Zoya.bg

  • 20 689
  • 28
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 3 296
кехлибаровка, а обадиха ли ти се поне или просто се възползваха от пощата ти, за да се рекламират?

# 16
  • Мнения: 1 384
Аз днес получих маслото си , ще го изпробвам довечера вместо нощен крем , но не знам как да го съхранявам Thinkingдали в хладилника да го държа  Thinking Някой ако знае моля да ми отговори  Wink

# 17
  • Мнения: 716
Marry Djane, според мен на тъмно и хладно място му е достатъчно - моето арганово масло си е ок в дълбините на чекмеджето Peace

Грета, не помня в детайли, но май ми писаха мейл, че го нямат.
Затова пък се грижат да съм добре "информирана" какво ново имат, нали? Mr. Green

# 18
  • Мнения: 1 384
кехлибаровка благодаря за бързия отговор  Hug

# 19
  • Мнения: 0
Поръчах нещо преди година-две, дори не помня какво. Така и не го доставиха, не ми писаха, не ми се обадиха да кажат, че го няма. Но пък до ден днешен ме спамят с рекламни писма.

И моят опит за поръчка е подобен - също от 2010 г., с един крем за лице. Беше наличен в сайта, но явно само там. Дано нещата са се променили оттогава...
Рекламния спам и аз си го получавам редовно bowuu

Както вече писах в по-горната публикация:
Ако ни изпратите email адресът, от който сте направили поръчка (разбирам, че най-вероятно сте изтрили съобщението с номера на поръчката, което не е проблем), ще можем да проверим поради каква причини не сме ви я доставили или потърсили. За всяка първа поръчка от нов email адрес в Зоя.БГ е необходимо потвърждение по телефона, всяка следваща поръчка от този адрес обработваме и изпращаме без да е нужно обаждане.

Хрумва ли ви, например, че е възможно да сте попълнили грешен телефонен номер или той да е бил изключен когато сме ви потърсили ?

Това е само пример, идеята ми не е да развивам хипотетични ситуации, а да предоставя точна информация.

# 20
  • Мнения: 1 384
Аз например бях пропуснала една стъпка в попълването на поръчката и по телефона го изяснихме това  Grinning

# 21
  • Мнения: 1 384
И тук да попитам за маслото от шипка , някой ползвал ли го е ?
http://www.zoya.bg/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0 … %D0%BC%D0%BB.2819

# 22
  • София
  • Мнения: 3 296
rokosso, нищо не ми хрумва и не се и занимавам.
Не ми се струва сериозно да следвам стъпките за покупка и след това и да се обадя по телефона, вие е трябвало да ме потърсите. И не, не ми е бил изключен телефона. Не, не съм попълнила грешен номер.

Няма нужда да продължаваме това, разочарована съм от Zoya.bg и не желая да търсим причини какво се е случило.Виждам, че имате доволни клиенти, така че бихте могли да ограничите рекламните си мейлове само до тях.

# 23
  • Мнения: 0
И тук да попитам за маслото от шипка , някой ползвал ли го е ?
http://www.zoya.bg/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0 … %D0%BC%D0%BB.2819
Купих на майка ми масло от шипка, но е на Алтея. Много е доволна.  Hug

# 24
  • Мнения: 0
Записвам се за да следя темата...тепърва се "уча" на темата "супер храни" и други от сорта Wink

# 25
  • Мнения: 30
Аз съм много доволна от обслужването и от нещата, които поръчах.
Насипната Хималайската сол, която предлагат е най-добрата, която съм използвала Peace

# 26
  • Мнения: 1 384
И аз съм доволна от всичко което съм поръчвала , ще поръчам скоро и продукти за коса да ги изпробвам

# 27
  • Велико Търново
  • Мнения: 5 666
И аз съм доволна от всичко което съм поръчвала , ще поръчам скоро и продукти за коса да ги изпробвам

Моля те,пиши после отзиви за тях Praynig Чудя им се отдавна..... Thinking

# 28
  • Мнения: 0
И аз отдавна се чудя за продуктите за коса и коя от марките Aubrey, Logona, Sante  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт