http://www.stylo-doors.com
) и да предпазия други хора от това да изпаднат в такава ситуация като нас - да трябва да стоят без врати. След като поръчахме врати от въпросната фирма и си платихме капаро 50% от сумата започнахме да чакаме да мине времето по договор, което беше 4-5 седмици. В края на 5та седмица решихме да се обадим, защото никой не се свързваше с нас, за да ни уведоми какво става. Казаха ни, че не знаят какво се случва и ще проверят и ще ни се обадя. Как така като имаш договор и той изтича ти не знаеш какво се случва, най - малкото можеше по - рано да ни кажат и да се извинят, че ще има забавяне, но не. След като обещаха да се обадят, отново не го направиха, а трябваше ние да ги търсим, за да ни кажат, че вратите нямало да пристигнат, а щели да дойдат след 10 дни. Ние се съгласихме да изчакаме и трябваше вратите да пристигнат на 10ти август (10 дни след изтичане на договора) и можели да ги монтират най - рано на 16ти, защото излизали отпуска. Уговорихме час за монтаж за 16ти, мъжът ми си пусна отпуска и чакахме да дойде време да сложат вратите и да може да се пренесем в новия апартамент. На 12ти получавих е-майл от тях, че вратите не били пристигнали и евентуално края на месеца щели да дойдат. Това вече беше прекалено нагло от тяхна страна. Не стига, че един път не си изпълниха договора, а Сега отново и то не ми казват конкретна дата, нищо. Отгоре на всичко не ни се обаждат, а ми пишат - можеше да не си следя всеки ден пощата, какво правим тогава. Аз се обадих на управителя, с когото успях да се свържа много трудно, защото няколко пъти първо ми затваряше и неговата реакция беше, че нищо не можел да направи, даже не се извини, изключително нелюбезен и нагъл. Можело да ни върнат капарото, но никаква компенсация не можели да ни предложат - или това или да чакаме още незнайно колко седмица, защото не ми дава никаква гаранция кога ще пристигнат вратите. Естествено решихме да си вземем парите и да поръчаме от друго място. ММ им се обади и се уговориха за днес за 9:00 часа да отиде да вземе парите. Снощи късно вечерта получавам е-майл да отидем между 10:00 и 10:30. Отново не се обаждат, пишат на мен и отлагат, а по договор мъжът ми е лице за контакт, аз единствено един път им писах след първото отлагане. ММ им се обади да ги пита каква е тази промяна, нали имаме уговорка, все пак той е на работа и отговорът от изключително грубата жена беше, че тогава можели. Днес когато взе парите даже не се извиниха, че не са си изпълнили уговорката и са ни загубили 2 месеца. Жената в офиса е изключително груба и заядлива и не знам защо си мислят, че по този начин могат да печелят клиенти. Не поръчайте от Стилодоорс, само ще си изгубите времето и ще си скъсате нервите. Такива фирми изобщо не трябва да съществуват. Записвам ги с чиста съвест в черния списък. Дано все пак намерим коректна фирма, която да ни сложи скоро интериорни врати.