Пазаруване от Aliexpress.com 53

  • 92 887
  • 740
  •   1
Отговори
# 690
  • у нас
  • Мнения: 5 738
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Здравейте! Преди седмица поръчах една ултразвукова вана на стойност 175$, с  безплатна доставка до Бг с DHL. Днес получавам обаждане от DHL, като ми заявяват, че е необходимо да бъде освободена от митница. Или аз трябва да го направя или може да им изпратя пълномощно те да го направят, нещо такова... Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо..? Как постъпихте, какво следва...? Има фактура на стойност 80$, но нея ли искат, понеже се споменава, че се иска скрийншот на направената поръчка? Има ли някой, който е минал през това? Моля, помогнете....

Няма значение каква сума е изписана на пакета, важното е сумата на сделката плюс доставката. Върху нея ще платите.

# 691
  • София
  • Мнения: 1 303
Някой да е купувал електрическа четка за зъби, специално ултразвуковите ме интересуват?
Видях, че са доста по-евтини от марковите, всъщност безсрамно по-евтини.

Ние ползваме ултразвукови четки цялото семейство от повече от половин година и много ни харесват. Работят без проблем и измиват много хубаво. Като говорих със зъболекаря, за това, че са китайски, а не маркови, според него нямало значение. Не съм ползвали други обаче и не мога да направя сравнение. Но цената на която ги купих беше около 30лева, с по 4-5 накрайника, така че си заслужава според мен риска  Peace

Освен да взема да пробвам. Старата четка е Филипс, но не произвеждат накрайници вече.
Тази китайската е 20 долара с 50% намаление. Ето линк:
https://goo.gl/wr8ajt

# 692
  • Мнения: 1 131
Споделете кой Cash Back  сайт използвате, от който да сте наистина доволни и да дава хубав %

# 693
  • Варна
  • Мнения: 429
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Здравейте! Преди седмица поръчах една ултразвукова вана на стойност 175$, с  безплатна доставка до Бг с DHL. Днес получавам обаждане от DHL, като ми заявяват, че е необходимо да бъде освободена от митница. Или аз трябва да го направя или може да им изпратя пълномощно те да го направят, нещо такова... Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо..? Как постъпихте, какво следва...? Има фактура на стойност 80$, но нея ли искат, понеже се споменава, че се иска скрийншот на направената поръчка? Има ли някой, който е минал през това? Моля, помогнете....

Няма значение каква сума е изписана на пакета, важното е сумата на сделката плюс доставката. Върху нея ще платите.
                  Доставката е безплатна.И от DHL потвърдиха.

# 694
  • Мнения: 1 210
Някъде четох , че имало ново правило за диспутите . Като изтече срока тогава ставал активен бутона . Някой ако знае със сигурност да каже . Иначе по принцип до 15 дена след изтичане на защитата може да се пусне диспут .
Извинявам се за въпроса, но къде мога да видя кога изтича защитата на нещата, които съм поръчала?  Embarassed

# 695
  • Мнения: 2 403
Някъде четох , че имало ново правило за диспутите . Като изтече срока тогава ставал активен бутона . Някой ако знае със сигурност да каже . Иначе по принцип до 15 дена след изтичане на защитата може да се пусне диспут .
Това важи в повечето случаи за непроследимите в страната получател т.е. тези дето в сайта на БГ пощи дават съобщение, че не се следят. За другите не важи. Имало е редки случаи и за другите да има ограничение. Принципно пробвате дали ще позволи диспут и ако не позволи от грешката ще стане ясно кога може да се направи диспут. Това е само за диспутите за не прстигнала. Иначе по други причини може да се прави. Примерно липса на проследяване, задържанана митница или върната на продавача.

# 696
  • Мнения: 2 403
Извинявам се за въпроса, но къде мога да видя кога изтича защитата на нещата, които съм поръчала?  Embarassed
Има един брояч с намаляващи дни. Това е защитата. На сайта и на мобилното са на различни места.

# 697
  • Варна
  • Мнения: 1 474
Споделете кой Cash Back  сайт използвате, от който да сте наистина доволни и да дава хубав %
TopCashback ползвам 6% дава.

# 698
  • Мнения: 1 210
Извинявам се за въпроса, но къде мога да видя кога изтича защитата на нещата, които съм поръчала?  Embarassed
Има един брояч с намаляващи дни. Това е защитата. На сайта и на мобилното са на различни места.
Аз пък мислех, че това е за срока, в който можеш да пуснеш диспут...  Embarassed

# 699
  • Мнения: 2 403
Извинявам се за въпроса, но къде мога да видя кога изтича защитата на нещата, които съм поръчала?  Embarassed
Има един брояч с намаляващи дни. Това е защитата. На сайта и на мобилното са на различни места.
Аз пък мислех, че това е за срока, в който можеш да пуснеш диспут...  Embarassed
Те нещата се покриват частично. Защитата е времето през което трябва да потвърдите получаването на стоката или да повдигнете диспут за проблем (липса на проследяване или върната на продавача пратка например). Докато не изтече срока парите Ви стоят в али. Можете да удължавате срока до максимум 120 дена. След края на срока имате още 15 дена да повдигнете диспут. Тогава обикновенно се повдигат диспути за дефекти или несъответствия между поръчаното и полученото. Желателно е да не изчаквате много и такова искане да пускате първите 3 дена. Каквото приказвате с продавача приказвате т.е. когато откриете дефект може директно да правите диспут без да потвърждавате и да се разбирате и договаряте с търговеца докато тече диспута. Някой го правят преди да отворят диспут но има и пишман търговци дето могат да се оплачат, че ги заплашват и/или изнудват с диспут, затова лично аз предпочитам първо да направи диспута пък после да се договарям 15 дена с продавача.

# 700
  • Варна
  • Мнения: 284
Цитат
И като цяло какви са най-големите рискове при поръчка на телефон през Aliexpress?

Като цяло най-много да изгориш с парите за телефона, да ти пратят дефектна стока, да не ти я пратят, да не ти я заменят с нова и др. Пълно било из нета с подобни случаи, жалко че никога не съм обръщала внимание. След това окрадат ли те, не можеш да се свържеш с никой да си търсиш правата. Всичката тази информация за защита на потребителя в сайта е фалшива. И да се свържеш с някой е по чат някакъв, а таме робот. Така че поръчвай, но имай едно на ум.

За другото не мога да ти отговоря.



Това, което сте написали е абсолютно безотговорно! Аз съм купил вече 3 телефона от Алиекспрес, отделно и един, който се оказа фалшив, който върнах и си прибрах парите. Няма да отговоря на desiko, защото не ми се обяснява за трети или четвърти път. Ако успее да намери някой от предните ми постове - добре.

# 701
  • Мнения: 10 324
Е ти си купил 3 телефона, а аз от 10 години пазарувам от Алито и до предния месец съм нямала никога проблем с тях. И да ми е пращано дефектно нещо сме се разбирали някакси и да не е пристигала стока, са ми връщали парите. Сега за първи път ми се случи да попадам на некоректен продавач с 1500 отлични ревюта. Мислейки, че купувача е защитен тръгнах да пиша тук и там (понеже се оказа, че диспута ми беше затворен предния ден), да търся начини да се свържа да се оплача от тоя, най-малкото да ми кажат къде да го украся да не се излъжат и други хора. Ама не става. Ако ти знаеш къде, дай линк да отида да го сторя....Не съм и предполагала, че ще се вкарам в такъв филм. Но уви понякога явно се случва, и нека хората си имат едно на ум. Не съм казала, че едва ли всеки втори ще се сблъска с подобно нещо, но да имат едно на ум, че риска е твърде голям.

# 702
  • Варна
  • Мнения: 284
Няма да си ги мерим. Само ще кажа, че преди 10 г. имаше само Алибаба и беше почти невъзможно да се извърши нормална сделка, поради трудности с плащанията, а и езикови бариери с представители на повечето заводи по него време.

# 703
  • Мнения: 10 324
Извинявай 8 години.

Идеята ми не беше да се обеснявам аз лично от колко години пазарувам от Алито, а да обърна внимание на хората, че не са чак толкова защитени колкото се мъчат да ги убедят в сайта. За тия ОСЕМ години доста неща са променили. Както има и промени дори в последния месец. Да се потретя, купувала съм какво ли не през тия години – най-много обувки, след тях уреди за бита, детски обувки, дрехи, играчки, каквото се сетиш. Имам буквално по няколко покупки в месеца и то всеки месец през тези години. Винаги всички са били коректни. За първи път ми се случва да попадна на подобен индивид и останах изненадана, а още по-изненадана останах като разбрах, че няма с кого да се свържа да се оплача. Това че ти си купил 3 телефона не означава, че всеки би имал твоя късмет. По-безотговорно ми се струва да твърдиш на хората да купуват през глава, без да имаш представа кой какъв е и какви възможности има. Не всички говорят ангийски, има и възрастни хора – те трябва да ги имат в предвид тези неща. Че за една не сполучлива покупка, не е толкова лесно да си вземеш парите обратно в определена ситуация. Приключвам дискусията.

Последна редакция: пт, 16 мар 2018, 19:00 от vici75

# 704
  • Мнения: 164
От 19 март започват някакви намаления така ли е или аз бъркам?

Общи условия

Активация на акаунт