Бившето БТК ще ме съди за "неплатени" 10,80 лв.

  • 102 391
  • 777
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 23 123
Най-после се свързах с оператор на Виваком. Обясних в общи линии каква е ситуацията, направиха ми по ЕГН-то справка. Там има 10,08 лв., които се водят, че са платени.  Mr. Green Обаче ме посъветваха все пак да направя писмено запитване в някой от клоновете.
Значи онзи адвокат ме е цакал с по-висока сума.  Joy

# 46
  • Мнения: 2 931
Че 72 ст. са си жива далавера.   hahaha
Чудя се дали четат темата.  Mr. Green
Направи си писмено запитване, като не пропускай да поставиш въпроса как хем тези 10.08 лева се водят платени по думите на оператора (разговорът е записан), хем те са продали "задължението" ти на фирма за събиране на дългове.

# 47
  • Мнения: 13 439
Редно ли е мобилните оператори така да ни раздават данните се чудя.

# 48
  • Мнения: X
Редно ли е мобилните оператори така да ни раздават данните се чудя.

На сайта на комисията за защита на личните данни имаше две жалби от едно и също лице, едната срещу Глобул, другото срещу СГ Груп. И двете фирми са регистрирани като администратори на лични данни, само че според вида на регистрациите им не можело да правят това, което правят. То има различни категории. Не съм гледала скоро какво е станало с жалбите, но каквото и да е, всичко си продължава по старому.

# 49
  • Мнения: 5 832
Не, не е редно Naughty Лошото е, че в повечето случаи на хората или не им се занимава да се запънат, или имат много по- важни неща от дракането с разните му там мобилни мижитурки. А като се замислите, всеки клиент на мобилен оператор има поне една основателна причина да заведе дело срещу компанията, на която е абонат. Смятам, че на всеки му се е случвал поне веднъж номера с въображаемия им лимит. Само дето при мен вече оправдания от типа " системата е виновна " не важат. Колко удобно да се оправдаваш със системата. При един от скандалите в клон на Мтел запитах касиерката " Как така системата ви не отчита веднага, че лимитът е достигнат и продължава да цъка, а на ваучерите се оказва много бърза и  веднага реагира бе джанъм? Как един път не се е случило да заредиш ваучер за 10 лв, а да говориш за 20? ". Пак почнаха като папагали " Системата, системата...", обаче вътре беше пълно с народ и настана мини бунт hahaha Появи се един чичко и вика " Ай да ви пикам на системата, по- малоумни сте и от нея "  hahaha hahaha

# 50
  • Мнения: 25 808
Извинявам се, но ще използвам темата да попитам (да не пускам друга) може ли да се развали новоподписан договор за доставка на интернет и цифрова телевизия в 7-дневен срок? Още повече, че както изглежда, доставчикът няма техническата възможност да  предостави тази услуга с що-годе прилично качество, а за параметрите, за които е сключен договорът, изобщо не може и да се мечтае.
Четох Закона за защита на потребителите, но там се споменава "стоки", важи ли същото и за услугите?

# 51
  • Варна
  • Мнения: 1 423
Извинявам се, но ще използвам темата да попитам (да не пускам друга) може ли да се развали новоподписан договор за доставка на интернет и цифрова телевизия в 7-дневен срок? Още повече, че както изглежда, доставчикът няма техническата възможност да  предостави тази услуга с що-годе прилично качество, а за параметрите, за които е сключен договорът, изобщо не може и да се мечтае.
Четох Закона за защита на потребителите, но там се споменава "стоки", важи ли същото и за услугите?

Задавах си същия въпрос преди около 2 седмици, защото направих невъобразимата глупост да взема пакета тв+интернет от Виваким. Изчетох им общите условия (на сайта са публикувани), там има застъпени моментите с неполучаване на обещаното качество и възможността за разваляне на договора, но трябвало да има нам колко жалби, не знам колко посещения от техници, последвано от лоши резултати и куп други дивотии. Като се има предвид, че тези на 123 стоят там и ти говорят неща (ако изобщо вдигнат телефона), които със същия успех би ти говорил робот, а ефективност никаква, отказах се и си обещах, че ще изтърпя договора и никога повече няма да се занимавам с тях. Дълга и неясна процедура е доказването на лошо качество, така опетлано и в тяхна полза е написано в общите условия към договора, че ще изхабя повече нерви да се занимавам с разваляне, отколкото да се нервя на лошото качество.

# 52
  • Мнения: 25 808
А това?

3.2.1. В случаите, когато е констатирано, че няма техническа възможност за предоставяне на някой от елементите на пакетната услуга, индивидуалният договор за пакетната услуга се прекратява, без никоя от страните да дължи неустойка на другата страна. В този случай, ако Потребителят има вече съществуваща услуга, всички клаузи и условия по Договора за съответната услуга остават непроменени.    

# 53
  • Варна
  • Мнения: 1 423
Страхувам се, че това "няма техническа възможност" означава, че липсва изобщо възможност за предоставяне на услугата - немъзможност за окабеляване, неподходящо място за поставяне на чинията и невъзможност изобщо да приеме сигнал от спътника и разни от типа технически истории, но при всички положения се има предвид, че заявената услуга изобщо няма да проработи. А при положение, че нета върви, тв също, макар и с лошо качество, значи услугата я има. Иди доказвай, че интернетът прекъсва 7577564838 в денонощието, а телевизията засича, та чак заеква и като духне вятър изобщо спира. Като се обадиш на оператор всичко при тях е наред, ама как бе госпожо, вие не правите нещо както трябва, при нас всичко е ок. И почва едно надприказване, пък прехвърляне към техници, които ако все пак незнайно кога се съгласят да дойдат и запишеш час, взимаш един ден отпуска, чакаш и никой не идва. Като ти писне и звъннеш пак на вездесъщото 123 ти обясняват как техниците са идвали, но не е имало никой на адреса  Shocked Ей това пък ми се случва на мен.

# 54
  • София
  • Мнения: 23 123
Како Сийке, миналото лято свекърите ми поискаха от Виваком цифрова телевизия + интернет, а може би и стационарен телефон. Ония обаче се замотаха нещо, донесоха някакво оборудване, обаче не пуснаха нета. Бяха казали, че ще дойдат на следващия ден, да речем сутринта, а нито се обадиха, нито се появиха. Свекър ми се разлюти, обади им се да идват и да си прибират оборудването, че ще им го изхвърли през балкона. Онези дойдоха, взеха си нещата и се ометоха набързо. Това при подписан вече договор.  Wink
Действай бързо, докато е време.  Peace

# 55
  • Мнения: 25 808
Проблемът идва оттам, че видяла жабата да подковават вола, та и тя вдигнала крак... Това, което другите доставчици предоставят по оптичен кабел, БТК се опитват да осъществят през меден. Пускат интернета, уж всичко е наред, но когато пуснат и цифровата, нетът пада и буквално умира. Ако считат, че скорост от порядъка на 0,50 Mbt/s и по-ниска е нормална и това означава, че няма технически проблеми, егати и фирмата, егати и професионалистите, егати и нахалството.
Дано повече хора прочетат и да не се връзват на сладки приказки, че по телефонен кабел могат да получават 10 Мбт интернет (или поне нормалната за този вид пренос скорост от 6-7 Mbt/s) и 40+ канали цифрова телевизия. Може, ама друг път.
Докато не се приеме закон за заблуждаващата реклама и не започнат да санкционират жестоко мошениците, все ще сме така.

# 56
  • Мнения: 4 275
Извинявам се, но ще използвам темата да попитам (да не пускам друга) може ли да се развали новоподписан договор за доставка на интернет и цифрова телевизия в 7-дневен срок?

Aз наскоро подписах договор с Нет 1 за телевизия и интернет. Докато четях договора, момчето от офиса ми каза, че дори и да не съм дочела нещо на място, да си видя договора вкъщи. Можело в седемдневен срок да го прекратя. Това било право на потребителя, но малко хора го знаели, каза. Ако искаш, мога да мина отново през офиса и да питам момчето на какво основание може да се прекрати договора.

# 57
  • Мнения: 2 931
    Како Сийке, копирай тук и другата точка от договора - за прекратяване на договора или неустойки при липса на качество на услугата/технически неизправности.

# 58
  • Мнения: 441
Дано повече хора прочетат и да не се връзват на сладки приказки, че по телефонен кабел могат да получават 10 Мбт интернет (или поне нормалната за този вид пренос скорост от 6-7 Mbt/s) и 40+ канали цифрова телевизия. Може, ама друг път.

Тези подновявания на договора са абсолютен кретенизъм! Имах проблем с точно тази "оферта". Титуляр на телефонния пост е майка ми, а тя не е въобще наясно с нещата, въпреки това от офиса в София настояха да разговарят с нея за условията на новия договор. Обясних й да им каже, че желаем да продължим договора единствено ако скоростта на интернета се запази същата като в момента, и ако отново сме с пакета за максималния брой тв-канали. Тя 10 пъти им го повтори и УЖ всичко беше наред, докато не получихме по Спийди въпросния договор. В него се оказа, че става въпрос хем за по-бавен нет, хем за минималния брой канали. Тогава вече побеснях, вдигнах телефона, 123, направих ги диви и щастливи, след което отидох и в техен офис, направих същото и там. Проблемът се разреши много бързо. Обаче ако не погледнеш какво пише, по телефона могат да ти докарат вода от 10 дола вода, за да се съгласиш и да си подновиш договора на някакви си там "преференциални" условия  #2gunfire  #2gunfire

# 59
  • София
  • Мнения: 2 734
На 100% този не е никакъв адвокат. И на мен ми се представяше един така, звънейки ми в 7 сутринта, че ако не си платя задължението към Мтел в същия ден, делото ми е готово и на другия ден е в съда. Това ставаше по време на големите кочини, сътворени от Мтел, когато при средна сметка на месец 25 лв, изведнъж се озовах с някакви сметки от 100 и кусур лева и се бях хванала за главата. Имам жалба към Мтел, с входящ номер и всичко, на която и до ден днешен нямам отговор.
Тогава внесох някаква малка сума по сметката и това беше със звъненето до ден днешен. Мисля, че Кредитреформ ми досаждаха тогава.
А наскоро от Джет кредит се изкопаха да си търсят някаква последна вноска отпреди повече от 5 год, която с абсолютна сигурност сме платили. Естествено обаче, след 5 години и 3 местения бележката не я пазим. Според мен, разчитат точно на това, някакви стари клиенти, които е малко вероятно да си пазят бележките и се опитват да изкярят с разни малки суми.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт