Не купувайте бебешки колички "Макларън"!

  • 21 056
  • 96
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 44 268
The incidents occurred while the strollers were being opened or closed, not while the children were seated in the strollers, a spokeswoman said.

Maclaren is offering consumers a free repair kit. The recall only relates to the British company's U.S. business.

това бях чела в yahoo

а честно казано на мен не ми се е случвало да защипя пръстите на детето докато  сгъвам количката му - а на теб? и то не защото  не се е врял, а защото съм внимавала какво правя.... иначе вярвам  с почцти всяка количка можеш поне сериозно да му премажеш пръстите на едно дете...ако не да ги отреже....

а те най-вероятно си изтеглят количките да добавят това...дунапренче ли каза Durango....

прекалена паника ми се вижда.... и да в първият момент като четох и аз реагирах малко като теб...но като се замисля, все повече не ми се вярва проблема да е само в количките...

# 46
  • Мнения: 9 488
Отправете запитване към Maclaren  Simple Smile
Аз не мога да ви отговоря на въпросите Laughing

# 47
  • София
  • Мнения: 44 268
за човек , който не може да отговори на въпросите(и не е напълно наясно с вс факти и обстоятелства)...много  категорична си в заглавието на темата Wink  Peace

# 48
  • Мнения: 9 488
Аз вече писах и се аргументирах защо е такова Wink

# 49
  • София
  • Мнения: 44 268
аз прочетох темата...и пак далеч не съм съгласна с това заглавие ....
както и да е.... ти си изказваш твоето мнение - другите - тяхното си.

# 50
  • Мнения: 3 993
Най-малоумното заглавие на най-малоумната тема, която съм виждала в този форум.  ooooh!

MTV, би ли обяснила, ако обичаш, с каква цел си пуснала тази тема?
 
Единственият ефект от нея е, че дразниш куп потребители.  Tired
Прочетох я цялата и не видях никой, с когото да си провела нормален разговор.
Само заяждане и остроумничене в стил "пубер" демонстрираш, ама Durango добре те е заковал.  Joy

# 51
  • Мнения: 9 488
newsm62 айде стига-имам конкуренция..поразгледай малко Wink

А да ти кажа, не е нужно като видиш "Най-малоумното заглавие на най-малоумната тема" да се чувстваш длъжна да пишеш по нея, че да не падаш на нивото Stop Mr. Green


# 52
  • Мнения: 27
Много ме забавлява един социален "феномен", който наблюдавам във форума, а именно -първите няколко мнения ако са отрицателни (по темата), то масово след това изказват същите или подобни по смисъл мнения. Или казано по-просто -пъдаря като каже "Хайдееее" и овцете тръгват след него без умисъл, замисъл или каквато и да е разновидност на мисълта!  Thinking
Заглавието, та заглавието! Темата, та темата! Правописа, та краснописа!
.... интернет действителността до голяма степен отразява реалността, в която живеете..  Tired

За всички магазини, фирми и фирмички, продавачки и купувачки (в мъжки и женски род)- бога ми, аз ли съм единствената, която е на мнение, че с клиент не се спори? Клиента, бил той потенциален /целеви/, настоящ, минал, бъдещ е оня, който те храни и благодарение, на който Вие сте съществуващи. И без значение дали работите, за да си покривате критичната точка или реализирате някакъв profit ?
Е много искам да Ви видя, колко сте адаптивни, защото- quess what?- Пазара в България рано или късно ще се промени, независимо от сегашните си тенденции (мнение на Philip Kottler). И ми е интересно, какво ли е обслужването Ви , след като си позволявате такива мнения във форум пълен с Ваши потребители?  newsm78

 MTV за мен информацията ти беше полезна от гледна точка на реакциите, които получи от вносители и магазинчета разни....  Wink

# 53
  • Варна
  • Мнения: 1 479
Много ме забавлява един социален "феномен", който наблюдавам във форума, а именно -първите няколко мнения ако са отрицателни (по темата), то масово след това изказват същите или подобни по смисъл мнения. Или казано по-просто -пъдаря като каже "Хайдееее" и овцете тръгват след него без умисъл, замисъл или каквато и да е разновидност на мисълта!  Thinking
Заглавието, та заглавието! Темата, та темата! Правописа, та краснописа!
.... интернет действителността до голяма степен отразява реалността, в която живеете..  Tired

За всички магазини, фирми и фирмички, продавачки и купувачки (в мъжки и женски род)- бога ми, аз ли съм единствената, която е на мнение, че с клиент не се спори? Клиента, бил той потенциален /целеви/, настоящ, минал, бъдещ е оня, който те храни и благодарение, на който Вие сте съществуващи. И без значение дали работите, за да си покривате критичната точка или реализирате някакъв profit ?
Е много искам да Ви видя, колко сте адаптивни, защото- quess what?- Пазара в България рано или късно ще се промени, независимо от сегашните си тенденции (мнение на Philip Kottler). И ми е интересно, какво ли е обслужването Ви , след като си позволявате такива мнения във форум пълен с Ваши потребители?  newsm78

 MTV за мен информацията ти беше полезна от гледна точка на реакциите, които получи от вносители и магазинчета разни....  Wink


Да, права сте - клиента винаги е прав, но ........
Клиента има и правото да е информиран и то правилно информиран.
Случая касае САМО и ЕДИНСТВЕНО клиентите на Mаclaren в САЩ.
Стандартите за Европа и САЩ са различни, често продуктите се различават по материал, не рядко и технически.
Компетентен за опасните продукти в Еевропа е RAPEX, ако прочетете в страницата им ще видите, че като опасни продукти са дадени продукти на небезизвестни и не толкова известни марки, също така ще забележите, че Maclaren не присъстват в списъка с опасни продукти.
В тоя ред на мисли темата е подвеждаща и поставя потребителите в заблуда.
Вина за горното обаче има най - вече "драскача" от Dir.bg, защото като е преписал материала не е внимавал особено, не се е консултирал и не е взел предвид становището на вносителя /вносителите/ на марката за България.
Г-н Неделчев е председател на УС на АТСДБ (Асоциацията на търговците на стоки за детето в България), кой ще е по - добре запознат със случая от него ?
Случайно в текста в Dir.bg да забелязахте мнение на асоциацията, някой да го е потърсил, търси се истината или се гони сензацията ?

Аз пък не мога да си обясня нещо друго, което е точно противоположното на това което коментирате.
Защо голяма част от клиентите в България смятат, че вносителите, магазинерите, продавачите и въобще цялата тази верига са мошеници и единствената им цел е да го излъжат ?  Вярно е, че има и такива, но не всички сме в кюпа, вероятно естествения подбор ще си свърши работата.
Мисля, че клиентите би следвало да имат повече доверие в нас, все пак това ни е работата - да сме добре информирани за стоките които продаваме.

Що се отнася до конкретната тема, да госпожата е попрекалила:
1во - защото заглавието въвежда в заблуждение читателите и ги лишава от възможността и правото им да бъдат ПРАВИЛНО информирани.
2ро - защото ми се струва, че за нея е по - важен спора, отколкото истината.

.... интернет действителността до голяма степен отразява реалността, в която живеете..  Tired

Да, така е и то във всички аспекти.
Достатъчно е да погледнете медиите които търсят само и единствено конфликта и сензацията. Не ме учудва, че и тук не е по - различно.

Пожелавам лек ден на всички и бъдете малко по - позитивни  Simple Smile

# 54
  • Мнения: 10
Аз съм родител на близначки и имаме точно такава количка "МАКЛАРЪН" Sad Изтръпнах четейки темата !!

Така и не ми стана ясно обаче кое в количката предизвкива инцидента, сигурна съм, че ако отида в магазина от който съм я закупила преди близо 2 години, никой няма да ми обърне внимание... Какъв е този рипеър кит за който се говори в темата и т.н... ??

# 55
  • София
  • Мнения: 44 268
ако количката ти е закупена от щатите - влиза в кюпа....ако е закупена от БГ или европа тектста и темата не се отнасят за нея.

# 56
  • Варна
  • Мнения: 1 479
Аз съм родител на близначки и имаме точно такава количка "МАКЛАРЪН" Sad Изтръпнах четейки темата !!

Така и не ми стана ясно обаче кое в количката предизвкива инцидента, сигурна съм, че ако отида в магазина от който съм я закупила преди близо 2 години, никой няма да ми обърне внимание... Какъв е този рипеър кит за който се говори в темата и т.н... ??

Това което би следвало да Ви кажат в магазина е да не се притеснявате и да си спазвате инструкция за употреба на количката.
Рипеър кит се предлага само за САЩ тъй като само там има проблем.
Всичко което трябва да направите е да внимавате когато сгъвате количката, детето /в случая децата/ да не е бръкнало в нея /количката/.
Иначе казано, вниманието Ви трябва да е толкова голямо, колкото като затваряте багажника на автомобила Ви, за да не притиснете Вашите или някои чужди пръсти.

# 57
  • Мнения: 9 488
Магазин РОШКО-ни най-малко не търся конфронтация с когото и да било Stop
Затова се опитвам на всеки, който има претенции относно заглавието и съдържанието на темата да обясня, защо именно така съм го написала.
Обаче не мисля, че това трябва да го пиша през 2поста-който иска да чете.


"Що се отнася до конкретната тема, да госпожата е попрекалила:
1во - защото заглавието въвежда в заблуждение читателите и ги лишава от възможността и правото им да бъдат ПРАВИЛНО информирани."

С какво по-точно информирам аз?! Аз ЦИТИРАМ статия-не съм я написала, съчинила, поръчала и т.н.-хайде да бъдем точни!

"Случая касае САМО и ЕДИНСТВЕНО клиентите на Mаclaren в САЩ. "
Ама пак казвам-всеки един от нас може да пазарУВА през интернет и да си купи именно по тожи начин въпросната количка-така че написаното от вас не е съвсем така Stop

# 58
  • Мнения: 113
 От няколко дни следя темата. Аз също ползвам количка Макларън от почти две години. Проблем не съм имала, даже бих я определила като една от най-добрите летни колички.
 Към авторката на темата, заглавието на темата наистина е подвеждащо. Освен статията, ти имаш ли други аргументи в подкрепа на написаното в нея. Ако искаш само да информираш хората, можеше да използваш друго заглавие.
 Относно изтеглянето на количката от магазините в САЩ, реших да попитам снаха ми( с брат ми живеят в САЩ)  да ли там количката се продава и чувала ли е нещо по въпроса. Отговорът беше - Не, от мен научи всичко. Преди малко отворих и сайт на един американски магазин, в който продължават да продават Макларън.

# 59
  • Варна
  • Мнения: 1 479
С какво по-точно информирам аз?! Аз ЦИТИРАМ статия-не съм я написала, съчинила, поръчала и т.н.-хайде да бъдем точни!

"Случая касае САМО и ЕДИНСТВЕНО клиентите на Mаclaren в САЩ. "
Ама пак казвам-всеки един от нас може да пазарУВА през интернет и да си купи именно по тожи начин въпросната количка-така че написаното от вас не е съвсем така Stop

Аз също не търся конфронтация, целта е да достигнем до обективната истина.
Вие цитирате статията от Dir.bg, но бихте ли ми посочила къде в нея е изписано "Не купувайте бебешки колички Макларън", защото аз не виждам ? Заглавието в Dir.bg е доспа по - различно и както писах по - горе смело мога да кажа, че са търсили сензацията.
Както разбрахме количките не са изтеглени, а към тях е добавен аксесоар и не са се "продавали", а се "продават".
Общо взето работата е като с онези компютри за САЩ, които не били компютри, а компоти и т.н.

По - горе коментирах:
Защо само в САЩ има откъснати пръсти ?
Ако вината е била на Макларън заглавието нямаше ли да е "Колективен иск към Макларън за сумата $ 200 000 000 - количките им късат пръсти".
Общо взето си мисля, че Рипеър кит се предлага за да няма искове към производителя, че в САЩ се съдят за каквото им падне и за чудни суми.

Общи условия

Активация на акаунт