Пазаруване от Fashion days - тема 6

  • 24 442
  • 228
  •   1
Отговори
# 210
  • София
  • Мнения: 735
Здравейте, опитах се да приложа кода за 10% от първа страница (ползвах го вече 2 пъти при предишни поръчки), но не ми позволи и излезе надпис "Отстъпката вече е свързана с профил". Някой има ли идея какво означава това?

# 211
  • София
  • Мнения: 4 790
И аз получавам същата грешка днес. Може би е деактивиран..

# 212
  • Мнения: 897
И аз получавам същата грешка днес. Може би е деактивиран..

И при мен е същото.

# 213
  • Мнения: 234
И аз получавам същото  съобщение за връзка към профил от два дни и не може да се ползува.

# 214
  • Мнения: 1 134
В едно приложение за промокодове пише, че е временно деактивиран. За това не хваща кода, явно са го спрели от ФД

# 215
  • на Мелмак
  • Мнения: 11 088
Бях споменала за една чанта, обелена след два месеца. Приеха ми рекламацията, върнах я, сега чакам да ми върнат парите.

# 216
  • Варна
  • Мнения: 5 401
Значи да очакваме скоро някой да се оплаче как са му пратили обелена чанта... Laughing

# 217
  • Мнения: 350
Уф още я има грешката с кода,.. тъкмо се бях засилила да поръчвам

# 218
  • на Мелмак
  • Мнения: 11 088
Ееее, не мисля, че ще я пуснат за продажба Grinning

# 219
  • Мнения: 18 039
От 2 седмици съм пратила мейл със снимки на разлепена маратонка, в отговор получавам само автоматичния отговор, че работят по моя случай и ще ме уведомят. Колко още да ги чакам преди да препратя снимките и копие от поръчката на КЗП?
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B … adden-p6296387-1/
Това са маратонките, не си заслужават дори намалената цена, носени са 6 месеца

# 220
  • Мнения: 2 592
Не чакай! Друг сайт ме мотае 1 месец за връщане на парите. В условията им пишело 30 дни. Е, днес е 31 ден. Дръпнах им една реч и казах, че пускам жалба в КЗП. Пуснах. Имам имейл от сайта час след това, че парите са наредени, до 2 дни ще ги получа.

# 221
  • Мнения: 18 039
Преди години имах рекламация /1 см разлика в двете обувки, еднакъв размер, така че добре гледайте и това, на мен през ум не ми беше минало/, тогава реагираха много бързо и адекватно, пратиха данни къде да ги върна, върнаха сумата....сега нищо. Къде да им ги пратя? Нищо не намирам в сайта по отношение на рекламациите.

По повод КЗП- Емаг ме разиграваха повече от месец, пратих сигнал, след 2-3 дни ми беше върната сумата от Емаг, не знам случайно или не

# 222
  • Мнения: 69 210
Винаги чета общите условия...ето от техните за рекламациите, въпреки че са объркали формуляра и са сложили такъв за отказ, а рекламацията е различно нещо, ама карай...
Скрит текст:
5. ГАРАНЦИИ
15.1. Продавачът предлага всички Стоки на Платформата с гаранция за съответствие на стоката с Договора в съответствие с действащото законодателство. Изключение правят някои категории стоки, които поради естеството си не могат да имат гаранция.

15.2. Някои от Стоките са с гаранционни сертификати, издадени от производителя, а други са издадени от ФД.

15.3. Гаранционните сертификати, издадени от самия ФД, могат да бъдат намерени на Платформата.

15.4. Поправката/ремонтът на продукти извън гаранционния срок или в рамките на този срок, но при положение, че задължението на Продавача да приведе стоката в съответствие с Договора за прождаба е отпаднало на каквото и да е основание, подлежи на заплащане от страна на Купувача и се извършва в срок, уговорен между страните.

15.5. Относно рекламации и оплаквания, свързани с купената стока и/или услуга, Купувачите следва да се свържат с отдел „Обслужване на клиенти“ на посочените данни за контакт в настоящите Общи условия. Всеки купувач може да направи своята рекламация и като попълни стандартния формуляр за улесняване упражняването на правото на отказ съгласно Закона за защита на потребителите и го изпрати по и-мейл. Формулярът може да копирате от тук:

 

 Ето и контактите

3. Можете да се свържете с ФД на посочения по-горе адрес, на телефон 0700 17 660 или на и-мейл адрес fashion@fashiondays.bg. Телефонът за връзка е платен.


от тук
https://www.fashiondays.bg/page/terms/?_gl=1*k7a33f*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIqfGh3vGthgMVIaloCR1f2QKTEAAYASAAEgJL6PD_BwE

# 223
  • Мнения: 18 039
Къде пише колко е гаранционния срок за обувките?
На мейла им пиша вече няколко пъти, с платени телефони нямам желание да се набутвам и да ме прехвърлят от сътрудник на сътрудник /то затова е и платен де/

# 224
  • Мнения: 104
Ето техен стационарен номер без добавена стойност 02 905 9160

Общи условия

Активация на акаунт