Преди седмица съпругът ми решава да тегли пари от АТМ устройство на Euronet. Устройството приема транзакцията, дава бележка, че е изплатена съответната сума, но... колкото и да чакате, пари няма да се покажат. А след доволно чакане и нарастваща изненада, любезната машинка ви казва в учтива форма, че така или иначе парите ви са задържани. На какво основание, не е ясно, защото на телефоните, залепени на банкомата, които са на финансовата организация, притежаваща тези банкомати, ви отговарят троснато да се обърнете към банката, издател на вашата карта.
Тъй като банката, с която работим от години, е достатъчно коректна и работим добре с нея, хората се заеха с установяване на проблема и се обадиха днес. Оказа се, че от известно време имат непрекъснати обаждания от свои картодържатели с оплаквания само и единствено от банкоматите на Euronet и то за абсолютно същия проблем.
Трябва обаче да минат седмица-две, за да ви възстановят сумата от вашата банка, след като се разправят доволно много с въпросните притежатели на тези банкомати!
Внимавайте от къде си теглите парите!