Не пазарувайте от магазин Па-Па в Красна поляна

  • 4 018
  • 27
  •   1
Отговори
  • Мнения: 178
Вижте какво намерих във фейсбук. http://www.facebook.com/#!/pages/Detski-magazin-PA-PA-PA/65519037891
И понеже и на мене ми дължат пари разни хора, но по друга линия, бих приканила всички мами да направим бойкот на този магазин.

# 1
  • Мнения: 1 650
Аз съм за !!
опссс, аз не пазарувам
е няма значение пак съм за !

# 2
  • Мнения: 178
Естествено, коментарите, които не им харесват вече са изтрити  Grinning!

# 3
  • Мнения: 66
а за какво точно става въпрос? лъжат клиентите ли ?

# 4
  • Мнения: 1
 

   Това са междуфирмени отношения не касаят клиентите.Към клиентите са коректни.

# 5
  • Мнения: 178
 

   Това са междуфирмени отношения не касаят клиентите.Към клиентите са коректни.

А откъде знаете, че става въпрос за междуфирмени отношения след като всичко е изтрито. О, разбира се, вие сте собствениците и сте се регистрирали специално за да дадете мнение по този въпрос  Grinning.

# 6
  • София
  • Мнения: 2 006
 

   Това са междуфирмени отношения не касаят клиентите.Към клиентите са коректни.

А откъде знаете, че става въпрос за междуфирмени отношения след като всичко е изтрито. О, разбира се, вие сте собствениците и сте се регистрирали специално за да дадете мнение по този въпрос  Grinning.
Коментарите можеше да ги прочете всеки онзи ден или там когато пуснахте темата. Уж не били коректни към някакви доставчици и им висяли пари. Само се чудя колко ли трябва да си закъсал, за да си пробутваш стоката на консигнация.  А и клиентите на дребно едва ли се интересуват кой собственик на магазин какви дългове има, ако при него са доволни от цените, обслужването и качеството на стоките.

# 7
  • Мнения: 0
Казва му се "разсрочено плащане", защото, в случай, че крайните клиенти не са запознати, почти никой магазин не плаща на доставчика, когато се взима стоката. Отсрочката обикновено е около месец-2-3. В случая (позволявам си да се намеся, защото се явявам като трета страна в случая) магазинът просрочва това плащане с повече от година. Стоката е продадена, а парите са изхарчени и не достигат вносителя.
А клиентите на дребно би трябвало да се интересуват, защото реално погледнато купуват стока, която не принадлежи на този, който им я продава и все едно си пускат парите в някаква черна дупка - издадената касова бележка...реално не е особено важен документ - все пак тази стока НЕ е притежание на магазина.
А цените е ясно защо са приемливи - защото магазинът не е платил и лев за тая стока. Качеството - разбира се, че ще е добро! Но това не е благодарение на магазина, а на производителя и вносителя, които не си получават парите, за да продължат с бизнеса си. Липса на пари => намаляване на вноса => влошаване на качеството => кофти за крайния потребител. Продължавайте да разправяте, че не ви засяга кой магазин си плаща на доставчиците и кой не...

# 8
  • София
  • Мнения: 2 006
Ок, разсрочено плащане да е. Последните 12 години работя в сферата на търговията. 8 от тях за една и съща фирма, която е производител на облекла и аксесоари. Клиентите идват, избират и плащат. Или си поръчват по телефон, мейл, скайп... и пак си плащат при получаването на стоката. Затова ми е чудно как може да дадеш нещо едва ли не на доверие и после една година да чакаш пари.
За себе си като клиент не мога да говоря, защото пазарувам предимно онлайн от чужди саитове. Там поне нещата са качествени, в пъти по-евтини от тук, а и отношението ми допада повече. Оттук пазарувам само храна и освен за състав и срок на годност честно казано не се интересувам от друго. Който е ощетен по някакъв начин винаги може да си потърси правата по съдебен път.

# 9
  • Мнения: 0
iveto_11, искрено ви поздравявам, че сте успели да приложите най-добрия и честен подход във Вашата търговия. За съжаление, както казах, в България детските магазини, които си плащат при получаването са 2-3.
За останалите се "проявява разбиране", за да им се даде шанс да се развият и да успеят в бизнеса и да не фалират. Има и такива търговци, като примера, за който става дума, които злоупотребяват с уговорките си.
Търсенето на права по съдебен път е добър вариант, но не предупреждава останалите доставчици и потребители за морала, принципите и методите на търговия на въпросния магазин. Утре ще отиде краен клиент там, ще си поръча да му доставят количка например, ще даде капаро...и какво? Ще си чака количката докато детето отиде в университет. Парите въобще не ги коментирам като нещо, което би могло да бъде върнато Wink
Манталитетът на собствениците на въпросния магазин е един и той няма да се промени в зависимост от човека, с който работят - ще продължат да завличат доставчици, а крачката по пътя към това и с клиентите е една.
Аз, ощетената страна, както и всички, които смятат това за неправилно, смятаме, че търговията на едни некоректни хора не бива да бъде подкрепяна, а измамничеството им - подстрекавано. Кой може да направи нещо в името на справедливостта, ако не крайният потребител?  Grinning От тук нататък позицията на всички клиенти на магазина е въпрос на морал, ценности, съвест и, не на последно място, избор - дали ще искат да пазаруват качествена стока от честни търговци, или ще подкрепят мошеничеството, което не се знае кога може да  легне на техен гръб.

# 10
  • Мнения: 3 157
[quoteА клиентите на дребно би трябвало да се интересуват, защото реално погледнато купуват стока, която не принадлежи на този, който им я продава и все едно си пускат парите в някаква черна дупка - издадената касова бележка...реално не е особено важен документ - все пак тази стока НЕ е притежание на магазина. ][/quote]


Е,това ако не е велика глупост:)))))А кое според вас е особено важен документ?Аз за друг документ,който се дава на клиента не съм чувала,де.....и как това чия собственост е стоката определя важността на касовия бон?Simple Smile)))

# 11
  • Мнения: 178
Ще ти го обясня, за да схванеш за какво става въпрос. Представи си,че купиш количка от този магазин и тя ти се счупи. Отиваш в магазина с касовата си бележка. Обаче там не могат да ти я оправят, защото нито знаят как, нито имат резервни части. И са принудени да се обадят на вносителя за ремонт. Само че, ако не си си платил тази стока на вносителя, когато не си вдигаш телефона, когато те ти се обаждат и се укриваш, дали ще можеш да предявиш рекламация към тях...

# 12
  • Мнения: 4 916
Ще ти го обясня, за да схванеш за какво става въпрос. Представи си,че купиш количка от този магазин и тя ти се счупи. Отиваш в магазина с касовата си бележка. Обаче там не могат да ти я оправят, защото нито знаят как, нито имат резервни части. И са принудени да се обадят на вносителя за ремонт. Само че, ако не си си платил тази стока на вносителя, когато не си вдигаш телефона, когато те ти се обаждат и се укриваш, дали ще можеш да предявиш рекламация към тях...


Да, ще можеш. Отговорен е именно ритейлъра.

# 13
  • Мнения: 178
Защо да е отговорен за стока, за която не е получил пари? Която всъщност не е закупена от вносителя, а е открадната (щом магазинът не иска да я плаща).

# 14
  • Мнения: 4 916
Има закон. Четете.

Общи условия

Активация на акаунт