За обслужването в Хиполенд

  • 20 632
  • 101
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 381
Случката е от вчера.Действието се развива в Хиполенд (Пловдив).
Отиваме да купим триколка на малкия. В магазина няма други клиенти освен нас. Русоляво девойче се приближава учтиво и пита:
- Желаете ли нещо?
- Харесали сме тази триколка и искаме да купим, но ако имате все още в синьо.
Момичето ме парира, че триколката няма друг цвят освен изложения:
- Тя е само в този цвят, сенникът й е син. Този модел няма друг цвят!
 #Crazy
- Госпожице, не знам дали говорите за същия модел, но вчера точно във вашия магазин имаше изложени две триколки, от които едната беше в син цвят. Ние искаме да разберем имате ли в момента в склада, за да я купим.
Тогава колежката й се намеси отстрани:
- Имаше, но днес я продадохме.
- А друга освен нея нямате ли?
Момичето с русата коса отиде да провери и след пет минути се върна със следния отговор:
- Има, но са по 2 броя в кашон.
- Това какво ще рече, че трябва да си купим две триколки?
- Не, просто не са сглобени, а насипно и частите не могат да се разделят.
Мен вече ме напуши на смях и й казах, че мъжът ми за 10 минути ще им сглоби и двете колела...
А той пък на свой ред я попита:
- Т.е не искате да ни продадете триколка?
- Не че не искаме, но нямаме сглобена, трябва да купите или тази, или утре сутринта да дойдете за синята.
- Ама аз не ви я искам сглобена, дайте ми я насипно! - със последни сили се молеше да им купи стоката мъжа ми  Praynig
- Значи-  казвам аз- вие ги сглобявате, а после клиентите си ги разглобяват пак, за да ги качат в колите?!  Crazy Каква е логиката?

Вие какво правите в подобни ситуации?
Защото вероятно има и други начини, освен само да си излезете, както ние направихме и да си купим триколката на малко по скъпа цена, но от друг магазин (направо с кеф им дадох парите на момичетата, от които я взехме)...Освен това се оказа, че в кашона наистина били по 2 триколки, но всяка е в отделен пакет и няма нищо, което да се налага да разделят  Sick Още не мога да разбера каква е основателната причина да не продадеш на клиент стока, която имаш налична в магазина...

 Госпожо, искам да ви кажа че аз лично съм  продавала детска стока и нещата не са точно така както Вие ги виждате и така злорадствате. Първо, всеки детски магазин предпочита да продава сглобени триколките или количките които продава. Защото си има специални хора които вършат това. И второ много клиенти се правият, че много разбират и могат всичко купуват дадения продукт, сглобяват го сами осират се и после хоп продали сте ми счупен продукт. А и другото което е момичетата са ви питали с какво могат да ви помогнат, тоест не са се даржали неучтиво и са ви обяснили каква е ситуацията. А и вие ако сте отишли в 19.55
и сте искали да се сглоби, как очаквате да стане, мислите ли че в друг магазин не биха ви върнали за сглобена, о да аз съм убедена. А вие така сте се вживяла все едно ще купувате триколка от 200 лв. Като сте с такова самочувствие и искате да ви обгрижват защо ходите в такъв евтин магазин. Идете в скъпарски и може би ще ви угодят. Все едно някои да ми каже, че е бил в магазина за един лев и видиш ли продавачката не му изровила от склада покривката от 2лв за маса в цвета които искал  5 мин преди да затвори. Моля Ви госпожо карате ме искрено да се смея. Все едно всичко е наред в тая държава та кусура му е Хополенд, и хубаво 4е сте вие да кажете на хората. Смешна сте

# 61
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563

 Госпожо, искам да ви кажа че аз лично съм  продавала детска стока и нещата не са точно така както Вие ги виждате и така злорадствате. Първо, всеки детски магазин предпочита да продава сглобени триколките или количките които продава. Защото си има специални хора които вършат това. И второ много клиенти се правият, че много разбират и могат всичко купуват дадения продукт, сглобяват го сами осират се и после хоп продали сте ми счупен продукт. А и другото което е момичетата са ви питали с какво могат да ви помогнат, тоест не са се даржали неучтиво и са ви обяснили каква е ситуацията. А и вие ако сте отишли в 19.55
и сте искали да се сглоби, как очаквате да стане, мислите ли че в друг магазин не биха ви върнали за сглобена, о да аз съм убедена. А вие така сте се вживяла все едно ще купувате триколка от 200 лв. Като сте с такова самочувствие и искате да ви обгрижват защо ходите в такъв евтин магазин. Идете в скъпарски и може би ще ви угодят. Все едно някои да ми каже, че е бил в магазина за един лев и видиш ли продавачката не му изровила от склада покривката от 2лв за маса в цвета които искал  5 мин преди да затвори. Моля Ви госпожо карате ме искрено да се смея. Все едно всичко е наред в тая държава та кусура му е Хополенд, и хубаво 4е сте вие да кажете на хората. Смешна сте

Странна... Хммм...  newsm78
Да, Хиполенд са мърлячи! Отвсякъде! Какво продават и за колко не ме интересува! Защото не е важно дали продаваш нещо за лев, два или двеста... просто отношението към клиента няма да го има дори и за 2 000 лева да става дума. Защото липсва фирмена култура и адекватна организация.

# 62
  • Мнения: 1 192
Странна, ти само заради темата ли се регистрира?
Какво ми е самочувствието и какви магазини посещавам не е твоя работа.
От един единствен пост се вижда колко ти е умственият багаж...И аз се посмях.

# 63
  • Мнения: 381
Странна, ти само заради темата ли се регистрира?
Какво ми е самочувствието и какви магазини посещавам не е твоя работа.
От един единствен пост се вижда колко ти е умственият багаж...И аз се посмях.


Ми смей се де! Кой те спира. Аз за кво съм се регистрирала не е важно. На кой колко му е умствения багаж, то е ясно не аз съм комплексарка със самочувствие. ХАХхаххаххххахаххахаххаххахахахаххахахахаххахххахахахах

# 64
  • Мнения: 1 192
Странна, ти само заради темата ли се регистрира?
Какво ми е самочувствието и какви магазини посещавам не е твоя работа.
От един единствен пост се вижда колко ти е умственият багаж...И аз се посмях.


Ми смей се де! Кой те спира. Аз за кво съм се регистрирала не е важно. На кой колко му е умствения багаж, то е ясно не аз съм комплексарка със самочувствие. ХАХхаххаххххахаххахаххаххахахахаххахахахаххахххахахахах
Много време и обяснения си отделила за да се занимаваш с комплаксарка. Лягай да нанкаш...

# 65
  • Мнения: 381
Странна, ти само заради темата ли се регистрира?
Какво ми е самочувствието и какви магазини посещавам не е твоя работа.
От един единствен пост се вижда колко ти е умственият багаж...И аз се посмях.


Ми смей се де! Кой те спира. Аз за кво съм се регистрирала не е важно. На кой колко му е умствения багаж, то е ясно не аз съм комплексарка със самочувствие. ХАХхаххаххххахаххахаххаххахахахаххахахахаххахххахахахах
Много време и обяснения си отделила за да се занимаваш с комплаксарка. Лягай да нанкаш...
Не много, а достатъчно!

# 66
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Странна... жалка... - все тая!

# 67
  • Мнения: 381
Странна... жалка... - все тая!
Жалка, е да така е явно те ядосах и не можеш да се защитиш и нападаш с обиди. С което пък още повече се затвърждава мнението ми за теб. Лека нощ! Отивам да нанкам, нали така ми каза.

# 68
  • Мнения: 1 192
Кой и от какво да се защитава?  Shocked
Нищо от това, което си писала няма общо с разговора проведен в магазина. Но ти явно си била там и си много наясно...
Като прибавим и това, че не различаваш един от друг потребител, мъж от жена... и друго бих те посъветвала освен да нанкаш, но има специалисти за целта, обърни се към тях.
Ако реша да се самоубивам, ще те потърся, до тогава услугите ти не са ми необходими...

П.П Много сте словоохотливи като сте анонимни, ама като ви дойде човек на щанда и си глътвате граматиката...

# 69
  • Мнения: 9 814
И к`вооо като си купувам нещо от 20 лв. съм по-малко клиент от някой, който си купува нещо за 200 лв. ли?
Жалко за вас търговци и продавачи, че разсъждавате така. После се чудите защо не върви търговията.

Малко в страни от темата, но забелязала една тенденция в Хиполенд и не само- стремежът от страна на персонала да продаде възможно най-скъпото, а ако клиентът търси нещо по-евтино, става някак нежелан и се гледа като втора категория.
Когато отидох да си търся комбинирана количка още бременна ми предложиха първо някаква за хиляди и кусур лева- отказах, обясних, че искам нещо по-евтино, Бертони, Чиполино...Девойката ми махна с ръке "ей, ги там са". Същото стана и купувайки стол за хранене, проходилка....

# 70
  • Мнения: 48 031
Олеле, отговора им ме разсмя първоначално,но после ужасно ми паднаха в очите...като си помисля, че в началото на темата споделям положителни впечатления от ръководството(но на мен наистина ми се извиниха и дори ми пратиха подарък)...явно в последно време нивото съвсем е паднало...а конкуренцията доста се увеличава, не знам на какво разчитат...жалко, много жалко, защото и на мен магазина в Скай сити ми е под носа, но бия път чак до Джъмбо или Марсел за играчки...нито цените им са атрактивни, нито играчките- уникални, нито персонала- вежлив и компетентен...с някакви случайни изключения

# 71
  • София
  • Мнения: 1 735
Аз винаги съм била доволна от обслужването в Хиполенд-Скай сити.Просто не съм имала проблем и като съм питала за нещо и в склада са проверявали дали го имат/поне за два пъти се сещам/.Не знам дали от темата,но миналия месец купувахме триколка на детето и момичета изрови и провери всичките на цвят,защото смотльовците от Чиполино даже не бяха написали на кутията какъв цвят има вътре.Оказа се,че искания от нас цвят бяха само две,а момичето прерови почти десетина кашончета.Преобладаваше цвета,който не искаме.На касата попитах за батути,че видях рекламна брошура и те почти ме върнаха да ми показват къде са и какви имат. Laughing
За разлика от персонала на магазина на Чиполино в Борово,където направо ме слъготиха,че повече няма да получават лилаво-розови,а само сини.Жената си имаше една клиентка и явно втора щеше да и дойде много.Просто и тя можеше да провери какво има в кашоните,а не да се разкарваме до друг магазин.

# 72
  • Мнения: 112
Тъй като явно недоволните са мнозинство,това което направих е че копнах линка към темата и го изпратих на мейла на Хиполенд.Да видим дали ще има ефект? Thinking

# 73
  • Мнения: 48 031
Ще има, куп новорегистрирани ще се впуснат да защитават горката продавачка от нахалните клиенти, които се осмеляват да дръзнат да пазаруват там  Tired

# 74
  • Мнения: 1 192
Ще има, куп новорегистрирани ще се впуснат да защитават горката продавачка от нахалните клиенти, които се осмеляват да дръзнат да пазаруват там  Tired
Peace

Барем ще покажат някаква заинтересованост...

Общи условия

Активация на акаунт