Има ли смисъл от Комисията за защита на потребителите?

  • 4 698
  • 53
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 163
За мен КЗП е абсолютно безмислена държавна организацийка.Подавам жалба като прилагам 7 документа.Имейл,с който поръчвам стоката,имейл,в който ми отговарят,че ще ми я изпратят,бележка от Еконт,с който изпращам повредената стока,линк към сайта,линк към стоката.И КЗП ми отговарят,че нищо не могат да направят,защото не съм приложил документи и да духам супата.Ние-данъкоплатците плащаме заплатите на тези търтеи от КЗП.

Последна редакция: ср, 04 авг 2021, 11:57 от gogodif

# 1
  • София
  • Мнения: 28 571
Да.

Има ли смисъл от тази тема?

# 2
  • Мнения: X
На мен КЗП са ми вършили работа няколко пъти, при това доста бързо действат. Последно благодарение на тях от магазина ми замениха пералнята с чисто нова.
Може би нещо при теб не е ок. Мой познат искаше да му сменят телефона заради фабричен дефект, но не стана, защото телефонът беше изтърван и натъртен.
Потребителите не винаги сме прави, а и си има правила и условия.

# 3
  • София
  • Мнения: 6 219
Да, има смисъл. По-скоро от темата няма смисъл. Приложете документите, които трябва и така.

# 4
  • Варна
  • Мнения: 36 604
И при мен реагираха, и то бързо. Пак с имейл и приложени документи. Потърсете проблема в себе си.

# 5
  • Мнения: 14 635
Хубаво е,че има и доволни от въпросната комисия.Нямам лични впечатления,но моя приятелка много дълго време,не можа да им угоди на прищевките и намира все нови и нови изисквания към нея.Търговецът си живееше необезпокояван.След нейните перипетии,съм останала с впечатление,че човек само ще си загуби времето с тази лежерна организация.

# 6
  • Evil thoughts can hide, I'll help release the mind I'll peel away the skin, release the dark within.
  • Мнения: 1 326
Аз не съм доволна от тях. При приложена всякаква документация ми отговориха, че не могат да направят нищо, защото не могат да установят собственика, но се считат за длъжни да ми кажат, че има множество жалби срещу въпросния обект, по които също не са направили нищо. Ако искам, да се обърна към съда и да съдя кой? Някой който самите те не могат да намерят.

# 7
  • Мнения: 18 503
Да, има смисъл от КЗП.

Доколкото разбирам, сте приложили документи, но не точно необходимите документи.

# 8
  • Мнения: X
За мен КЗП е абсолютно безмислена държавна организацийка.Подавам жалба като прилагам 7 документа.Имейл,с който поръчвам стоката,имейл,в който ми отговарят,че ще ми я изпратят,бележка от Еконт,с който изпращам повредената стока,линк към сайта,линк към стоката.И КЗП ми отговарят,че нищо не могат да направят,защото не съм приложил документи и да духам супата.Ние-данъкоплатците плащаме заплатите на тези търтеи от КЗП.

Вероятно не сте изпратили касова бележка или фактура. Не ви ли написаха какво липсва?

# 9
  • София
  • Мнения: 28 571
И на мен ми помогнаха много срещу Мтел. Не само че установиха, че Мтел са в нарушение спрямо мен, но и точните суми по месеци, които Мтел ми дължаха. Последното въобще не го бях искала от тях. За сравнение от Комисията по далекосъобщенията само установиха, че да, аз съм права, а от Мтел са прецакали положението и дотам. Разбира се за всеки факт, който описвах в имейла, прикачвах съответния документ.

# 10
  • Мнения: X
Ние-данъкоплатците плащаме заплатите на тези търтеи от КЗП.

Малко им плащате, малко им плащате.

# 11
  • Мнения: 1 633
Реално погледнато това е просто една "комисия".
Могат да искат справки от този, към когото е жалбата, имат срок да реагират, могат да изкрънкат обещание от провинилият се, че "ще слушка и ще папка" и .... толкова.
Факт е, че ако отсрещната страна НЕ ЖЕЛАЕ да бъде изрядна, то точно КЗП изобщо не е силата, която ще ги промени.
Съд, съд, съд и бой с джапанките е решението с неизрядни фирми. Но КЗП не е институцията, която решава проблеми.

# 12
  • Мнения: 1 162
Налагало ми се е да се обръщам към тях и винаги са реагирали адекватно и са ми вършили работа. Не съм сигурна обаче дали се занимават с онлайн продажби.

# 13
  • Варна
  • Мнения: 36 604
Да, занимават се. Моят случай беше със закупена стока по интернет.

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 1 563
Два пъти съм се обръщала към КЗП. Първият път ми бяха полезни. Беше за отказ да ни настанят в предплатен 1/2 година по-рано хотел на нашето черноморие, защото не сме отишли в първия ден. Аз се обадих, че ще пристигнем на следващия, но ни беше отказано да почиваме за остатъка от време. Възстановиха ни заплатената сума за остатъка от времето, което не почивахме. След пускане на жалбата към КЗП от Туроператора ми звъннаха, с предложение да оттегля жалбата си, като за това ще ми направят оферта за почивка. Поисках да видя предложението. И понеже сумата беше наполовина от предлаганите оферти се съгласих, оттеглих жалбата си и почивахме на половин цена през следващата година. А за семейство с три деца, това си беше сериозна отстъпка Wink
Вторият път не свършиха никаква работа. Имах дебитна карта в Пиреос Банк с 1200лв. и някакъв пикльо ми я източи във виртуална карта, с две транзакции х 600лв. Той беше продължил да тегли, но нямаше повече наличност. Това теглене бе засечено от служителите в банката и те ми звъннаха, за да ме попитат мои ли са тези съмнителни транзакции. Разбира се, отговорих отрицателно и пуснах, както ме посъветваха, уж формално искане за възстановяване на средствата от банката. За огромна моя изненада, не ми възстановиха средствата, защото не съм могла да си опазя данните... Пуснах жалба в КЗП и започна една кореспонденция, с мен, с банката, с мен, с банката... След месеци, КЗП се произнесе, банка Пиреос да ми възстанови парите. Но Пиреос отказаха, защото заключениията на КЗП имали препоръчителен характер и те можели да не се съобразят с тяхното решение. Само съд можел да ги задължи. Допитах се до адвокат, който ми обясни, че делото ще струва повече от върнатите пари. И това, че загубилият делото плаща разноските не е съвсем така, защото се връщали накакъв лимит пари, а не всички разноски. Разбира се и на икономическа полиция бях дала случая. Установиха кое лице ги е източило, кога и как. Но лицето отрекло. Докато се мотат в "разследването си" били минали 6м, а данните за IP-тата се унищожавали след 6-те месеца... и там ударих на кухо. Та, прежалих ги тези немалко 1200лв., но още ме е яд, за безсилието, в което изпаднах. Това преди 3-4 години. После някаква банка купи Пиреос и аз отново с документацията се пробвах при новите. Но те не отговаряли за минали действия, а само от момента на купуването и...

Общи условия

Активация на акаунт