Какви клиенти, купувачи, сме?

  • 2 763
  • 41
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 9 990
Ами в повечето случай, продавачките наистина са криви нещо и едното Добър ден им звучи като...как да кажа-ми не им е добър деня явно.Та тогава тактиката е друга-съзаклятнически да им влизате в положението, да се тюхкате колко им е трудно заедно с тях-това отваря Сезам, колкото и да е жалко.

# 16
  • Варна
  • Мнения: 10 790
Ами в повечето случай, продавачките наистина са криви нещо и едното Добър ден им звучи като...как да кажа-ми не им е добър деня явно.Та тогава тактиката е друга-съзаклятнически да им влизате в положението, да се тюхкате колко им е трудно заедно с тях-това отваря Сезам, колкото и да е жалко.

И що да се мъчим, кълчим, да им влизам в положението?... Да си остави проблемите и кривотията в къщи, на работа е, още повече работи с хора, никой не е виновен, че е в мензис.  Crossing Arms

# 17
  • Мнения: 9 990
Ами в повечето случай, продавачките наистина са криви нещо и едното Добър ден им звучи като...как да кажа-ми не им е добър деня явно.Та тогава тактиката е друга-съзаклятнически да им влизате в положението, да се тюхкате колко им е трудно заедно с тях-това отваря Сезам, колкото и да е жалко.

И що да се мъчим, кълчим, да им влизам в положението?... Да си остави проблемите и кривотията в къщи, на работа е, още повече работи с хора, никой не е виновен, че е в мензис.  Crossing Arms

А, то е така-съгласна съм.Казвам ти от лични наблюдения как се случва и каква е реалността.Никой не казвам да се кълчи, че да им угоди. PeaceТака се е случило-пуснала съм подходящата реплика в подходящият момент-ми всеки път като влезна ми се усмихва, пита за детето...иначе  на друг в същото време се репчи, че поискал пликче и даже ми се жалва, все едно сме първи приятелки-това е жалката действителност... Confused

# 18
  • Мнения: 1 080
Офф и аз съм от хората, които винаги поздравяват с добър ден на влизане, но понякога излизам без да кажа довиждане.....
Не вярвам,че поговорката ....... каквото повикало такова се обадило...........важи с пълна сила за продавачките. По-скоро изобщо не важи. Аз не мога да разбера обаче техните работодатели. Продавачът е като лицето на магазина, според мен е по-важен от витрината. И най-примамливата витрина не може да изтрие спомен от кофти отношение....

# 19
  • Ботевград
  • Мнения: 2 289
УФ, аз съм смотан клиент, отивам, редя се, отстъпвам път, накрая ми пребутват най-лошата стока и ме излъжат в цената, и аз всеки път си казвам - за последно пазарувам от квартални магазинчета ..... до следващият път ........ smile3515 smile3511 newsm61

# 20
  • Мнения: 9 990
Ами понякога самите работодатели имат грешен подбор или грешни разбирания как да си пласират стоката чрез продавача.Карат служителите да досаждат-много е тънка границата.С всеки клиент трябва да се държиш различно-ако при едни минават усмивки-при други-не... Confused

# 21
  • Sofia
  • Мнения: 6 940
Аз съм възпитан и лаконичен клиент. Не желая да се сприятелявам с продавачките и не ме интресуват проблемите им.
Странно ми е като вляза някъде и кажа "добър ден" отсреща да ми отвърнат само с празен поглед. Едва ли ги мързи да си отворят устата, сигурно им писва да казват добър ден по 160 пъти на ден, но тогава да ходят на друга работа. Crossing Arms

На една и направих забележка, че ме следва като сянка из магазина - аз крачка,  и тя крачка! Все едно съм отишла да крада нещо и те знаят. Close

# 22
  • Мнения: 920
Краставичке, не съм афектирана. отдавна продавачка не може да ми повлияе, освен в случая с бъбречната криза. Да, точно това е - каквото повикало, такова се обадило, добрата дума железни врати отваря и други подобни.  Не ми струва нищо да съм любезна и обикновено ми се отговаря със същото. А ако не - не търся файда. На мен в работа не ми дават много-много да работя с клиенти - щото ако някой ми е крив, без да искам не му свършвам свястно работата.
Карен, и мен много ме дразни като тръгне някоя след мен. Но на тях това им е работата - Ах, госпожо, колко добре ви стои! Пробвайте и това и това. 

# 23
  • Варна
  • Мнения: 10 790
То че има ненормални клиенти, има ги, държиш се с тях любезно, те ти се репчат, щото, видиш ли, някой за нещо го е ядосал... Close Обаче тук говорим за продавачките... Simple Smile

Аз затова след дълги години работа с клиенти, си намерих такава без - и си ми е гот.

# 24
  • Варна
  • Мнения: 4 818
Тъй. Тогаз да кажа какъв клиентин съм и аз, няма оставам назад я!
Любезен съм и приветлив, обаче често ме гледат изумено, че се усмихвам и бърборя доволно по купувачески въпроси. Въобще много сериозни хора, не знам къде им е чувството за хюмор!?  Thinking
Нямал съм случки с невъзпитан продавач, който да ме наругай.  Sick Опазил Господ!

# 25
  • Мнения: 3 153
Принципно съм любезна и винаги поздравявам, но ме дразнят масово продавачките, които в по-голямата си част пушат пред магазините, мляЩят дъвка, правят странни муцки и физиономии, седят си със скръстени на гърдите ръце и те гледат с оня празен и отегчен поглед, все едно са ги заставили с пистолет да седят там и да продава!!! И имат невероятно самочувствие, което пък винаги ме озадачава!

# 26
  • Пловдив
  • Мнения: 2 493


И аз така. Ако нещо ми се зъбят им казвам "Благодаря, много сте любезна. С удоволствие ще  споделя това ви качество пред шефа ви"  Mr. Green и веднага омекват  hahaha
newsm10

# 27
  • Мнения: 2 039

 Аз съм възпитан клиент. Винаги поздравявам на влизане и казвам довиждане на излизане.
И аз,и аз!Обаче отнесат ли се същевременно зле с мен,когато си давам парите,направо побеснявам  newsm77 и ги насмитам набързо  Joy

# 28
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
сладка гледка е продавачка очудена, че я поздравяваш.
но повече искам да не виждам такава дето няма да поздрави клиент или ще сумти и покаже липса на възпитание и желание за работа...

# 29
  • Мнения: 2 032
Каквито и хора сме.

Общи условия

Активация на акаунт