DEPECHE MODE- Tour of the Universe

  • 8 125
  • 197
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 140
Аз им писах на Тикетпро, ама да искам съвет и от вас - купих си билетите като направих превод на гише в банка. Чаках доста и накрая ги получих, а сега разбирам, че парите ще ми бъдат върнати по същия начин? Така ли е според вас? Как ще ме намерят от банката?

И аз съм по същият начин.От СМЕ ми казаха, че всички закупили по този начин билети могат да ги върнат само в техният централен офис на ул.Иван Рилски или нещо подобно беше /погледни в сайта им го има/.Не е необходимо да пазиш бележките от банката за превода, те проверяват билетите по серийните номера при тях при връщането им.Дано съм била полезна.

# 166
  • София
  • Мнения: 137
A аз ги купих от Офис 1. Там ли да ги върна? Някой знае ли?

# 167
  • Мнения: 5 370
A аз ги купих от Офис 1. Там ли да ги върна? Някой знае ли?
Аз утре лично ще ходя там, сутринта. После ще споделя.

# 168
# 169
  • Мнения: 544
Чест им прави това специално изявление! То потвърждава предположенията ми. Ако имахме прилична голяма зала, щяхме да ги видим към края на турнето. Сега остава да се надяваме за следващ летен сезон. И всеки да се оправя поединично. Не пропускайте да споделяте, като отидете на концерт на друго място! Пожелавам го на всички фенове!

# 170
# 171
  • Мнения: 544
To all our fans who held tickets to the recently cancelled shows,

We want to express our deep and heartfelt apology for having to cancel these shows and want to also provide a bit of explanation for why we are not able to replay these dates. We do not take cancelling shows lightly and understand your disappointment and frustration with the cancellations - we are disappointed as well.

After our successful Eastern and Southern European shows in 2006, we were excited to return to some of our favorite cities and to meet our devoted fans in new cities where we had never played. Once we realized we would not be able play the dates as originally scheduled, we started looking at all possible rescheduling options with our manager and booking agent. The delays in getting information to all of you during this period were due to our strong desire to fully explore all options, and the logistical difficulties of rescheduling shows on a tour of this size. All of this was made more difficult by the fact that the majority of the shows we were unable to play were stadiums, which meant that we could only replay the dates during the summer. As many of you are aware, we had already scheduled dates in North and South America following our current European tour, so our summer schedule is completely full. Unfortunately, in the end, we were only able to reschedule our missed shows that were to be played in indoor venues, as we could postpone these until our winter European tour leg. Although we were unable to reschedule the shows in Athens, Istanbul, Bucharest, Sofia, Belgrade, Warsaw, Riga and Vilnius, we will make it our priority to come back to these cities in the near future.

Again, we want to say thank you for you patience, understanding and support during this period. We apologize sincerely for not being able to perform for you as originally planned.

-Martin, Andy and Dave

# 172
  • Мнения: 212
Бясна съм!
Купих си билетите онлайн с кредитна карта през epay.bg
Писах им мейл преди една седмица на тикетпро, нищо.
Звъня им днес, много "любезна" госпожица още преди да ме е изслушала, ми казва, че пари ще се връщат само на място в офиса им в София. Преди да продължа, тя вече ми беше затворила телефона.
Звъннах 2ри път, обясних, че билетите ми са електронни, тя каза, че няма значение кой ще отиде, дори и да не съм аз и пак затвори телефона ...
И ся кво, ако съм от Варна, да ги забравя тези пари.
И после Фънки ще разправя наляво и надясно Булгаристан това, Булгаристан онова ...
По-голям булгаристанец от него и персонала му надали има ...
Извинявам се за емоционалния пост, но все пак живеем в 21 век да му се не види.

# 173
  • София
  • Мнения: 18 679
И аз недоумявам защо трябва да се разкарвам до офиса...Платила съм им онлайн, имат ми всички данни, сметка, имена, заявила съм желание сумата да ми бъде възстановена в имейл, ама неееее - трябва да се занеса до офиса, че да им връча хартийките, дето за нищо вече не стават. Тъпотия.

# 174
  • Мнения: 798
А какво да кажем тия дето не сме от София....Трябва да се занеса до там от Бургас, за да ми върнат парите. Еми...някак в 21 век не е нормално. Даже не благоволиха да ми отговорят от СМЕ на e-mail-а. Сега трябва да търся някой евентуално да ходи до Сф и да го ангажирам с тази безподобна глупост.

# 175
  • Мнения: 5 370
Аз моите вече ги върнах, в Офис Уан в МОЛ-а. Даже похарчих паричките.

# 176
  • Мнения: 212
Моите са електронни билетите.
И аз не съм от София, и аз трябва да занимавам някой друг. И на моят мейл не отговориха ...
Просто нямам думи. Разбирам ги девойките, които работят там, трябва да отговарят на стотици обаждания, но такова поведение е недопустимо.

# 177
  • София
  • Мнения: 565
Аз моите вече ги върнах, в Офис Уан в МОЛ-а. Даже похарчих паричките.
И аз така.
съжалявам за главоболията на закупилите електронни билети. Наистина, след като живеем в 21-ви век не е нормално да има такива недомислици. Най- малкото един мейл могат да пуснат с любезно обяснение и извинение за затруднението. Ама не Confused.

# 178
  • Мнения: 5 026
Депеш са супер!

# 179
  • Мнения: 723
След като преди 10 дни написах въпросния мейл до Тикет Про, с който трябваше да ми възстановят парите за концерта, днес реших да им се обадя и да попитам какво става. Един изключително груб младеж едва ли не ми се скара защо се обаждам и се интересувам за моите си пари  #Cussing out Думи нямам за грубото отношение  Sick

Както и да е - да си кажа какво ми обясни. Щяло да има забавяне на парите за хората, които са платили през epay, защото самите epay още не били казали как точно ще връщат парите. Тогава попитах дали бих могла да отида директно в офиса им и да си взема парите. Отговорът беше "изключено" и да дали съм си представяла каква каша ще стане ако те били правили така  #Crazy Та последно остана да се обадя след две седмици ако не са ми преведени парите.

Лично аз съм много възмутена от качеството на услугите, предлагани от Тикет Про и СМЕ. Не мога да си представя как така предлагаш он-лайн услуги без да си обмислил сценария "Какво се случва ако дадено събитие се отмени и как ще връщаме парите на хората"    

Общи условия

Активация на акаунт