Моля за спешен съвет относно анулиране на резервация в booking.com

  • 8 572
  • 4
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 262
Здравейте!

Изпаднах в много неприятна ситуация - изпуснах срока за безплатно анулиране на една резервация (в чужбина) с няколко часа ( Cry Embarassed) и сега ми показва съобщение, че дължа цената на една нощувка като наказателна такса. Резервацията е направена с дебитна карта, по която няма никакви пари, така че няма какво да дръпнат от хотела.

Притеснява ме обаче дали това може да окаже негативно влияние върху друга моя резервация, направена чрез booking.com, която ще ползвам. Много ме е яд, че се случи така, винаги следя за такива неща и сега се чудя има ли вероятност booking.com да ме 'санкционират' по някакъв начин заради първата резервация. Как трябва да постъпя - да се свържа с booking или с хотела?

Моля ви за съвет, много ми е напрегнато!   bouquet

# 1
  • София
  • Мнения: 3 771
Здравейте!

Изпаднах в много неприятна ситуация - изпуснах срока за безплатно анулиране на една резервация (в чужбина) с няколко часа ( Cry Embarassed) и сега ми показва съобщение, че дължа цената на една нощувка като наказателна такса. Резервацията е направена с дебитна карта, по която няма никакви пари, така че няма какво да дръпнат от хотела.

Притеснява ме обаче дали това може да окаже негативно влияние върху друга моя резервация, направена чрез booking.com, която ще ползвам. Много ме е яд, че се случи така, винаги следя за такива неща и сега се чудя има ли вероятност booking.com да ме 'санкционират' по някакъв начин заради първата резервация. Как трябва да постъпя - да се свържа с booking или с хотела?

Моля ви за съвет, много ми е напрегнато!   bouquet

Здравей, от написаното не се разбира, дали въобще желаеш да понесеш санкцията, защото правилата са си правила и няма как да се размине. Освен ако не си заредиш картата и никога повече не е използваш в системата. Най-разумното е да платиш сумата за тази нощувка и да не го мислиш повече, грешката е твоя. Не знам каква е сумата и какви са условията на самия хотел, но това е разумния начин да си спокойна. Предполагам, че с когото и да се свържеш, това ще е отговора, или ако не решиш да смениш датата и от хотела се съгласят да го направят. Имах такъв случай, променихме датата и не понесохме санкции. Ти решаваш, успех......

# 2
  • София
  • Мнения: 6 477
Ако е оставен телефон за връзка в сайта - така наречения спешен телефон - звънни и опитай да я анулираш безплатно. Иначе наистина може да влезеш в кофти списък на неблагонадеждни клиенти. Обикновено няколко часа не са проблем, но зависи от това какъв е хотела - верига, категория и т.н. Понякога става безплатна анулация, друг път - не. Успех в преговорите!

# 3
  • Мнения: 119
Aми вече са те посъветвали ... може да зарежеш картата и да не я ползваш вече , но ти си решаваш.
Аз бих платила - веднъж се опитах да отменя резервация , защото полета ми закъсняваше с 6 часа и щях да пристигна чак на сутринта , но  от хотела не се съгласиха.  Особено ако е някой по-малък хотел дето наистина им блокираш стаята ...

Нямаш повече работа с booking.com , свържи се с хотела , защото те ще чарджат/или не картата.

Последна редакция: сб, 04 май 2013, 10:18 от mallkata

# 4
  • Мнения: 180
Моят съвет е да пишеш на Отдел Връзка с клиенти/ Customer Service. В сайта има форма, която може да попълниш.Намира се най-долу на начална страница, с дребен шрифт. Те се грижат за крайните клиенти и мисля, че ще намерите удовлетворяващо за трите страни решение  Peace

Общи условия

Активация на акаунт