Отговори
# 15
  • Мнения: 40 924
По принцип е така, онези вътре да са с предимство, но има изключения.
А има и лошо поставени знаци. Веднъж един тир щеше да ни отнесе на новото кръгово на околовръстното и пътя за Самоков. Ние сме вътре, подаваме десен мигач за излизане към Боровец, а онзи идва откъм Ринг мола по околовръстното. И не само не спря, а даже нещо ни ругаеше. После огледахме и видяхме, че знакът е леко врътнат и онзи вероятно си е помислил, че това е от изключенията и той е с предимство.

# 16
  • Другата България
  • Мнения: 37 306
Ляв мигач при излизане от кръгово???
Не може да е истина, чак такова бездарие не е възможно.

# 17
  • Мнения: 40 924
Е, левият мигач в кръгово не е изискване по закон, но не пречи, не обърква никого и даже е полезен (не според всеки). Та никой не може да има претенции към някого за ляв мигач, както и за пуснати чистачки например.

# 18
  • София
  • Мнения: 313
Привет Simple Smile
Не  е по темата с мигачите, но се питах, дали някой може да ми помогне с информация за автомивка, от тези с въртящите четки, някъде в районите на Подуяне, Х. Димитър, Сухата Река, Слатина, в краен случай Дружба?
Трябва да и ударя утре една външна външна мивка на моята, но ми е много студено, а на "моята" мивка нямат часове. Благодаря предварително!

# 19
  • Мнения: 4 572
Здравейте! Дали може да препоръчате място, на което да си поръчам нов акумулатор и да ми го сложат? В Младост трябва да е, София. Не мога да ходя по-далеч. Четох в предната страница, че е възможно от нещо да пада и да не се сменя, така че ако на въпросното място могат да го замерят и да погледнат - още по-добре. Макар че ме съмнява, не е сменян от поне три години, а може и много повече да са, миналата зима не е имало проблем с паленето, сега втори път за седмица не ще да запали.

# 20
  • София
  • Мнения: 105
6Plus има в Младост до MC Donald's и Шел

# 21
  • Мнения: 9 695
Като казахте за кръговите,  във филмчето което са снимали от  КАТ?, примерът за правилно преминаване през кръгово не е коректен. Показват как от най-лява лента трябва да пресечеш напряко цели три ленти, за да излезеш!? Много хора на това място правят точно така и е изключително опасно. 

# 22
  • София
  • Мнения: 6 967
Не съм гледала това филмче,, но няма да ме учуди, ако има неточни и опасни ситуации.
Това ме подсеща за едно време, когато карах курсовете и се явявах на предварителни изпити в школата, как имаше грешно перфорирани 2 шаблона на листовки и аз ги открих... Цели два объркани въпроса, на които обърнах внимание, защото ми излизаха като грешен отговор, но след сериозна проверка установиха, че грешката е при тях и скъсаха шаблоните...
Но иначе се мислят за безгрешни..

# 23
  • Мнения: 4 572
Пред мен едно момче го скъсаха на шофьорския изпит, защото на теория трябва да спреш преди релси, да се огледаш иде ли влак и тогава да продължиш (ако няма бариера и охраняван прелез). На практика минаваха по Симеоновско, преди кръстовището за Дианабад, където дълги години стари релси пресичаха пътното платно.

# 24
  • Мнения: 583
Като казахте за кръговите,  във филмчето което са снимали от  КАТ?, примерът за правилно преминаване през кръгово не е коректен. Показват как от най-лява лента трябва да пресечеш напряко цели три ленти, за да излезеш!? Много хора на това място правят точно така и е изключително опасно. 
Ако си в най-вътрешната лента, рано или късно ще трябва да се престроиш, за да излезеш, иначе си обречен да обикаляш, докато ти свърши горивото Simple Smile Нищо опасно няма в придвижването и престрояването в кръговите, ако хората хванат темпа на трафика и си карат според него. В кръговите маркировките са все прекъснати, така че правилата за престрояване си важат.

# 25
  • Мнения: 9 695
Ами, не, последователно се сменят лентите и се дава мигач при тази операция. Иначе рано или късно някой ще ти влезе във вратите.
Поне мигач да даваха като излизат от най-лявата лента.

# 26
  • Мнения: 4 572
Ъпдейт за акумулатора, ако на някой му е полезно - при първия отказ да запали с подаване на ток стигнах до сервиза зад Шел - казах, че искам нов акумулатор, обаче човекът, който беше там, погледна, твърдеше, че няма нужда, този сигурно е в гаранция (на повече от три години е, може и доста повече) и трябва да я карам по Околовръстното или на дълъг път. Нямали такива акулмулатори, специален е и се поръчва, имали други.

Обаче - след няколко дни пак отказа да пали. Обадих се на друг сервиз (ще го напиша в скрит текст), взеха ми поръчката, казаха, че могат да дойдат същия ден, аз помолих да дойдат в понеделник. Дойдоха преди малко, замериха стария, беше си за смяна, сложиха новия на място, среден клас, с две години гаранция и 10 лв. отстъпка, защото прибраха стария.

Скрит текст:
Фирмата е Макскар (Maxcar), в Манастирски ливади, но имат офис и в Младост 1.

# 27
  • София
  • Мнения: 22 740
Не сменям акумулатор на всяко отказване да запали. Зимата е нормално да пада, ако колата не се кара всеки ден.

# 28
  • Мнения: 4 406
Как се зареждаше, освен да се кара извънградско? Май имаше нещо да се кара на по-ниска предавка по-високи обороти Или греша?

# 29
  • София
  • Мнения: 22 740
Когато не се кара всеки ден, може да се вкл. двигателя на празен ход за няколко минути и продаваш по малко газ. Изключваш.

Общи условия

Активация на акаунт