За бебетата и телевизионните реклами

  • 2 665
  • 59
  •   1
Отговори
# 45
  • до една звездичка
  • Мнения: 1 892
И моята дъщеря е фен на рекламите,особено на тези с кучета,котки и бебета  Simple Smile

До такава степен гледа, че моята дъщеря не си знае името, но вече казва "Калгон"-съвсем сериозно  Mr. Green
Joy
Имам приятелка на която 2-годишният син непрекъснато повтаря-"Простатата  ви алармира"  hahaha
Добре, че поне "Дограмата НЕ им хлопа!" Laughing Peace

# 46
  • Мнения: 3 804
Гледаха и рекламите и шапката на новините  Laughing

# 47
  • в Надежда-та
  • Мнения: 4 983
Да но поодмина този период.
Сега е в транс само на определени реклами Crazy

# 48
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Моята дъщеря от бебе се заглежда по тв. Като беше малка контролирах, но сега трябва и ние да не гледаме. Харесва всичко това е наследено от баща и. Когато гледат ТВ дори не чуват какво им говоря. Thinking

# 49
  • Мнения: 2 013
Според мен това поведение се дължи на 25-я кадър...

# 50
  • София
  • Мнения: 12 576
Според мен това поведение се дължи на 25-я кадър...

25 квадрат, а не кадър, е забранен много отдавна. /Всеки кадър се дели на 24 квадрата/  frames, които могат съзнателно да се възприемат, а 25-тия квадрат не може да се усвои от съзнанието и попада в подсъзнанието, откъдето подава импулс за съответното действие/ По- назад в темата опитах да обясня на какво се дължи...Все пак, ще го повторя. Ефект, подобен на 25- тия квадрат, може да се постигне и по друг начин. Бързото редуване на кадри с продължителност по 1- 2 секунди затруднява съзнанието и то пасивно възприема цялата поредица или части от нея. повтарянето на една и съща реклама много пъти в разстояние на часове или дни също настройва съзнанието към пасивен режим. В самите кадри има прекалено много информация, която също не може да бъде възприета като цялост и части от нея се възприемат пасивно. Сбора от тези условия кара рекламите да ни действат на подсъзнателно ниво и да ни карат да купуваме без да правим съзнателен избор.

Освен това, рекламите имат и друг ефект поднасяйки една илюзия за действителност, която ни кара да променим ценностите и възгледите си. /Всяка вечер по сто пъти гледаме жена, която мие съдове или мъж, който пие бира и пренастройваме ролевите си модели на такава вълна- като ние мием съдове и се радваме, че мъжа пие бира в този момент, например/.

Дори възрастните нямаме ресурс да се съпротивляваме срещу това, затова и аз самата не гледам реклами, когато мога да ги избегна.

# 51
  • Мнения: 2 013
"квадрат" за пръв път го чувам,знам,че се казва кадър,но както и да е...
Това ми го каза мъж,който работи в тази свера и това,че е забранен не значи,че го няма...
Въпроса е как се отразява на бебетата и децата...

# 52
  • Мнения: 1 168
За бебетата и децата още нямам дълготрайни наблюдения - на мен реклами не ми действат. Племеника ми се хипнотизираше на реклами, но нямам спомен да се е притръшквал за нещо от тях.
Дъщеря ми "гледа" ТВ от 2 месечна възраст - телевизора работи от сутрин до вечер, предимно на фолклорния канал, особено когато е сама - исках да свикне да спи на шум ,за да не се налага да ходим като партизани из стаята. А относно рекламите - като хипнотизирана е - и яде, и спира да плаче, а ако види котка или куче в рекламата, чак започва да пищи то кеф.

# 53
  • София
  • Мнения: 12 576
"квадрат" за пръв път го чувам,знам,че се казва кадър,но както и да е...
Това ми го каза мъж,който работи в тази свера и това,че е забранен не значи,че го няма...
Въпроса е как се отразява на бебетата и децата...

До сега ми се събират около 12 години работа в тази сфера и го обяснявам както е. Наричат го кадър, защото всеки знае какво е кадър или поне му е позната дума. Ако приемем, че един кадър продължава една секунда в него има 24 отделни картини, които се наричат квадрати /на английски frames/ Повече от тези 24 не могат да бъдат възприети от човешкото съзнание, но могат да бъдат набутани в една секунда. Това наистина е забранено, а ефекта от него е следният- седят си в киното зрителите, пуска се послание в 25-ти  квадрат да се пие кока- кола и всички хукват да си купят кока-кола, защото желанието да я пият е непреодолимо. няма как да не се забележи подобно явление. При съвременните рекламни методи, които са разрешени ефекта е по- бавен, но дълготраен. всички купуват от "моята шаума" и нито една вечеря не минава без Фикс за нещо си, бира /мъжете знаят защо/ и кока- кола /защото целият свят е едно семейство/. Бебетата и децата имат още по- малко ресурс да се съпротивляват и имат много повече възможности да възприемат, затова гледат като хипнотизирани и са хипнотизирани, буквално.

# 54
  • Мнения: 2 013
"квадрат" за пръв път го чувам,знам,че се казва кадър,но както и да е...
Това ми го каза мъж,който работи в тази свера и това,че е забранен не значи,че го няма...
Въпроса е как се отразява на бебетата и децата...

До сега ми се събират около 12 години работа в тази сфера и го обяснявам както е. Наричат го кадър, защото всеки знае какво е кадър или поне му е позната дума. Ако приемем, че един кадър продължава една секунда в него има 24 отделни картини, които се наричат квадрати /на английски frames/ Повече от тези 24 не могат да бъдат възприети от човешкото съзнание, но могат да бъдат набутани в една секунда. Това наистина е забранено, а ефекта от него е следният- седят си в киното зрителите, пуска се послание в 25-ти  квадрат да се пие кока- кола и всички хукват да си купят кока-кола, защото желанието да я пият е непреодолимо. няма как да не се забележи подобно явление. При съвременните рекламни методи, които са разрешени ефекта е по- бавен, но дълготраен. всички купуват от "моята шаума" и нито една вечеря не минава без Фикс за нещо си, бира /мъжете знаят защо/ и кока- кола /защото целият свят е едно семейство/. Бебетата и децата имат още по- малко ресурс да се съпротивляват и имат много повече възможности да възприемат, затова гледат като хипнотизирани и са хипнотизирани, буквално.

Хи-хи,бях решила и аз да разкажа за това с колата,но си помислих,че може би ще кажеш,че не е така и реших да не го пиша.А ти го описа сама...  Grinning

# 55
# 56
  • На бял кон в Pierrefonds
  • Мнения: 1 451
Ние в къщи не гледаме ТВ, но забелязвам, че като гледаме филм например детето доста се заглежда. Предполагам, че цветовете и движенията много ги привличат.

# 57
  • Мнения: 1 085
Притеснително е това с 25 квадрат, защото действа на подсъзнателно ниво и е като бомба със закъснител. Дали въпреки забраната някои рекламодатели не се възползват от това?

# 58
  • Мнения: 9 466
Да,гледа и не само рекламите Grinning

# 59
  • София
  • Мнения: 1 139
В началото ТВ-то му правеше по-голямо впечатление.
Сега се заглежда избирателно-харесва определено шапката на Бон Апети и тази на прогнозата за времето.
Забелязвам също така,че се обръща към телевизора като чуе определена музика.Изглежда я асоциира с нещо Peace

Общи условия

Активация на акаунт