Банка ДСК - отчайваща некомпетентност и безгранична наглост

  • 26 162
  • 66
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 650
Първо искам да отбележа 2 неща. Влязох в т. нар. "БАнка ДСК" с намерението да се възползвам от продукти на банката, без никакво предубеждение. 2. Този пост изразява лично  впечатление за обслужването на клиентите в банката, малки подли "хитринки", който банката ги прилага спрямо клиентите си и не разглежда, не изкава и не дава мнение за финансовата стабилност на т.нар. Банка
Поръчах си карта в клона на Ботев. Изрично поисках VISA Elektron (все пак 80% от плащанията ми са през PayPal) и да я получа от офис в младост 4 (вече ми е по удобен). Услугата "Избор на офис" е 5 лв. допълнително - не им обърнах внимание, платих и т.н. Другите услуги за които се "АБОНИРАХ' бяха интернет банкиране (само за четене), плащане на ток, sms известяване
Картата я получих за 3 дни в желания офис, което е прятна изненада, но с малка подробност - не беше Visa, a Маестро. Момичето вдигна рамене, тя нищо не можела да направи (на мен това ми звучи като политика на банката тогава), ако съм имал претенции да съм идел в клона който я е издал  (но в работно време и а съм напишел жалба). Но пък само за 3 лв мога да си извадя допълнителна карта към тази и тя щяла да бъде виза. Въздъхнах и попълних документите. Не си заслужава да ходя до другия край на София за 3 лв, а явно банката на това разчита да пробута маестрото.  Получих заплата. Харчих, гледах да остане за тока (който както знаем в България се плаща между първо и 10то число). Не получих смс известяване, че тока е платен, че ми е преведена заплата (а е услуга за която си плащам) и отидох в офиса на т.нар Банка да проверя какво става. Банкомата показва, че картата ми е на -45 лв. Поисках разпечатка - о ЧУДО на Банковото дело - на разпчетката пише, че съм +60 лв. Имах нужда да помисля. Попитах платен ли е тока - не е, не съм имал пари по сметката. Отговорими, че не съм имал пари по сметката. Погледах разпечатката - до към 15 съм имал сума, предостатчна да се плати тока. Ами те не плащали на първо число. Някъде към края на месеца, но неясно кога, понякога нещатате се бавели... Замислих се. След като нещатата понякога се бавят, и едновременно съм на -40 и +60 лв на мен лично не ми прилича на добра отчетност, акуратна информация и т.н.
От някъде излезе някакъв началник и гласът му ме извади от размисъсла. Какъв е проблема. Обесняваме му с колежката му. Хвана листовете и почна да смята. След известно време ме погледна и каза, всичко е наред, така е, ползвайте хоум банкинг. Почуствах се малък и тъп. Кое беше наред, -40 или +60. Колко пари има в тази сметка ? Обясних му, че при създалия се казус имам нужда от обяснение, не от хоум банкинг, който да покаже някакво число (сигурно щеше да е различно в интервала -40 +60, но не знам не съм пробвал), на което господина надменно отговори, че аз съм длъжен да знам какво ми е движението по сметката, постъплениета и салдото.  Тук аз не издържах. Явно наистина съм длъжен, понеже това е договор между мен и банката и след като банката не знае дали -40лв или +60лв един от двама ни трябва го знае. Банкстера подскочи при въпросната констатация и ми направи забележека да се държа прилично. Явно изказването на мнение или недоволство от банката е нещо неприлично и незаконо. Постепенно и двамата минахме към хладно вежлив тон,  в стил Реймънд Чандлър мога да кажа "Напрежението във въздуха се сгъстяваша все повече и повече. Можеше да се реже с нож. Сигурно от него правят кашкавал".
Тръгнах си след като изтърпях високомерното отношение на банкстера. Минаха няколко дни и реших да си регистрирам картата в Пей Пал. Знам че няма пари в нея, но няма и да плащам нищо
Опитах. Не стана. Не стигнах до прозорчето, което иска да дърпа 1 евро. Още със вкарването на номера я наплю
Отидох в банката. Бях вежлив и попитах. Със самото започване на повествованието, казах че не съм правил опит да плащам или да правя транзакция, още преди това имам съобщение, че е блокирана.
Обясниха ми, че е защото няма пари по сметката. Не се съгласих, но имаше още няколко дни до заплата и реших да изчакам.
Петък, ден за заплати
Колегата до мен получава смс. Явено използва банка с работещи услуги. Аз нямам смс. Скоквам до банкомата - о радост има. Влизам в интернет банкирането - невероятно, сумите съвпадат. Пускам Paypal и се опитвам да добавя картата. Явно е късметлийски ден, Банка ДСК Работи. Натискам въвеждам номера на картата, expiration datata и кода и натискам Next. Няма пълно щастие появява се червено съобщение в духа на "картата ви е отхвърленаа". Проверявам пак и опитвам отново - същото съобщение.
Ставам и тръгвам към банката. Идва моя ред. Поздравявам и отново описвам проблема си. Служителката набира телефон на който веднага и обесняват, че нямам пари в сметката. Аз обаче съм подготвен и имам разпечатка от интернет банкирането че транзакцията е от вчера (да не ми казват да чакам да мине цикъла на банката)  и разписка от банкомата, че в момента ве още има тази сума и ги подавам отслужливо. Обеснява го по телефон. След което ми казват, че съм сбъркал номера на картата. Отговори, че съм пробвал 2 пъти и тогава ги осенявам гениалната идея, че съм обърнал датата на валидността - на мястото на месец съм написъл година и обратното, да ида да опитам и да се върна ако не стане. Казвам им, че са от падащо меню и няма как да ги объркам. Настояват, че е така
Обземаме паника. После ужас. Поглеждам календара. В коя година съм и как БАНКА ДСК си представя да въведа 15 месец,  ? Споделям притеснението си със служителите на банката, че е невъзможно да въведа валидност до 15 месец (интересно как се казва този месец, и каква ли лихва наисляват през него  Mr. Green) 2003 (явно може и във времето да се пътува). По някое време служителката се усеща, че говори глупости и вдига ръце "Не знам, не зависи от мен, така ми казват, обадете се вие, не ме занимаваите".
Вече е прекалено. 1. Неработещи услуги и неясно движение по сметките. 2 Нагло и арогантно държание от страна на мениджмънта им. 3 Безумни неверни извинения - но да ми кажат имаш проблем решавай си го е прекалено. Попитах банката ще ми върне ли парите от таксите, който съм платил за неработещи услуги - не знаели, няма ли такава практика ? А имат ли практика клиента да получава това за което плаща, а не това което банката иска да му пробута ?
Отказа се от всичките им услуги. На момента. Веднага. Надявам се никога повече да не ми се налага да комуникирам с Банка ДСК. По изключение - само ако е 15 месец, 2003 година.

Очаквам следващите 3 поста да са от щасливи, доволни и задоволени клиенти на банката, а някъде към 5тия да се появи случаен банков ескепрт (тип добронамерен) който да разясни, как банката е супер ама аз съм тъп и нагъл, защото не искам да въведа 15 месец  Mr. Green.

# 1
  • виртуално
  • Мнения: 2 864
Durango - радвам се , че се появи  Hug
Аз в ДСК и пари да ми дават - не влизам  ooooh!, те си останаха някъде в миналия век и все още са със самочувствието на "единствената" банка.

# 2
  • Мнения: 577
Хвърли ме в размисли. Имам карта Маестро от 5-6години. 3-4г.интернет банкирането (само за четене), но и никакви операции не правя с нея освен да имам преводи и да плащам(в магазини) или теглене от банкомат. Но, винаги точно ми е било отразявано с какво разполагам.

Тези дни мислех да ходя до банката да се абонирам за услугите плащане на  ток, вода и т.н. от тази сметка, но наистина сега се замислям.

Сега като се замисля често  ми се е случвало да не мога да вляза в "ДСК Директ" (невалидна сесия) или да ми дава справки за минали периоди примерно 2010г и да липсва актуална информация (кредит, дебит). Но като натисна "С какво разполагам" ми е давало актуална информация за сумата с която разполагам. Явно имат проблем с банкирането.

# 3
  • Сливен
  • Мнения: 2 786
И аз съм клиент на банката, не съм предубедена, нито имам близък, който работи там, просто съм доволна от услугите. Не съм имала проблемите на автора на темата и ми е много удобно да си плащам всички сметки през ДСКДИРЕКТ. Но аз съм от далеч по-малък град от София, а явно това си дава отражение в обслужването - винаги са любезни, обясняват всичко.

# 4
  • София
  • Мнения: 849
Аз в ДСК и пари да ми дават - не влизам  ooooh!, те си останаха някъде в миналия век и все още са със самочувствието на "единствената" банка.

 smile3521 smile3521 По-точно от това не бих могла да го кажа  Hug

Преди 5-6-7-8 години имах вземане-даване с тях - различен казус, но със същия краен резултат - НИКОГА ПОВЕЧЕ ДСК  Naughty

Даже не помня вече какъв беше конкретния казус (някакъв вог беше, но не помня какъв точно беше проблемът - паметта ми е изключително услужлива - изтрива всякаква ненужна и затормозяваща ме информация  Laughing). Това, което помня и до ден днешен, обаче, е вопиюща некомпетентност, постоянни проблеми, неработещи услуги и т.н. Дуранго, на мен обаче явно ми липсва твоето възпитание - след като чаках един час някаква квачка да направи НЕЩО, тропнах с крак, вдигнах грандиозен скандал и настоях да се срещна с управителя (мениджър или какъвто там) на клона. След като и той ми обясни, че нищо не могат да направят, си изтеглих всичките пари, които държах при тях, теглих им една (наум), пожелах им хубав ден (на глас) и си излязох от клона все едно съм го купила и съм го продала  Laughing

Изненадвам се само, че за толкова години нещата не са се променили и на йота  Thinking

# 5
  • Мнения: 5 790
От тез - по-далеч. Няма такива...
Преди няколко години имах едни драми с тях, подобни на описаните и от тогава - като дявол от тамян!!! С тези случаят е изключително тежък!

# 6
  • София
  • Мнения: 749
Хвърли ме в размисли. Имам карта Маестро от 5-6години. 3-4г.интернет банкирането (само за четене), но и никакви операции не правя с нея освен да имам преводи и да плащам(в магазини) или теглене от банкомат. Но, винаги точно ми е било отразявано с какво разполагам.

Тези дни мислех да ходя до банката да се абонирам за услугите плащане на  ток, вода и т.н. от тази сметка, но наистина сега се замислям.

Сега като се замисля често  ми се е случвало да не мога да вляза в "ДСК Директ" (невалидна сесия) или да ми дава справки за минали периоди примерно 2010г и да липсва актуална информация (кредит, дебит). Но като натисна "С какво разполагам" ми е давало актуална информация за сумата с която разполагам. Явно имат проблем с банкирането.

И аз имам Маестро от 4 години там. Никакви проблеми. Ползвам ДСК Директ - много е удобно. Предпочитам през Директ-а да си плащам и сметките, а не да се регистрирам и банката да плаща вместо мен.

# 7
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Durango, честно не те разбирам!

Аз щях да спра и да откажа всичко още при получаването на Maestro картата, вместо VISA electron. Не разбирам защо си причиняваш всичко това - има и други банки, освен ДСК...

Имах веднъж електронно банкиране преди 5-6 години, няма да повторя, дори и да са го оправили.

# 8
  • софия
  • Мнения: 25 649
Банка ДСК са ОК само, ако си неинформиран и нямаш съвременни изисквания към тяхното обслужване и начина, по който работят. В противен случай, положението е абсолютно плачевно. Ако не ме бяха задължили по тяхна сметка да ми превеждат заплатата, дори и да е последната банка на света, не бих припарила там. Само Райфайзен са по-зле от тях.

# 9
  • Мнения: 19 523
Това добре, но я кажете коя банка е с по-добри услуги. Защото аз имам плачевен опит с ОББ......В интерес на истината съм по-доволна от ДСК. И аз ползвам ДСК директ за плащане на сметки, но когато аз преценя и съм много доволна. Не че от ДСК преди две години не ме излъгаха, че не съществували дебитни карти Виза и Мастъркард, а само кредитни. Като им казах, че само трябва да пресека Витошка, за да ми извадят такава от Уникредит, да видите как тутакси се оказа, че можело и дебитна Виза да ми издадяли. Та май Уникредит са една крачка напред в обслужването, поне такова е моето впечатление.

# 10
  • софия
  • Мнения: 25 649
С малки уговорки и резерви, горе-долу съм доволна от ЦКБ.

# 11
  • Мнения: 1 650
Доволен съм от картовите услуги на ПИБ-а, в момента който вкараш парите в сметката може да плащаш. Сега ще трябва да търча да тегляот ДСК и да внасям в ПИБ  Mr. Green

# 12
  • Мнения: 32
Много съм разочарована и аз от ДСК- некомпетентност и лошо обслужване.Замених ги с ОББ-същото, че и по-лошо.Единственият ми трети близък клон е на Райфайзен, ама вие и за тях не се изказвате ласкаво,а ми се налага все пак да имам вземане даване с банките.

# 13
  • Мнения: 5 790
Аз пък от 12 години съм на ОББ и нямам нито едно оплакване от тях. Дори са ми супер компетентни, особено в кол-центъра.

# 14
  • Мнения: 1 650
а аз съм болен. И понже ми е трудно да гледам написах няколко текста по темата  - в стил Чандлър, стил Тери Прачет, стил дъглас адамс  Mr. Green

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт