Какво правят тия келеши от туристическия бранш

  • 9 021
  • 104
  •   1
Отговори
# 75
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 753

Аз пък си мисля , че е крайно непрофесионално да се коментират клиенти.

Да съм направила конкретен коментар newsm78 Мисля, че не.

Еее те туристите сега ще са виновни за отношението към тях може би. Наистина има и пишман туристи, но дори и към такива отношениети трябва да е на ниво.

Не съм казала и такова нещо. За мен клиентът си е клиент. Но това е по-скоро въпрос на възпитание и обучение.

# 76
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Чудя се дали някой от бранша е прочел тази тема или не им пука въобще?
Знам, че тук се чете, понеже често се включват 'новаци" под формата на "уж ходили" някъде.

Четем, четем. Е, поне аз. Че даже се и включвам Mr. Green
Има много вярни неща. Но всяко нещо си има две страни...не искам да коментирам и на какви пишман туристи съм попадала - и българи и чужденци.



Аз пък си мисля , че е крайно непрофесионално да се коментират клиенти.

В сайта на Алфатур в менюто има специален бутон, кръстен "Скандални клиенти".  Grinning

# 77
  • София
  • Мнения: 7 997
Факт е, че има много сънародници, тръгнали да изживяват "Бай Ганьо тръгва из Европа". И аз съм срещала такива, които от нулевия момент са в състояние да започнат да критикуват, мрънкат и да се жалят за нещо.
Но е и факт, че не съм стъпвала на БГ черноморие от вече 5 години. И то точно заради отношението и всичките съпътстващи "екстри". Докато чужденците идват да си почиват по-евтино от мен по курортите, докато ми е по-евтино да ходя някъде, където ще се отнасят с мен като с човек, а не натрапник, защо да не го правя...

# 78
  • Мнения: 5 370
Не съм попадала в такива ситуации и искрено съчувствам. Но и не съм ходила в такива големи комплекси, а в малки, семейни, но много прилични, хотелчета. И проверени.

# 79
  • Мнения: 415
...
В сайта на Алфатур в менюто има специален бутон, кръстен "Скандални клиенти".  Grinning

О , това го знам!  Grinning

Факт е, че има много сънародници, тръгнали да изживяват "Бай Ганьо тръгва из Европа". И аз съм срещала такива, които от нулевия момент са в състояние да започнат да критикуват, мрънкат и да се жалят за нещо.
Но е и факт, че не съм стъпвала на БГ черноморие от вече 5 години. И то точно заради отношението и всичките съпътстващи "екстри". Докато чужденците идват да си почиват по-евтино от мен по курортите, докато ми е по-евтино да ходя някъде, където ще се отнасят с мен като с човек, а не натрапник, защо да не го правя...

За Бг черноморие не съм компетентна много , тъй като живея в Бургас , а и нашето семейство не си пада по почивка на море. Но това , което съм видяла през уикендите ми е достатъчно да не искам да почивам по нашето черноморие. Ей , това усещане , че едва ли не си натрапник ме кара да се чувствам много гадно. В интерес на истината сме ставали "жертва и на международния туризъм " , но винаги сме получавали извинение и адекватна компенсация.


# 80
  • Мнения: 1 014
Абсолютно навсякъде е възможно да попаднеш на т.нар. келеши, навсякъде може да се наложи да си търсиш правата.
В Турция са ме настанявали в такава маломерна стая, че не става за единична, камо ли за фамилна. След стабилен скандал, ама наистина стабилен се озовахме в супер луксозна стая,  далеч над категорията, за която бяхме платили (а уж хотелът беше препълен).
Подобен случай имах съвсем наскоро и в Б-я - уточнили сме всичко по тел. с хотела, а пристигайки там ми искат и 50% за малкия. Ами, мога да ви кажа, че проблемът беше разрешен в моя полза след десетина минути, без скандали. Настаниха ни в най-голямата фамилна стая, която съм виждала, дори се обаждах, за да питам дали не са ме сложили в двустаен апартамент. Вярно, че хотела е на чужда верига, но е факт и че българи работят в него. Не е имало лошо отношение към нас, бяхме само ние българи, напротив, много ни се радваха.
Просто човек трябва да знае, че е отива с парите си, затова трябва да получи насреща това, за което е платил и да го изисква.

# 81
# 82
  • Мнения: 2 241
Работата с туризма, е като тази в ресторантьорството. Накратко историята от преди няколко дни в пицария... няма да и казвам името на Витошка:
...та сядаме с мъжо във въпросната пицария, умрели от глад и знаем, че големите пици там са си големички, но за сметка на това малките са наистина малки. Поръчахме си двамата по една голяма пица, по нещо за пиене и чеснов сос. И така... след известно чакане пристига сервитьорката, на която между другото и беше трудно да каже "Добър вечер", и ни носи малки пици. При което моя я поглежда и и казва "Ние си поръчахме големи", а тя се обръща и казва "Аааа не, малки си поръчахте". Аз се ядосах и и казах, че и двамата сме си поръчали големи пици и тя с цялото си безочие ми каза "Ама те, големите пици са много големи" Shocked Shocked Shocked
Ами майка му стара, щом големите пици са тооооолкова големи, какво правят в менюто, махнете ги и не ги предлагайте. Освен това, как можеш да ме гледаш в очите и да ми казваш, че си измислям, казвайки, че именно голяма пица съм си поръчала.
Чесновият сос ни се поднесе без лъжичка и аз разбира се помолих за такава. Носенето и обаче отне около 15 минути, през което време ние разбира се си бяхме намазали соса с ножовете. И накрая въпросната "сервитьорка" донесе лъжичка, държейки я в ръката си без салфетка, без нищо и се чудеше къде да я остави.
Ами това е. Такова е обслужването навсякъде. Така е и в магазините. Един елементарен поздрав не можеш да измъкнеш от продавачките, какво остава за някакво по-специално отношение. Застанали на вратата на магазина с цигара в ръка и недай Боже да понечиш да влезеш и да трябва да си изхвърлят цигарата заради теб, ще те убият с поглед.
За това темата не трябва да е "Какво правят тия келеши от туристическия бранш", ами "Какво правят тия келеши от бранша с услугите.
За съжаление в БГ е така - "Голямата пица е много голяма"

# 83
  • Мнения: 2 697
F_Diamond вече е изчерпила мнението ми, но все пак да допълня, че всеки път като се върна от чужбина ми трябва поне месец да се науча да понасям с дебелокожие отвратителното "обслужване" в България. За ужас на доста касиерки, сервитьорки и продавач-консултанти мразя, когато пропускат дори да ме поздравят и обикновено показвам това доста категорично. Нещата няма да се променят, докато не покажем, че всъщност не търпим подобно поведение Peace

# 84
  • Мнения: 2 401
F_Diamond вече е изчерпила мнението ми, но все пак да допълня, че всеки път като се върна от чужбина ми трябва поне месец да се науча да понасям с дебелокожие отвратителното "обслужване" в България. За ужас на доста касиерки, сервитьорки и продавач-консултанти мразя, когато пропускат дори да ме поздравят и обикновено показвам това доста категорично. Нещата няма да се променят, докато не покажем, че всъщност не търпим подобно поведение Peace
Хаха, мислех, че само аз го правя. Но не смея да споделям вече в тия форуми, щото и без това ме взимат за нередовна, преигравала съм - казват, и то за неща, на които е нормално да държи всеки уважаващ себе си человек. 
Това ни е проблема наистина, примиряваме се с всякакви глупости и изстъпления дори, за да не влизаме в конфликт, да не си развалим настроението.  А всъщност не е задължително винаги да се вдига скандал, понякога  Wink се получава и со кротце.

# 85
  • Мнения: 5 370
Хмммм....понеже не видях тема-бял списък за ресторанти, а вече стана въпрос за такъв, чудя се аз пък дали да споделя позитивно прясно мнение? newsm78 В тази тема?
Ще ме набиете ли за спама? newsm43

# 86
  • Мнения: 1 014
Не, кажи си.

# 87
  • Мнения: 5 370
Ами....айде, да си кажа.
Бяхме компания на вечеря във "Фенерите", немската бирария, дето е в една пряка на "Арсеналски" откъм Южния.
Много добра храна, баварска кухня, много чисто, тиха музика, сервитьори-на нивото на сервитьори в хубав ресторант.
Определено ще повторя.

# 88
  • Мнения: 2 241
С колко такива ресторанти или хотели можем да се похвалим. Аз лично мога да ги преброя на пръстите на едната си ръка. Точно там е проблемът. Докато доброто отношение ни прави впечатление нещата няма да са добре!

# 89
  • Sofia
  • Мнения: 8 221

Ами това е. Такова е обслужването навсякъде. Така е и в магазините. Един елементарен поздрав не можеш да измъкнеш от продавачките, какво остава за някакво по-специално отношение. Застанали на вратата на магазина с цигара в ръка и недай Боже да понечиш да влезеш и да трябва да си изхвърлят цигарата заради теб, ще те убият с поглед.
За това темата не трябва да е "Какво правят тия келеши от туристическия бранш", ами "Какво правят тия келеши от бранша с услугите.
За съжаление в БГ е така - "Голямата пица е много голяма"
Понякога съм се чувствала неудобно, че влизам в даден магазин само заради продавачките. И какво очакват от това си поведение да им се моля за внимание- Не излизам си директно. и много ме дразни като ми кажат с влизането:
-Кажете Naughty
и един път мъжо отговори
-Добър ден.
Продавачката дори не зацепи намека....

Общи условия

Активация на акаунт