Здравейте,

От месец насам обмислям къде да пусна мнението си, за да предпазя хора от кошмара, който ние изживяхме покрай едно от най-важните събития в живота на един човек - сватбата ни. Реших да разкажа тук какво се случи с нас и Рай кетъринг. Свързахме се със собственичката на фирмата и напълно й се доверихме, защото беше изключително сладкодумна и дойде с торбата с големите обещания как ще ни намери точно такива прибори, каквито искаме, ще го направи, както поискаме и т.н. Разбира се, не си изпълни тези първоначални обещания, но това далеч не беше най-големият проблем. Няма да се впускам в обяснения на това как със седмици не ни отговаряше на имейлите, не ни вдигаше, а когато най-накрая вдигнеше, искаше пак да й препратим имейлите, които сме й пратили междувременно. Предупреди ни изрично да не гледаме цените на сайта, тъй като тя ще ни изготви индивидуална оферта. След като в продължение на няколко месеца разменяхме оферти, седмица преди събитието започнах да й пращам имейли да ми изпрати финална оферта. Тя се забави доста прилично и ден преди сватбата ми изпрати оферта с 600 лв по-висока от тази, която обсъждахме. Беше сложила ДДС на част от нещата. Разбира се, веднага й казах, че това е абсолютно некоректно, тъй като ние сме частни лица и през цялото време получавахме от нея оферти, в които НЕ пишеше, че цените са без ДДС и ден преди сватбата ни таксува с 600 лв отгоре, просто ей така от нищото. Съгласи се да смъкне на около 200 лв. надценката (дори не пишеше накрая на какво го сложи това ддс, просто ни написа финална сума, без да пояснява - абсолютно измислена сума). Взехме от тях и оборудването, което беше в ужасно състояние. Не искахме калъфи на столовете, защото сватбата ни беше не чак толкова формална и тя каза, че столовете трябва само да се забършат и са ок... е, не бяха (те просто ни стовариха всички маси и столове и ни оставиха да се оправяме, разбира се). Състоянието им беше потресаващо, затова й се обадих да я помоля да прибавим и калъфи за столовете. Тя каза, че утре нейните хора ще донесат 80 калъфа и за нула време ще ги сложат (между другото каза, че нямала да ни таксува за калъфите, но трябва да й ги изперем). Донесоха ги към 14:30 ч.(сватбата е с начален час 17:00). Но ги метнаха ние да се оправяме и да си ги слагаме сами и си тръгнаха. Уговорката ни беше обслужващият персонал да дойде в 15:30. Дойде. В 16:45. И гостите тогава започнаха да идват. Беше много "забавно". Мъжът ми все пак й е звъннал към 16:20 да я попита какво се случва и е получил следния отговор: "Ще дойдат, бе дете". И му затворила телефона. Иначе за обслужването - ок беше, не мога да отрека, хората бяха готини и усмихнати, само дето постоянно трябваше да ги наставлявам: "моля ви, сложете салатите, които са в плюс по масите"; "моля ви, започнете да слагате основните ястия сега"; "моля ви, сложете питките, които ви оставихме, по масите заедно с основните ястия"... Това е, исках просто да споделя нашия опит и да ви посъветвам да не вярвате на големи приказки и обещания Simple Smile