IskamBG.com некоректен търговец

  • 6 903
  • 7
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 38
Здравейте,

Отварям темата, за да изразя мнението си за некоректно поведение от страна на търговец.

Закупих стока онлайн от сайта iskambg.com, с доставка до офис, с опция преглед. При получаването установих, че продуктът е напълно различен. По установения ред отказах стоката и се опитах да се свържа по телефона с подателя, но той беше изключен. Както и да е, поех си разходите по доставките и върнах стоката към продавача.

След няколко неуспешни опита (или не вдигаха, или нямаха компютър пред себе си за да проверят рекламацията  Shocked ) на следващия ден се свързах с представител на фирмата, който обеща да пратят точния продукт и да ми приспаднат сумата за доставка. Като цяло се оскъпяваше за моя сметка, но с малко и се съгласих.

Минават няколко дена - ни вест, ни кост. Звъня пак, обичайните оправдания, че нямали компютър и щели да се свържат с мен като проверят. Естествено, никой не ме потърси. Пак звъня, проверяват за пореден път, уж разбират проблема, обещават да ми пратят стоката вече. Аз вече съм навъртял над 10 разговора с тях и им обявявам, че за последен път ги търся.

Към днешна дата, 3 седмици по-късно, все още си чакам продукта Simple Smile

Съветвам да избягвате този магазин и да внимавате с подобни измамници!

Поздрави

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 15 582
Съветвам да избягвате този магазин и да внимавате с подобни измамници!

   Аз измама тук не виждам. Peace

# 2
  • София
  • Мнения: 3 271
Некоректни продавачи е по-точния термин.
Но да, човека би могъл да поръча от друго място стоката и да сета вече да е при него.

# 3
  • Мнения: 1 759
Закупих стока онлайн от сайта iskambg.com, с доставка до офис, с опция преглед. При получаването установих, че продуктът е напълно различен. По установения ред отказах стоката и се опитах да се свържа по телефона с подателя, но той беше изключен. Както и да е, поех си разходите по доставките и върнах стоката към продавача.
След като сте получили не това което искате защо просто не го оставихте в офиса на куриера, не е ваше задължение да плащате доставки при това положение.
Търговецът ако желае ще си получи обратно стоката, след като си плати доставката в двете посоки.

# 4
  • Sofia
  • Мнения: 15 582
След като сте получили не това което искате защо просто не го оставихте в офиса на куриера, не е ваше задължение да плащате доставки при това положение.
Търговецът ако желае ще си получи обратно стоката, след като си плати доставката в двете посоки.

   Предполагам, в товарителницата е било отметнато, ако клиентът не приеме стоката след "Преглед", транспортните разходи в двете посоки да са за негова сметка, т.е. не е имало начин simps0n да не плати. Това, обаче, не е учудващо, повечето онлайн магазини пращат именно така.

# 5
  • Мнения: 35
Най-добре пазарувайте от онлайн магазини зад които седи юридическо лице, а не физическо. Така винаги може да пуснете една жалба в КЗП срещу тях. В случая щом грешката е тяхна би трябвало те да си поемат доставките.

# 6
  • Sofia
  • Мнения: 15 582
Най-добре пазарувайте от онлайн магазини зад които седи юридическо лице, а не физическо.

   Права си, но хората масово са наивни и изобщо не са наясно, че с/у физическо лице няма как да пуснеш жалба в "КЗП". Повечето хора си мислят, че щом купуват нещо онлайн, правата им са гарантирани.

# 7
  • Мнения: 3
Дано все пак се разреши порблема

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт