МЕБЕЛИ "ЯВОР"- НЕ КУПУВАЙТЕ

  • 11 844
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 16
Здравейте, искам да споделя горчивият си опит с мебели "Явор". За съжаление си купих кухненски стол за не малката сума от 120лв. преди да прочета негативните мнения от потребителите. При продажбата ме увериха, че стола е с 2 години гаранция. Той се счупи още на втората седмица, при положение, че е метална конструкция и кожа. Когато го върнах за рекламация един "КОМПЕТЕНТЕН" служител ми обясни, че металната конструкция не е издържала, защото столът не бил експлоатиран правилно. На моя въпрос "-какво разбира под неправилна експлоатация?" ми беше отговорено, че съм се ЛЮЛЯЛА на стола. Отказаха ми рекламация за стола именно под този предлог и от разговорите, които водихме не видях или чух адекватно, професионално отношение от този магазин. #Cussing out
ЗА ВСИЧКИ БЪДЕЩИ КУПУВАЧИ НА МЕБЕЛИ "ЯВОР"- НЕ КУПУВАЙТЕ- НЕ СИ ПИЛЕЙТЕ ПАРИТЕ НАПРАЗНО!  #2gunfire

# 1
  • Мнения: 4 711
Преди години си взехме шкаф от тях. Бях доволна от обслужването в магазина и склада, не сме имали проблем с въпросния шкаф.

# 2
  • Мнения: 874
Ние си взехме спалня преди 5-6г и не е мръднала до сега  Peace но може и да са развалили качеството? Освен това в Явор се предлагат мебели на различни фирми и проблемът може да е в самата фирма производител

# 3
  • Мнения: 16
За ниското качество на даденият стол съм съгласна, че явно това е действителната причина той да не издържи повече от 10дена. Изуми ме отношението на техните служители, те ми обясниха меко казано с надсмешка, че като не знам как се стои правилно на стол така ставало. От техните обяснения столовете - цитирам "Трябва да са подпрени на стената- за да не се чупят в облегалката", това меко казано звучи смешно и нелепо. Аз лично съм ПОТРЕСЕНА и от отношението и от качетвото. Всеки си решева, реших да споделя, ако съм от полза за някой.

# 4
  • гр.София
  • Мнения: 2 757
И аз не съм доволна от мебелите им!
Купихме си диван и спалня, на дивана кожата започна да се люпи след по-малко от 1г. наложи се да го претапицирам, а не беше евтин, над 1000лв. беше, спалнята-не мога да я гледам вече, на гардероба не спря да пада една дъска, така некадърно е направен  Sick
Та никога вече от Явор!

# 5
  • Мнения: 84
Миналата година направих огромната грешка да си купя диван от там. Трябваше да го изпработят за 30 работни дни, а чаках почти 4 месеца. Дори не искам да си спомням за всички разправии, които имах със служителите и управителя на магазина, от които го поръчах. Повече от там - никога!

# 6
  • Мнения: 156
Наскоро четох статия със същия проблем със същата фирма . Жена си купила вградена кухня , която не издържала гаранционния срок , а отношението на служителите е било като към вас . Развръзката-жената ги е осъдила , правото е било на нейна страна . Съветвам ви и вие да си търсите правата  . Иначе собственика им дори беше решил и кмет да става!

# 7
  • Мнения: 16
Прав сте, че човек трябва да си търси правата. Аз заведох една жалба до "Защита на Потребителите" и за съжаление техният отговор беше една констатация, че стоката е с влошено качество, аз имам право на рекламация, но те НЕ МОГАТ да задължат продавача да си спази отговорностите по рекламацията. Тяхната препоръка към мен беше да си потърся правата в съда. И да Ви кажа консултирайки се с юрист- той ми обясни колко дълга, тромава и най- вероятно късаща нервите е цялата процедура и за 100% успех въобще не говорим. Просто времето и нервите, които ще изхабя в борба с вятърни мелници не си заслужават по мое мнение. #Cussing out

# 8
  • Мнения: 1 636
.... Просто времето и нервите, които ще изхабя в борба с вятърни мелници не си заслужават по мое мнение. #Cussing out


Мая Манолова?

# 9
  • Мнения: 2 134
Това е магазинът, от който повече нищо няма да купя.
Преди време поръчахме мебели за детска стая/полски/, единия модул беше дефектен и за новия чакахме
около 3м.То не беше нерви, обаждания и пр. Не се привличат клиенти така.

# 10
  • Мнения: 9
Те и ЯВОР се правят на тарикати като повечето търговци. Прозвеждат в нискокачествени стоки в Китай, продават ги тука на по-високи цени и после се правят, че стоките са им качествени. НЕ СА! Има някой, които са си взели мебели и са излезнали добри но се дразня как на госпожицата по-горе не са оправили стола... Не поемат отговорност тарикатите ... И не им е за първи път имам приятели, които също се оплакват от тяхната китайска и нискокачествена стока стока...

# 11
  • Мнения: 16
.... Просто времето и нервите, които ще изхабя в борба с вятърни мелници не си заслужават по мое мнение. #Cussing out


Мая Манолова?
Знаете ли опитах се да потърся правата си, но уви явно в България всичко е много тромаво! Cry Пиша тук с идеята ако мога да предупредя бъдещи "разочаровани" може би клиенти за качеството и отношението на мебелна къща "Явор".

# 12
  • Мнения: 10 064
 kamelia 8 , тези столове нямаха ли инструкция за експлоатация?
И как така ще ги ползвате неопрени до стената, щом изискването е такова? Wink
Шегувам се, разбира се. Twisted Evil
Много се ядосвам на търговци, дето си пробутват боклуци на високи цени със стойност в пъти по-малка и после не само, че не поемат отговорност, ами и потребителят е виновен. Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт