслужването в хотела. Ресторантът така и не го ползвахме - първият ден имаше сватба , а после ни заведоха в някакво друго заведение.
Лятото пък бяхме в Пампорово и редовно вечеряхме в механата на "Мургавец" - останахме доволни.

През зимата посещаваме спа центъра на комплекс Емералд в Равда - за там мога да кажа , че финесът , процедурите и чистотата са ниво . Ааа , сетих се - извън сезона няма заведение за хранене , но пък спасителят ни предложи да си даде сандвича на малката  Grinning

# 68
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Какво праим ли? Ще ти кажа:
-Чувстваме се неудобно, когато отидем в някой хотел, защото създаваме работа на някой, на когото това е задължение.
-Чувстваме се неудобно, когато поискаме стаята ни да бъде чиста.
-Чувстваме се неудобно, когато искаме някой от персонала да се усмихне или ПОНЕ да бъде учтив с нас.
-Чувстваме се прецакани, за това, че чужденците плащат по-евтино от нас, а получават по-голямо внимание.
- и т.н...

Неприятно е да отидеш на рецепцията и някоя лигла, която не знае за какво е там, да седи и да те гледа глупаво, подпряна на някоя стена и да я мързи да каже "Добър ден", след това да изпъшка тежко, все едно цял ден е копала и накрая да ти подхвърли ключ за смръдлива стая, за която си платил безбожна сума пари.
Въпросните келеши от туристическия бранш не знаят как трябва да изглеждат хотелите им за "звездите', които си слагат, не знаят как да се държат с клиентите си и как да се отнасят към техните желания.
Не знам какво аджеба би следвало да направя аз, за да ми е добре У НАС - може би преди да отседна в някой хотел да проведа хотелиерски курс???
Peace Абсолютно вярно е това, което си написала. По същият начин съм се чувствала и аз. Е не навсякъде, но е факт, че често се среща лошото обслужване ... И на мен ми е чудно какво трябва да направя.  newsm78 Обикновенно човек когато не е доволен от посещението си някъде повече не го повтаря. На мен само това ми е идвало на ума. Там където не ми е харесало обслужването не стъпвам повече.

# 69
  • Мнения: 109
 И моето семейство отдавна се отказа от почивка в България. Имаме невероятна природа , толкова интересни места където може да се отиде, но обслужването е трагично. Ще дам един паралелен пример - почивка в хотел Грийн парк - Китен и хотел Aqua Fantasy- Кушадасъ. В Грийн парк трябваше да се моля 5 дена подред, някой да се качи и да изхвърли коша с отпадъците (тогава детето беше малко и още беше с памперс) - В  Aqua Fantasy камериерката ни почистваше стаята всеки ден и оставяше хавлиите в най-различни форми - лебеди, палми, сърца и др). В Грийн парк трябваше да станеш в 4,30 сутринта, ако искаш да си намериш свободен шезлонг, за чадър да не говорим - В  Aqua Fantasy по което и време да отидеш, на който и басейн от комплекса има свободни и шезлонги и чадъри. В Грийн парк ако ти завържат очите и ти дадат да пиеш кола, фанта или спрайт(които са Аll inclusive) едва ли ще определиш какво пиеш, защото всичко има вкус на едно- на сода. All inclusive  в  Aqua Fantasy изобщо няма да го коментирам. Вярно е ,че единия е 3 звезди, а другия 5 - обаче паричките, които платихме бяха еднакви. Е как да отида отново на море в България?

# 70
  • Мнения: 5 370
Чудя се дали някой от бранша е прочел тази тема или не им пука въобще?
Знам, че тук се чете, понеже често се включват 'новаци" под формата на "уж ходили" някъде.

# 71
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Чудя се дали някой от бранша е прочел тази тема или не им пука въобще?
Знам, че тук се чете, понеже често се включват 'новаци" под формата на "уж ходили" някъде.

Четем, четем. Е, поне аз. Че даже се и включвам Mr. Green
Има много вярни неща. Но всяко нещо си има две страни...не искам да коментирам и на какви пишман туристи съм попадала - и българи и чужденци.

# 72
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Еее те туристите сега ще са виновни за отношението към тях може би. Наистина има и пишман туристи, но дори и към такива отношениети трябва да е на ниво.

# 73
  • Мнения: 61
А ние какво правим за да ни е добре У НАС newsm78

и аз да отговоря :
Миналото лято с приятели отседнахме за уикенда в х-л "Орхидея",к-с Златни пясъци.Случи се следното :
  • вечерта ни спряха водата-отидох да се разправям на рецепция-казаха ми че правят профилактика и ми предложиха да се изкъпем на откритите душове на басейна  bath
  • бяхме настанени в апартамент,но искаха да си плащаме закуската  #Crazy
  • персоналът се отнасяше с нас като с неканени гости,имаше разправии  argue
  • от бара дънеше безобразна музика

Мамамими,да отидем ли пак да стимулираме бг туризма? newsm78

# 74
  • Мнения: 415
Чудя се дали някой от бранша е прочел тази тема или не им пука въобще?
Знам, че тук се чете, понеже често се включват 'новаци" под формата на "уж ходили" някъде.

Четем, четем. Е, поне аз. Че даже се и включвам Mr. Green
Има много вярни неща. Но всяко нещо си има две страни...не искам да коментирам и на какви пишман туристи съм попадала - и българи и чужденци.



Аз пък си мисля , че е крайно непрофесионално да се коментират клиенти.

# 75
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731

Аз пък си мисля , че е крайно непрофесионално да се коментират клиенти.

Да съм направила конкретен коментар newsm78 Мисля, че не.

Еее те туристите сега ще са виновни за отношението към тях може би. Наистина има и пишман туристи, но дори и към такива отношениети трябва да е на ниво.

Не съм казала и такова нещо. За мен клиентът си е клиент. Но това е по-скоро въпрос на възпитание и обучение.

# 76
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Чудя се дали някой от бранша е прочел тази тема или не им пука въобще?
Знам, че тук се чете, понеже често се включват 'новаци" под формата на "уж ходили" някъде.

Четем, четем. Е, поне аз. Че даже се и включвам Mr. Green
Има много вярни неща. Но всяко нещо си има две страни...не искам да коментирам и на какви пишман туристи съм попадала - и българи и чужденци.



Аз пък си мисля , че е крайно непрофесионално да се коментират клиенти.

В сайта на Алфатур в менюто има специален бутон, кръстен "Скандални клиенти".  Grinning

# 77
  • София
  • Мнения: 7 991
Факт е, че има много сънародници, тръгнали да изживяват "Бай Ганьо тръгва из Европа". И аз съм срещала такива, които от нулевия момент са в състояние да започнат да критикуват, мрънкат и да се жалят за нещо.
Но е и факт, че не съм стъпвала на БГ черноморие от вече 5 години. И то точно заради отношението и всичките съпътстващи "екстри". Докато чужденците идват да си почиват по-евтино от мен по курортите, докато ми е по-евтино да ходя някъде, където ще се отнасят с мен като с човек, а не натрапник, защо да не го правя...

# 78
  • Мнения: 5 370
Не съм попадала в такива ситуации и искрено съчувствам. Но и не съм ходила в такива големи комплекси, а в малки, семейни, но много прилични, хотелчета. И проверени.

# 79
  • Мнения: 415
...
В сайта на Алфатур в менюто има специален бутон, кръстен "Скандални клиенти".  Grinning

О , това го знам!  Grinning

Факт е, че има много сънародници, тръгнали да изживяват "Бай Ганьо тръгва из Европа". И аз съм срещала такива, които от нулевия момент са в състояние да започнат да критикуват, мрънкат и да се жалят за нещо.
Но е и факт, че не съм стъпвала на БГ черноморие от вече 5 години. И то точно заради отношението и всичките съпътстващи "екстри". Докато чужденците идват да си почиват по-евтино от мен по курортите, докато ми е по-евтино да ходя някъде, където ще се отнасят с мен като с човек, а не натрапник, защо да не го правя...

За Бг черноморие не съм компетентна много , тъй като живея в Бургас , а и нашето семейство не си пада по почивка на море. Но това , което съм видяла през уикендите ми е достатъчно да не искам да почивам по нашето черноморие. Ей , това усещане , че едва ли не си натрапник ме кара да се чувствам много гадно. В интерес на истината сме ставали "жертва и на международния туризъм " , но винаги сме получавали извинение и адекватна компенсация.


# 80
  • Мнения: 1 014
Абсолютно навсякъде е възможно да попаднеш на т.нар. келеши, навсякъде може да се наложи да си търсиш правата.
В Турция са ме настанявали в такава маломерна стая, че не става за единична, камо ли за фамилна. След стабилен скандал, ама наистина стабилен се озовахме в супер луксозна стая,  далеч над категорията, за която бяхме платили (а уж хотелът беше препълен).
Подобен случай имах съвсем наскоро и в Б-я - уточнили сме всичко по тел. с хотела, а пристигайки там ми искат и 50% за малкия. Ами, мога да ви кажа, че проблемът беше разрешен в моя полза след десетина минути, без скандали. Настаниха ни в най-голямата фамилна стая, която съм виждала, дори се обаждах, за да питам дали не са ме сложили в двустаен апартамент. Вярно, че хотела е на чужда верига, но е факт и че българи работят в него. Не е имало лошо отношение към нас, бяхме само ние българи, напротив, много ни се радваха.
Просто човек трябва да знае, че е отива с парите си, затова трябва да получи насреща това, за което е платил и да го изисква.

# 81
# 82
  • Мнения: 2 241
Работата с туризма, е като тази в ресторантьорството. Накратко историята от преди няколко дни в пицария... няма да и казвам името на Витошка:
...та сядаме с мъжо във въпросната пицария, умрели от глад и знаем, че големите пици там са си големички, но за сметка на това малките са наистина малки. Поръчахме си двамата по една голяма пица, по нещо за пиене и чеснов сос. И така... след известно чакане пристига сервитьорката, на която между другото и беше трудно да каже "Добър вечер", и ни носи малки пици. При което моя я поглежда и и казва "Ние си поръчахме големи", а тя се обръща и казва "Аааа не, малки си поръчахте". Аз се ядосах и и казах, че и двамата сме си поръчали големи пици и тя с цялото си безочие ми каза "Ама те, големите пици са много големи" Shocked Shocked Shocked
Ами майка му стара, щом големите пици са тооооолкова големи, какво правят в менюто, махнете ги и не ги предлагайте. Освен това, как можеш да ме гледаш в очите и да ми казваш, че си измислям, казвайки, че именно голяма пица съм си поръчала.
Чесновият сос ни се поднесе без лъжичка и аз разбира се помолих за такава. Носенето и обаче отне около 15 минути, през което време ние разбира се си бяхме намазали соса с ножовете. И накрая въпросната "сервитьорка" донесе лъжичка, държейки я в ръката си без салфетка, без нищо и се чудеше къде да я остави.
Ами това е. Такова е обслужването навсякъде. Така е и в магазините. Един елементарен поздрав не можеш да измъкнеш от продавачките, какво остава за някакво по-специално отношение. Застанали на вратата на магазина с цигара в ръка и недай Боже да понечиш да влезеш и да трябва да си изхвърлят цигарата заради теб, ще те убият с поглед.
За това темата не трябва да е "Какво правят тия келеши от туристическия бранш", ами "Какво правят тия келеши от бранша с услугите.
За съжаление в БГ е така - "Голямата пица е много голяма"

# 83
  • Мнения: 2 697
F_Diamond вече е изчерпила мнението ми, но все пак да допълня, че всеки път като се върна от чужбина ми трябва поне месец да се науча да понасям с дебелокожие отвратителното "обслужване" в България. За ужас на доста касиерки, сервитьорки и продавач-консултанти мразя, когато пропускат дори да ме поздравят и обикновено показвам това доста категорично. Нещата няма да се променят, докато не покажем, че всъщност не търпим подобно поведение Peace

# 84
  • Мнения: 2 401
F_Diamond вече е изчерпила мнението ми, но все пак да допълня, че всеки път като се върна от чужбина ми трябва поне месец да се науча да понасям с дебелокожие отвратителното "обслужване" в България. За ужас на доста касиерки, сервитьорки и продавач-консултанти мразя, когато пропускат дори да ме поздравят и обикновено показвам това доста категорично. Нещата няма да се променят, докато не покажем, че всъщност не търпим подобно поведение Peace
Хаха, мислех, че само аз го правя. Но не смея да споделям вече в тия форуми, щото и без това ме взимат за нередовна, преигравала съм - казват, и то за неща, на които е нормално да държи всеки уважаващ себе си человек. 
Това ни е проблема наистина, примиряваме се с всякакви глупости и изстъпления дори, за да не влизаме в конфликт, да не си развалим настроението.  А всъщност не е задължително винаги да се вдига скандал, понякога  Wink се получава и со кротце.

# 85
  • Мнения: 5 370
Хмммм....понеже не видях тема-бял списък за ресторанти, а вече стана въпрос за такъв, чудя се аз пък дали да споделя позитивно прясно мнение? newsm78 В тази тема?
Ще ме набиете ли за спама? newsm43

# 86
  • Мнения: 1 014
Не, кажи си.

# 87
  • Мнения: 5 370
Ами....айде, да си кажа.
Бяхме компания на вечеря във "Фенерите", немската бирария, дето е в една пряка на "Арсеналски" откъм Южния.
Много добра храна, баварска кухня, много чисто, тиха музика, сервитьори-на нивото на сервитьори в хубав ресторант.
Определено ще повторя.

# 88
  • Мнения: 2 241
С колко такива ресторанти или хотели можем да се похвалим. Аз лично мога да ги преброя на пръстите на едната си ръка. Точно там е проблемът. Докато доброто отношение ни прави впечатление нещата няма да са добре!

# 89
  • Sofia
  • Мнения: 8 221

Ами това е. Такова е обслужването навсякъде. Така е и в магазините. Един елементарен поздрав не можеш да измъкнеш от продавачките, какво остава за някакво по-специално отношение. Застанали на вратата на магазина с цигара в ръка и недай Боже да понечиш да влезеш и да трябва да си изхвърлят цигарата заради теб, ще те убият с поглед.
За това темата не трябва да е "Какво правят тия келеши от туристическия бранш", ами "Какво правят тия келеши от бранша с услугите.
За съжаление в БГ е така - "Голямата пица е много голяма"
Понякога съм се чувствала неудобно, че влизам в даден магазин само заради продавачките. И какво очакват от това си поведение да им се моля за внимание- Не излизам си директно. и много ме дразни като ми кажат с влизането:
-Кажете Naughty
и един път мъжо отговори
-Добър ден.
Продавачката дори не зацепи намека....

# 90
  • Мнения: 2 241
Мразя също като вляза в някой магазин и ми кажат "Затворено е". Ми как аз да разбера, че е затворено? Сложена ли е табелка, какво трябва да ми подскаже, че е затворено?

# 91
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Скоро си говорихме с наши приятели, които имат магазини и са спипали продавачките да отблъскват последните клиенти за деня. Собственниците са влезли и са обслужили клиентката. Точно напъдената клиентка им е направила сметка от 220лева. Продавачката вече не е на работа.

# 92
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Искам само да дам пример от днес: клиенти - семейство с две деца - резервираха 5 нощувки в 4 звезди хотел на о-в Корфу, на база закуска + вечеря. Цената е повече от приемлива около 15 евро на човек. Днес ми звънят от хотела - с ваучера за две двойни стаи искат да се настанят три двойни стаи Shocked Shocked Shocked Shocked Е, кажете това, какво е. Грешката не е в мен, защото по имена сме резервирали стаите...че и обзорна информация -10 страници им разпечатах за острова, къде да ходят, какво да гледат...

# 93
  • Мнения: 4 916
Искам само да дам пример от днес: клиенти - семейство с две деца - резервираха 5 нощувки в 4 звезди хотел на о-в Корфу, на база закуска + вечеря. Цената е повече от приемлива около 15 евро на човек. Днес ми звънят от хотела - с ваучера за две двойни стаи искат да се настанят три двойни стаи Shocked Shocked Shocked Shocked Е, кажете това, какво е. Грешката не е в мен, защото по имена сме резервирали стаите...че и обзорна информация -10 страници им разпечатах за острова, къде да ходят, какво да гледат...

Аз не разбрах - платили са две двойни стаи, а искат да ползват три? Ако е така - много тъпо. Ама пробват хората  Wink

За да съм в темата - в неделя, едно вървежно кафене на Плиска, тотално празно. Влизаме с мъжа ми и целия персонал се прави, че ни няма - то не бяха чалги, усилване на музиката, блъскане на столове и маси... Ми тръгнахме си и няма да се връщаме повече.

# 94
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Точно така, платени са две стаи, а те се пробват 3 да вземат. Искам да видя дали ще имат наглостта да се появят в офиса ми.

# 95
  • Мнения: 5 370
Аз пък прекарах много хубав дълъг уикенд в Арбанаси. В частна къща, специално пригодена за гости и нищо друго.
Обаче, пусто, като не е хотел, как да я пусна в темата за белия списък? Че и конкретно име няма, извадих я от сайта на една тур.агенция.

# 96
  • Варна
  • Мнения: 692
Присъединявам се към мненията, че не "туристическия бранш", а изобщо обслужването в България не е на ниво- като се почне от лелките на гишето в поща, банка и т.н., продавачките в магазините и едва тогава се стигне до обсужването в ресторантите и хотелите... Колко от вас са попадали на нелюбезен персонал? На мен ми се случва ежедневно. Как очаквате да останем доволни от обслужването в един хотел в България, като направиш ли 2 крачки извън хотела по разбитите улички и тротоари амбулантни търговци те заливат с оферти, а таксиджии ходят по петите ти да ти предлагат "изгоден" превоз? И впечатлението от почивката съвсем не се изчерпва само с впечатлението от хотела. Отивайки в чужбина има какво да се разглежда - забележителности, музеи, насочващи табели, чисти и подредени улици, магазини... Боли ме, но е факт.
И има още нещо - държави като Гърция и Турция подпомагат "туристическия си бранш", предоставят облекчения и стимули, предпиемат мащабни рекламни кампании, а в България всичко е оставено на самотек, кой както иска (може) да се оправя.

Последна редакция: вт, 05 май 2009, 12:25 от Amica

# 97
  • Мнения: 214
Да си  кажа и  аз. Повече  не  искам   да  чуя за  почивка в България. В Гърция и Турция така  ни глезят че скоро  няма да  се  върнем да  почиваме тук. Ами  то  проста  сметка  като  си  направи  човек се  получава  така: Самолетен  билет в 2  посоки София- Венеция и 3  нощувки  за 2  със закуска  3 звезди= 540 лева. А 5  дни  в  Чифлика  600 лева . Е  ама  къде  Венеция , къде  Чифлика??? Няма  скоро  да  се  върнем да  почиваме тук.

# 98
  • Мнения: 2 241
Аз и мъжо отидохме със самолет в Италия. Спахме 3 вечери в Милано и две във Венеция и един ден прекарахме в Комо. Цялата екскурзия заедно със билетите за влаковете, всичко което сме си купували, яденето там и по ресторанти и т.н., подаръците ни излезе общо 1300 лв. за двамата. Е как ще се получи това тук? Невъзможно!!!

# 99
  • E-CLM & CH-VD
  • Мнения: 3 045
Когато става въпрос за частен бизнес, си е до човек - или го може, или не. Познавам такива туроператори, дето звездите ще ти свалят и от пиле мляко ще ти донесат. И си даваш парите с кеф, защото получаваш точно това, което си договорил, че и повече понякога. Даже бих ги определила като "мазни"  Laughing, но клиентите им са доволни и не само, че ги ползват отново, но им водят и други клиенти.
А при по-големите вериги е до политика на самата верига, качествен контрол по всички нива, и адекватни реакции при проблем.

# 100
  • Мнения: 2 401
Каква ирония само! Ето какво се случи на авторката на темата, решила да забегне навън през празниците.

Цитат
Такааа, хотел Порфи бийч Халкидики http://www.porfi.gr/     
При направена преди два месеца и 100% предплатена резервация и то с дете се оказахме без стая. Защото лукавите византийци бяха настанили други хора предния ден, нашата резервация беше от втори, не от първи май. Казаха, че са ни резервирали апартамент в друг хотел недалеч. Ние зяпнахме, но решихме да не вдигаме пара и направо потеглихме натам. Хотела се казваше Metamorfosis bungalows, увериха ни, че това е хотел, не бунгала. И ето къде се озовахме: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=373697&pid=12052297 . Няма да ви казвам как полудях. Все пак видяхме "апартамента" (исках да снимам), такава дупка и смрад не сте виждали, уверявам ви. Значи правят ни долен византийски номер, пращат ни в бунгало и на всичко отгоре  трябваше да доплатим по двайсет и няколко евро за закуска.   Върнахме се на газ при мошениците и заявих, че искам да ми освободят резервираната от мен стая.  Не се получи разбира се, намериха ни друг хотел, който вече беше читав: http://www.bluedolphin.gr/dining.php
Като цяло Халкидики и май Гърция въобще не е моето място, със звездите доста се злоупотребява, плажовете не ми харесват.   Заведенията извън хотелите са долнопробни и много скъпи. 
Все пак синия делфин е едно добро място за семейна почивка на хора без претенции, но с пари   , аниматорите са българи, децата се забавляват много, персонала е ненатрапчиво любезен, градината е приятна, нямат собствен плаж, само басейн  .

Келеши навсякъде, мацки.  Но продължава да ме е яд, че имаме всички предпоставки да бъдем туристически рай, и заради малоумие и непрофесионализъм не сме.  Но ще се  научат шефчетата, като пооредеят покрай кризата..

# 101
  • Мнения: 4 784
Минзухар, направо съм потресена какво ви се е случило! Rolling Eyes
Явно това е някаква гадна практика по гръцко. Наши приятели имаха горе - долу сходен случай, но не на Халкидики, май на Кавала беше.

# 102
  • Мнения: 836
...Масларова заради тях направи тая великденска ваканция, като те са обещали 20-30% отстъпки за нашенци за периода...
Ама, как не? Чии мислиш са тия бетонни грандомански блокове, дето ни ги пробутват за хотели с претенции за висока категория и супер лукс  ooooh!.

Не само бонуси ще раздават на чиновниците да им ги пълнят, ами и нищо чудно някой Закон в тази насока да си спретнат, за да се подсигурят  Mr. Green

Макар, че видно е, не сме им ние българите таргетът на прохождащите бизнесмени. Как да ти дойде българин в хотела, като паркоместата ти са по-малко от 20% от броя на стаите, например.
Ама те и чужбинските баби и дедовци, дето ги тъпчат в чартърите, се оказа, че още не са изкуфели.

Та, почвам да се притеснявам за собствениците на бетонните стени покрай плажните ивици. Е, повечето са "предприемчиви", ще измислят някакъв "спасителен план" заедно с колегите Масларова и Ко.


ПП. Сега като асфалтират и Несебър, и Созопол, за да печелят по 5лв/час от паркинги, можем да затворим страницата на приказката за красивото българско черноморие, а след години ще я разказваме на внуците вместо митове и легенди.

Последна редакция: пт, 08 май 2009, 08:49 от Силви_

# 103
  • Мнения: X
Живея в центъра на голям град и последното ,което искам ,е да почивам в огромен блок,натъпкан с шумни туристи.
Винаги съм предпочитала малки,тихи селца,с по-безлюдни плажове...понякога и по  тази причина предпочитам да ходим на море през септември,времето е още идеално топло,и няма такъв наплив .
В малък частен хотел,с 5-6 стаи най-много...Мечта ми е да посетя едно село в Коста дел Сол,на испанското крайбрежие...страхотни снимки видях преди години,можеш да наемеш къщичка,тихо,спокойно...
Ако някой е попадал на нещо подобно,моля,нека сподели.

# 104
  • Мнения: 1 144
Каква ирония само! Ето какво се случи на авторката на темата, решила да забегне навън през празниците.

Цитат
Такааа, хотел Порфи бийч Халкидики http://www.porfi.gr/     
При направена преди два месеца и 100% предплатена резервация и то с дете се оказахме без стая. Защото лукавите византийци бяха настанили други хора предния ден, нашата резервация беше от втори, не от първи май. Казаха, че са ни резервирали апартамент в друг хотел недалеч. Ние зяпнахме, но решихме да не вдигаме пара и направо потеглихме натам. Хотела се казваше Metamorfosis bungalows, увериха ни, че това е хотел, не бунгала. И ето къде се озовахме: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=373697&pid=12052297 . Няма да ви казвам как полудях. Все пак видяхме "апартамента" (исках да снимам), такава дупка и смрад не сте виждали, уверявам ви. Значи правят ни долен византийски номер, пращат ни в бунгало и на всичко отгоре  трябваше да доплатим по двайсет и няколко евро за закуска.   Върнахме се на газ при мошениците и заявих, че искам да ми освободят резервираната от мен стая.  Не се получи разбира се, намериха ни друг хотел, който вече беше читав: http://www.bluedolphin.gr/dining.php
Като цяло Халкидики и май Гърция въобще не е моето място, със звездите доста се злоупотребява, плажовете не ми харесват.   Заведенията извън хотелите са долнопробни и много скъпи. 
Все пак синия делфин е едно добро място за семейна почивка на хора без претенции, но с пари   , аниматорите са българи, децата се забавляват много, персонала е ненатрапчиво любезен, градината е приятна, нямат собствен плаж, само басейн  .

Келеши навсякъде, мацки.  Но продължава да ме е яд, че имаме всички предпоставки да бъдем туристически рай, и заради малоумие и непрофесионализъм не сме.  Но ще се  научат шефчетата, като пооредеят покрай кризата..

Ужас! Добре че не сте се оставили да ви разиграват, а сте си търсили правата.

На Халкидики харесвам Сани Ризорт, там знаят как се прави хотелиерски бизнес.

Общи условия

Активация на акаунт