От коя банка сте доволни?

  • 44 922
  • 302
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 46 573
Защо когато не сте доволни от определени
служители или клон не пишете жалба, в която
да обясните недоволството си.Това са важни
неща и ако ръководството на дадена банка
знае за тях съм сигурна,че се взимат съответните
мерки,за да можем да бъдем доволни.

Пишеме  Laughing пускали сме в ОББ и ЦКБ, има ефект, определено Peace

# 31
  • Мнения: 4 300
Каспър, много извинявай, ама на вратите на банката има табела, че не се влиза с храна, нито се снима, но теб те снимат ( за кучета не знам дали има табела, но не знам и кой болен мозък може да си го помисли).  Охраната си има задължения и те не включват държане на клиентски кучета. Много интересно ако трябваше да отиде в поликлиниката кой щеше да й държи песа.
А и с какво аз като клиент съм длъжна да търпя куче? Ако искам да ми скачат и душат кучета в краката ще отида на място за разхождане на кучета ( в каквото и без това, напук на всички правилници са превърнати паркове и детски площадки).

# 32
  • Мнения: 6 206
Виж на това му се казва сървис
Навремето преди 15 години работех за чужденец, който дойде да прави бизнес в бг. Човекът се потрисаше и все още го прави при нивото на сървиса в бг.
Когато отваряхме обектите му не можехме и да си помислим да отворим без голям пепелник отвън и държач за кучета. Човекът ни даваше чеклист от задължителни неща - между които и автомат за врата, през 94та това беше по-скоро лукс, и там беше и поставката за кучета. Дори малък обект, но всичко беше помислено до ента степен. Просто идваш и няма как да не си оставиш парите и да си тръгнеш доволен.
Това бг банките не го умеете и огромна заслуга имат примерно изтрещялите пенсионери рода на ръководството, наречени охрана.

# 33
  • Мнения: 889
Всичко зависи от клона и от това какво точно "работиш с тях". Аз от няколко години ползвам услугите на пощенска, по едно време ме бяха изнервили, смених клона и всичко е ОК. При всеки случай, която и да избереш имай впредвид че ДСК са най- ужасното подобие на банкова институция. Може и другите да са така, просто аз патих от тях. Докото се опитвах да си придвижа жалбата, което не е много лесно ако не си в София се наслушах на такива истории, че лошо да ти стане.

# 34
  • Мнения: 4 300
В никак не малка степен хората си мислят, че щом са "клиенти" всичко им е позволено. Един много известен българин, сигурно е обиколил половината свят, преди години беше добил навика да си паркира колата по цял ден на местата за паркиране на клиенти пред банковия офис. Направиха му любезна забележка, първия му отговор беше че той бил клиент и ни изкарвал заплатите Rolling Eyes, след още по любезно обяснение, че паркингът се ползва от наистина от клиенти, но за времето, в което са в банковия офис, той премина към действия. Отиде и с ключ издраска всики паркирани там коли.
Има си сървис, но си има и граници. И е добре те да се спазват и от двете страни.

# 35
  • Мнения: 1 008
Виж на това му се казва сървис

Това бг банките не го умеете и огромна заслуга имат примерно изтрещялите пенсионери рода на ръководството, наречени охрана.

Във време в което тече активна кампания
против тютюнопушенето, не виждам коя банка ще
слага пепелници пред офисите.Сега не сме 94.
Впрочем,къде по света пред банка има специално
обозначено място да си вържеш кучето.Стана ми интересно.

# 36
  • Мнения: 4 300
И защо аджеба не може да си го върже на някой уличен стълб например.
Как не сме се сетили в нашата банка да предложим нова длъжност- държач на кучета.

# 37
  • Мнения: 9 865
И защо аджеба не може да си го върже на някой уличен стълб например.
Как не сме се сетили в нашата банка да предложим нова длъжност- държач на кучета.
Ииии, айде, откога се чудя как да се внедря в някоя банка, ама искам хубава заплата. Ще мога да държа по много кучета наведнъж и страшен сървис ще става. Бакшиш дали ще има?

# 38
  • Мнения: 6 206
Излишно е да се спори.
Част от сървисът е и това - като видиш веднъж проблем, да направиш сигурно, че втори път няма да се повтори.
Но пак казвам, това бг банките не го умеят и то не защото вие служителите не го искате, нямало е кой да ви научи, а защото отгоре не се трогват.
Да, има държачи за кучета. Ще ви кажат чужбинските майки. Казах пепелника, защото си спомних, че държача беше точно след него. При всички случаи е по-добре да има пепелник, отколкото да няма.

# 39
  • Мнения: 1 008
Каспър,при цялото ми уважение към теб,
но когато човек приказва неща от които няма
понятие става смешно и някак глуповато.
Няма смисъл да спорим,права си. Stop

# 40
  • Мнения: 2 018
Каспър е права и става въпрос за отношение към клиента, а не за прекрачване на граници. Има такива дребни неща, които правят впечатление и съответно си вадим заключения. Голяма работа, че някой щял да подържи кучето за 2 минути, макар и да не му е задължение или пък ще се помисли за такива дребни наглед неща, но важни, като - държач на кучета.
Но за отношението към клиента може да се говори много - още не сме се научили, що е то търговец и как да накараме клиента да се чувства доволен, за да се върне при нас, не по задължение, а защото ни е одобрил.

Но това дали ще има държач за кучета или пепелник пред офиса им, в момента е най-малкия проблем на банките и техните клиенти. Не мисля, че това я интересува авторката.
И моля когато хвалите банка, конкретизирайте в какви взаимоотношения сте с нея - дали имате само дебитна карта или впечатленията ви се базират на по-сериозен опит.

# 41
  • някъде другаде
  • Мнения: 629
от ДСК.Имам няколко сметки с не много големи суми.Съпругът ми тегли и кредит от тях , и стана само в рамките на седмица.

# 42
  • Мнения: 889
Когато се стигне да се замислям за това дали има пепелник и дърач за кучето пред банката, то аз ще съм БЕЗКРАЙНО доволна от нея. За сега ми се налага да се занимавам с дреболии- ще ми вдигнат ли лихвата по кредита без да ме уведомят; при смяна на работа с преференциален кредит ще ми увеличат ли лихвата не само от датата на промяната, а от самото теглене на кредита; ще ми обяснят ли подробно за прослувутата такса за управление или ще продължат да я променят както им хрумва;същото и за  таксите по дебитните карти; ще ми заявяват ли, че днес не могат да ми закрият дебитната карта, а да отида ДРУГИЯТ месец; да ми кажат, че мога да я закрия в удобен за мен клон / като заплатя допълнително/, там категорично да ми откажат, да отида в друго населено място и да се окаже, че всъщност може; да закриеш карта и да пропуснеш да вземеш бележка /обица на ухото/ , а след две години от друга твоя сметка да вземат такса за обслужването и въпреки, че и сроът и бе изтекъл преди 15 месеца; да отидеш да си теглиш валутен влог и да се окаже, че работят само с банкноти от по 50, а другите да ти ги дават в лв, по нереално нисък курс; да си в чужбина, да ти изпразнят кредитната и да не можеш да се свържеш на обявените телефони, да обясняваш на своите близки, та те да търсят от тук дежурен служител за да се блокира картата, да те размотават, въпреки че кражбата става в страната, а ти доказано си доста далеч и накрая да си платиш като поп своята част от споделената отговорност и телефонната сметка; да не спазят датата на падежа и да се опитат да си  изтеглят парите 15 дена ПО-РАНО, и тъй като те естественно те не са преведени, да те сложат при некоректните и да ти блокират сметките и след получаването на заплатата да нямаш достъп до остатъка; после да се окаже, че тъй като вече през този месец си бил "некоректен" системата им може да удържи чак през другия две вноски+лихвите,  да те оставят близо два месеца без пари докато си оправят кашата и единственото извинение което да получиш е , че служителката била много работлива и затова почнала да обработва кредитите напред ooooh! И още, и още до утре мога да си пиша. Мина доста време, но аз като се сетя още и ми иде  #2gunfire #2gunfire #2gunfire. А за жалбите, за разговорите със С-я  ooooh!.
И освен студената вода дето я пих няколко пъти ми остана опитът винаги да пазя документи / и най малката бележчица/ по 5 години,  и да вярвам само на писменните оплаквания.
А ако видя, че парите дето ми окрадоха "законно" са отишли за държач на кучета, е тогава наистина ще ми дойде малко вповечко.  Mr. Green

# 43
  • Мнения: 620
Направо се смайвам от критерии- да ти държат кучето  Shocked Ако съм клиент и в салона има куче ще направя огромен проблем от това.

Кучето не беше в салона, а в преддверието, в един ъгъл. Не е каракачан, а болонка. Критерият касае  проявената  от служителките човещина. И аз не бих приела в салона да се разхожда животно, но понякога ситуациите са в зависимост от обстоятелствата. Ако съумееш в критична ситуация да вземеш решение, което устройва и двете страни, значи може да ти се има доверие. И във финансов аспект  Wink.

# 44
  • Мнения: 620


В първия момент и аз се изумих! Помислих, че айви се шегува...
Някой да очаква охраната да смени памперса на бебето докато майката я обслужват на гишето ???  newsm78

Иначе и аз съм доволна от ПИБ.

Не, съвсем сериозна съм. Кучето беше с мен, налагаше се да преведа пари и нямаше къде да го оставя. Ти какво би предприела? Единственото, което на мен ми хрумна, беше да помоля за съдействие един възрастен мъж, който изглеждаше разбран и благ. Такова ми бе оказано от банкерките, за което съм им благодарна.
Но- това далеч не е единственото съдействие, което съм получавала от служителите на тази банка- клон Хасково, държа да подчертая. Винаги са били изрядни и коректни, винаги са ми помагали, когато се е налагало да взема решение и ми е била потребна информация. И това вече няма общо с кучето.


За Рокси- за пореден път се убеждавам, че е вярно онова, за хората, които не понасят животни. Куче на телеграфен стълб - а ако се отвърже и стресне някое малко дете?!

Последна редакция: вт, 28 юли 2009, 12:58 от айви

Общи условия

Активация на акаунт