Отварям темата, за да изразя мнението си за некоректно поведение от страна на търговец.
Закупих стока онлайн от сайта iskambg.com, с доставка до офис, с опция преглед. При получаването установих, че продуктът е напълно различен. По установения ред отказах стоката и се опитах да се свържа по телефона с подателя, но той беше изключен. Както и да е, поех си разходите по доставките и върнах стоката към продавача.
След няколко неуспешни опита (или не вдигаха, или нямаха компютър пред себе си за да проверят рекламацията ) на следващия ден се свързах с представител на фирмата, който обеща да пратят точния продукт и да ми приспаднат сумата за доставка. Като цяло се оскъпяваше за моя сметка, но с малко и се съгласих.
Минават няколко дена - ни вест, ни кост. Звъня пак, обичайните оправдания, че нямали компютър и щели да се свържат с мен като проверят. Естествено, никой не ме потърси. Пак звъня, проверяват за пореден път, уж разбират проблема, обещават да ми пратят стоката вече. Аз вече съм навъртял над 10 разговора с тях и им обявявам, че за последен път ги търся.
Към днешна дата, 3 седмици по-късно, все още си чакам продукта
Съветвам да избягвате този магазин и да внимавате с подобни измамници!
Поздрави