Диаманти Valentin - възмутена съм!

  • 35 229
  • 573
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 850
Ама авторката не каза как са я разревали. И клиентът, понеже винаги е прав, да нямат почивни дни ли хората?

# 61
  • София
  • Мнения: 30 209
Да, клиентът има право, но и персоналът са хора. Не може да са на разположение 24/7  Rolling Eyes

# 62
  • Варна
  • Мнения: 6 361
Не, разбира се! Когато няма как да се помогне на клиента в момента, просто няма как!

Но да крещят разните служители...
Има всякакви клиенти, но лошото отношение просто си личи!

# 63
  • Мнения: 5 892
Аз  не вярвам продавачките да са крещели.  Peace Според мен авторката преувеличава, защото е бясна, че не й е станал пръстена на момента и се чуди как да ги оплюе максинално. И се е разревала от яд.
Първия работен ден е 7-ми, на 8 ще бъде всичко наред.
Представям си с тази психика как ще реагира, ако й се случи нещо наистина драматично Peace

# 64
  • Мнения: 4 270
Не, разбира се! Когато няма как да се помогне на клиента в момента, просто няма как!

Но да крещят разните служители...
Има всякакви клиенти, но лошото отношение просто си личи!
Служителите не крещят така за "добър ден"! Вероятно са били умело провокирани.

# 65
  • София
  • Мнения: 30 209
За тона съм съгласна, но и подходът на клиента е важен. Всичко е двустранно.

Ако тя е направила невъобразима драма  Rolling Eyes

За съжаление нямаме двете гледни точки, за да разберем ситуацията  Rolling Eyes

Преставям си, ако в деня на сватбата, едната халка се окаже хлабава.  ooooh! Трябва да отменят събитието  newsm78

# 66
  • Оптимист по принуда
  • Мнения: 12 702
Работила съм в магазин и въпреки любезното отношение към клиентите,не винаги с колежките сме получавали ответно такова.Има клиенти,които влизат от вратата с гръм и трясък и готови за скандал и отношението им е повече от неуважително.
 Не знам,авторката не се включва да обясни как са я разревали, защо не подаде жалба за това отношение при управител например?
Аз по принцип съм емоционална и очите ми 'се пълнят' за щяло и нещяло,та ако съм си наумила нещо,че е трябвало да се случи,а то не се, и аз може да 'ревна'.

# 67
  • Варна
  • Мнения: 6 361
Няма как да познаваме клиентката потребителка! Възможно е да е темерут, нетърпящ възражение.

Но предполагам всеки би се досетил за своя "спешна" нужда, в неподходящ момент-примерно празнични дни. Като не може, не може, но зависи как ще ти го съобщят.

# 68
  • Мнения: 343
Така като чета първия пост, не мисля, че служителките са крещели. Авторката просто не е склонна да се примири, че "фабриката" за диаманти не работи, когато на нея й е удобно, и никакви разумни доводи не биха смекчили справедливия й гняв.
Според мен обаче годеникът е виновен. Нито размерът е нацелил, нито времето. Като ще се жениш за принцеса, трябва да си на нейното принцеско ниво, иначе стават ей такива бури в чаша вода, дето помрачават един наистина прекрасен момент.

# 69
  • София
  • Мнения: 1 318
Нелка, самозабравила си се. Никой не ти е длъжен. Не казвам, че лъжеш за продавачките, но си представям как си се вихрила в магазина. Stop
Бъдете здрави, но определено на бъдещият ти съпруг няма да му е леко. Peace

# 70
  • Варна
  • Мнения: 6 361
Няма лошо въпросната фабрика за диаманти да помисли за спешните нужди на клиенти през почивните дни. В пазарна икономика живеем, все пак.

И да, нещо съвсем дребно може да ни вгорчи дните. Grinning

# 71
  • Мнения: 4 270
Няма как да познаваме клиентката потребителка! Възможно е да е темерут, нетърпящ възражение.

Но предполагам всеки би се досетил за своя "спешна" нужда, в неподходящ момент-примерно празнични дни. Като не може, не може, но зависи как ще ти го съобщят.

Аз не вярвам да са я емнали от вратата с крясъци. По-скоро си представям настоятелния тон на авторката, че този годежен пръстен сега и веднага трябва да бъде приведен във вид за носене, защото ей сега й е най-важния момент в живота и хич не й се чака. Ако е подвиквала се е наложило да я надвикат, за да чуе, че в почивните дни няма как да стане. От нейна гледна точка продавачката е крещяла.
Ох, така си представям годеника...защо ли му трябваше на баир лозе newsm78

# 72
  • София
  • Мнения: 30 209
Скрит текст:
Така като чета първия пост, не мисля, че служителките са крещели. Авторката просто не е склонна да се примири, че "фабриката" за диаманти не работи, когато на нея й е удобно, и никакви разумни доводи не биха смекчили справедливия й гняв.
Според мен обаче годеникът е виновен. Нито размерът е нацелил, нито времето. Като ще се жениш за принцеса, трябва да си на нейното принцеско ниво, иначе стават ей такива бури в чаша вода, дето помрачават един наистина прекрасен момент.

 Laughing Годежни пръстени само в работни дни.

# 73
  • Варна
  • Мнения: 6 361
Не бъдете съдник на хорските желания!  Grinning За мен и теб може да е маловажно, за нея-много важно.

Ни в клин, ни в ръкав да отбележа нещо-във Варна няма денонощен ключар. Разбрахме след опит да извадим  заключилата се случайно в банята си сама жена. Просто дръжката останала в ръцете и от вътрешната страна.
Да разбием входната ѝ врата-лесна работа, но посред нощ щяхме да събудим всичките бебета в кооперацията. Отвън-нямахме достатъчно висока стълба, за да стигнем до прозорец. Ако ние я бяхме освободили, щеше да има доста щети. А от пожарната влязоха при нея за 10 минути. Само ако имаше ключар, нямаше да занимаваме 112!

# 74
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аууу, това е много лош знак от съдбата. Хвърляй го тоя пръстен и разкарай нещастника, който го е избрал.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт