Рядко срещана наглост в Арон

  • 8 876
  • 63
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 18 679
Белинда, това което си написала отговаря донякъде на истината. При разпродажбата нашата консултантка е продала един и същ гардероб 2 пъти и след като е открила грешката си се обадила на въпросната госпожа. Предложила и ако желае да избере друг гардероб или да и бъдат върнати парите.

А пък според мен някой лъже.Или е мацката, позната на моя колега, защото тя е казала, че са и обяснили, че НЯМА да й върнат парите, трябва да си избере нещо друго за същата сума.Или лъже консултантката, която е усетила че е напечена работата и не може да  признае на шефовете какво точно е казала на клиентката - а именно, че не може да си получи парите обратно.Мене това основно ме възмути.Грешки стават навсякъде.Това е разбираемо, макар и неприятно.Но не може да кажеш на хората - вината е наша, ама няма да върнем парите, елате си харесайте нещо друго Shocked
Как мислиш, кой лъже Thinking Нищо лично към персонала ви, но според мен потърпевшата от случката няма интерес да лъже приятелите си.Те просто нямат нищо общо с Арон - не биха могли да й помогнат, а и аз чух историята случайно.Няма мотив, така да се каже...Виж, за разлика от нея, вашата служителка определено има интерес да излъже, за да нямали вината си.
Не че има някакво значение, просто си разсъждавам, пишейки...

# 46
  • София
  • Мнения: 92
Белинда, това което си написала отговаря донякъде на истината. При разпродажбата нашата консултантка е продала един и същ гардероб 2 пъти и след като е открила грешката си се обадила на въпросната госпожа. Предложила и ако желае да избере друг гардероб или да и бъдат върнати парите.

А пък според мен някой лъже.Или е мацката, позната на моя колега, защото тя е казала, че са и обяснили, че НЯМА да й върнат парите, трябва да си избере нещо друго за същата сума.Или лъже консултантката, която е усетила че е напечена работата и не може да  признае на шефовете какво точно е казала на клиентката - а именно, че не може да си получи парите обратно.Мене това основно ме възмути.Грешки стават навсякъде.Това е разбираемо, макар и неприятно.Но не може да кажеш на хората - вината е наша, ама няма да върнем парите, елате си харесайте нещо друго Shocked
Как мислиш, кой лъже Thinking Нищо лично към персонала ви, но според мен потърпевшата от случката няма интерес да лъже приятелите си.Те просто нямат нищо общо с Арон - не биха могли да й помогнат, а и аз чух историята случайно.Няма мотив, така да се каже...Виж, за разлика от нея, вашата служителка определено има интерес да излъже, за да нямали вината си.
Не че има някакво значение, просто си разсъждавам, пишейки...

А според мен belinda, си няма работа и "просто разсъждава пишейки" без да има компетентно мнение по въпроса...това което е абсурдно обаче е, че има хора който се връзват всъщност на подобни постинги и безмислено се палят.  #Crazy
 belinda, нямам нищо лично към теб ( да не каже после някой, че се заяждам или нещо), момичето решило да пише и да си поиграе на "развален телефон"  с "мацката, позната на нейния колега" и персонала от Арон, до колкото на мен ми стана ясно.Но защо продължава да си дава некомпетентното мнение ( след като е нямала имане - даване с фирмата) така и не разбирам. Прилича ми на чисто клюкарска ( по Български му ) история.
Сега конкретно да попитам каква беше целта на първоначалния постинг, че не ми стана ясно!?Някой казал, 2-ри дочул, 3-ти разбрал, че еди къде си станало нещо.....ако това не е абсурд само по себе си ... моля, кажете ми кое е!
Лично мнение нямате ли си ?Отиди , виж, преживей нещо и тогава го напиши ( това не се отнася за хората които са имали директен контакт с Мебели "Арон", било то с приятни или неприятни спомени) това го разбирам преживяли са хората нещо и са си казали, но за останалите....просто не искам да използвам конкретни думи....но тези животни се движат в стада!
В конкретно различна тема съм писала по този въпрос...излишно е да пишеш ако не знаеш със сигурност или ако не е твое лично преживяване.
belinda, с постинга ти не разбрах дали искаше да предпазиш някого от директен контакт с тази фирма? И как точно го направи ...моля те поясни ми Praynig и ако успееш да ме убедиш ще ти се извиня в този толкова важен форум в който съм 99% сигурна, че шефовете на дадената фирма си нямат и на представа, че съществува,и не вярвам че заради това се е оправил проблема с гардероба...познатата на твоя колега получи ли нов гардероб или трябваше да наводнат един и да и го продадат?(попитай колегата си, и той ако е възможно "мацката позната"), че да разберем...просто ми стана интересно иначе нямаше да си правя труда да пиша. Фирмата смятам, че е постъпила коректно ако наистина си е получила "мацката" гардероба (НОВ и без дефекти) при дадените обстоятелства, за тези пари...но да не си правя прибързани изводи,ще изчакам belinda да ни "светне" по въпроса Simple Smile

# 47
  • София
  • Мнения: 18 679
Ами ние тука само си коментираме, ти що се нервираш?Пуснах темата само за информация, той форумът е за това.И, между другото, точно защото не съм компетентна по въпроса, ами е точно "един човек ми каза" , темата беше пусната в Клюкарника.Не знам защо модераторите решиха да я преместят тук Rolling Eyes
Няма за какво да ми се извиняваш, аз не съм се обидила Simple Smile
Колегата не мога да питам за подробности, излезе в отпуск.Но щом iramira казва, че е получила нов гардероб, вярвам, че е така.Ако с коментарите си тук, сме помогнали по някакъв начин, случаят да стигне до ръководството и грешката да бъде поправена по най-добрия начин, мога само да се радвам Simple Smile
Мир Hug

# 48
  • Мнения: 364
Хайде и аз да разкажа за моя случай с Арон - преди 4 години си купихме от Арон спалня, гардероб и тоалетка - всичко платено предварително с монтаж разбира се. Идват хората точно в деня, монтират нещата, но едната страна на гардероба се оказва с дефект и това се описва в договора, за да се поръча нова страна и да ни се подмени като дойде (това трябваше да стане в рамките на 1 месец). И познайте до ден днешен дали нещо ми е подменено - НЕ! След 5-6 месеца отиваме в Деница в Арона и виждаме същата консултантка от която си купихме нещата, запознаваме я с проблема и тя ни отговори, че ни дава телефон и то мобилен на отдел рекламации да се разправяме с тях, те не се разправяли с това, при което мъжът ми побесня и й каза, че ние нещата не сме си купили от отдел рекламации, а от тях и искаме те да ни съдействат. Консултантката ни отговори, че на тях им е забранено да звънят на мобилни телефони - няма никаква логика отделите да са им само с мобилни телефони и да не могат да им се обаждат. Съответно ние вдигнахме голям скандал, стигна се до разговор с управителя на фирмата, който обеща още след няколко дни да ни се реши проблема. Обаждат ми се след 3 дни, че идват да сменят страната на гардероба и аз бременна вадя всички дрехи от гардероба. Те идват, започват да демонтират страната и се оказва, че те вместо лявата са взели дясната. Тръгват си и ми казват, че след няколко дни ще дойдат с другата страна. Е както виждате още ги чакам ... и не знам докога (детето ми е вече на 2 г. и 8 месеца). От тяхна страна никаква заинтересованост, защото няколко пъти им писах писма - дори не се поинтересуваха от случая. Явно при тях клиента спира да ги интересува в момента в който си вземат парите и за нещастие това става още в самото начало. Нали се сещате, че нито аз някога повече ще им бъда клиент, нито ще ги препоръчам на някого, дори напротив, когато стане въпрос за мебели на всички разказвам, за да внимават.

# 49
  • Мнения: 739
Преди 3г обзавеждахме и посетихме и Арон в Люлин /вече не е там/ за една промоция, която вървеше по радиото. Нелюбезните и ужасни продавачки там изобщо не знаеха за какво става въпрос. Не купихме нищо.
Колега поръча там обзавеждане за хола и го чака мнооооого време, вдига скандали всеки ден. Накрая дори ги принуди да му дадат оборотни мебели.
Свекърва ми си купи спалня, не е доволна.

Повредените мебели сигурно са били в някой подземен склад, наводнен в проливните дъждове.

Наистина доставят мебелите от Полша, ако не бъркам. Чух, че тези били бракувани, или преоценени дефектни, които ги внасяли Арон. Въпреки уж ниските цени, сигурно ги купуват на ¼ от тези цени. Малцина са доволни от експлоатацията на мебелите в последствие.


Като стана дума за лошо обслужване трябва да спомена и персонала от "Лабиринт" мебелна къща. Купих масичка и количка за сервиране. Исках и много други неща, но не получих никакво внимание, а персонала - момичета и момчета, през цялото време се хилеха и щипеха и огласяваха магазина. Недопустимо поведение!

# 50
  • София
  • Мнения: 8 285
Извинете, но гостът бях аз! Наистина се възмутих от темата и проучих въпроса. Наистина работя в Арон, но не за това бях като гост.
1. Деницата 2 пъти бе наводнявана, защото при строежа на магазина отзад са пропуснали да оправят канализацията - това наложи разпродажбата, от която много хора се възползваха.
2. Ако  кажете името на консултантката, която е КАЗАЛА това и се докаже, че това е истина - фирмата ще възстанови парите на клиентката и ще я компенсира, а продавачката ще бъде уволнена.3. Монтажът на мебелите е  8% от стойността на покупката - монтират се от външни групи - нали трудът струва пари!
P.S. ДА ДОБАВЯ - НЕ СЪМ ПИСАЛА ОСТАНАЛИТЕ МНЕНИЯ!

4. Чака се около 30 дни( ако в момента не е налично), за да пристигне камион от Полша, а това за цветовете на дамаските и мебелите - в каквито се произвежда и предлага в такива разцветки ги предлагаме и ние. Няма  начин на поточна линия да изработят нещо по различно от стандартното.
 Извинявам се, ако не съм била полезна, но ако имате въпроси или забележки - може и на лични.

Не се стърпявам и ще отговоря преди да прочета всичко.
Имаме следните покупки:
Холна маса - докараха я сглобена (но пак платихме 8%, може и мостра да е била)
Холна секция - 8% за сглобяване
Кухня - 15% Ще ме прощавате госпожо, но след като платиш и ти кажат има всичко в наличността, проверено и запазено пред нас търчиш по майстори да ти смъкваш старото, правиш ремонти защото след 10 дни идват, да ми се обадят 1 ден преди уговорената доставка да ми кажат, че няма 2 от шкафовете (по 60 см и да ми ги заменя с по 2 кутийки по 30см и то за моя сметка = ДА СИ ДОПЛАТЯ ЗА ТОВА, ЧЕ НЕ ЩЕ МОГА ДА СЛОЖА ПОСЛЕ НИЩО В ТЯХ  #Crazy #Crazy newsm78 newsm78 ), не знам какво му се вика. Трябваше да изчакаме още 1 МЕСЕЦ отгоре за тези прословути шкафчета. При поставянето на водобрана при отстраняване на защитното фолио се отлепи част от фурнира за което трябваше да ни се смени. Е смениха я дамо дето сякаш не бе бърсан праха върху нея от създаването на фирмата и беше цялата издрасакна добре че не ни трябваше цялата и успях осигуря чист участък след внимателно отстраняване на химикала.
Шкаф за малчо, който сами си взехме и сглобихме => няма гаранция.
и Шкаф допълнителен за кухнята, който сами си взехме и сглобихме => няма гаранция.
А само ако отидете до Яна да видите как изглежда склада .....

Относно качеството: не съм доволна, почти на всякъде има нещо, което се е разлепило, а да ме извиняват но не е толкова ефтино.
Девойките са всичко друго, но не и консултанти.
Само от майсторите съм доволна

# 51
  • София
  • Мнения: 9 878
Причината, поради която не се допускат майки с колички в мебелни магазини е, че се случва да се наранят мострите от количката - т.е. да се одраскат. Това е. Ако сте решили да ходите в такъв магазин - най-добре с кенгуру, защото иначе ще ти омалеят ръцете Party.
P.S.
 Това не е само в магазините на Арон. Много специализирани магазини имат такива изисквания. Смятам, че това е правилно, защото въпреки, че всички внимаваме, се случва нещо и после ще се търси кой крив и кой прав ( образно казано де).
Позволи ми да не се съглася с последната част от постинга ти,а именно,че много специализирани магазини имат такива изисквания.Преди шест месеца,когато все още живеехме в София,купувахме обзавеждане за детската стая.Ще изброя поименно веригите магазини,в които влизахме ,обикаляхме и разглеждахме и никъде никой не ни намекна,че не може да влезем с количка-Лабиринт,Витоша,Мебелната къща Люлин,Айко,Нова идея и няколко по-малки,чиито имена не помня.

# 52
  • София
  • Мнения: 18 679
С удоволствие ви съобщавам, че научих развитието на събитията от източника, така да се каже Simple SmileДевойката наистина е получила нов гардероб на цената на стария дефектен, освен това с безплатна доставка Simple SmileПоздравявам мениджърите на фирмата за скоростната и адекватна реакция   bouquetЩе се възползвам от факта, че очевидно посещават този "незначителен" форум, който явно има магическата способност да предизвиква решаване на най-разнообразни проблеми, за да апелирам да се премахне ограничаването на достъпа до магазините на майки с колички, което, видно от горния постинг, не е практика в останалите мебелни къщи.
Поздрави Simple Smile

# 53
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
  Писах, писах и изтрих всичко! Смятам, че прочетох достатъчно глупости, че да си кося нервите и с неща, които пряко не ме засягат. Всичко най-хубаво ви желая! 
P.S.
  Вече не работя в Арон, но мнението ми остава същото. Е, сега кой е наред? Давайте да оплюем някого и да изповръщаме един куп полуистини и чисти лъжи.

# 54
  • София
  • Мнения: 9 878
  Писах, писах и изтрих всичко! Смятам, че прочетох достатъчно глупости, че да си кося нервите и с неща, които пряко не ме засягат. Всичко най-хубаво ви желая! 
P.S.
  Вече не работя в Арон, но мнението ми остава същото. Е, сега кой е наред? Давайте да оплюем някого и да изповръщаме един куп полуистини и чисти лъжи.

Тук не става въпрос да плюем някого,поне аз не съм плюла.Често има такива теми и мога да кажа,че някои от тях са били в абсолютна полза за съответните магазини.Мога да дам пример с един магазин в Дианабад-продавачката се оказва ,че е била изключително нагла с много клиентки.от форума собственика научи за проблема и беше благодарен,че му е обърнато внимание за този проблем.Така постъпват коректните фирми,ако имат желание могат да прочетат тук,ще имат голяма полза.
А ти защо въобще си косиш нервите  bouquet?

# 55
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
  Валче, ами и аз не знам Embarassed. Познавам хората, които работят във фирмата и се грижат за доставки, рекламации и т.н. Виждам как искат да помогнат на всеки, но всички клиенти  искат да са първи.  Много работят момичетата и за мен писанията тук бяха лична обида срещу тях. Може би просто съм поизнервена в последните дни Embarassed. Извинявам се за грубия тон!

# 56
  • Мнения: 739
iramira - в стария арон в люлин, момичетата бяха лелки, които чаках половин час да ме погледнат дори, а не правеха нищо, стояха си .... но както писах по-горе и на други места го има, независимо от възрастта на персонала. Възпитанието и културата ни е такава, което е най-жалкото.
Пресен пример от морето, Златните, пълно с чужденци. В магазинче за ХС един иска да си купи сладолед, а момичето-продавачка гневно му крещи " имам работа сега не може" и реди още псувни по негов адрес, нали не я разбира, а всъщност си драскаше нещо с химикалка на едно листче ....  Tired

# 57
  • Мнения: 364
  Валче, ами и аз не знам Embarassed. Познавам хората, които работят във фирмата и се грижат за доставки, рекламации и т.н. Виждам как искат да помогнат на всеки, но всички клиенти  искат да са първи.  Много работят момичетата и за мен писанията тук бяха лична обида срещу тях. Може би просто съм поизнервена в последните дни Embarassed. Извинявам се за грубия тон!

Честно да си кажа аз пък не видях никаква загриженост, плюс това не съм искала да съм първа, то си и личи - 4 години чакам за една рекламация и дори вече съм я отписала. Писах по мейла няколко писма (а те отиват в администрацията, а не при продавачките) и нямам никакъв отговор, е това ако е загриженост ... Една приятелка имаше проблем с техен плот на кухня и след като им звъня в продължение на 1 месец всеки ден по 2 пъти, те разбира се й го смениха - е нали се сещате първо колко пари е изхарчила, защото отдел "Рекламации" има само мобилен телефон и второ колко нерви похаби. Затова и аз не се занимавам с тях, но пък на черното бяло не мога да кажа.

# 58
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
   Оф, какво да ви кажа - и аз съм обикновен потребител и се дразня от тези неща. Много трудно се намира свестен персонал. То не бяха обучения, то не бяха глоби - все така си върви. Обмисля се да се подмени персонала, но е адски трудно. А що се отнася до рекламациите - наистина тел. е само момилен, защото момчетата са постоянно в движение. Аз бих ви посъветвала да се обадите отново и най-любезно да ги помолите да ви обърнат внимание. Все пак знам, че чакаме рекламации да пристигнат още от януари #Crazy. Въпросът е, че не зависи само от фирмата, а от завода производител. Аз лично писах писма до заводите, в които ги уведомих, че срокът за изпълнение на рекламациите е 30дни и при пресрочването на тези 30 дни те ще заплащат на клиента полагаемото обезщетение. Надявам се да има ефект, защото така не се търпи. Да си чакаш мебелите половин година #Cussing out. Ами това е!

# 59
  • Мнения: 245
Iramira, наистина е трудно- голямото текучество на персонала не е хубаво нещо. щом настоящият персонал иска да остане, всичко е Ок, само трябва да му се затегне колана. идеални хора няма, но малко повечко дисциплина никому няма да навреди. доста мои познати ми се оплакваха от нашите консултантки и реших да си вдигна задника и да видя, пък и исках да харасам нещо за малкия. какво да ти кажа, никой не ми обърна внимание, камо ли да ме поздрави. едни хора пък искаха да си купят секция и отидоха при едната продавачка, а тя ги прати при другата, щото имала работа, а тя си играеше нещо с телефона... и като имаш предвид, че процент от сумата, която заплащаме отива у хора, които не ни уважават и с един поздрав. това не само за мебели Арон, масово явление е.  newsm61

Общи условия

Активация на акаунт