Какво се случи при нас / предварително се извинявам че е малко дълго /: 2 пъти ходихме до офиса им в Младост и говорихме по тел. преди да решим да работим с тях! Девойката в офиса ми каза, че фирмата извършвала и довършителни работи т.е. измазване на пяната около прозореца! Да ама НЕ! Добре че една мама от форума ме предупреди за това, та си извикахме човек за целта! На 22.07 дойде служител от фирмата за да вземе размерите! Искахме 5 камерна Трокал с Ка стъкло, 2 перваза - външен и вътрешен и ролетен комарник! Взе размерите въпросния служител и за наша изненада започна да пише договор! Ние нямахме в наличност парите и се разбраха с мъж ми в първия работен ден да отиде в офиса и да плати 50% и тогава ще ни дадат дата за монтаж! Отива моя мъж в понеделник, плаща и чакаме да ни се обади някой за дата! Минават 2 дни и нищо! Звъня аз в офиса в Младост и девойката супер изненадана казва, че е трябвало да ни се обадят от централния офис ! Звъня бясна в централата, а от там една девойка ми обяснява че никой не им е казал че сме платили ! Както и да е! Дадоха ни дата - 10 август / до 6.08 били в отпуск /!!! Идва 10 и си заминава и никой не идва! След скандал от моя страна на 11.08 вечерта се появяват хубавците. Работата се отложи за понеделник - 14.08! Дойдоха те, махнаха дограмата и ни оставиха един ден да си направим колони от страни! На следващият ден идват да монтират, ама счупили едното стъкло ! Питам аз: къде са ми первазите - не били писани никъде, нямало ги в спецификацията ! Неможели да монтират без вътрешния перваз! Оставиха стъклата и дограмата и си тръгнаха! Бясна бях ! Дойде шефа им да правим анекс към договора! На другият ден - 16.08 дойдоха най-после да монтират, но този път нямали в наличност външни первази, а машината за стъклопакетите била счупена , но на другия ден щели да дойдат да ги монтират! Като си тръгнаха - изненада: уплътнението на единия прозорец - скъсано ! На 17.08 пристигат със новото стъкло и перваза! Питам ги за комарника, а те ми викат, че ми го били донесли ! Кога, като аз дори незнам как изглежда??? Едва ли не ни обвиниха че сме го откраднали ! Питам за уплътнението - неможело да се смени, щото идвало така с дограмата от Германия и го лепели в завода ! Слагат те стъклото, ама прозореца виси ! Опитват се да го регулират, но изненада...болта превърта ! В изблик на ярост монтажника ми казва, че обкова който предлагат като австрийски е всъщност турски и много често имало дефекти ! Казха ни да направим рекламация и си тръгнаха! Няма да споменавам, че перваза го монтираха така, че ни закриха отводнителите и после се наложи баща ми да си играе да го оправя !
Отиваме ние с мъж ми на 18.08 в офиса в Младост за да направим рекламация! Девойката - няк'ва нова - в тих ужас! Звъни на монтажника да го пита за какво иде реч и му казва да се обади на еди коя си да му изпише нужното от склада! Обажда се и в централата и ни заяви че ще ни се обадят за да ни кажат кога ще оправят висящия прозорец! Най-вероятно като дойдат да ни сложат изчезналия комарник!
Никой не се обади!!! Изобщо не се учудихме!!!
Вчера - 23.08 дойдоха монтажниците с комарника! Питам ги за обкова, а тоя с цялата си наглост ми казва че никой не му е казал нищо ! Как, като аз бях там, когато девойката говори с него ! Отново с цялата си наглост монтажника ми пробутва някакъв приемо -предавателен протокол играещ и ролята на гаранция в който ми написва, че нямало дефекти и всичко било ОК ! С баща ми му теглихме едни, не му платихме остатъка от сумата и му казахме, че ще си видят парите когато наистина всичко най-после е наред!
Кажете ми заслужава ли си да плащаме 950 лв. за дефектна дограма и за подобно отношение !!! Вярно че сме дребен клиент, ама и ние сме КЛИЕНТИ и имаме права!!!