Рядко срещана наглост в Арон

  • 8 861
  • 63
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 53
Забелязвам, че много народ е впечатлен и пуснал само по един пост в целия форум! Не ви ли се струва странно, някой да се регистрира, за да си пусне защитата в полза на Арон?
Тоя много народ може да е 1 Аронник с няколко регистрации + гостуване Grinning в такъв случай хич не е странно  Wink

# 31
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Извинете, но гостът бях аз! Наистина се възмутих от темата и проучих въпроса. Наистина работя в Арон, но не за това бях като гост.
1. Деницата 2 пъти бе наводнявана, защото при строежа на магазина отзад са пропуснали да оправят канализацията - това наложи разпродажбата, от която много хора се възползваха.
2. Ако  кажете името на консултантката, която е КАЗАЛА това и се докаже, че това е истина - фирмата ще възстанови парите на клиентката и ще я компенсира, а продавачката ще бъде уволнена.3. Монтажът на мебелите е  8% от стойността на покупката - монтират се от външни групи - нали трудът струва пари!
P.S. ДА ДОБАВЯ - НЕ СЪМ ПИСАЛА ОСТАНАЛИТЕ МНЕНИЯ!

4. Чака се около 30 дни( ако в момента не е налично), за да пристигне камион от Полша, а това за цветовете на дамаските и мебелите - в каквито се произвежда и предлага в такива разцветки ги предлагаме и ние. Няма  начин на поточна линия да изработят нещо по различно от стандартното.
 Извинявам се, ако не съм била полезна, но ако имате въпроси или забележки - може и на лични.

Последна редакция: ср, 16 авг 2006, 07:47 от iramira

# 32
  • София
  • Мнения: 8 932
Забелязвам, че много народ е впечатлен и пуснал само по един пост в целия форум! Не ви ли се струва странно, някой да се регистрира, за да си пусне защитата в полза на Арон?
И на мен това ми направи впечатление. А също и че новорегистрираните имат проблем с кирилицата.

# 33
  • Мнения: 385
Iramira, не мисля, че някой пише тук, за да се препира с когото и да било! Самата ти си писала като Гостенка, че персоналът на Арон търпи критика, което е достатъчно като информация за фирмата ви! Мисля, че българинът вече не е толкова глупав клиент и когато дава пари има право да изисква! А най-хубавото е, че все повече хора имат изисквания!

# 34
  • Мнения: 53
...P.S. ДА ДОБАВЯ - НЕ СЪМ ПИСАЛА ОСТАНАЛИТЕ МНЕНИЯ!

4. Чака се около 30 дни ( ако в момента не е налично), за да пристигне камион от Полша, а това за цветовете на дамаските и мебелите - в каквито се произвежда и предлага в такива разцветки ги предлагаме и ние. Няма  начин на поточна линия да изработят нещо по различно от стандартното.
 Извинявам се, ако не съм била полезна, но ако имате въпроси или забележки - може и на лични.
iramira, не твърдя, че си писала и останалите мнения. Чисто хипотетично говоря, че би могла - все пак това е интернет. Дори различните айпита не са гаранция, че пишат различни хора.

А това за 30-те дни явно важи, ако избраната мебел не е налична. Ако е налична в 2 отделни еднакви бройки (както беше в нашия случай), се чака около 45 работни дни  Mr. Green

# 35
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
 Вижте, аз не се препирам или пък защитавам фирмата, защото работя там - въпросът е, че всички работим с хора - ако не ни го натоварят и изпратят няма как да го получиш и ти. А мебелите в магазина са мостри - един път са сглобявани в магазина, после ако искаш точно тази мебел  - ще трябва да се разглоби и сглоби отново. Мисля, че всеки би искал нови мебели, нали затова си плащаме! Hug
P.S. винаги и навсякъде има недоволни клиенти - пак повтарям - хора сме и работим с хора, но това което прочетох е чиста клевета. Няма как да каже такова нещо!

Последна редакция: ср, 16 авг 2006, 07:52 от iramira

# 36
  • Бургас
  • Мнения: 3 077
И аз нали съм на всяка манджа-мерудия, да се изкажа и аз по темата. Случаят, който се описва тук наистина е повече от абсурден, няма две мнения по въпроса, смятам. Но с част от нещата, които се изписаха впоследстие по темата изобщо не съм съгласна, въпреки, че не работя и никога не съм работила, извинете моля, в Арон!!! Та мисълта ми беше за  въпроса, който повдигат част от вас по отношение на гаранциите. А именно, че гаранцията отпада ако не се монтира от оторизирано от фирмата лице. Ами много ясно, че е така. Това не е някакъв прецедент при този род услуги. Ами елате, моля ви се, да видите как е монтирана  кухненското обзавеждане Арон в квартирата ми от хазяйката ми! Shocked Половината от вратичките на шкафчетата ми изпопадаха и ми изкарваха акъла, защото  се откъртваха без дори да ги отварям- ей така от само себе си. После мъжа ми наново ги слагаше, но мястото около пантчиките е вече деформирано. А сега дори ще ви приложа снимков материал да видите как е монтирала дръжките на шкафа:



а тук как се е откъртило:



Та, аз не съм съгласна, че има нещо нередно в това да се изисква, когато купуваш нещо, монтаж и ремонт да се извършва, само от хора, които поемат гаранция върху работата си. И по този начин не се процедира само в България, а навсякъде по света си има оторизирани сервизи! Та, хайде, моля, не изпадаме в крайности!


Освен това съм напълно съгласна с това:
2. Ако  кажете името на консултантката, която е КАЗАЛА това и се докаже, че това е истина - фирмата ще възстанови парите на клиентката и ще я компенсира, а продавачката ще бъде уволнена.3. Монтажът на мебелите е  8% от стойността на покупката - монтират се от външни групи - нали трудът струва пари!
Просто при такива случаи аз процедирам по следния начин:с равен тон, без да викам: "Бихте ли ми написали имената си на едно листче? Бих искала да напиша едно писмо до управителите на фирмата". Действа де! smile3503
Поздрави от една "нерегистрирала се само, за да пише по случая!  bouquet smile3503

# 37
  • Мнения: 154
Аз също по един или друг начин съм свързана с тази фирма.И възмутена разговарях лично с мениджърите по този въпрос.Естествено до тях не е достиднало нищо такова.Просто не мога да си предтавя фирма от 15 години на пазара да се излага за 500лв!За това апелирам към мамата "алармираща"  за  най-наглата фирма за мебели да ми пише на лични или тук,както пожелае и да  помогна на познатата на нейния познат да си вземе парите в двоен размер,ако това  ще му помогне да си върне вътрешния мир и спокойствие.
Естествено след като разберем и кой е бил продавача по сделката /за което очаквам помощ от нейния познат/ ще бъде уволнен!
Приятен ден на всички!!! Grinning

# 38
  • Мнения: 982
Имах проблем с Арон-Пловдив.Купихме си 2 дивана модел Ass.Взехме ги и когато ги разопаковахме,видяхме,че единият е с разкъсана дамаска.Върнахме го със хиляди проблеми,обвиниха ни,че ние при разопаковането сме го скъсали.Бях бременна,8-ми месец,август,жега и като се вбесих,ги нахоках без никакви задръжки.За смяната чакахме 2 седмици,като всеки ден ги тормозех по тел.Отидохме да вземем дългоочаквания диван и аз настоях да го разопоковаме и сглобим там............И ужас-новия беше скъсан.Отчаях се,за следващата смяна вече нямях нерви нито време да се разправям-предстоеше ми да раждам.Все па 2 дни преди събитиети имахме 2 ЗДРАВИ дивана.Още ме е яд!!!!

# 39
  • Мнения: 53
Имах проблем с Арон-Пловдив.Купихме си 2 дивана модел Ass.Взехме ги и когато ги разопаковахме,видяхме,че единият е с разкъсана дамаска.Върнахме го със хиляди проблеми,обвиниха ни,че ние при разопаковането сме го скъсали.Бях бременна,8-ми месец,август,жега и като се вбесих,ги нахоках без никакви задръжки.За смяната чакахме 2 седмици,като всеки ден ги тормозех по тел.Отидохме да вземем дългоочаквания диван и аз настоях да го разопоковаме и сглобим там............И ужас-новия беше скъсан.Отчаях се,за следващата смяна вече нямях нерви нито време да се разправям-предстоеше ми да раждам.Все па 2 дни преди събитиети имахме 2 ЗДРАВИ дивана.Още ме е яд!!!!
pe6ka, недей да пишеш такива страшни неща, че току виж и на теб ти предложат да ти върнат парите в двоен размер, за да си върнеш "вътрешния мир и спокойствие"  Shocked   Wink

... и да  помогна на познатата на нейния познат да си вземе парите в двоен размер,ако това  ще му помогне да си върне вътрешния мир и спокойствие.

# 40
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
  Момичета, никой не се заяжда! Hug Благодаря на майката, която пусна темата, за да се разнищят някои проблеми, които управителите на фирмата няма как да разберат. Но все пак смятам, че не е етично да се пишат и разпространяват слухове. Съжалявам за тези, които са имали проблем при доставките, но да не забравяме, че доволните хора са много повече. Искам да уверя всички, че са взети мерки да се подобри обслужването в магазините и още веднъж се извинявам от името на фирмата на тези, които по една или друга причина се чувстват засегнати и ощетени - разбирам ги и им съчувствам, но все пак се надявам и им пожелавам да използват мебелите си дълго и със здраве. Hug Hug Hug

# 41
  • София
  • Мнения: 18 679
Ха, не съм влизала в тази тема много отдавна, а тя на бойно поле се е превърнала Laughing
Благодаря на желаещите да окажат съдействие, но не е нужно.Първо, защото си познавам колегата, но въпросната негова приятелка не ми е въобще близка, така че няма да тръгна да тормозя съфорумки да й уреждат проблемите.
Второ - случаят е разрешен.Стигнала е тя по-нагоре в йерархията на фирмата и покарай лошата реклама в този форум са благоволили да й уредят нещата, така както би трябвало поначало да са уредени Wink
Трето - по-предните "гостуващи" постинги действително са на работещи в Арон според мен, защото тя им е дала координатите на един форум в нета, където ги критикуват hahahaЯвно са влезли да проверят дали е истина Wink

И последно - моля, не приемайте писанията по форумите толкова лично.Къса ми се сърцето като видя разстроен потребитал/особено гост/ или бъда гневно обвинена в лъжа, клевета или друго гръмко звучащо нещо newsm62
iramira - към теб конкретно, поздравления за отношението!Ако по-голяма част от колегите ти показваше такъв професионализъм, тази тема нямаше да съществува  bouquetИ след като си се заела да проучиш случая и явно си го направила, щом е вече разрешен - няма ли да кажеш директно - лъжа ли беше това, което написах  или се е случило наистина, пък било то и без знанието на ръководния персонал Wink
Упс, сори - не мога да искам от теб да напишеш истината.Все пак работиш там, а явно доста твои колеги понаминават тук Laughing
Хайде, със здраве Sunglasses

# 42
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Белинда, това което си написала отговаря донякъде на истината. При разпродажбата нашата консултантка е продала един и същ гардероб 2 пъти и след като е открила грешката си се обадила на въпросната госпожа. Предложила и ако желае да избере друг гардероб или да и бъдат върнати парите. Тя отказала. Искала точно този гардероб и "ако искаме да наводним един нов и да и го дадем". В случая грешката е от наша страна и госпожата получи чисто нов гардероб. Самата тя ( според колегите, с които се е срещала) е много доволна и смята и занапред да се обръща към нас. Това е цялата история! Дали е наглост или не - решавайте сами! За мен въпросът е приключен.

# 43
  • София
  • Мнения: 9 860
Аз ще използвам темата/извинявай,Белинда/,за да попитам служителката на Арон нещо с най-добри чувства ,разбира се.  bouquetСкоро във форума имаше тема за магазините Арон-много майки/включително и аз/ се оплакаха,че в магазините не пускат малки деца и бебета в колички.Каква е причината ?

# 44
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Причината, поради която не се допускат майки с колички в мебелни магазини е, че се случва да се наранят мострите от количката - т.е. да се одраскат. Това е. Ако сте решили да ходите в такъв магазин - най-добре с кенгуру, защото иначе ще ти омалеят ръцете Party.
P.S.
 Това не е само в магазините на Арон. Много специализирани магазини имат такива изисквания. Смятам, че това е правилно, защото въпреки, че всички внимаваме, се случва нещо и после ще се търси кой крив и кой прав ( образно казано де).

Общи условия

Активация на акаунт