Стилодоорс - некоректна фирма

  • 2 336
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 379
Пиша, за да споделя разочарованието си от Стилодоорс (
http://www.stylo-doors.com
)  и да предпазия други хора от това да изпаднат в такава ситуация като нас - да трябва да стоят без врати. След като поръчахме врати от въпросната фирма и си платихме капаро 50% от сумата започнахме да чакаме да мине времето по договор, което беше 4-5 седмици. В края на 5та седмица решихме да се обадим, защото никой не се свързваше с нас, за да ни уведоми какво става. Казаха ни, че не знаят какво се случва и ще проверят и ще ни се обадя. Как така като имаш договор и той изтича ти не знаеш какво се случва, най - малкото можеше по - рано да ни кажат и да се извинят, че ще има забавяне, но не. След като обещаха да се обадят, отново не го направиха, а трябваше ние да ги търсим, за да ни кажат, че вратите нямало да пристигнат, а щели да дойдат след 10 дни. Ние се съгласихме да изчакаме и трябваше вратите да пристигнат на 10ти август (10 дни след изтичане на договора) и можели да ги монтират най - рано на 16ти, защото излизали отпуска. Уговорихме час за монтаж за 16ти, мъжът ми си пусна отпуска и чакахме да дойде време да сложат вратите и да може да се пренесем в новия апартамент. На 12ти получавих е-майл от тях, че вратите не били пристигнали и евентуално края на месеца щели да дойдат. Това вече беше прекалено нагло от тяхна страна. Не стига, че един път не си изпълниха договора, а Сега отново и то не ми казват конкретна дата, нищо. Отгоре на всичко не ни се обаждат, а ми пишат - можеше да не си следя всеки ден пощата, какво правим тогава. Аз се обадих на управителя, с когото успях да се свържа много трудно, защото няколко пъти първо ми затваряше и неговата реакция беше, че нищо не можел да направи, даже не се извини, изключително нелюбезен и нагъл. Можело да ни върнат капарото, но никаква компенсация не можели да ни предложат - или това или да чакаме още незнайно колко седмица, защото не ми дава никаква гаранция кога ще пристигнат вратите. Естествено решихме да си вземем парите и да поръчаме от друго място. ММ им се обади и се уговориха за днес за 9:00 часа да отиде да вземе парите. Снощи късно вечерта получавам е-майл да отидем между 10:00 и 10:30. Отново не се обаждат, пишат на мен и отлагат, а по договор мъжът ми е лице за контакт, аз единствено един път им писах след първото отлагане. ММ им се обади да ги пита каква е тази промяна, нали имаме уговорка, все пак той е на работа и отговорът от изключително грубата жена беше, че тогава можели. Днес когато взе парите даже не се извиниха, че не са си изпълнили уговорката и са ни загубили 2 месеца. Жената в офиса е изключително груба и заядлива и не знам защо си мислят, че по този начин могат да печелят клиенти. Не поръчайте от Стилодоорс, само ще си изгубите времето и ще си скъсате нервите. Такива фирми изобщо не трябва да съществуват. Записвам ги с чиста съвест в черния списък. Дано все пак намерим коректна фирма, която да ни сложи скоро интериорни врати.

# 1
  • София
  • Мнения: 4 142
Мога да Ви препоръчам Бюти мейк. От тях си поръчахме врати и всичко стана бързо и лесно. Дори 2 пъти идваха след монтажа да ни донагласят вратите, че бяха "паднали".

# 2
  • Мнения: 1 379
Благодаря, ние поръчахме от Борман, защото имаха налични и казаха, че ще ни ги монтират в събота. Дано да останем доволни, защото само това остава, за да се преместим

# 3
  • Мнения: 1
Здравейте, виждам че по тази тема не е писано отдавна, но за голямо съжаление са все така некоректни. При мен проблема беше, че поискаха да заплатя гаранционен ремонт, при положение че аз нямам никаква вина за врата, която не се затваря докрай. Излязоха с някакви глупави обяснения че не се ползвала достатъчно често или имало чести токови удари и трябва да си заплатя ремонта на чисто новата врата, сложена началото на месец 02.2021 г. За мен в това няма никаква логика.

# 4
  • Мнения: 2
Тази фирма е пълна катастрофа. Чакане 3 мес за изпълнение на поръчка. Най-ранната дата за монтаж е 1 мес от момента на обаждането, за да си резервирате такъв. Накрая, след цялото това чакане се оказва, че представителя на фирмата, който е взимал размерите е объркал размерите на половината поръчка (2 от 4!!!!). Нагло и надменно поведение на служителката, която изготвя графика и следи за изпълнението на поръчките. С една дума - бягайте далеч от Стилодоорс.

# 5
  • Мнения: 2
Пиша, за да споделя разочарованието си от Стилодоорс (
http://www.stylo-doors.com
)  и да предпазия други хора от това да изпаднат в такава ситуация като нас - да трябва да стоят без врати. След като поръчахме врати от въпросната фирма и си платихме капаро 50% от сумата започнахме да чакаме да мине времето по договор, което беше 4-5 седмици. В края на 5та седмица решихме да се обадим, защото никой не се свързваше с нас, за да ни уведоми какво става. Казаха ни, че не знаят какво се случва и ще проверят и ще ни се обадя. Как така като имаш договор и той изтича ти не знаеш какво се случва, най - малкото можеше по - рано да ни кажат и да се извинят, че ще има забавяне, но не. След като обещаха да се обадят, отново не го направиха, а трябваше ние да ги търсим, за да ни кажат, че вратите нямало да пристигнат, а щели да дойдат след 10 дни. Ние се съгласихме да изчакаме и трябваше вратите да пристигнат на 10ти август (10 дни след изтичане на договора) и можели да ги монтират най - рано на 16ти, защото излизали отпуска. Уговорихме час за монтаж за 16ти, мъжът ми си пусна отпуска и чакахме да дойде време да сложат вратите и да може да се пренесем в новия апартамент. На 12ти получавих е-майл от тях, че вратите не били пристигнали и евентуално края на месеца щели да дойдат. Това вече беше прекалено нагло от тяхна страна. Не стига, че един път не си изпълниха договора, а Сега отново и то не ми казват конкретна дата, нищо. Отгоре на всичко не ни се обаждат, а ми пишат - можеше да не си следя всеки ден пощата, какво правим тогава. Аз се обадих на управителя, с когото успях да се свържа много трудно, защото няколко пъти първо ми затваряше и неговата реакция беше, че нищо не можел да направи, даже не се извини, изключително нелюбезен и нагъл. Можело да ни върнат капарото, но никаква компенсация не можели да ни предложат - или това или да чакаме още незнайно колко седмица, защото не ми дава никаква гаранция кога ще пристигнат вратите. Естествено решихме да си вземем парите и да поръчаме от друго място. ММ им се обади и се уговориха за днес за 9:00 часа да отиде да вземе парите. Снощи късно вечерта получавам е-майл да отидем между 10:00 и 10:30. Отново не се обаждат, пишат на мен и отлагат, а по договор мъжът ми е лице за контакт, аз единствено един път им писах след първото отлагане. ММ им се обади да ги пита каква е тази промяна, нали имаме уговорка, все пак той е на работа и отговорът от изключително грубата жена беше, че тогава можели. Днес когато взе парите даже не се извиниха, че не са си изпълнили уговорката и са ни загубили 2 месеца. Жената в офиса е изключително груба и заядлива и не знам защо си мислят, че по този начин могат да печелят клиенти. Не поръчайте от Стилодоорс, само ще си изгубите времето и ще си скъсате нервите. Такива фирми изобщо не трябва да съществуват. Записвам ги с чиста съвест в черния списък. Дано все пак намерим коректна фирма, която да ни сложи скоро интериорни врати.

ТАЗИ ФИРМА Е ЕДНО ГОЛЯМО НЕДОРАЗУМЕНИЕ. С отношение към клиента сравнимо с такова от времената преди 30-40 години. Там клиентът никога не е прав, а трябва да слуша каквото му се каже. Ако ставаше дума за висок професионализъм би могло да се изтърпи някак. Но безхаберието е на всички нива. От взимането на размерите, до монтажа. В нашия случай размерите към производителя бяха подадени грешно, в резултат на което 2 от общо 4 врати бяха сгрешени и не стават за монтаж. При това точно тези, които са предвидени за детска стая и баня.  И това ти се сервира след близо 3 месеца чакане (това е стандартният срок от взимане на размери до монтаж).
Към днешна дата, вместо да се радваме на уютен, току що отремонтиран дом, сме без врати, разбити нерви и в неизвестност, кога и дали тази драма ще приключи въобще. С цената на почти 7000 лв., платени за въпросната поръчка.

# 6
  • Мнения: 549
Ние поръчахме входна врата и 7 интериорни от Видов комерс. Бяха точни и си спазиха сроковете.

Общи условия

Активация на акаунт