това, което прави образованието е да предостави купища информация
детето само трябва да открие (евентуално с хелп от родителите) за какво го бива и какво му е на сърцето
вече споменах за брат ми - детето си учило по биология и химия, 'щото това го влече, там му е душата, и зарязало математика и литература
по никой начин не усещам образователната система да го ощетила, за себе си няма да споменавам - обожавах да ходя на училище, учех със страхотна лекота (и все още е така), има неща, които помня сякаш съм чела вчера и такива, които съм забравила още в лятната ваканция след учебната година
просто си помня избирателно, избрала съм това, в което ме бива
обаче определено над половината ми обща култура е от училище
и за това е "виновна" образователната система (завършила съм училище '99г)
и за какво систезание от 2 до 6 иде реч, абсолютно никой не очаква от едно дете да е добро във всичко, най-малко пък образователната система
в края на краищата, оценките са средство за ориентиране и донякъде контрол и до там
ако някой е внушил на детето, че училището е състезание, което трябва да се печели с 6-ци, то това са си чисти болни амбиции
няма училище, където учителите да не оценяват знанията по един или друг начин
дали ще е с точки от 1 до 100 или с букви от А до Д какво значение има
и в края на краищата защо е нужно децата да се ориентират в една или друга област и да стават експерти още от училище? училището дава основата
университетите произвеждат експерти