От Франция до България - превоз на покупките ни (15)

  • 41 957
  • 736
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 3 372
И аз току-що получих мейл за поръчка, пристигнала на френски адрес на 17.08. Peace
И аз получих вече мейл Peace Със сешоара ще да е, че е над кило, а поръчах 4 детски блузи

# 721
  • Мнения: 11 607
Мръъъъъъън......

Курс 29: /01.09-10.09/- пристигнал

Във фейса бяха написали, че ще тръгне на 04.09.

Та....по колисимо имам пристигнали на адрес поръчки на 30.08. и на 03.09. Нямам имейл.....още......

Кога ли е тръгнал реално курса? Дали са натоварили всичко? newsm78

И да питам - които получават с пощата - получиха ли имейли?

Последна редакция: ср, 12 сеп 2012, 17:25 от Мама Цоцоланка

# 722
  • Варна
  • Мнения: 6 884
Аз имам от началото на август, според колисимото получена на 14ти но не пристигна с курса от 17ти...не била пристигнала според Фр. Още нямам мейл... само гадно предчувствие. Mr. Green

# 723
  • Варна
  • Мнения: 18 034
Аз току-що получих. Peace

# 724
  • Мнения: 452
 И аз имам мейл за доставка от франсето ,с поръчка направена на 06.08.

# 725
  • Мнения: 11 607
Мръъъъъъън......

Курс 29: /01.09-10.09/- пристигнал

Във фейса бяха написали, че ще тръгне на 04.09.

Та....по колисимо имам пристигнали на адрес поръчки на 30.08. и на 03.09. Нямам имейл.....още......

Кога ли е тръгнал реално курса? Дали са натоварили всичко? newsm78

И да питам - които получават с пощата - получиха ли имейли?

И аз с имейл.....най-накрая ooooh!......

За поръчките с дата на пристигане 30.08. Което потвърждава, че курсът е тръгнал на 01.09.! Защо тогава не казаха истината, а писаха 04.09 във фейса? newsm78

# 726
  • Мнения: 3


/quote] Аз също имам мейл за поръчки от 16- ти и 18-ти август, засякох кои са, а от 30-ти и 31-ви - нищо още.

# 727
  • Варна
  • Мнения: 6 884
А аз все още нямам мейл, а уж са ми пристигнали поръчките отдавна на френски адрес. Да не говорим  че сандалите отпреди 3 курса дето пътуваха според тях все още не могат да ги открият къде са.
Нали уж не знаят какво пътува насам докато не получат в Русе пратките? Те ли ти казаха, че обувките ти пътуват? Какво се случва?
Моята пратка я няма.

# 728
  • Бургас
  • Мнения: 366
А аз все още нямам мейл, а уж са ми пристигнали поръчките отдавна на френски адрес. Да не говорим  че сандалите отпреди 3 курса дето пътуваха според тях все още не могат да ги открият къде са.
Нали уж не знаят какво пътува насам докато не получат в Русе пратките? Те ли ти казаха, че обувките ти пътуват? Какво се случва?
Моята пратка я няма.

newsm45 Моята фантомна поръчка от 01.08 пак не е в този курс на Франсето. Вече не знам на кой да пиша, ларедут твърдят че са я пратили на адреса, а франсето ми отговарят че не са я получили. Дамите, които също не са получили от тази дата какво ще предприемате? 

# 729
  • Варна
  • Мнения: 6 884
Писах на ларедут с молба да проверят кой и кога е получил пратката.
Пуснах диспут в пейпал с горе долу същото съдържание.
Всичко това снощи. Когато има движение някакво ще пиша.

Имам дежаву. Миналата година по това време пак изчезна последната ми поръчка от намаленията. Тогава беше СД - същото безучастно отношение до момент в който се скарахме. Тогава ми съдействаха пред фр.пощи... в крайна сметка обаче пейпал ми върна парите а пакета потъна някъде.
Не знам какво да мисля...не е дребно пакетче сега, че да зачезне без да иска, 3-4 кг пакет очаквах.

# 730
  • Мнения: 2 231
А аз да питам изтеглиха ли Ви парите за тези поръчки, защото ако не са, няма какво да направите  Rolling Eyes
Има много тук с неизтеглени пари, но пък получени поръчки  Rolling Eyes

# 731
  • Варна
  • Мнения: 6 884
Аз нямам неплатени поръчки и начислявани доставки. За липсващата съм си платила чинно 70Е и поне в пейпал нещата са наред.

# 732
  • Бургас
  • Мнения: 366
Аз нямам неплатени поръчки и начислявани доставки. За липсващата съм си платила чинно 70Е и поне в пейпал нещата са наред.

И аз така, само дето сумата на липсващата е доста по-малка от твоята  Tired

# 733
  • Варна
  • Мнения: 6 884
Въпроса е принципен, сумата ... каквато и да е. Някой някъде е сгрешил и трябва да се разбере кой.
Вие писахте ли на ларедут? Някакъв резултат? Засега имам стандартния отговор, че поръчката е доставена на едикоя си дата и да се свържа с получателя на френския адрес. Сабина не пасе трева и са наясно ми се струва с 'тези адреси'. Повторих молбата си за името на този който се е подписал при получаването ... да видим кога ще им писне.

п.п. къде са прословутите Общи условия на Фр според които работят ... нещо не ги намерих в сайта им.

# 734
  • Бургас
  • Мнения: 366
Въпроса е принципен, сумата ... каквато и да е. Някой някъде е сгрешил и трябва да се разбере кой.
Вие писахте ли на ларедут? Някакъв резултат? Засега имам стандартния отговор, че поръчката е доставена на едикоя си дата и да се свържа с получателя на френския адрес. Сабина не пасе трева и са наясно ми се струва с 'тези адреси'. Повторих молбата си за името на този който се е подписал при получаването ... да видим кога ще им писне.

п.п. къде са прословутите Общи условия на Фр според които работят ... нещо не ги намерих в сайта им.
На ларедут писах и ми пратиха пак номера на колисимо, че е доставена на френския адрес на 08.08, после им писах да ми изпратят доказателство с подпис на получилия пратката и сега чакам. Между другото сега им написах едно гневно писмо не само за тази липсваща поръчка , а и за други объркани артикули. До сега такова нещо не ми се е случвало  ooooh! От Франсето ми писаха, че такава пратка при тях не е пристигала....направо ми писна. Ето това ми написаха пък те: "Здравейте! Проследяването на пратките до нашия френски адрес е Ваше задължение, според Общите ни условия. Нашето задължение е за доставим всички пристигнали на адреса ни пратки, като имаме реални доказателства за получаването на всяка една от тях. Ако по дадена причина пратка не присигне на адреса ни, ние не можем да поемем отговорност за това или да търсим причините за непристигането и. Веднага след пристигането си пратките се палетизират и запечатват и едва в България се описват поименно. Тогава можем да кажем дали даден клиент има пратка в даден курс. Моля, поискайте от магазина подпис на лицето, получило пратката Ви! Ако не могат да Ви предоставят такъв или подписът не е на упълномощеното от нас лице, ще Ви предоставят форма за изгубена поръчка, която да попълните, за да Ви възстановят сумата за поръчката.
Поздрави"

Общи условия

Активация на акаунт