Имали ли сте подобен проблем с транскарт?

  • 12 026
  • 43
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 2 958
Не те нападам Боряна, просто работя точно с некоректни платци и ми е писнало да цитирам членове от подписаните договори. Всички некоректни платци са измамени, невинни и не доразбрали. Когато имаш кредит и имаш неясноти се обаждаш на посочените тел. в договора и си ги разясняваш. Не може само да се надава вой и другите да са ни виновни. 
Наистина не е лично към теб, а към всички некоректни платци във всички банкови и финансови институции.

# 31
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
Да разбирам те,но проблема е ,че не си пазя последната вносна бележка за да си докажа,че съм платила...Хората са казали донеси я и всичко ще е наред...Уви стари бележки не пазя и поради тази причина това ще ми е един добър урок  Peace Не е да не съм внесла сумата просто не мога да го докажа...съдба.По нагоре също написах аз сумата е внесох не съм и очаквала,че имам задължения,не съм получавала каквито и да е писма и извлечения и предупреждения,аз мислех,че всичко е точно...Уви няма разписка-няма точно...Не мога да си докажа плащането и ще си го направя пак утре...И ще си събирам и пазя бележките вече  Mr. Green

# 32
  • София
  • Мнения: 2 958
Достатъчно е когато решиш, че няма да ползваш даден кредитен продукт да си изискваш документ , че не си клиент на съответната институция и не им дължиш НИЩО. В повечето случаи такова удостоверение струва някакви пари, но по-добре да дадеш 30лв /на пример, не знам колко струва в различните банки/ и да знаеш, че всичко е ОК. Тогава няма да ти е необходимо да си пазиш последните платежни или бележки за вноската. Peace

# 33
  • Мнения: 2
Аз не мога да разбера, хората се оплакват от Транскарт и т.н., ми ХОРА, бъдете точни, плащайте си навреме, следете си сметките, пазете си бележките за внасяне/теглене и мисля всичко ще ви е наред.
Някой право каза тука, "четете" само когато ви изнася. Подписали сте договор, спазвайте си го, а не когато ви изнася или когато нещо сте "проспали" тогава да си търсите "правата" и да "четете"(най-накрая).

Само да вметна, че аз от 4 години съм клиент на транскарт, вдигали са ми на няколко пъти лимита(лоялен клиент/платец съм, затова), проблеми НЕ съм имал с тях, и винаги съм ги давал като пример за коректност и удобството да имаш такава карта. На всеки мой познат споделям ентусиазма си относно тези карти, и им я препоръчвам искренно.

Поздрави и слънчев ден :0

# 34
  • София
  • Мнения: 137
Некоректни платци ли? Само искам да спомена, че писмото с извлечения за кредитната си карта получих онзи ден. А сумата е ТРЯБВАЛО да се плати до 25 март, иначе съм в просрочие. Добре,че без да ги чакам си внасям кръгли суми.Картата е към Пиреос. Преди време със същата банка - на личния ми телефон се обажда се жена, представя се за служител на Пиреос и ме уведомява, че трябва да внеса еди колко си. Веднага го правя, няма проблеми не е въпрос на пари. Извлечение от банката така и не получавам, след време звъня на телефона даден на картата за да питам за салдото ми (тъй като не получавам извлечения) и от там любезно ми обясняват, че аз от месеци съм в просрочие  Shocked При което ми обясняват също, че тази жена не била от ПИРЕОС БАНК, а от някаква външна фирма. Аз разбира се побеснях, защото аз въобще не искам да съм НЕКОРЕКТЕН платец, а просто от банката ми дават подвеждаща информация, в следствие на което аз търпя загуби, защото естествено ми се начисляват наказателни сметки. За транскард историята е същата, всеки месец ходя и си внасям определена от мен сума пари, пазя си вносните бележки. Остава ми още малко и веднага прекъсвам отношения с тях. За тези, които си мислят, че след като не я ползват картата няма да плащат нищо  Stop ползваш, не ползваш, докато не прекъснеш официално договора си с тях, годишната такса се плаща.

# 35
  • София
  • Мнения: 137
Amareto, май май някой тука е служител на Transcard Financial Services EAD  Mr. Green така се казвате от известно време. И не е вярно, че предишните Транскард нямат нищо общо с TFS , просто имаше малки промени в управлението. Аз до сега доволен човек от услугите им не съм  не съм чула....

# 36
  • Мнения: 2
Amareto, май май някой тука е служител на Transcard Financial Services EAD  Mr. Green така се казвате от известно време. И не е вярно, че предишните Транскард нямат нищо общо с TFS , просто имаше малки промени в управлението. Аз до сега доволен човек от услугите им не съм  не съм чула....

mikse,
в грешка си, ако искаш мога да ти дам(на ПМ) и служебния си телефон и служебния си емайл, и да се увериш ЧЕ НЕ съм служител на Транскарт. ПРОСТО съм МНОГО доволен от услугите им, това е, ясно, просто и елементарно Simple Smile
Винаги ще има недоволни(и в повечето случай тези недоволни са си виновни самите те), и такива които са много доволни, аз съм от тези, многото доволни Simple Smile

# 37
  • Мнения: 303
mikse,
май май някой е служител на Петрол АД

# 38
  • София
  • Мнения: 2 958
По картата на ТФС май платежния период е от 1 до 15 число? Защо 25 март?

Упс, видях, че пишеш за карта на Пиреос!

Последна редакция: чт, 16 апр 2009, 13:13 от джуджанка

# 39
  • София
  • Мнения: 3 064
Мъжът ми имаше проблеми с Транскард още преди 3-4г. Хем закрива картата, хем продължаваха да го тормозят с разни писма. Накрая се отърва, ама не беше лесно. Голяма шмекерия са тия!

Как се отърва? Сериозно питам. Преди няколко месеца уж си закрих картата, а всеки месец ми досаждат с писма на мейла и в пощенската кутия.

Честно да ти кажа, не помня, защото беше отдавна. Ама говори сто пъти с тях по телефона, праща заявления за прекратяване на договора и какво ли не. Иди в офиса им ако имат такъв още и оправете нещата. Защото непрекъснато начисляват разни такси и таксички за какво ли не.

# 40
  • Някъде там...
  • Мнения: 280
В е-мейла който писах попитах за получаване на документ,че си прекратл картата-издават  Peace Просто им пишете по един е-мейл с молба да ви изпратят такъв документ-ще ви пратят оригинал на реалния адрес и копие на е-мейла  Peace

# 41
  • Мнения: 164
Мили мами, и аз като вас съм ожилена от транскарт. Нека да започна с дългата история:
2006 г. като се прибираме от морето с приятеля ми зареждаме бензин на бензиностанция Петрол (приятелят ми работеше в петрол и му бяха издали карта транскарт, понеже е техен служител). Като се прибрахме в софия, погасихме задължението.
през лятото на 2007 получаваме писмо в което той дължи 0,18 стотинки. Приятелят ми отива и внася 0,50 лв., за да погаси задължениято. Февруари месец (отчетен период януари) получавам следващо писмо, в което отново се дължат 0,18 лв + лихва 1,37+ дължими такси 15, та значи общо е 16.55 лв. (минимална погасителна вноска и общо задължение по кредита), в която сума не е включена таксата за писмо в р-р на  5лв.. Не правим плащане, защото сме на годсти на приятели в чужбина в чужбина, и видяхме писмото едва като се прибрахме. Април месец (отчетен период март)получавам поредното писмо в  което имам 0,18 +25+37 = 26.55 минимална вноска. и такса писмо 5 лв и краен баланс -6.55. От своята разплащателна сметка им превеждам 30 лв. Май  месец (с отчетен период април) идва поредното писмо, в което се дължи общо задължение по кредита в р-р на 6,55 лв., такса писмо 10 лв., начален баланс     -26,55 и краен баланс -6.55 лв. Обаждайки се на оператор разбирам че трябва да внеса според единия оператор 6,55 лв, а според друг оператор 16,55 лв. и така постоянно излиза че им дължа нещо. Въпроса е че активността на картата приключва в момента в който приятелят ми напусне работодателя си Петрол. Упорито оператора на транскарт ме убеждава с погасяване на това задължение ще приключи всичко, но не ми се вярва. Най вероятно ще трябва да им платя доста повече, защото последното писмо го получих на 18 май, а срока за погасяване е бил 15 май. И мисля да отида да се занимавам с тях, но трябва приятеля ми да ми направи пълномощно. Кажете какво да направя за да приключи всичко. Какъв документ да им искам, че нямам задължения към тях.Дайте ми съвет. Моля Ви...

# 42
  • Мнения: 649
И аз имам същия проблем с транскард - миналата година изпратих заявление за прекратяване на договора и платих всички дължими суми. Преди няколко дни получавам известие, че договора не ми е прекратен и през това врее са ми начислявали годишна и напомнителни такси Sick

# 43
  • Мнения: 11 009
Коя банка обслужваше Транскард, още ли е Пиреос банк?
Решила съм да проверя на място дали наистина ми е спряна картата и ако не, да я спра.
Преди няколко месеца от call центъра им ме увериха, че е спряна, но продължавам да получавам ежемесечните извлечения от нея в пощенската си кутия. ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт