Рядко срещана наглост в Арон

  • 8 856
  • 63
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 18 679
Днес колега ми разказа нещо и бързам да алармирам, защото съм меко казано възмутена.Случаката е следната:
Негова позната си закупува гардероб от "Мебели Арон" с някакви дефекти - нещо забравили прозорец, навалял го дъжд, съответно се раздува врата или не знам си какво...Цената е свалена от 600 на 400 лева по тази причина.Сключват договор, момичето си плаща цялата цена веднага.Чака си доставката тя и получава следното обаждане - "Ами всъщност станала е грешка, не можем да ви продадем гардероба Shocked, но не можем и парите да ви върнем #Crazy.Трябва да си закупите нещо друго за същата сума" hahaha
Е, това е единица мярка за наглост просто  ooooh!
Не ми давайте съвети как трябва да се постъпи, ясно ми е.Просто исках да споделя с вас колко некоректни могат да бъдат в тази фирма.Не ги е срам!!!

# 1
  • София
  • Мнения: 3 328
Ъ?! Купували сме няколко пъти от "Арон" и не е имало проблеми. ШашнА ме, колега Shocked

Уф, днес пак се шашнах, като дочетох темата и видях каква глупост съм написала. Купували сме от далеч по-непретенциозната "Айко", за щастие Embarassed LaughingПростете вчерашното ми заспиване.

Последна редакция: пт, 11 авг 2006, 10:11 от Karimma

# 2
  • Мнения: 5 790
Да сигнализира във Федерацията на потребителите.

# 3
  • Мнения: 1 680
Егати наглеците!!!

# 4
  • Мнения: 5 622
Днес колега ми разказа нещо и бързам да алармирам, защото съм меко казано възмутена.Случаката е следната:
Негова позната си закупува гардероб от "Мебели Арон" с някакви дефекти - нещо забравили прозорец, навалял го дъжд, съответно се раздува врата или не знам си какво...Цената е свалена от 600 на 400 лева по тази причина.Сключват договор, момичето си плаща цялата цена веднага.Чака си доставката тя и получава следното обаждане - "Ами всъщност станала е грешка, не можем да ви продадем гардероба Shocked, но не можем и парите да ви върнем #Crazy.Трябва да си закупите нещо друго за същата сума" hahaha
Е, това е единица мярка за наглост просто  ooooh!
Не ми давайте съвети как трябва да се постъпи, ясно ми е.Просто исках да споделя с вас колко некоректни могат да бъдат в тази фирма.Не ги е срам!!!

Стига бе  Shocked

Ей...с тази безнаказаност в нашата държава, хората почнаха да си веят байряците и да правят каквото им скимне  Stop

Осраха се направо....

Пак ще кажа- това САМО в БГ става  Sick

# 5
  • Мнения: 4 406
Да сигнализира във Федерацията на потребителите.
да!

# 6
  • Мнения: 7 474
 doh doh Не е истина просто!  #Crazy

# 7
  • Мнения: 476
Да кажа баща ми какво направи веднъж. Купихме си телевизор за 500лв. от Метро. На втория ден отказа да работи. Смениха ни го с друг, на който след 3 дни нещо му стана и пак отказа да работи. Баща ми отказа да му го заменят и си поиска парите. Дойде някакъв и ни обясни, че може само да се замени, но не и да ни върнат парите. Татко повика управителя и с него разговаря, но пак нищо, не връщат пари. Баща ми: Щом не можете, не можете, аз обаче телевизора не го искам. Може вие да си го вземете вкъщи, платен е вече. Довиждане, приятен ден. И ме задърпа да си ходим. Към паркинга ни настигнаха, обаждаха се на други шефове и накрая ни върнаха парите.

# 8
  • Варна
  • Мнения: 2 171
А пък аз съм ръб и нищо такова не плащам предварително 100% Naughty! В този договор нищо ли не пише?

# 9
  • София
  • Мнения: 18 679
Аз пак ви казвам, че не търся съвети какво следва да се направи LaughingИма си договор момичето, има си клаузи за неизпълнение, има си съд.Само споделям ситуацията.Толкова е абсурдна, че ако не беше истинска, щеше да е смешно Crazy

# 10
  • Варна
  • Мнения: 1 306
Купихме си диван от Арон. Консултантката толкова я мързеше, че почти ми се отщя. Едва благоволи да го разпъне пред нас. Ако не си го бях избрала, щях да се махна моментално.

# 11
  • Мнения: 5 539
Купихме си диван от Арон. Консултантката толкова я мързеше, че почти ми се отщя. Едва благоволи да го разпъне пред нас. Ако не си го бях избрала, щях да се махна моментално.
Аз пък си бях харесала диван с лежанка от Арон. Бяхме готови да поръчваме, когато за всеки случай накарах продавачката да разпъне подматрака. След 10 мин. пуфтене, опъване, теглене жената най-после успя, а отдолу като лъсна една дъсчена конструкция... hahaha Грозна работа! На бегом се изнесохме оттам

# 12
  • Мнения: 99
Може и да съм пристрастна, но все пак медиите са наистина 4-та власт! Нека да се обади в "Господари на ефира", например. А може и само да кажат в "Арон", че ще го направят. Понякога дори само намерението стряска. Не може да не им върнат парите.
Както казва в подобни случаи мой познат - Българио, родино мила! newsm50

# 13
  • Мнения: 6 472
Това е просто черешката на сладоледа Shocked #Crazy Shocked #Crazy Тия просто не са добре Shocked
Аз по принцип съм супер недоволна от тях, но това направо изби рибата!
Бяхме поръчали един гардероб и един скрин. Някак си 40 дни доставка ги преживях, но те и тогава не пристигнаха. Дойдоха след 2.5 месеца, всруг цвят #Cussing out Разбира се не ги взехме и се наложи да чакам още 30 дни до като ми доставят моя цвят. В крайна сметка трябваше да ми платят неустойка, но те се запънаха, че трябва да е само за периода на просрочие на първата доставка Shocked Абе голяма селяния.

# 14
  • Мнения: 603
да Ви  разкажа и на мен какво ми се случи. Поръчахме детска стая. Казаха ни че срока е от 30 до 45 дни. Попитахме за гаранция  казаха, че има. Попитахме за монтаж - има, обаче не се включва в цената. Монтажа се заплаща отделно - по 8 лв на вратичка. Представете си гардероб двукрилен с 2 чекмеджета - монтажа е 32 лв., а за цялата секция излиза около 100 лв. Транспорта отделно се заплаща. Както и да е много харесахме секциата, съпругът каза, че той ще я монтира. От магазина обаче казаха, че ако той я монтира сам гаранцията отпада. Ето в този случай просто нямаме избор - трябва да се съгласим с монтажа от техен представител, защото само в този случай ако има някакви липси или дефекти по секцията - тогава ще се поръча новия модул.
Ако това не е изнудване!!!!

# 15
  • Мнения: 53
ние там си харесахме едно шкафче, съвсем просто и изчистено, дето се вика: 3 дъски на кръст. имаха 2 такива еднакви изложени, но като тръгнахме да плащаме, казаха, че се плаща сега, а се чака за поръчката около 45 работни дни... е, като сметнахме съботите и неделите + разните празници, които наближаваха и се оказа, че ще го чакаме около 3 месеца  #Crazy - не, благодаря...
а и консултантките са едни натровени, не е истина  Sick

# 16
  • Мнения: 35 968
"Арон" е класика в наглостта, мерило за анти-клиентско отношение!

# 17
  • Мнения: 136
Нямам думи да се възмутя! И в крайна сметка какво стана с гардероба?

# 18
  • София
  • Мнения: 3 061
Лелеее, като чета тези безумия чак смешно ми става на какво се бях възмутила пък аз - търсихме си столове за всекидневна и ниска холна масичка. Харесахме си там някакви, но бяха в по-тъмен цвят и ги искахме светли - не можело, такива били  newsm78 не се произвеждали с друга дамаска нито в друг цвят дърво. ОК. Харесахме си холна масичка - и нея не ни я продадоха, защото била мостра, трябвало да си поръчаме и да чакаме 45 дни и ние си тръгнахме, ама доста ги псувах тогава. Сега като чета - ми това нищо не било! Тези от какво се препитават не мога да разбера, като си гонят така клиентите???

# 19
  • Мнения: 1 544
ужас не мога да повярвам  Shocked ние единственото нещо което сме си купували от там е гардероба ни преди 3-4 години .Трикрилен с рафтове чекмеджета огледало ,абе страхотен за 330 лева и то без дефекти а просто този модел спирали да го произвеждат та за гаранция не съм се сетила да питам ,но срещу 10 лева ни го докараха 4 дена по късно. Много сме доволни ,но явно сме имали късмет.

# 20
Това е пълна идиотщина, наистина и естествено може да се случи само у нас.
Редно е да се вземат мерки, за да не прави всеки каквото му скимне.
Винаги ме е ужасявала липсата на каквата и да било дисциплина и отговорност.

# 21
  • В кошера...
  • Мнения: 527
Боже, аз смятах спалня да си купуваме от там??? Ми сега?

# 22
  • Мнения: 205
като чета,май не е рядко срещана наглост

# 23
  • Някъде там...
  • Мнения: 3 994
Вчера ходихме в Арон в Нова Деница Младост. Не знам какъв прозорец са забравили отворен, трябва да е бил към басейн  Mr. Green Ясно личат следи от голямо наводнение, повечето от мострите са с раздути крака или вратички, има мухъл. Заради това има и голямо намаление на повредените мебели...

# 24
  • Мнения: 1 205
Освен всичко са и по-скъпи. Доста мебелни магазини работят с един и същ завод в Полша, Арон също съответно и каталозите им са еднакви така, че ако сте си харесали нещо от Арон запомнете модела и го потърсете в друг магазин.
Ние си харесахме гардероб в Арон с намалението е 609лв срок на доставка 45раб.дни, а в Дизма без лятно намаление е 521лв 20 кал.дни доставка и 1 година гаранция дори и без техен монтаж.

# 25
Ne mi se viarva tva da e istina. Pazaruvali sme 4 pati ot tam i pochti celia ni apartament e obzaveden ot aron. Vinagi sme bili dovolni, edinia pat samo chakahme okolo 50 dni za dostavkata  Confused.  za smetka na tova kogato imahme problemi sus spalniata koiato si kupihme predi 2 godini - horata ot aron doidoha 2 dena sled kato se obadihme i opraviha vsichko, pari ne ni vzeha  Shocked    a za natrovenite prodavachki - verno e!!!   bowuu

# 26
BELINDA  !!!  Prochetoh razkaza ti za tvoia kolega deto ARON mebelite sa mu vzeli 400 leva,ama tva mi se struva debelashka lqga.Moge bi  gospodina e s osnovno obrazovani ta ne znae kqde da se oplache.Ami ima sqjuz na potrebitelite,ako tova e vjarno shte imat golemi problemi.
   S men pqk bjaha izkljuchitelno korektni samo deto zakqsnjaha 1 chas ot ugovorenija  za montaga.Obzavela sqm si  neshta za poveche ot 6000  lv.Predi 4 godini  zakupih  garderob na koito deteto se ljuleeshe poveche   i minalija mesec mu padna vratata zaedno s  stranisata.Obdih se v firmata i vjarno ne dodoha sqshtija den no sled 4-5  dni  minaha,otremontiraha mi vsichko,che i ne piha po edno uiski  - bilo im zabraneno- pochustvah se dosta nelovko kato mi otkazaha i da si platja,ta zatova mnogo ne vjarvam na tvoja kolega,moge bi raboti  v konkurentna firma ta i govori  takiva vmesto da vzeme da gi osqdi.

# 27
  • Мнения: 245
доколкото съм чувала, тук пък от Арон ти носят мебелите безплатно, но си взимат 40% за монтаж. и наистина, гаранцията отпада, ако си го монтираш ти. същото е и като си купиш климатик, ако монтажът не е включен в цената. чиста проба изнудване. тия хора се съдят, ама трябва да има поне 10 човека, завели искове едновременно!

# 28
 Това са глупости! Там имаше 2 наводнения и разпродаваха мебелите, а това, че не са продали на колежката на колегата ти гардероб са глупости! Персоналът наистина плаче за промяна, но все пак - нека сме коректни!

# 29
  • Мнения: 385
Забелязвам, че много народ е впечатлен и пуснал само по един пост в целия форум! Не ви ли се струва странно, някой да се регистрира, за да си пусне защитата в полза на Арон?

# 30
  • Мнения: 53
Забелязвам, че много народ е впечатлен и пуснал само по един пост в целия форум! Не ви ли се струва странно, някой да се регистрира, за да си пусне защитата в полза на Арон?
Тоя много народ може да е 1 Аронник с няколко регистрации + гостуване Grinning в такъв случай хич не е странно  Wink

# 31
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Извинете, но гостът бях аз! Наистина се възмутих от темата и проучих въпроса. Наистина работя в Арон, но не за това бях като гост.
1. Деницата 2 пъти бе наводнявана, защото при строежа на магазина отзад са пропуснали да оправят канализацията - това наложи разпродажбата, от която много хора се възползваха.
2. Ако  кажете името на консултантката, която е КАЗАЛА това и се докаже, че това е истина - фирмата ще възстанови парите на клиентката и ще я компенсира, а продавачката ще бъде уволнена.3. Монтажът на мебелите е  8% от стойността на покупката - монтират се от външни групи - нали трудът струва пари!
P.S. ДА ДОБАВЯ - НЕ СЪМ ПИСАЛА ОСТАНАЛИТЕ МНЕНИЯ!

4. Чака се около 30 дни( ако в момента не е налично), за да пристигне камион от Полша, а това за цветовете на дамаските и мебелите - в каквито се произвежда и предлага в такива разцветки ги предлагаме и ние. Няма  начин на поточна линия да изработят нещо по различно от стандартното.
 Извинявам се, ако не съм била полезна, но ако имате въпроси или забележки - може и на лични.

Последна редакция: ср, 16 авг 2006, 07:47 от iramira

# 32
  • София
  • Мнения: 8 932
Забелязвам, че много народ е впечатлен и пуснал само по един пост в целия форум! Не ви ли се струва странно, някой да се регистрира, за да си пусне защитата в полза на Арон?
И на мен това ми направи впечатление. А също и че новорегистрираните имат проблем с кирилицата.

# 33
  • Мнения: 385
Iramira, не мисля, че някой пише тук, за да се препира с когото и да било! Самата ти си писала като Гостенка, че персоналът на Арон търпи критика, което е достатъчно като информация за фирмата ви! Мисля, че българинът вече не е толкова глупав клиент и когато дава пари има право да изисква! А най-хубавото е, че все повече хора имат изисквания!

# 34
  • Мнения: 53
...P.S. ДА ДОБАВЯ - НЕ СЪМ ПИСАЛА ОСТАНАЛИТЕ МНЕНИЯ!

4. Чака се около 30 дни ( ако в момента не е налично), за да пристигне камион от Полша, а това за цветовете на дамаските и мебелите - в каквито се произвежда и предлага в такива разцветки ги предлагаме и ние. Няма  начин на поточна линия да изработят нещо по различно от стандартното.
 Извинявам се, ако не съм била полезна, но ако имате въпроси или забележки - може и на лични.
iramira, не твърдя, че си писала и останалите мнения. Чисто хипотетично говоря, че би могла - все пак това е интернет. Дори различните айпита не са гаранция, че пишат различни хора.

А това за 30-те дни явно важи, ако избраната мебел не е налична. Ако е налична в 2 отделни еднакви бройки (както беше в нашия случай), се чака около 45 работни дни  Mr. Green

# 35
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
 Вижте, аз не се препирам или пък защитавам фирмата, защото работя там - въпросът е, че всички работим с хора - ако не ни го натоварят и изпратят няма как да го получиш и ти. А мебелите в магазина са мостри - един път са сглобявани в магазина, после ако искаш точно тази мебел  - ще трябва да се разглоби и сглоби отново. Мисля, че всеки би искал нови мебели, нали затова си плащаме! Hug
P.S. винаги и навсякъде има недоволни клиенти - пак повтарям - хора сме и работим с хора, но това което прочетох е чиста клевета. Няма как да каже такова нещо!

Последна редакция: ср, 16 авг 2006, 07:52 от iramira

# 36
  • Бургас
  • Мнения: 3 077
И аз нали съм на всяка манджа-мерудия, да се изкажа и аз по темата. Случаят, който се описва тук наистина е повече от абсурден, няма две мнения по въпроса, смятам. Но с част от нещата, които се изписаха впоследстие по темата изобщо не съм съгласна, въпреки, че не работя и никога не съм работила, извинете моля, в Арон!!! Та мисълта ми беше за  въпроса, който повдигат част от вас по отношение на гаранциите. А именно, че гаранцията отпада ако не се монтира от оторизирано от фирмата лице. Ами много ясно, че е така. Това не е някакъв прецедент при този род услуги. Ами елате, моля ви се, да видите как е монтирана  кухненското обзавеждане Арон в квартирата ми от хазяйката ми! Shocked Половината от вратичките на шкафчетата ми изпопадаха и ми изкарваха акъла, защото  се откъртваха без дори да ги отварям- ей така от само себе си. После мъжа ми наново ги слагаше, но мястото около пантчиките е вече деформирано. А сега дори ще ви приложа снимков материал да видите как е монтирала дръжките на шкафа:



а тук как се е откъртило:



Та, аз не съм съгласна, че има нещо нередно в това да се изисква, когато купуваш нещо, монтаж и ремонт да се извършва, само от хора, които поемат гаранция върху работата си. И по този начин не се процедира само в България, а навсякъде по света си има оторизирани сервизи! Та, хайде, моля, не изпадаме в крайности!


Освен това съм напълно съгласна с това:
2. Ако  кажете името на консултантката, която е КАЗАЛА това и се докаже, че това е истина - фирмата ще възстанови парите на клиентката и ще я компенсира, а продавачката ще бъде уволнена.3. Монтажът на мебелите е  8% от стойността на покупката - монтират се от външни групи - нали трудът струва пари!
Просто при такива случаи аз процедирам по следния начин:с равен тон, без да викам: "Бихте ли ми написали имената си на едно листче? Бих искала да напиша едно писмо до управителите на фирмата". Действа де! smile3503
Поздрави от една "нерегистрирала се само, за да пише по случая!  bouquet smile3503

# 37
  • Мнения: 154
Аз също по един или друг начин съм свързана с тази фирма.И възмутена разговарях лично с мениджърите по този въпрос.Естествено до тях не е достиднало нищо такова.Просто не мога да си предтавя фирма от 15 години на пазара да се излага за 500лв!За това апелирам към мамата "алармираща"  за  най-наглата фирма за мебели да ми пише на лични или тук,както пожелае и да  помогна на познатата на нейния познат да си вземе парите в двоен размер,ако това  ще му помогне да си върне вътрешния мир и спокойствие.
Естествено след като разберем и кой е бил продавача по сделката /за което очаквам помощ от нейния познат/ ще бъде уволнен!
Приятен ден на всички!!! Grinning

# 38
  • Мнения: 982
Имах проблем с Арон-Пловдив.Купихме си 2 дивана модел Ass.Взехме ги и когато ги разопаковахме,видяхме,че единият е с разкъсана дамаска.Върнахме го със хиляди проблеми,обвиниха ни,че ние при разопаковането сме го скъсали.Бях бременна,8-ми месец,август,жега и като се вбесих,ги нахоках без никакви задръжки.За смяната чакахме 2 седмици,като всеки ден ги тормозех по тел.Отидохме да вземем дългоочаквания диван и аз настоях да го разопоковаме и сглобим там............И ужас-новия беше скъсан.Отчаях се,за следващата смяна вече нямях нерви нито време да се разправям-предстоеше ми да раждам.Все па 2 дни преди събитиети имахме 2 ЗДРАВИ дивана.Още ме е яд!!!!

# 39
  • Мнения: 53
Имах проблем с Арон-Пловдив.Купихме си 2 дивана модел Ass.Взехме ги и когато ги разопаковахме,видяхме,че единият е с разкъсана дамаска.Върнахме го със хиляди проблеми,обвиниха ни,че ние при разопаковането сме го скъсали.Бях бременна,8-ми месец,август,жега и като се вбесих,ги нахоках без никакви задръжки.За смяната чакахме 2 седмици,като всеки ден ги тормозех по тел.Отидохме да вземем дългоочаквания диван и аз настоях да го разопоковаме и сглобим там............И ужас-новия беше скъсан.Отчаях се,за следващата смяна вече нямях нерви нито време да се разправям-предстоеше ми да раждам.Все па 2 дни преди събитиети имахме 2 ЗДРАВИ дивана.Още ме е яд!!!!
pe6ka, недей да пишеш такива страшни неща, че току виж и на теб ти предложат да ти върнат парите в двоен размер, за да си върнеш "вътрешния мир и спокойствие"  Shocked   Wink

... и да  помогна на познатата на нейния познат да си вземе парите в двоен размер,ако това  ще му помогне да си върне вътрешния мир и спокойствие.

# 40
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
  Момичета, никой не се заяжда! Hug Благодаря на майката, която пусна темата, за да се разнищят някои проблеми, които управителите на фирмата няма как да разберат. Но все пак смятам, че не е етично да се пишат и разпространяват слухове. Съжалявам за тези, които са имали проблем при доставките, но да не забравяме, че доволните хора са много повече. Искам да уверя всички, че са взети мерки да се подобри обслужването в магазините и още веднъж се извинявам от името на фирмата на тези, които по една или друга причина се чувстват засегнати и ощетени - разбирам ги и им съчувствам, но все пак се надявам и им пожелавам да използват мебелите си дълго и със здраве. Hug Hug Hug

# 41
  • София
  • Мнения: 18 679
Ха, не съм влизала в тази тема много отдавна, а тя на бойно поле се е превърнала Laughing
Благодаря на желаещите да окажат съдействие, но не е нужно.Първо, защото си познавам колегата, но въпросната негова приятелка не ми е въобще близка, така че няма да тръгна да тормозя съфорумки да й уреждат проблемите.
Второ - случаят е разрешен.Стигнала е тя по-нагоре в йерархията на фирмата и покарай лошата реклама в този форум са благоволили да й уредят нещата, така както би трябвало поначало да са уредени Wink
Трето - по-предните "гостуващи" постинги действително са на работещи в Арон според мен, защото тя им е дала координатите на един форум в нета, където ги критикуват hahahaЯвно са влезли да проверят дали е истина Wink

И последно - моля, не приемайте писанията по форумите толкова лично.Къса ми се сърцето като видя разстроен потребитал/особено гост/ или бъда гневно обвинена в лъжа, клевета или друго гръмко звучащо нещо newsm62
iramira - към теб конкретно, поздравления за отношението!Ако по-голяма част от колегите ти показваше такъв професионализъм, тази тема нямаше да съществува  bouquetИ след като си се заела да проучиш случая и явно си го направила, щом е вече разрешен - няма ли да кажеш директно - лъжа ли беше това, което написах  или се е случило наистина, пък било то и без знанието на ръководния персонал Wink
Упс, сори - не мога да искам от теб да напишеш истината.Все пак работиш там, а явно доста твои колеги понаминават тук Laughing
Хайде, със здраве Sunglasses

# 42
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Белинда, това което си написала отговаря донякъде на истината. При разпродажбата нашата консултантка е продала един и същ гардероб 2 пъти и след като е открила грешката си се обадила на въпросната госпожа. Предложила и ако желае да избере друг гардероб или да и бъдат върнати парите. Тя отказала. Искала точно този гардероб и "ако искаме да наводним един нов и да и го дадем". В случая грешката е от наша страна и госпожата получи чисто нов гардероб. Самата тя ( според колегите, с които се е срещала) е много доволна и смята и занапред да се обръща към нас. Това е цялата история! Дали е наглост или не - решавайте сами! За мен въпросът е приключен.

# 43
  • София
  • Мнения: 9 860
Аз ще използвам темата/извинявай,Белинда/,за да попитам служителката на Арон нещо с най-добри чувства ,разбира се.  bouquetСкоро във форума имаше тема за магазините Арон-много майки/включително и аз/ се оплакаха,че в магазините не пускат малки деца и бебета в колички.Каква е причината ?

# 44
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Причината, поради която не се допускат майки с колички в мебелни магазини е, че се случва да се наранят мострите от количката - т.е. да се одраскат. Това е. Ако сте решили да ходите в такъв магазин - най-добре с кенгуру, защото иначе ще ти омалеят ръцете Party.
P.S.
 Това не е само в магазините на Арон. Много специализирани магазини имат такива изисквания. Смятам, че това е правилно, защото въпреки, че всички внимаваме, се случва нещо и после ще се търси кой крив и кой прав ( образно казано де).

# 45
  • София
  • Мнения: 18 679
Белинда, това което си написала отговаря донякъде на истината. При разпродажбата нашата консултантка е продала един и същ гардероб 2 пъти и след като е открила грешката си се обадила на въпросната госпожа. Предложила и ако желае да избере друг гардероб или да и бъдат върнати парите.

А пък според мен някой лъже.Или е мацката, позната на моя колега, защото тя е казала, че са и обяснили, че НЯМА да й върнат парите, трябва да си избере нещо друго за същата сума.Или лъже консултантката, която е усетила че е напечена работата и не може да  признае на шефовете какво точно е казала на клиентката - а именно, че не може да си получи парите обратно.Мене това основно ме възмути.Грешки стават навсякъде.Това е разбираемо, макар и неприятно.Но не може да кажеш на хората - вината е наша, ама няма да върнем парите, елате си харесайте нещо друго Shocked
Как мислиш, кой лъже Thinking Нищо лично към персонала ви, но според мен потърпевшата от случката няма интерес да лъже приятелите си.Те просто нямат нищо общо с Арон - не биха могли да й помогнат, а и аз чух историята случайно.Няма мотив, така да се каже...Виж, за разлика от нея, вашата служителка определено има интерес да излъже, за да нямали вината си.
Не че има някакво значение, просто си разсъждавам, пишейки...

# 46
  • София
  • Мнения: 92
Белинда, това което си написала отговаря донякъде на истината. При разпродажбата нашата консултантка е продала един и същ гардероб 2 пъти и след като е открила грешката си се обадила на въпросната госпожа. Предложила и ако желае да избере друг гардероб или да и бъдат върнати парите.

А пък според мен някой лъже.Или е мацката, позната на моя колега, защото тя е казала, че са и обяснили, че НЯМА да й върнат парите, трябва да си избере нещо друго за същата сума.Или лъже консултантката, която е усетила че е напечена работата и не може да  признае на шефовете какво точно е казала на клиентката - а именно, че не може да си получи парите обратно.Мене това основно ме възмути.Грешки стават навсякъде.Това е разбираемо, макар и неприятно.Но не може да кажеш на хората - вината е наша, ама няма да върнем парите, елате си харесайте нещо друго Shocked
Как мислиш, кой лъже Thinking Нищо лично към персонала ви, но според мен потърпевшата от случката няма интерес да лъже приятелите си.Те просто нямат нищо общо с Арон - не биха могли да й помогнат, а и аз чух историята случайно.Няма мотив, така да се каже...Виж, за разлика от нея, вашата служителка определено има интерес да излъже, за да нямали вината си.
Не че има някакво значение, просто си разсъждавам, пишейки...

А според мен belinda, си няма работа и "просто разсъждава пишейки" без да има компетентно мнение по въпроса...това което е абсурдно обаче е, че има хора който се връзват всъщност на подобни постинги и безмислено се палят.  #Crazy
 belinda, нямам нищо лично към теб ( да не каже после някой, че се заяждам или нещо), момичето решило да пише и да си поиграе на "развален телефон"  с "мацката, позната на нейния колега" и персонала от Арон, до колкото на мен ми стана ясно.Но защо продължава да си дава некомпетентното мнение ( след като е нямала имане - даване с фирмата) така и не разбирам. Прилича ми на чисто клюкарска ( по Български му ) история.
Сега конкретно да попитам каква беше целта на първоначалния постинг, че не ми стана ясно!?Някой казал, 2-ри дочул, 3-ти разбрал, че еди къде си станало нещо.....ако това не е абсурд само по себе си ... моля, кажете ми кое е!
Лично мнение нямате ли си ?Отиди , виж, преживей нещо и тогава го напиши ( това не се отнася за хората които са имали директен контакт с Мебели "Арон", било то с приятни или неприятни спомени) това го разбирам преживяли са хората нещо и са си казали, но за останалите....просто не искам да използвам конкретни думи....но тези животни се движат в стада!
В конкретно различна тема съм писала по този въпрос...излишно е да пишеш ако не знаеш със сигурност или ако не е твое лично преживяване.
belinda, с постинга ти не разбрах дали искаше да предпазиш някого от директен контакт с тази фирма? И как точно го направи ...моля те поясни ми Praynig и ако успееш да ме убедиш ще ти се извиня в този толкова важен форум в който съм 99% сигурна, че шефовете на дадената фирма си нямат и на представа, че съществува,и не вярвам че заради това се е оправил проблема с гардероба...познатата на твоя колега получи ли нов гардероб или трябваше да наводнат един и да и го продадат?(попитай колегата си, и той ако е възможно "мацката позната"), че да разберем...просто ми стана интересно иначе нямаше да си правя труда да пиша. Фирмата смятам, че е постъпила коректно ако наистина си е получила "мацката" гардероба (НОВ и без дефекти) при дадените обстоятелства, за тези пари...но да не си правя прибързани изводи,ще изчакам belinda да ни "светне" по въпроса Simple Smile

# 47
  • София
  • Мнения: 18 679
Ами ние тука само си коментираме, ти що се нервираш?Пуснах темата само за информация, той форумът е за това.И, между другото, точно защото не съм компетентна по въпроса, ами е точно "един човек ми каза" , темата беше пусната в Клюкарника.Не знам защо модераторите решиха да я преместят тук Rolling Eyes
Няма за какво да ми се извиняваш, аз не съм се обидила Simple Smile
Колегата не мога да питам за подробности, излезе в отпуск.Но щом iramira казва, че е получила нов гардероб, вярвам, че е така.Ако с коментарите си тук, сме помогнали по някакъв начин, случаят да стигне до ръководството и грешката да бъде поправена по най-добрия начин, мога само да се радвам Simple Smile
Мир Hug

# 48
  • Мнения: 356
Хайде и аз да разкажа за моя случай с Арон - преди 4 години си купихме от Арон спалня, гардероб и тоалетка - всичко платено предварително с монтаж разбира се. Идват хората точно в деня, монтират нещата, но едната страна на гардероба се оказва с дефект и това се описва в договора, за да се поръча нова страна и да ни се подмени като дойде (това трябваше да стане в рамките на 1 месец). И познайте до ден днешен дали нещо ми е подменено - НЕ! След 5-6 месеца отиваме в Деница в Арона и виждаме същата консултантка от която си купихме нещата, запознаваме я с проблема и тя ни отговори, че ни дава телефон и то мобилен на отдел рекламации да се разправяме с тях, те не се разправяли с това, при което мъжът ми побесня и й каза, че ние нещата не сме си купили от отдел рекламации, а от тях и искаме те да ни съдействат. Консултантката ни отговори, че на тях им е забранено да звънят на мобилни телефони - няма никаква логика отделите да са им само с мобилни телефони и да не могат да им се обаждат. Съответно ние вдигнахме голям скандал, стигна се до разговор с управителя на фирмата, който обеща още след няколко дни да ни се реши проблема. Обаждат ми се след 3 дни, че идват да сменят страната на гардероба и аз бременна вадя всички дрехи от гардероба. Те идват, започват да демонтират страната и се оказва, че те вместо лявата са взели дясната. Тръгват си и ми казват, че след няколко дни ще дойдат с другата страна. Е както виждате още ги чакам ... и не знам докога (детето ми е вече на 2 г. и 8 месеца). От тяхна страна никаква заинтересованост, защото няколко пъти им писах писма - дори не се поинтересуваха от случая. Явно при тях клиента спира да ги интересува в момента в който си вземат парите и за нещастие това става още в самото начало. Нали се сещате, че нито аз някога повече ще им бъда клиент, нито ще ги препоръчам на някого, дори напротив, когато стане въпрос за мебели на всички разказвам, за да внимават.

# 49
  • Мнения: 739
Преди 3г обзавеждахме и посетихме и Арон в Люлин /вече не е там/ за една промоция, която вървеше по радиото. Нелюбезните и ужасни продавачки там изобщо не знаеха за какво става въпрос. Не купихме нищо.
Колега поръча там обзавеждане за хола и го чака мнооооого време, вдига скандали всеки ден. Накрая дори ги принуди да му дадат оборотни мебели.
Свекърва ми си купи спалня, не е доволна.

Повредените мебели сигурно са били в някой подземен склад, наводнен в проливните дъждове.

Наистина доставят мебелите от Полша, ако не бъркам. Чух, че тези били бракувани, или преоценени дефектни, които ги внасяли Арон. Въпреки уж ниските цени, сигурно ги купуват на ¼ от тези цени. Малцина са доволни от експлоатацията на мебелите в последствие.


Като стана дума за лошо обслужване трябва да спомена и персонала от "Лабиринт" мебелна къща. Купих масичка и количка за сервиране. Исках и много други неща, но не получих никакво внимание, а персонала - момичета и момчета, през цялото време се хилеха и щипеха и огласяваха магазина. Недопустимо поведение!

# 50
  • София
  • Мнения: 8 283
Извинете, но гостът бях аз! Наистина се възмутих от темата и проучих въпроса. Наистина работя в Арон, но не за това бях като гост.
1. Деницата 2 пъти бе наводнявана, защото при строежа на магазина отзад са пропуснали да оправят канализацията - това наложи разпродажбата, от която много хора се възползваха.
2. Ако  кажете името на консултантката, която е КАЗАЛА това и се докаже, че това е истина - фирмата ще възстанови парите на клиентката и ще я компенсира, а продавачката ще бъде уволнена.3. Монтажът на мебелите е  8% от стойността на покупката - монтират се от външни групи - нали трудът струва пари!
P.S. ДА ДОБАВЯ - НЕ СЪМ ПИСАЛА ОСТАНАЛИТЕ МНЕНИЯ!

4. Чака се около 30 дни( ако в момента не е налично), за да пристигне камион от Полша, а това за цветовете на дамаските и мебелите - в каквито се произвежда и предлага в такива разцветки ги предлагаме и ние. Няма  начин на поточна линия да изработят нещо по различно от стандартното.
 Извинявам се, ако не съм била полезна, но ако имате въпроси или забележки - може и на лични.

Не се стърпявам и ще отговоря преди да прочета всичко.
Имаме следните покупки:
Холна маса - докараха я сглобена (но пак платихме 8%, може и мостра да е била)
Холна секция - 8% за сглобяване
Кухня - 15% Ще ме прощавате госпожо, но след като платиш и ти кажат има всичко в наличността, проверено и запазено пред нас търчиш по майстори да ти смъкваш старото, правиш ремонти защото след 10 дни идват, да ми се обадят 1 ден преди уговорената доставка да ми кажат, че няма 2 от шкафовете (по 60 см и да ми ги заменя с по 2 кутийки по 30см и то за моя сметка = ДА СИ ДОПЛАТЯ ЗА ТОВА, ЧЕ НЕ ЩЕ МОГА ДА СЛОЖА ПОСЛЕ НИЩО В ТЯХ  #Crazy #Crazy newsm78 newsm78 ), не знам какво му се вика. Трябваше да изчакаме още 1 МЕСЕЦ отгоре за тези прословути шкафчета. При поставянето на водобрана при отстраняване на защитното фолио се отлепи част от фурнира за което трябваше да ни се смени. Е смениха я дамо дето сякаш не бе бърсан праха върху нея от създаването на фирмата и беше цялата издрасакна добре че не ни трябваше цялата и успях осигуря чист участък след внимателно отстраняване на химикала.
Шкаф за малчо, който сами си взехме и сглобихме => няма гаранция.
и Шкаф допълнителен за кухнята, който сами си взехме и сглобихме => няма гаранция.
А само ако отидете до Яна да видите как изглежда склада .....

Относно качеството: не съм доволна, почти на всякъде има нещо, което се е разлепило, а да ме извиняват но не е толкова ефтино.
Девойките са всичко друго, но не и консултанти.
Само от майсторите съм доволна

# 51
  • София
  • Мнения: 9 860
Причината, поради която не се допускат майки с колички в мебелни магазини е, че се случва да се наранят мострите от количката - т.е. да се одраскат. Това е. Ако сте решили да ходите в такъв магазин - най-добре с кенгуру, защото иначе ще ти омалеят ръцете Party.
P.S.
 Това не е само в магазините на Арон. Много специализирани магазини имат такива изисквания. Смятам, че това е правилно, защото въпреки, че всички внимаваме, се случва нещо и после ще се търси кой крив и кой прав ( образно казано де).
Позволи ми да не се съглася с последната част от постинга ти,а именно,че много специализирани магазини имат такива изисквания.Преди шест месеца,когато все още живеехме в София,купувахме обзавеждане за детската стая.Ще изброя поименно веригите магазини,в които влизахме ,обикаляхме и разглеждахме и никъде никой не ни намекна,че не може да влезем с количка-Лабиринт,Витоша,Мебелната къща Люлин,Айко,Нова идея и няколко по-малки,чиито имена не помня.

# 52
  • София
  • Мнения: 18 679
С удоволствие ви съобщавам, че научих развитието на събитията от източника, така да се каже Simple SmileДевойката наистина е получила нов гардероб на цената на стария дефектен, освен това с безплатна доставка Simple SmileПоздравявам мениджърите на фирмата за скоростната и адекватна реакция   bouquetЩе се възползвам от факта, че очевидно посещават този "незначителен" форум, който явно има магическата способност да предизвиква решаване на най-разнообразни проблеми, за да апелирам да се премахне ограничаването на достъпа до магазините на майки с колички, което, видно от горния постинг, не е практика в останалите мебелни къщи.
Поздрави Simple Smile

# 53
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
  Писах, писах и изтрих всичко! Смятам, че прочетох достатъчно глупости, че да си кося нервите и с неща, които пряко не ме засягат. Всичко най-хубаво ви желая! 
P.S.
  Вече не работя в Арон, но мнението ми остава същото. Е, сега кой е наред? Давайте да оплюем някого и да изповръщаме един куп полуистини и чисти лъжи.

# 54
  • София
  • Мнения: 9 860
  Писах, писах и изтрих всичко! Смятам, че прочетох достатъчно глупости, че да си кося нервите и с неща, които пряко не ме засягат. Всичко най-хубаво ви желая! 
P.S.
  Вече не работя в Арон, но мнението ми остава същото. Е, сега кой е наред? Давайте да оплюем някого и да изповръщаме един куп полуистини и чисти лъжи.

Тук не става въпрос да плюем някого,поне аз не съм плюла.Често има такива теми и мога да кажа,че някои от тях са били в абсолютна полза за съответните магазини.Мога да дам пример с един магазин в Дианабад-продавачката се оказва ,че е била изключително нагла с много клиентки.от форума собственика научи за проблема и беше благодарен,че му е обърнато внимание за този проблем.Така постъпват коректните фирми,ако имат желание могат да прочетат тук,ще имат голяма полза.
А ти защо въобще си косиш нервите  bouquet?

# 55
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
  Валче, ами и аз не знам Embarassed. Познавам хората, които работят във фирмата и се грижат за доставки, рекламации и т.н. Виждам как искат да помогнат на всеки, но всички клиенти  искат да са първи.  Много работят момичетата и за мен писанията тук бяха лична обида срещу тях. Може би просто съм поизнервена в последните дни Embarassed. Извинявам се за грубия тон!

# 56
  • Мнения: 739
iramira - в стария арон в люлин, момичетата бяха лелки, които чаках половин час да ме погледнат дори, а не правеха нищо, стояха си .... но както писах по-горе и на други места го има, независимо от възрастта на персонала. Възпитанието и културата ни е такава, което е най-жалкото.
Пресен пример от морето, Златните, пълно с чужденци. В магазинче за ХС един иска да си купи сладолед, а момичето-продавачка гневно му крещи " имам работа сега не може" и реди още псувни по негов адрес, нали не я разбира, а всъщност си драскаше нещо с химикалка на едно листче ....  Tired

# 57
  • Мнения: 356
  Валче, ами и аз не знам Embarassed. Познавам хората, които работят във фирмата и се грижат за доставки, рекламации и т.н. Виждам как искат да помогнат на всеки, но всички клиенти  искат да са първи.  Много работят момичетата и за мен писанията тук бяха лична обида срещу тях. Може би просто съм поизнервена в последните дни Embarassed. Извинявам се за грубия тон!

Честно да си кажа аз пък не видях никаква загриженост, плюс това не съм искала да съм първа, то си и личи - 4 години чакам за една рекламация и дори вече съм я отписала. Писах по мейла няколко писма (а те отиват в администрацията, а не при продавачките) и нямам никакъв отговор, е това ако е загриженост ... Една приятелка имаше проблем с техен плот на кухня и след като им звъня в продължение на 1 месец всеки ден по 2 пъти, те разбира се й го смениха - е нали се сещате първо колко пари е изхарчила, защото отдел "Рекламации" има само мобилен телефон и второ колко нерви похаби. Затова и аз не се занимавам с тях, но пък на черното бяло не мога да кажа.

# 58
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
   Оф, какво да ви кажа - и аз съм обикновен потребител и се дразня от тези неща. Много трудно се намира свестен персонал. То не бяха обучения, то не бяха глоби - все така си върви. Обмисля се да се подмени персонала, но е адски трудно. А що се отнася до рекламациите - наистина тел. е само момилен, защото момчетата са постоянно в движение. Аз бих ви посъветвала да се обадите отново и най-любезно да ги помолите да ви обърнат внимание. Все пак знам, че чакаме рекламации да пристигнат още от януари #Crazy. Въпросът е, че не зависи само от фирмата, а от завода производител. Аз лично писах писма до заводите, в които ги уведомих, че срокът за изпълнение на рекламациите е 30дни и при пресрочването на тези 30 дни те ще заплащат на клиента полагаемото обезщетение. Надявам се да има ефект, защото така не се търпи. Да си чакаш мебелите половин година #Cussing out. Ами това е!

# 59
  • Мнения: 245
Iramira, наистина е трудно- голямото текучество на персонала не е хубаво нещо. щом настоящият персонал иска да остане, всичко е Ок, само трябва да му се затегне колана. идеални хора няма, но малко повечко дисциплина никому няма да навреди. доста мои познати ми се оплакваха от нашите консултантки и реших да си вдигна задника и да видя, пък и исках да харасам нещо за малкия. какво да ти кажа, никой не ми обърна внимание, камо ли да ме поздрави. едни хора пък искаха да си купят секция и отидоха при едната продавачка, а тя ги прати при другата, щото имала работа, а тя си играеше нещо с телефона... и като имаш предвид, че процент от сумата, която заплащаме отива у хора, които не ни уважават и с един поздрав. това не само за мебели Арон, масово явление е.  newsm61

# 60
  • Мнения: 356
   А що се отнася до рекламациите - наистина тел. е само момилен, защото момчетата са постоянно в движение. Аз бих ви посъветвала да се обадите отново и най-любезно да ги помолите да ви обърнат внимание. Все пак знам, че чакаме рекламации да пристигнат още от януари #Crazy. Въпросът е, че не зависи само от фирмата, а от завода производител. Аз лично писах писма до заводите, в които ги уведомих, че срокът за изпълнение на рекламациите е 30дни и при пресрочването на тези 30 дни те ще заплащат на клиента полагаемото обезщетение. Надявам се да има ефект, защото така не се търпи. Да си чакаш мебелите половин година #Cussing out. Ами това е!

Смятам, че при толкова много реклами които текат за мебели Арон, все пак може да се отдели заплата на 1 човек, който да седи на обикновен телефон и да приема всички рекламации. Смятам, че в днешно време при толкова голям избор на фирми за мебели или каквото и да е едно лошо отношение на човек от фирмата, би отказало всеки един купувач от каквито и да било отношения с тази фирма. А относно чакането на рекламациите от завода как ще коментирате моя случай, в който чакам вече 4 години newsm12. Май не е виновен само завода? Съмнявам се въобще, че има човек който да води и следи рекламациите.

# 61
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
 Уверявам те, че има човек, който следи рекламациите. Можеш да позвъниш и на 8163526 и да попиташ за твоя случай. При работата с хора важи правилото - както подходиш, така ще ти отвърнат. Успех!

# 62
Аман от тия полски боклуци! И аз знам за няколко подбни случки с мои познати, аз лично само веднъж си купих оттам бюро, оказа се доста паянтово.

Но по въпроса е ясно: Агенцията за защита на потребителя, медииииииииите ВЕДНАГААААА да се информират! Кво ше направи със съд? И кво като има договор?? Така са ни направени законите, че да се пазим от тях.

Мошеници #Cussing out #2gunfire

# 63
  • Мнения: 356
Уверявам те, че има човек, който следи рекламациите. Можеш да позвъниш и на 8163526 и да попиташ за твоя случай. При работата с хора важи правилото - както подходиш, така ще ти отвърнат. Успех!
Благодаря за информацията. Въпреки, че съм прежалила този дефект ще пробвам все пак, за да видя какво ще стане и разбира се ще ви информирам.

Общи условия

Активация на акаунт