Отговори
# 45
  • Мнения: 11 523
Опасявам се, че си тръгнал/а така агресивно и към Боокинг и вместо да ти помогнат в ситуацията са ти теглили една майна.

Всички сме наясно, че Боокинг са посредник. Тяхната вина е, че не са проверили предлаганото от тях място. Също така уточнявам, че мисля че при тях отзиви за хотела не може да пише всеки, а само този, който е резервирал там стая. Поне аз съм получавала такива молби след няколко дни от резервацията си.

Хостела е подвел посредника и преполагам, че сумата ти е взета затова, че не си си анулирал стаята навреме.

Какво направи на място като отиде и не намери хостела?  Обади ли се в боокинг да дадеш сигнал и да поискаш обяснение и съдействие?

 Ако не греша си изсипал огън и жупел и си си намерил друг хотел. Подскочил си като си видял, че липсват пари.

И пак остава въпроса - кой ти писа, че ти е хакната сметката и то бе така добър, че да спомене, че е от БООКИНГ?

Коя е фирмата, която е взела парите от картата ти?

# 46
  • Мнения: 28
Мога да посоча едно несъответствие - авторът/авторката раздуваше тоя случай с друг акаунт преди месеци, спомням си, защото лично коментирах.

Очевидно обаче е била банната или не е хванало дикиш, затова сега е регистрирала нов акаунт, за да повтори, белким някой я забележи.

Иначе това, което можеш да направиш, е да подадеш сигнал до букинг да свалят недобросъвестен хотелиер от базата си данни (правят го при доказателства).

Но от хаотичния ти и провокативен пост няма как да сме сигурни дали Хостелът не е съществувал между юли 2015 г. и януари 2016 г. (когато изглежда се е нанесъл на новия адрес), така че остава предположението, че просто не си намерила адреса или имаш скрити интереси.

Не смятам да слизам на толкова ниско ниво , за да коментирам подони примитивни излияния. В днешните демократични или полу-демократични общества всеки има право на мнение. Тези, които смятат, че моето по отношение на Букинг.ком е необосновано и немотивирано са свободни да не го четат. Хората на Балканите трябва да се научат да ценят правото на собствено мнение;, тъй като е кръъгълен камък в цивилизованите общества

# 47
  • Мнения: 11 240
Т.е. не е вярно, че си регистрирала друг акаунт в бг-мама, за да коментираш същия случай с приблизително същите думи?

Това лесно може да се провери.

# 48
  • Мнения: 28
Опасявам се, че си тръгнал/а така агресивно и към Боокинг и вместо да ти помогнат в ситуацията са ти теглили една майна.

Хостела е подвел посредника и преполагам, че сумата ти е взета затова, че не си си анулирал стаята навреме.

Мисля, че нямам задължение да отговарям на всеки примитивен и злобен брътвеж,адресиран до мен.
Необяснимо е за мен за каква ,,анулация'' се говори?? Авторката на по-горния преливащ от злоба пасквил или не може да чете или не може да разбира написаното. Когато отидохме в Хотела, съседите ни казаха, че подобен обект не съществува

# 49
  • Мнения: 9 709
Eй, примитивни Параходке и Дорис, къде сте тръгнала да се обяснявате на по-висши от вас създания?  hahaha

# 50
  • Мнения: 11 240
Когато отидохме в Хотела, съседите ни казаха, че подобен обект не съществува

Съседите не са страна по сделката  Joy
В този случай трябва да се обърнете към хотела на дадения в резервацията телефон или към 24-часовия телефон на Букинг.

# 51
  • Мнения: 28
Когато отидохме в Хотела, съседите ни казаха, че подобен обект не съществува

Съседите не са страна по сделката  Joy
В този случай трябва да се обърнете към хотела на дадения в резервацията телефон или към 24-часовия телефон на Букинг.

Точно това и направихме. Когато позвънихме на Букинг, в 1 часа през нощта и се свързахме с тях по имейла и по телефона,на другия ден получихме имейл, с който те ни препращат към друг обект- Арт Хостел и изискват доплащане 30 евро. Но всичко това е написано в първия постинг, но очевидно вие сте писател,без да сте читател; последното е видно и по правописа

# 52
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 356
Интересна тема, заглавието ме предизвика да я прочета. Браво!  Mr. Green

Ето малко статистика:
Потребителят nathan.david.cohen@gmail миналата година се е казвал само Cohen и пак се е оплаквал от лошия хотел на лошата улица Кърниградска.

Ето:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=531650.msg31969221#msg31969221

И понеже явно никой не е обърнал внимание и не си е взел бележка, спирайки да пазарува от Букинг, потребителят отново се регистрира, за да алармира и да ни предупреди какви опасни резервации си правим.

Е, аз ползвам често букинг, доволна съм много и няма да спра да ползвам сайта. Преди всяка резервация чета по много, информирам се, посещавам и други сайтове, карти, накрая резервирам. Проблеми с кредитна карта, хакнати сайтове разрешавам чрез банката си, която винаги се включва адекватно и ми възстановява парите.

# 53
  • Мнения: 11 240
Точно това и направихме. Когато позвънихме на Букинг, в 1 часа през нощта и се свързахме с тях по имейла и по телефона,на другия ден получихме имейл, с който те ни препращат към друг обект- Арт Хостел и изискват доплащане 30 евро. Но всичко това е написано в първия постинг, но очевидно вие сте писател,без да сте читател; последното е видно и по правописа
Правописът ми е безупречен, за разлика от Вашия (дори пола си виждам, че се затруднявате да установите - акаунтът е регистриран на мъжко име, а говорите за себе си в женски род).

Ако се касае за провалена нощувка по вина на хотела, по силата на общите условия букинг нямат право да искат доплащане, а да ви настанят за същата сума (като изискат евентуалната разлика от издънилия се хотелиер) - и на мен ми се е случвало.

# 54
  • Мнения: 28
Интересна тема, заглавието ме предизвика да я прочета. Браво!  Mr. Green

Ето малко статистика:
Потребителят nathan.david.cohen@gmail миналата година се е казвал само Cohen и пак се е оплаквал от лошия хотел на лошата улица Кърниградска.

Ето:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=531650.msg31969221#msg31969221

И понеже явно никой не е обърнал внимание и не си е взел бележка, спирайки да пазарува от Букинг, потребителят отново се регистрира, за да алармира и да ни предупреди какви опасни резервации си правим.

Е, аз ползвам често букинг, доволна съм много и няма да спра да ползвам сайта. Преди всяка резервация чета по много, информирам се, посещавам и други сайтове, карти, накрая резервирам. Проблеми с кредитна карта, хакнати сайтове разрешавам чрез банката си, която винаги се включва адекватно и ми възстановява парите.

Не мисля, че предмет на темата са моите регистрации; всеки е свободен да се регистрира където пожелае. Регистрирах нов акаунт, тъй като имах проблем с влизането в пощата. Това е защото пиша извън България и в някой държави блокират достъпа до конкретни домейни
Към казуса има важни допълнения, които към момента на публикуването на предишните коментари не бяха известни. Така например, бездействието на институциите при грабеж и кражба на данни за кредитни/дебитни карти

# 55
  • Мнения: 11 240
Не мисля, че предмет на темата са моите регистрации; всеки е свободен да се регистрира където пожелае.

Това не е вярно: по правилата на форума мултиакаунтингът се наказва с бан.
Очевидно подхождате твърде небрежно към правилата по принцип и тяхното прочитане и спазване, пък после ревете, че другите ги били нарушили. Simple Smile

А, и още нещо относно резервацията.
Ако е вярно това, че сте пристигнали в 1 ч. през нощта, ако не сте се уговорили предварително с хотела за късно пристигане и/или той няма денонощна рецепция, се води no show. Денят на влизане в сила на резервацията ви е свършил 1 час по-рано.

# 56
  • Мнения: 11 523
Пак слизам от клона и на полу-грамотен език питам  негово величество:

- Коя фирма е взела парите от сметката?

- Кой е информатора за вината на Боокинг при хакването на картовите данни?

Та каква по-точно е вината на Боокинг, че и криминална според автора, но не и според всички институции?

# 57
  • Мнения: 28
Точно това и направихме. Когато позвънихме на Букинг, в 1 часа през нощта и се свързахме с тях по имейла и по телефона,на другия ден получихме имейл, с който те ни препращат към друг обект- Арт Хостел и изискват доплащане 30 евро. Но всичко това е написано в първия постинг, но очевидно вие сте писател,без да сте читател; последното е видно и по правописа
Правописът ми е безупречен, за разлика от Вашия (дори пола си виждам, че се затруднявате да установите - акаунтът е регистриран на мъжко име, а говорите за себе си в женски род).

Ако се касае за провалена нощувка по вина на хотела, по силата на общите условия букинг нямат право да искат доплащане, а да ви настанят за същата сума (като изискат евентуалната разлика от издънилия се хотелиер) - и на мен ми се е случвало.


Във форумните правила никъде не е посочено да е забранено да използвам имейла на приятел/съпруг за създаване на профил във форума.
Разговорът с Вас приключи. Ще гледам да Ви прескачам , като кална локва

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт