Проверка на сметка във Виваком

  • 65 203
  • 29
  •   1
Отговори
  • Мнения: 42
Здравейте! На скоро преминах от М-тел на Виваком и не мога да се справя с проверката на минутите и мегабайтите за интернета. Пакетът ми е net&call S , ако някой има вивакомска карта и може да помогне нека пише на лично да му обесня какво получавам когато си проверям сметката, но бих казала че системата е много объркваща и мудна !

# 1
  • Мнения: 25 824
Ползвай VIVACOM Онлайн - там е малко по-разбираемо. И можеш да си следиш потреблението на всички карти, ако имаш няколко на твое име.

# 2
  • В сърцето на моите съкровища...:)
  • Мнения: 622
Можеш да ползваш и номерът им 123. Peace

# 3
  • Мнения: 7 779
Можеш да ползваш и номерът им 123. Peace
след това избираш БГ език , следва 1..1..1..2  и ще получи всичкото инфо.  Laughing

с това темата се изчерпа.

# 4
  • Мнения: 2 172
*123# Изпращаш съответната цифра, която те интересува.Безплатно е.

# 5
  • Мнения: 42
Благодаря на всички, аз стигам това с 123 и избираш цифра, но проблемът ми е че не мога да разбера написаното което получавам, в пакетът ми има 280 минути, а когато натисна опция 2 за проверка на Оставащи минути ми излиза че съм имала някакви- "ОБщи" 52 мин и към групи и национални 2:02 .. Не разбирам изобщо нищо нито сметката излиза както трябва нито минутите май или аз не мога да проверя или ме излъгаха в минутите и сега ще ме направят да плащат , как ще имам оставащи минути 52, като имам телефона от 3 дни и не съм говорила за по-дълъг разговор от 2 мин.... Излиза че съм изразходила 120 мин приблизително щом ми остават 52 мин общи от 280 ..

# 6
  • Мнения: 7 779
за този пакет net&call S виждам ,че минутите са 180 , а не 280 както пишеш.

# 7
  • Мнения: 2 658
На коя дата ще ти излиза сметката? Минутите са пропорционални, ако имаш номера от 3 дни. Сметни ги.
Регистрирай се в https://www.vivaonline.bg/user-registration?r=registration, ще ти бъде много по-удобно. Откажи хартиена фактура и получавай електронна.

# 8
  • Мнения: 747
за този пакет net&call S виждам ,че минутите са 180 , а не 280 както пишеш.

100 мин. отгоре са някакви "прИмоционални". Моят план е същият.

# 9
  • Мнения: 2 850
Обади се на оператор да ти обясни подробности. Не хапят.

# 10
  • Мнения: 7 779
Обади се на оператор да ти обясни подробности. Не хапят.
да бе ... да не мислиш ,че те са така осведомени както ние  Joy

# 11
  • София
  • Мнения: 16 159
За първия месец минутите не са според плана, а по-малко. Отчитат се пропорционално от датата на договора, до деня на нулиране на сметките. Напр. ако си го сключила на 15.08, а го нулират на 31.08 - имаш 50% от минути и МВ. Дано разбра, но говори с оператор и ще ти обяснят подробно.

# 12
  • Мнения: 747
Докато напиша, Aisha вече е обяснила. Първия месец цялата логика на плана се губи, защото начисляват пропорционални такси и безплатни минути. После всичко е наред.

# 13
  • Мнения: 2 658
Аз също го написах. Simple Smile

# 14
  • Мнения: 10 095
Точно така е , както Aisha е обяснила - гледат се оставащите дни до отчетния период и общите минути се разделят. Можете да питате в някой от офисите, там веднага ще ви ги сметнат и няма да доплащате, ако се вместите в тези минути.

Аз имам друг въпрос:   Как мога да мина от хартиена на електронна фактура? Наскоро си продължих договора и изпуснах да ги питам, дали това може да стане във всеки един момент или ще трябва да чакам новия договор?

Общи условия

Активация на акаунт