Туба и Джансел, "Запленяваща сърцето" (Gönülçelen) и след това - Тема 168

  • 57 528
  • 738
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 0
Цитат
Аз не знам 6 и 8
За 7 ми се струва, че е от Фериха, ама не съм сигурна.

Номер 6 - Толгахан Саишман. /Сезонът на Лалетата/
Номер 8 - Неджати Шашмаз./Долината на вълците/
Браво! Браво! Знаех си аз, че си отличничка! smile3501

Ама не съм съгласна хич с тази класация. Sad Няма го Ерканчо Петеккайя,
Кенан Едже и двамата спрягани партньари на Туба за "20 dakika".
А и места бих поразменила. Laughing

# 736
# 737
  • Мнения: 2 195
Забележете как Баги дава тон на Бети и Марви да влизат в  правилната поза  и пишат по установения и контролиран от нея ред

За инфо последователите на
Кенан   И       36000
Енгин  А        185000
Халид Ергенч     24000
Еркан Петекая      1700

Всеки сам да си отговори колко  hahahaВАЖНИ са фейсбук последователите за рейтинга и популярността на актьорите /Туба е след тези четиримата и Берен и Нюргюл  по заплащане за сериал/


Знаеш ли бабаНикой нищо не можеш да правиш като хората, освен да пълниш страниците. Нито плагиатстваш като хората, нито умееш да се прикриваш, сменяйки ника си и стила си, нито отговаряш адекватно, нито цитираш точно.  Странни компилации и редене на думи без никаква логика.  А чувството ти за мярка е нулево.

Гледам ти последния пост, защото няма нищо за четене.

Няма защо да намесваш други хора, а ако не можеш да се въздържиш, поне виж за какво става дума. Ако обясненията и поясненията ми с нещо ги засягат, могат и сами да пишат.

За фейсбука - не съм му фенка, ако си прочела поучаването ми към mrvica, щеше да разбереш. А ако се беше разходила из нетпространството, щеше да видиш, че всеки има по няколкото фейсбука  и Туба също има няколко фейсбука с по няколко хиляди харесали. Така че начинът ти на цитиране е несъстоятелен.  Ако наистина се интересуваше и четеше в електронните турски медии бяха цитирала страниците, които се смятат за официални. Сравняват се съпоставими неща.

А  ако искаш наистина да пишеш в темата,  постарай се да напишеш поне едно вярно твърдение и поне един път са постарай да прочетеш нещо конкретно, касаещо същината, а не да правиш изцепки, като за прохождащото турско кино през 60те.....   Поне веднъж нещо да науча от тебе. Защото покрай мене, ако малко от малко си ме чела, поне нещичко ти е останало. Може и да е нескромно, ама нали твърдиш, че поучавам.

И още нещо за цитатите - те затова са и цитати: преписва се дословно, барабар с препинателните знаци. Няма място за творчество. Така че, поне формално спазвай това просто правило. А ако перифразираш си го кажи.  

И сега една проста молба на чист български език, махни името ми или ме цитирай по правилата.
За разлика от тебе, аз си уважавам ника. Peace  Мисля, че поне това можеш нормално да направиш.

А иначе трябва да съм поласкана, че думите ми, макар и преиначени, са заместили  невероятния  танц на великолепния, всеобщ и твой любимец в подписа ти bowuu

Това за днес. С отговорите на несвързаните писаници дотук. но знае ли човек идват други почивни дни Wink

Последна редакция: пн, 10 сеп 2012, 15:21 от Bagi

# 738
  • Мнения: 4 227
Марги  Hug по въпроса със сенките:
Всеки от нас има своя собствена сянка, която се разпростира наоколо.  Това е нещо като отпечатък , като ”стигма”, която волно или неволно разпростираме върху хората около нас. Ако ние по характер сме по-твърди, изискващи, или сме в по-лошо емоционално състояние, или болни, то  тази сянка е по-плътна и се усеща като тяжест от другите. А знаем, че в природата под плътна и тежка сянка не могат да виреят много растения. Дори имаме поверие, че под сянката на орех не трябва да се заспива, защото човек се разболява. (Още една асоциация - Несин е като орех за Мурат , т.е. стабилна опора, ама и сянката й разболява). Ако сме в по-добро състояние на духа или не сме така изискващи безприкословно подчинение от другите, нашата сянка  е по-ефирна и на другите им е леко, когато са около нас.
При Несрин в началото на сериала  се разбра, че тя е човека отгледала Мурат и , че продължава да се грижи за него като ”майка-орлица”. Това за мен по алегорията на сенките е тежка и плътна сянка. С течение на филма авторите ни показаха как Мурат постепенно се отдръпна от тежката плътна сянка на майка си. Труден и болезнен за всички /и за Несрин, и за Мурат, и за Хасрет/ беше този процес на трансформация на Мурат, но беше му необходим за да може да живее и се радва на Слънцето /Хасрет/. През това време и Несрин започна да се променя (малко тука авторите попретупаха нещата), така че сянката й да не е толкова плътна и да пропуска слънчевите лъчи .

Баги  Hug
Цитат
Марги,  за Саймето - беше ме убедила, че точно такъв образ е бил нужен на сценаристите. Като я видях как сама се буди в махала реших, че сценаристите не са догледали нещата. Не беше честно след толкова години на търсене и болка, да я оставят пак сама, без нищо в един паянтов,  празен дом. Но след като изгледах Облака, съм склонна да приема мнението на Лина - в очите на другите Сайме е нарушила канон - оставила детето си, без значение на причините.  Тя заслужава съдбата си. Май композицията "нека годините се редят.." е за нея. За Хасрет не ми се вързваше нито тогава, нито по време на продължението, а пък с хепиенда съвсем. Thinking

Цитат
в очите на другите Сайме е нарушила канон - оставила детето си, без значение на причините.  Тя заслужава съдбата си.


Марги, за Саймето и аз мислех, че не е логично. Мислех, че героинята несправедливо е ощетена, след като цял живот се е борила за детето си. Докато Несрин, въпреки че не разбираше хората около себе си, когато не бяха на нейното мнение, въпреки че забърка интриги, я оставиха малко да пострада, да се поцупи и накрая я поканиха в Париж. Не че сега не мисля същото, но както писах, след  Облака почвам да си мисля, че моята логика не е тяхната! Виновен си дори само, ако твоето съществуване кара другите да нарушават правилата и да извършват дори престъпления - за тях прошка има, за тебе - не. Затова не приех финала на Облака - не гибелта на доктора, а разбития живот на едно момиче, чиято вина бе, че някои младежи бяха обсебени от нея. На всички животът се подреди - кой кротна, кой си взе парите, кой се възстанови от инсулт. За всички имаше хепиенд, но не и за невинната им жертва... Подобно на Сайме. А може би и в живота е така. Не случайно има поговорка: "където е текло, пак ще тече" #Cussing out

Бетисима, втори сезон формално може и да изглежда по начина, по който си го написала, но ако човек се замисли, такава беше вътрешната логика. Нещо от сорта "совите не са това, което са". А затова, че останаха недоразвити образи и линии - за един сериал, който се снима в крачка, е нормално.  Може да се наложи да бъде спрян, а може и да има следващ сезон. Да не говорим за екипа, винаги има текучество.... Отворените врати са част от технологията, но за зрителите носят неудовлетворение


Това е турски сериал и авторите съблюдават и каноните в Исляма, които са записани в Корана. Не съм специалист по въпроса, но доколкото знам изоставянето на невръстно дете от майка му е един от най-големите грехове, който не може да се откупи с нищо. И тук в края на филма видяхме това: На Несрин й бе простено отношението към Хасрет, опитите да манипулира на моменти Мурат и на нея бе казано, че заминават за Париж, има другар до себе си , получи покана за гостуване. На Сайме в човешки план й бе простено – Хасрет я прие и обикна като майка, но в духовен план посъпката й,че е изоставила невръснотот си дете(независимо от обстоятелствата) не й бе простена. И тя остана сама в къщурката на махалата, без другар до себе си и без да й се каже за заминаването в Париж.
Малко объркано стана, дано сте ме разбрали какво исках да кажа

Скрит текст:

Скрит текст:

И да завършим темата с нещо красиво и да се преместим в новата тема, която Ринка е направила, какво ще кажете, а?

Последна редакция: нд, 09 сеп 2012, 20:07 от kanti

Общи условия

Активация на акаунт