Joy Station в Студентски град провалиха рождения ден да дъщеря ми

  • 4 526
  • 19
  •   1
Отговори
  • Мнения: 91
Здравейте, искам да ви разкажа за разочарованието си от Joy Station в Студентски град и да ви препоръчам, ако се чудите къде да празнувате, да НЕ правите грешката да е там!

На 19-ти юни дъщеря ми прави 2 годинки и търсех място, на което има детска площадка на открито. Препоръчаха ми Joy Station в Студентски град. Отидохме, площадката ми хареса, защото има достатъчно съоръжения и е открита, а родителите могат да са наоколо. Говорихме с управителката (една леко кисела и важна-важна лелка) и запазихме ден и час. 1-2 седмици по-късно отидохме пак и оставихме капаро. За моя огромна изненада онзи ден ми се обадиха да ми кажат, че не можели да изпълнят резервацията и да дойдем да си вземем капарото. Много се ядосах, защото за мен това означава, че сега трябва в последния момент да търся ново място, ако имам късмет да намеря нещо сносно, в което да има места, след това още по в последния момент да прозвъня всички гости, за да им кажа за промяната. Тя най-нахално ми каза "Аз не ви ли казах, че тогава ще има турнир.." - "Ами, ако ни бяхте казали, едва ли щяхме да водим този разговор сега"... Накарах й се, защото направо побеснях и след малко ми се обади да каже, че можело да дойдем, но всичко щяло да става много бавно, защото щяло да бъде пълно с чужденци!

А аз си мислех, че като оставям капаро, си гарантирам определена услуга в даден ден и час!! Явно в Joy Station в Студентски град си гарантираш едно нищо - даваш парите срещу обещанието, че ЕВЕНТУАЛНО може да празнуваш там, ако не дойде някой с по-голяма поръчка и не те изгонят... Направо нямам думи!!!

# 1
  • София
  • Мнения: 1 255
КЗП

# 2
  • Мнения: 2 180
За съжаление това е редовна практика и по хотелите, че и при запазване на места по пазари и панаири (ако някой иска по-голяма площ, "изяжда" терена на по-малките търговци).
Тъпото е, че ако ние се откажем, капарото гори, а те като нарушат договорките, се отърват само с връщане на предплатата. Отвратително.

КЗП нищо не може да направи, тъй като няма документ, на който да се позове.

# 3
  • Мнения: 46 546
Няма ли разписка за капарото?

Според мен винаги човек трябва да е готов за отказ и да договори условията, т.е. да има срок, ако е извън него неустойка, независимо за коя страна става дума.
В случая все пак са ви предупредили 3 седмици преди датата, което за мен е допустимо и имате време да реагирате...

# 4
  • София
  • Мнения: 12 009
чак пък в последния момент Shocked
3 седмици са предостатъчно време за организиране на детски рожден ден, който няма никакво съществено значение за детето предвид възрастта му.

# 5
  • Мнения: 8 281
Странене избор за РД на дете на 2 години , но всеки си има вкус.
Бар, дискотека миришеща на цигари. Разбира се , че при масово събитие ще отменят РД. Все пак това не е детски клуб.
А и 3 седмици по-рано за мен е абсолютно нормално да ви информират.

# 6
  • Мнения: 4 785
И аз очаквах някаква драма, като прочетох заглавието - страдащо дете, повече взети пари, гадна храна, недоволни гости, а то се оказа, че няма драма.

# 7
  • Мнения: 91
И аз очаквах някаква драма, като прочетох заглавието - страдащо дете, повече взети пари, гадна храна, недоволни гости, а то се оказа, че няма драма.

Явно всички сте свикнали да живеете в банановата република, щом такова нещо ви се струва нормално... За мен капарирането е някаква форма на договорка и гаранция за мен. Ако просто бяхме запазили час, ОК, но при положение, че съм дала пари, не, не е нормално да се отметнат. Нито в първия, нито в последния, нито в който и да било момент. За мен щом ми казват ОК и ми взимат парите, това означава, че имам организиран рожден ден, а не че ще трябва да го организирам още един път наново. НЕ разполагам с чак толкова много свободно време, че да обикалям по заведения и да звъня телефони с дни...

Странене избор за РД на дете на 2 години , но всеки си има вкус.
Бар, дискотека миришеща на цигари. Разбира се , че при масово събитие ще отменят РД. Все пак това не е детски клуб.
А и 3 седмици по-рано за мен е абсолютно нормално да ви информират.

Не е толкова странен - имат детска площадка в двора, поради което и го избрахме, защото искам да сме навън...

За съжаление това е редовна практика и по хотелите, че и при запазване на места по пазари и панаири (ако някой иска по-голяма площ, "изяжда" терена на по-малките търговци).
Тъпото е, че ако ние се откажем, капарото гори, а те като нарушат договорките, се отърват само с връщане на предплатата. Отвратително.

КЗП нищо не може да направи, тъй като няма документ, на който да се позове.

Имам разписка за капарото, но не знам дали това би свършило някаква работа пред институция. Нямаме някакви договорни отношения или нещо - явно просто това, което за мен е гаранция, за тези хора е някакво голо обещание, което може да не спазят. За мен въпросът е доста принципен.

чак пък в последния момент Shocked
3 седмици са предостатъчно време за организиране на детски рожден ден, който няма никакво съществено значение за детето предвид възрастта му.

Не, не е достатъчно, ако когато ти се обадят си на почивка в Гърция и не можеш да направиш почти нищо, а след това си на работа и не разполагаш с кой знае колко свободно време. Не случайно сме го организирали толкова предварително - направили сме си плана предвид другите неща, с които се занимаваме и които ни предстоят. Отделно, пак да кажа - неприятно ми е, че сега трябва тепърва да правя същото нещо отново. Нямам толкова свободно време!

Последна редакция: чт, 02 юни 2016, 14:43 от Не се сърди, човече

# 8
  • Мнения: 46 546
Според мен във всички отношения трябва да има уговорка за отмяна, която да важи и за двете страни. Всички се случва, може да ви се наложи да пътувате, може да мине грип и да натръшка децата и т.н.
За другата страна важи същото.
Така че ако се направи с нормално предизвестие, го имам за допустимо, ако е в по-кратък срок - с неустойка, която да покрие допълнителните разходи за спешно намиране на друго.

# 9
  • София
  • Мнения: 12 009

Не, не е достатъчно, ако когато ти се обадят си на почивка в Гърция и не можеш да направиш почти нищо, а след това си на работа и не разполагаш с кой знае колко свободно време. Не случайно сме го организирали толкова предварително - направили сме си плана предвид другите неща, с които се занимаваме и които ни предстоят. Отделно, пак да кажа - неприятно ми е, че сега трябва тепърва да правя същото нещо отново. Нямам толкова свободно време!

Наистина не разбирам това драматизиране.
Голям праз, ако дори няма парти за рождения ден.

Да не говорим, че можеш да направиш организацията за 1-2 часа, ако имаш способностите.

# 10
  • Мнения: 91
Според мен във всички отношения трябва да има уговорка за отмяна, която да важи и за двете страни. Всички се случва, може да ви се наложи да пътувате, може да мине грип и да натръшка децата и т.н.
За другата страна важи същото.
Така че ако се направи с нормално предизвестие, го имам за допустимо, ако е в по-кратък срок - с неустойка, която да покрие допълнителните разходи за спешно намиране на друго.



Ами с или без уговорка, всички знаем, че ако аз се бях обадила да откажа резервацията (независимо дали сега, на по-ранен или по-късен етап), щях да загубя капарото си. А в този случай какво става - просто започвам всичко отначало, а тези не губят нищо за простотията си...

# 11
  • София
  • Мнения: 12 009
Да беше подписала договор с тях, тогава нямаше да имаш причина да мрънкаш.

Е*ати драмата ooooh!

# 12
  • Мнения: 46 546
Щяхте да го загубите, ако така сте се договорили.
Като давате капаро нормално е да се уточни какво що. Включително какво се случва при отказ на страните, няма как да не ви ги върнат, ако са сложили подписа си под точката, че при отказ в срок от еди колко си дни не се дължи неустойка и това важи за двете страни. Подписвайте всичко, за да имате черно на бяло, иначе печели този, при който са парите.

# 13
  • Мнения: 91
Да беше подписала договор с тях, тогава нямаше да имаш причина да мрънкаш.

Е*ати драмата ooooh!

Да разбирам, че на теб щеше да ти е много приятно, ако това ти се беше случило и щеше чак да си пееш от кеф? Такива като теб не ги разбирам. Мисля си няколко неща: 1) само си търсиш нещо, на което да си контра (явно имаш мноооого свободно време, което би обяснило и защо не разбираш каква ми е драмата) или 2) не можеш да вникнеш в смисъла на написаното, но просто държиш винаги да коментираш (да, нетът наистина е пълен с такива) или 3) сервитьорка си в Joy Station и искаш да защитиш работодателя си?

Щяхте да го загубите, ако така сте се договорили.
Като давате капаро нормално е да се уточни какво що. Включително какво се случва при отказ на страните, няма как да не ви ги върнат, ако са сложили подписа си под точката, че при отказ в срок от еди колко си дни не се дължи неустойка и това важи за двете страни. Подписвайте всичко, за да имате черно на бяло, иначе печели този, при който са парите.

Досега не бях чувала да се подписва чак договор за такова нещо.. свикнала съм на нормални отношения, при които капарираш, после отиваш, забавляваш се и всички са доволни накрая.

Последна редакция: чт, 02 юни 2016, 15:08 от ger4eger4e

# 14
  • Мнения: 46 546
Така е, но когато всичко е наред. Наложи ли се на която и да е от двете страни да промени нещо, вече добрите отношения се изпаряват, затова уточнявайте всичко предварително, за да са лесни отношенията и при възникнала промяна. Хора сме, и на нас може да ни се наложи, така и ние ще сме защитени  Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт