Направили сте поръчка в Laredoute.fr ...
След няколко дни, когато поръчката Ви е обработена и предадена от Ларедут на куриер, получавате мейл с номер на товарителницата. В самия мейл има линк, който Ви води във френския сайт на DHL, където се вижда статусът на поръчката Ви. Можете да се абонирате за смс или e-mail известяване, когато поръчката Ви е предадена на куриер, който ще посети адреса.
Все още не всички клиенти получават такъв мейл...
Това, че поръчката Ви е фактурирана не означава, че е изпратена!
Реално може да се проследи едва няколко дни след получаването на фактурата в PDF формат, така наречения "втори ред в суивито".
Затова, вместо да се притеснявате излишно предварително, просто изчакайте мейла с тракинг номера.
Ако не откриете своята поръчка в DHL има вероятност тя да пристигне по пощата, затова проверете и там.
Ако сте се абонирали да получите SMS, когато поръчката Ви е в куриер и предстои да посети адреса, текстът е "With delivery courier - SOFIA, BULGARIA. Questions?"
Това не бива да ви смущава, явно такъв е стандартният текст, и евентуално ако имате някакви инструкции, бихте могли да се свържете с тях за уточняването им.
Сайтът на DHL-USA, където се въвежда Colis № от поръчката Ви , без първите 4 цифри!
Сайтът на DHL-BG , в който се проследява поръчката по номер на товарителницата.
Можете да проверявате пратките чрез сайта на DHL - USA -
В полето Reference въведете Colis№ без първите 4 цифри
Colis№ се вижда в детайлите на поръчката си - Suivre mes commandes
В полето Destination Postal Code въведете и пощенския си код с 0 отпред, т.е. ако пощенският ви код е 1505, в полето попълвате 01505.
Начин за проследяване в българския сайт на DHL от този линк - Проследяване по референция на Изпращача
Въвеждате Colis№ от Suivre mes Commandes в полето Референтен номер на изпращача.
От падащото меню От дата избирате датата на поръчката, Направление на пратката - България и след това натискате Проследяване .
По този начин излизат повече поръчки, не само Вашата...
Ако до два-три дни след пристигането на пратката в България не сте я получили или при проследяването в полето за информация изпише "Address information needed; contact DHL Customer Service.", тогава се обадете в DHL и потърсете пратката си по име на получателя.
Известяване с @-mail или SMS при пристигнала в България поръчка
Информация относно получаването на поръчките от Ларедут
Първа тема Втора тема