RYANAIR - 25

  • 7 332
  • 174
  •   1
Отговори
# 30
  • sf
  • Мнения: 10 190
Чекира се само пътника, който ще лети. Така никой не очаква другия на летището.

# 31
  • Мнения: 7 161
При нискобюджетните няма такива проблеми и няма нужда от уведомяване, не ти казват името по уредбата, дори и да си чекиран.

# 32
  • Мнения: 171
При нискобюджетните няма такива проблеми и няма нужда от уведомяване, не ти казват името по уредбата, дори и да си чекиран.

При нискотарифните се вика поименно само пътник, който е чекирал багаж, защото е по-лесно да се изчака малко повече време преди да затвори изходът, отколкото да се рови цялото багажно и да се търси куфарът на липсващия пътник.
Повтарям: Уведомяване, че някой пътник няма да се яви, е удачно, когато има няколко  пътници (всичките чекирани), пътуващи в обща резервация. Когато накрая в списъка от липсващите пътници се види, че липсва някой и пише примерно 1/10 (т.е. 1 липсва от резервация с 10 пътници, а другите 9 са минали), а на изхода няма повече пътници, започват съмнения. Скенерите не отчитат понякога/бордната карта е на снимка, която не е с високо качество/яркостта на телефона е намалена/недоглеждане на служителя. Може да е всякаква причина, поради която бордната карта не е била сканирана, а пътникът е минал. А накрая се предава финална бройка с всичките пътници на борда.
Също повтарям: Ако пътникът е сам в резервация и без чекиран багаж - изобщо никой няма да обърне внимание. Когато стане време за затваряне на изхода, неявилите се пътници се свалят от списъка и дотам.

# 33
  • Мнения: 1 316
Защо спорите с човек, на когото това му е работата?
Няма нужда да отговаряте, очевидно е, че се пише заради самото писане.

ztztt нееднократно е била полезна с информация, така че аз лично ѝ благодаря.

# 34
  • Мнения: 3 377
И как точно ще влезе пътник на който не му е отчела бордната карта на първата проверка? Нали при сканирането се отваря информация на монитора за пътника? Ако е без служител не можеш да преминеш бариерата ако не отчете.
Закъсненията не стават от това, че се търсят пътници.  Няма причина да търсиш пътник, който явно не е на летището!

# 35
  • Мнения: 7 161
Защо спорите с човек, на когото това му е работата?
Няма нужда да отговаряте, очевидно е, че се пише заради самото писане.

ztztt нееднократно е била полезна с информация, така че аз лично ѝ благодаря.
Никой не спори, всеки споделя своя пит, не може ли? Няма нужда да отговаряте.

# 36
  • София
  • Мнения: 16 095
Чекира се само пътника, който ще лети. Така никой не очаква другия на летището.
   
Ако пътуващия с мене няма да лети винаги го чекирам. Така мога да ползвам и неговото място да се разширя, да си сложа палтото и чантата, да си опъна краката на седалката. Все пак съм платила билет с място - ползвам си го. А и някакъв навлек не се бута в мене.
Но винаги предурпеждавам на изхода, че няма да лети, да си знаят и да не го търсят - професионално изкривяване.
Дали ще отбележат или  не - тяхна работа.

# 37
  • Мнения: 171
И как точно ще влезе пътник на който не му е отчела бордната карта на първата проверка?

Става въпрос за скенерите на изхода.
Отвеждането на Ryanair започва 40мин преди излитане. Ако не говорим за сутрешната вълна с най-първите полети за деня, един turnaround при Ryanair е 25мин. Или иначе казано, отвеждането към самолета започва още преди той да е кацнал. А изходът трябва да затвори 16мин преди излитане. Тоест отвеждането е 24мин за близо 200 пътници (180/189/197 е капацитетът на трите типа самолети, които използват), което е изключително кратко време в сравнение с други авиолинии. Пътниците минават, сканират бордната карта, през това време служителите попълват „gate report“, проверяват багажи Joy, общуват с шофьори, рамп агент, супервайзор и е нормално в суматохата някой пътник да мине през изхода, мислейки си, че скенерът е отчел бордната му карта, а всъщност не е. Накрая по система пътникът е неявил се, а всъщност е на борда.

Последна редакция: пн, 29 апр 2024, 01:48 от ztztt

# 38
  • Мнения: 3 377
Говорим за различни неща. Има скенер преди лентата, там няма как да не отчете бордната карта! Ако е отчетена там те търсят и викат поименно, ако не значи не си на летището и никой не се занимава с теб.

# 39
  • Мнения: 3 918
Значителна промяна на летището. Няма да е скучно преди полет.
https://www.facebook.com/share/v/BznUETuyVwGnNCQq/?mibextid=KsPBc6

# 40
  • София
  • Мнения: 23 014
Не мога да отварям ФБ на този компютър, може ли някой да напише с две изречения за какво става въпрос.

# 41
  • Мнения: 176
Не мога да отварям ФБ на този компютър, може ли някой да напише с две изречения за какво става въпрос.
Има голям безмитен магазин на Терминал 2.
https://travelnews.bg/bg/news/17141358366657/letishte-sofiya-otv … -bezmiten-magazin

# 42
  • София
  • Мнения: 23 014
А това го знам, благодаря, мислех, че за нещо друго става въпрос. Grinning

# 43
  • Мнения: 80
Здравейте,
За пръв път ще летя с Rayanair, досега все с Уиз съм летяла. Разни познати обаче ме наплашиха, че Райън има много често закъснения на полетите и то с много време - по 2-3 часа, а също така и често отменени полети.
Моля, споделете това вярно ли е ?

# 44
  • here and now
  • Мнения: 4 299
Здравейте,
За пръв път ще летя с Rayanair, досега все с Уиз съм летяла. Разни познати обаче ме наплашиха, че Райън има много често закъснения на полетите и то с много време - по 2-3 часа, а също така и често отменени полети.
Моля, споделете това вярно ли е ?
Не е вярно. Нито е по-често, нито с повече време.

Общи условия

Активация на акаунт