Жалба срещу служител на Бг пощи

  • 3 037
  • 31
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 109
 Немския Амазон пращат с Бг Пощите. Аз април така чаках една пратка, на третата седмица им написах един имейл, нямало тракинг, върнаха ми парите. Все пак дойде седмица по-късно.
  В нашия клон са доста любезни, за пратките от Китай ми звънят по телефона.
  Една позната беше кандидатствала за пощальон, на минималната заплата са.

# 16
  • Мнения: 18 578
Преди малко получих смс от М&BM, че те ще доставят, спестили са ми едно ходене до пощата.

# 17
  • INFJ
  • Мнения: 9 399
Услугата им е качествена, особено за тези ниски цени за международните пратки. Много рядко съм имала проблеми и винаги съм си получавала парите обратно, ако става дума за загубени пратки.
Но... повечето персонал в клоновете е зле. Масово са възрастни жени с тетрадки, криви и некомпетентни.
Добре, че в нашият клон са само млади жени, имат и по-модерна техника, скоро правиха и ремонт, изобщо голям късмет.

Подавайте жалби, когато не сте доволни, мисля че има ефект от тях.

# 18
  • Мнения: 9 450
И да пускаш жалби и да не пускаш май ще е все тая. Няма кой да работи в Български пощи вече.  В нашия клон се сменят през два месеца. Масово се оплакват,  че работата е много, а заплащането никакво.

# 19
  • Мнения: 367
Интересно, но аз съм доволна от БГ пощи... въпреки невероятно остарялата им система...тези огромни тетрадки в които всичко е разграфено и написано ръкописно със син химикал и това, че все още работят на windows 2000... някак си им функционират нещата, поне в нашия клон, винаги ми се обаждат по тел. когато имам пратка, пращала съм също, колети и всичко си е пристигало, е сега не са от най-любезните хора, но пък в повечето институции не се славят с особена любезност, така че аз лично не бих си губила времето с жалби...

# 20
  • Мнения: 339
Здравейте,
Аз също съм доволна от Български пощи. До момента нямам загубена пратка /невазисимо писмо или колет/, въпреки че съм пращала към и получавала от чужбина. Цените им са повече от достъпни. Получаването на пратките е по-сигурно, отколкото на други пощенски оператори като М and BM Express, Star post и др. От тези куриери идва служител и ако не те намери, ти лепи листче, което може някой да скъса, да го духне вятъра, да го намокри дъжда и т.н. На всичкото отгоре, имах пратка, която чаках с  М and BM Express и се обадих да им кажа, че искам да ми я оставят в техен офис, за да си я взема от там, че по цял ден съм на работа и в движение и не мога да си седя вкъщи да ги чакам. Да, но нямали система, с която да открият пратката по данни на получател. Казаха ми да търся номера на товарителницата, което беше невъзможно, тъй като изпращач беше държавна институция, която изпраща сигурно стотици писма на ден и не може да се занимава с мен да ми търси номер на товарителница. Така и не получих тази пратка, а писмото ми го връчиха на място от СДВР.
Затова по-добри от Български пощи, що се касае особено за писма, аз лично не съм срещала. Вярно е, че понякога има неуредици или сърдити лелки, но все пак като знам какви са заплатите там /имам съседка, която работи в пощите/ подхождам с необходимото разбиране.

# 21
  • Мнения: 19 505
Аз гледам да ги заобикалям, особено комбинацията БП-Митница. Е те там е Бермудски триъгълник. Нелюбезни, некомпетентни, неработещи. Не вдигат телефони, не отговарят на мейли. За жалост някои доставки няма как да не минат от там. Изгубиха /или откраднаха/ една пратка от АйХърб, та се наложи хората после да ми връщат парите, като ясно виждам, че проблемът не е при тях, а пратката е загубена след като е влязла в БГ.

# 22
  • Боса по асфалта вървя си ...
  • Мнения: 20 848
Мама си джейс са БГ пощи. Чаках едни документи от една далечна община. Звъни ми общинарката - върнали й ги. Отивам да се разправям защо не са ми дошли 1во и 2ро известие в пощенската кутия. "Ми теее, във вашия район, най-често се сменят пощальоните". И аз заради това трябва да запаля колата и да отида до общината на 230 км в едната посока? А пазачът ехидно ми вика "Тъкмо ще видиш роднините си в гр.Х" Tired Face

Иначе за пратките от чужбина звънят защото ми се изписва телефона на колета.

# 23
  • Мнения: 1 775
И аз съм се замисляла да пиша жалба заради една "куриерка" на Тип-Топ. Един път не ми доставиха и на мен някаква пратка, някъде изчезна.
2-3 пъти ме кара аз да ходя до някъде да си взема пратките, щото нямала кола и не можела да дойде.
И всеки път се оправдава, че пратката ми пристигнала без точен адрес и объркан телефон.
Как пък всеки път едно и също? Да си признае, че няма превоз и не може да дойде. Днес за последно чакам пратка от тях и тези дни ще се местим в друг град, та няма да се занимавам повече с тая женица. Големи нерви. Angry

# 24
  • София
  • Мнения: 3 848
Използвам Спиди/Еконт, за пратки от чужбина превозвач (Габиели). Бг пощи само ако се налага да изпратя нещо в чужбина и излиза значително по-евтино от Speedy/DPD. Иначе ги избягвам на всяка цена. Даже съм направила за митница да ми се праща до адрес в Лондон на Габиели, влизам в сайта на Royal mail и онлайн плащам за освобождаване на пратката. Тук такава услуга няма все още.

# 25
  • INFJ
  • Мнения: 9 399
Lizia, а това с митницата през Габиели безотказно ли работи? Една пратка се наложи да пусна до друг превозвач в Англия, тя отиде на митница и с триста зора ми я доставиха.
Превозвача нямал бележка за тази пратка, сто пъти звънях по телефона на Роял Мейл, накрая доставиха пратката без да ми искат нищо, но предполагам, това не е стандартната процедура....

# 26
  • София
  • Мнения: 3 848
Бележки и хартии не са нужни да има. Правила съм процедурата два пъти досега. Първият път не знаех как става, виждах от проследяването, че пратката е там, задържана, защото трябва да се плати. Направих си регистрация в сайта на Роял мейл, и видях, че е сметнато от тях колко дължа и мога да го платя с PayPal например. Вторият път по същия начин. Не е сложно веднъж човек като мине по този път.

# 27
  • INFJ
  • Мнения: 9 399
Може би мен са ме подвели от Роял Мейл, защото исках точно това да направя - да платя без бележка, имах всичката нужна информация за пратката, само не знаех каква е дължимата сума. Така и не ми казаха каква е тя, не знаели.

# 28
  • София
  • Мнения: 3 848
Pay a fee customs charge оттук става, но винаги има и 8 лири такса за обработка.

# 29
  • Мнения: 1 673
Български пощи са една голяма трагикомедия. Тук-там си купувам по един билет да гледам от първия ред и винаги оставам изумена от изобретателността на този, който режисира всеки отделен спектакъл там. Преди време, например, поръчах кукли за куклен театър от Англия за първия РД на детето ми. Е, РД мина, кукли не дойдоха. Ние заминахме. Прибрахме се в България след 9 месеца, случайно, на ваканция. И моля ви! Дойде известие, че е пристигнал колет за мен. Отивам, отварям, гледам - кукли! 9 месеца... Невероятен творчески подход, невероятни сценарии, случки и спомени за цял живот... На абсолютно всяко едно представление.
 
Оплакала съм се на който трябва като съм спряла да ги ползвам. Просто избягвам да ги ползвам. Точка. Наказани са.

Мога да кажа добра дума само за жените не гише, които ми вадят лятото албумите с марки за колекционери. От едното виждане от лято на лято са ни запомнили - само ние сме тези, които си купуват колекционерски марки и заради нас вадят албумите, така казаха.

Общи условия

Активация на акаунт